why?quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:35 schreef pberends het volgende:
Wesley Sneijder en z'n nieuwe Yolanthe-tattoe:
[ afbeelding ]
Hoofd Yolanthe op buik Sneijder
Inzoom! Nee, dat is geen getatoeëerde traan bij Yo maar een druppel water. Denk ik. Hoop ik.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
In het Wes&Yo topic staat een veel duidelijker foto..
[ afbeelding ]
Dan schrijft hij er gewon "Gloria Estafan" bij en klaar is kees!quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:08 schreef soapie het volgende:
Stel dat het over een poosje over is tussen die twee, kan je toch flink met de kaasschaaf aan de gang.......
Had val kilmer nog niet door dat zijn rol als Jim over is ????quote:Op zondag 24 juli 2011 16:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Comic-Con 2011 is ook goed voor een paar mooie plaatjes, mijn oog viel op wat mannelijke acteurs uit de jaren 90 die toch echt hard zijn afgetakeld.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Val Kilmer
[ afbeelding ]
Rob Lowe
[ afbeelding ]
John Cusack
Het is moeilijk voor te stellen dat dezelfde Val Kilmer 15 jaar geleden Batman speelde.
Dat is voor zijn voetbalmatties!quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waarom zou je überhaupt daar een tattoo van je wicht willen?
Je kunt het zelf niet eens zien..
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dan schrijft hij er gewon "Gloria Estafan" bij en klaar is kees!
Die staan al in overvloed in de andere topics.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:04 schreef female81 het volgende:
En nou Yolanthe nog. Dat Spaanse geleuter over Wesley op haar lijf is te slapjes, Wesley's beeltenis ontbreekt nog.
Heeft zij wat om naar te kijken als ze daaronder bezig isquote:Op donderdag 28 juli 2011 09:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waarom zou je überhaupt daar een tattoo van je wicht willen?
Je kunt het zelf niet eens zien..
Ik had bij de kop ook een meer creatieve tattoo verwacht moet ik bekennenquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:21 schreef Sushimonster het volgende:
[..]
Heeft zij wat om naar te kijken als ze daaronder bezig is
"Ola Supermercado, Telewesley por aqui?"quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:06 schreef Copycat het volgende:
En dan met zijn naam er verkeerd gespeld bij. Precies in lijn met die verkeerd geschreven Spaanse volzin.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"Ola Supermercado, Telewesley por aqui?"
Dus? Dan past de tattoe zich toch aan hoe Yolanthe veranderd.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:22 schreef Miam het volgende:
wtf die tattoo. naarmate wes ouder wordt, wat nu al gaande is aan z'n pens te zien,
wordt die tattoo 1 hele lelijke zwarte vlek!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |