Meid, met dat tandvlees en die haargrens staat Yo onflatteus op elke foto.quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Meid, met dat tandvlees en die haargrens staat Yo onflatteus op elke foto.
Hei hep een bierbiuk.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:35 schreef pberends het volgende:
Wesley Sneijder en z'n nieuwe Yolanthe-tattoe:
[ afbeelding ]
Hoofd Yolanthe op buik Sneijder
Flatterend/verneukeratief krukjequote:Op woensdag 27 juli 2011 15:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
In het Wes&Yo topic staat een veel duidelijker foto..
[ afbeelding ]
Zou Sneijder op z'n buik klaarkomen als ie het even zelf moet doen?quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:54 schreef Tamashii het volgende:
Wtf. Ik zou kunnen begrijpen dat je een tatoeage laat zetten van een liefdesteken, zelfs misschien eventueel een datum of tekst. Maar een heel hoofd! WTF.
Zou ze slikken?quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:03 schreef pberends het volgende:
Zou Sneijder op z'n buik klaarkomen als ie het even zelf moet doen?
quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Zou Sneijder op z'n buik klaarkomen als ie het even zelf moet doen?
quote:
Die haargrens is allang bijgewerkt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Meid, met dat tandvlees en die haargrens staat Yo onflatteus op elke foto.
Ach Ramoon is ook veranderd in een elfje op de schouder, dus dat kan met Yo ook gewoon!quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:08 schreef soapie het volgende:
Stel dat het over een poosje over is tussen die twee, kan je toch flink met de kaasschaaf aan de gang.......
why?quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:35 schreef pberends het volgende:
Wesley Sneijder en z'n nieuwe Yolanthe-tattoe:
[ afbeelding ]
Hoofd Yolanthe op buik Sneijder
Inzoom! Nee, dat is geen getatoeëerde traan bij Yo maar een druppel water. Denk ik. Hoop ik.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
In het Wes&Yo topic staat een veel duidelijker foto..
[ afbeelding ]
Dan schrijft hij er gewon "Gloria Estafan" bij en klaar is kees!quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:08 schreef soapie het volgende:
Stel dat het over een poosje over is tussen die twee, kan je toch flink met de kaasschaaf aan de gang.......
Had val kilmer nog niet door dat zijn rol als Jim over is ????quote:Op zondag 24 juli 2011 16:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Comic-Con 2011 is ook goed voor een paar mooie plaatjes, mijn oog viel op wat mannelijke acteurs uit de jaren 90 die toch echt hard zijn afgetakeld.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Val Kilmer
[ afbeelding ]
Rob Lowe
[ afbeelding ]
John Cusack
Het is moeilijk voor te stellen dat dezelfde Val Kilmer 15 jaar geleden Batman speelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |