Dat is voor zijn voetbalmatties!quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waarom zou je überhaupt daar een tattoo van je wicht willen?
Je kunt het zelf niet eens zien..
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dan schrijft hij er gewon "Gloria Estafan" bij en klaar is kees!
Die staan al in overvloed in de andere topics.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:04 schreef female81 het volgende:
En nou Yolanthe nog. Dat Spaanse geleuter over Wesley op haar lijf is te slapjes, Wesley's beeltenis ontbreekt nog.
Heeft zij wat om naar te kijken als ze daaronder bezig isquote:Op donderdag 28 juli 2011 09:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waarom zou je überhaupt daar een tattoo van je wicht willen?
Je kunt het zelf niet eens zien..
Ik had bij de kop ook een meer creatieve tattoo verwacht moet ik bekennenquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:21 schreef Sushimonster het volgende:
[..]
Heeft zij wat om naar te kijken als ze daaronder bezig is
"Ola Supermercado, Telewesley por aqui?"quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:06 schreef Copycat het volgende:
En dan met zijn naam er verkeerd gespeld bij. Precies in lijn met die verkeerd geschreven Spaanse volzin.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"Ola Supermercado, Telewesley por aqui?"
Dus? Dan past de tattoe zich toch aan hoe Yolanthe veranderd.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:22 schreef Miam het volgende:
wtf die tattoo. naarmate wes ouder wordt, wat nu al gaande is aan z'n pens te zien,
wordt die tattoo 1 hele lelijke zwarte vlek!
Iemand die al een verslaving heeft vervangt die gemiddeld gezien makkelijker dan ermee te stoppen, omdat je anders behoorlijk gevaar op terugval hebt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:15 schreef Skaai het volgende:
Van de ene verslaving in de andere, verstandige keuze!
het zou kunnen, maar daar verdenk ik daily mail niet van. De benen van mijn moeder die ongeveer dezelfde leeftijd is, zien er trouwens ook zo uitquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:01 schreef Felixa het volgende:
Is dat niet zo'n photoshop, net als die foto's van een tijd geleden waarop celebs cellulitis op hun benen gesoept kregen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |