Wie nietquote:
over een jaar zelfs nog! maar ik ga me plek verdienen :pquote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:15 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Wie niet![]()
Maar dit is pas je 2e topic, is eigenlijk nog wat te vroeg... wie zegt dat je hier over een maand nog post?
http://www.q-dance.nl/q/p(...)e=dominator_24072010quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:23 schreef Deceit het volgende:
[..]
over een jaar zelfs nog! maar ik ga me plek verdienen :p
Heeft iemand foto's van de raw hardstyle van Dominator 2010 stage trouwens?
Mag.....niet.......stottergrapjes..........maken.......quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:34 schreef -Menn0- het volgende:
Anders zit je gewoon even een half uur met de Prophet te praten in de sportschoolhaha mooie vent!
i-i-i-i-i-i-i-in e-e-e-een ha-ha-half u-u-u-u-u-u-u-uur nie-nie-nie-niet zo-zo-zo-zoveel d-d-d-d-denk i-i-i-ikquote:
Hahahaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:41 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Mag.....niet.......stottergrapjes..........maken.......
Hij was aan het wachten op z'n personal trainer. Beetje gepraat over z'n gezondheid en toen over feesten. "Of ik wel eens naar feesten ging" Dus ik zei ja elke maand wel 2, laatst Defqon nog. Hij vertellen dat hij op de main stond. Ik zei ja weet ik heb de laatste 10 minuten van je set gezien.... Ik stond in de blue.... Toen heel verhaal over het weer enzo dat hij het wel snapte dat ik niet buiten ging staan. Toen kwam zn trainer dus toen ben ik ook verder gaan trainen.quote:
Ik vind het nummer wel oke, zoals je al zegt, ergens zit dat oude NC-gevoel er bij mij ook wel in!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
Het heeft ergens wel een old-school NC feel (wat op zich altijd fijn is), maar ik word er niet heel warm van.
De 1e is binnenquote:
Da's de deadline he, daarvoor mag je hem ook al inleveren!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:16 schreef Deceit het volgende:
[..]
wacht s ffkes! tis nog geen vrijdag 23:59 yet!!!
Ik ga tegen die tijd wel even kijken of er iemand mee wil, die actie is wel lekker ja en ik gok dat er nog heel veel kaartjes op Markplaats zullen verschijnenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:39 schreef 16meter het volgende:
Nog mensen die naar Dance Valley gaan hier?
Ik en vriendin hebben op marktplaats een kaartje voor 50 euro gekocht. Voor 25 euro p.p. wil ik het wel een keer proberen. (mag met 2 personen op 1 ticket naar binnen) Ga dan meer voor de (hard)trance en Thera draait ook bij de Showtek stage.
Liefhebber is een groot woord, kan het wel waarderenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:41 schreef Mind.Illusion het volgende:
Zijn der hier nog wat trance liefhebbers?
x2quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:42 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Liefhebber is een groot woord, kan het wel waarderen
Hier ook. Dit setje is echt gevalletje zweef der maar lekker op losquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:44 schreef 16meter het volgende:
[..]
x2
En meer classic trance dan de hedendaagse.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |