Dan blijf je de rest van je leven maagd cq. vrijgezel.quote:
Dat zit er helaas niet in.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan blijf je de rest van je leven maagd cq. vrijgezel.
Dan kan je mij niet overtreffenquote:
Scherp!quote:Op maandag 18 juli 2011 22:51 schreef picodealion het volgende:
Dan word je met terugwerkende kracht maagd cq. vrijgezel.
Hoe werkt zoiets?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:51 schreef picodealion het volgende:
Dan word je met terugwerkende kracht maagd cq. vrijgezel.
Net zo versieren als ik, en je weet dat je alle kansen op sex laat liggen. Na een half jaar gaat het zo dramatisch dat het voelt alsof je maagd bent.quote:
Spam? Je moet blij zijn dat je een extra berichtje krijgtquote:Op maandag 18 juli 2011 22:36 schreef wyccie het volgende:
hornage, wil je me uit die spamlijst halen, aub?
Haar mailbox zit al vol van alle kansloze fokkertjes die in haar broekje wilt,quote:Op maandag 18 juli 2011 22:59 schreef hornage het volgende:
[..]
Spam? Je moet blij zijn dat je een extra berichtje krijgt
Deze kan ik niet overtreffen...quote:Op maandag 18 juli 2011 23:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Haar mailbox zit al vol van alle kansloze fokkertjes die in haar broekje wilt,
Heb je haar dan zo vaak een pm gestuurd?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Haar mailbox zit al vol van alle kansloze fokkertjes die in haar broekje wilt,
Dat is 't 'm nou juist. Zie ik een pop-up, denk dat ik een leuk berichtje krijg, maar helaas.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:59 schreef hornage het volgende:
Spam? Je moet blij zijn dat je een extra berichtje krijgt
Dat had ik ookquote:Op maandag 18 juli 2011 23:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is 't 'm nou juist. Zie ik een pop-up, denk dat ik een leuk berichtje krijg, maar helaas.
Je maakt me blij met een dooie mus.
Ik zei het toch?quote:
Zelfs ík ga niet zo verquote:Op maandag 18 juli 2011 23:02 schreef Sands het volgende:
[..]
Heb je haar dan zo vaak een pm gestuurd?
Krijg je daar geen RSI van?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:21 schreef wyccie het volgende:
Ik doe het voor slechts een miljoen (TT aanpassen).
Indecent Proposal?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:21 schreef wyccie het volgende:
Ik doe het voor slechts een miljoen (TT aanpassen).
Hoogstens wat irreëel.quote:
Je blijft toch een beetje een Belg.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind trouwens dat er nog eens een FMT-jubileumtopic mag komen, zeker nu FMT terug weer beter draait.
Als jij maar de OP schrijftquote:Op maandag 18 juli 2011 23:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
FOK! Movie Trivia Jubileumtopic (3 jaar)
Dat dan weer wel ja.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar je hebt er wel een I achtergeplakt, zie ik.
Oeh, ik wil wel een handjob van Mike.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je kan het ook aan Mike vragen, die doet het voor een handjob.
Damn, wat een boel users daar die ik lang niet heb gezien zegquote:Op maandag 18 juli 2011 23:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
FOK! Movie Trivia Jubileumtopic (3 jaar)
Dus tijd voor een nieuw jubileumquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:17 schreef picodealion het volgende:
[..]
Damn, wat een boel users daar die ik lang niet heb gezien zeg.
Dat wel. Maar Sands en smaak in 1 zinquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:44 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wat?
Ik vind dat een mooie vrouw hoor.
Ik merk vooruitgang iig.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat wel. Maar Sands en smaak in 1 zin
Ik dus ookquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:44 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wat?
Goed idee, roggel ik wel eumquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:05 schreef tombolafan het volgende:
Hornage, stuur je de meeters van vorige keer ook een uitnodiging? Gewoon, omdat het kan?
Wie?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:44 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wat?
Jennifer Conellyquote:
Ain't that right niggaquote:
De hele historie van FMT zit vol met leuke vragenquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:25 schreef Dopekoe het volgende:
Toch leuk om dat overzichtstopic en jubileumtopic weer eens terug te lezen
Zijn leuke vragen vandaan te halen
Je was gewoon fan van haarquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:26 schreef hornage het volgende:
[..]
De hele historie van FMT zit vol met leuke vragen
Ik ben een tijd echt fan geweest van TwenteMeisje vragen, zoek maar eens op
Heb de hele film nog nooit gezien eigenlijkquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:06 schreef Asap het volgende:
En Death Race zo laag inschatten, valt met tegen HornageHeeft wel een hele 6.5
Inderdaadquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:10 schreef hornage het volgende:
[..]
Heb de hele film nog nooit gezien eigenlijkIs toch van held
Paul W.S. Anderson?
Firefox, maar die kent niks van voor pakweg 1990...quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:04 schreef dekatophetspek het volgende:
weinig die hard Eastwood fans bij FMT zie ik
Ken de titel niet eens...quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:04 schreef dekatophetspek het volgende:
weinig die hard Eastwood fans bij FMT zie ik
Edit: The gAuntlet inderdaad. Erg fijne film...
En dan te bedenken dat er zelfs een film is die Firefox heetquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:06 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Firefox, maar die kent niks van voor pakweg 1990...
ASAP ik kan je die film echt aanraden als je een leuke Eastwood wilt zien !!quote:
Neem aan dat hij die wel kent, al weet je het nooit.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:12 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er zelfs een film is die Firefox heet
Zal hem eens gaan bekijken, ben alleen niet zo'n fan van Sondra Locke...quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:12 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
ASAP ik kan je die film echt aanraden als je een leuke Eastwood wilt zien !!
Zijn gezicht komt me wel bekend voor, maar ik heb geen idee.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:34 schreef picodealion het volgende:
Niemand aanwezig of niemand die het weet?
Zeg!quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:13 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Neem aan dat hij die wel kent, al weet je het nooit.
Drie?quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zeg!Niet spotten met mijn kennis! Tuurlijk ken ik Firefox van CE
![]()
Ik heb meerdere films vóór '90 gezien
Nauwelijks.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:24 schreef Robby87 het volgende:
Volgt iemand van jullie ook tv-series, welke kunnen jullie aanraden?
Met Scrubs heb ik dan weer niks en van lost vond ik enkel de eerste vijf afleveringen ofzo leuk.quote:
Eerste en derde seizoen zijn top.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:34 schreef Robby87 het volgende:
Ik ga The Wire eerst maar eens proberen.
Hmmz, of Twin Peaks?quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:35 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Eerste en derde seizoen zijn top.
Dexter is ook tof. Ik vond d'r inderdaad vervelend worden op een bepaald moment, maar niet vervelend genoeg om te stoppenquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:33 schreef Robby87 het volgende:
Ik heb bijna geen series gekeken, Dexter hield ik goed uit 2 seizoenen, maar begon me vreselijk te ergeren aan die blonde vrouw dat ik ermee ben gekapt.
Daarna ook Six Feet Under paar eps gekeken, maar dat was hem niet.
Prison Break ook enkele eps gezien...
Die blonde vrouw (Rita) is vorig seizoen vermoordquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:51 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dexter is ook tof. Ik vond d'r inderdaad vervelend worden op een bepaald moment, maar niet vervelend genoeg om te stoppen.
Woei, ik ga weer kijken. Wel door Dexter zelf mag ik toch hopen?quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die blonde vrouw (Rita) is vorig seizoen vermoord
Dexter
quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:43 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Woei, ik ga weer kijken. Wel door Dexter zelf mag ik toch hopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door FireFox1 op 21-07-2011 20:40:15 ]What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Dat wilde ik nou net weer niet spoiler voor degenen die nog wilden kijkenquote:
Fireflyquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:24 schreef Robby87 het volgende:
Volgt iemand van jullie ook tv-series, welke kunnen jullie aanraden?
Hoorde daar laatst iets over, klinkt zeer interessant, wel te pruimen dus?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:14 schreef Hulkio het volgende:
Afgelopen weekend is in de VS Breaking Bad weer begonnen (S4), begon direct weer met een zeer memorabele aflevering. Echt een top serie!
In mijn ogen een van de betere series die momenteel loopt, ik moest er alleen wel echt even inkomen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:37 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Hoorde daar laatst iets over, klinkt zeer interessant, wel te pruimen dus?
Idd moest er even inkomen maar toen het éénmaal helemaal liep heb ik alle 3 de seizoenen in 1 ruk gekeken. Vond vooral het derde seizoen heel sterk. En die seasonfinale was helemaal awesomequote:Op donderdag 21 juli 2011 15:40 schreef Hulkio het volgende:
[..]
In mijn ogen een van de betere series die momenteel loopt, ik moest er alleen wel echt even inkomen.
Dank je!quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:54 schreef dekatophetspek het volgende:
Robby wat ook leuke series zijn....
Persons Unknown
The Gates
The Killing
Nikita
Falling Skies
Sons Of Anarchy
Dat had ik met The Sopranos. Was gewoon een onderdeel van mijn week.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:20 schreef dekatophetspek het volgende:
Bah net laatste aflevering van Lost gezien. Welraar dat de serie dan afgelopen is...
quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Ja dat was wel even maf inderdaad. Maar wat vind je van het einde? Diep teleurgesteld?quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:20 schreef dekatophetspek het volgende:
Bah net laatste aflevering van Lost gezien. Welraar dat de serie dan afgelopen is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dictators free themselves but they enslave the people. Let us fight to free the world!
De nieuwe vooralquote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:13 schreef dekatophetspek het volgende:
Kom op nou mensen. THE TIME MACHINE die kent elke filmfan toch ? of niet dan ?
Ja, nu ik het antwoord zie begrijp ik wat je bedoeltquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:56 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik dacht nog wel dat het laatste stukje trivia het weg zou geven
Blesfamie!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:24 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb er niets mee, maar dat is duidelijk.
Misschien dat ik daarom Harry Potter totaal oninteressant vind.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:36 schreef Gillingham het volgende:
LotR is gewoon Harry Potter voor adolescenten.
Nr 1 = 173, dus dat zijn nogal wat puntjes meerquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
Volgens mij staat dat record nog veel hoger door iemand anders dan Patch
Niemand nog enig idee voor de huidige vraag?
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dan heb je mensen als SaintofKillers nog nooit over The Shining gehoord. 1 is dus inderdaad The Shining
Of neem een kijkje in het topic van het horror toernooi van paar jaar terug:quote:
Wat heet. Ik heb grote schoonmaak in mijn keuken gehouden in de tijd dat er 3 goede antwoorden werden gegevenquote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:05 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wat heet. Ik heb grote schoonmaak in mijn keuken gehouden in de tijd dat er 3 goede antwoorden werden gegeven.
Klopt, vond ik bij het actiefilm toernooi ook wel. Maar ik kan me dus echt niet voorstellen dat je The Shining geen horror vindt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:38 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Het zijn wel de discussies die een toernooi leuk maken.
Het zijn vooral die hard gore fans (en SoKquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:46 schreef picodealion het volgende:
[..]
Klopt, vond ik bij het actiefilm toernooi ook wel. Maar ik kan me dus echt niet voorstellen dat je The Shining geen horror vindt.
Wat is dat eigenlijk überhaupt?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:11 schreef wyccie het volgende:
Zijn die Movie Minutes dingen nog geldig? Iemand behoefte aan een code?
Aha... Dvd's of digitaal?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:14 schreef wyccie het volgende:
Code waarmee je films kunt sparen?
Ik weet het ook niet zeker.
Even gekeken. Dvd's, maar ook dvd-spelers. Ik zag zelfs een afstandsbediening.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:16 schreef Gillingham het volgende:
Aha... Dvd's of digitaal?
Hoe dan ook, bedankt voor het aanbod.
Wie?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:29 schreef picodealion het volgende:
Waar is kinkyqueen eigenlijk gebleven?
Helemaal vergeten!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:32 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Doe mij nog een puntje voor je vraag van vanochtend.
Geen idee. Is er al een hele tijd vandoor. Deed het vooral goed in de 'welke film heb jij vandaag gezien reeks'. Bizarre films keek hij/zij.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:29 schreef picodealion het volgende:
Waar is kinkyqueen eigenlijk gebleven?
Amsterdamsquote:
Jij snapt hetquote:
Idd, las zijn (?) posts altijd met veel plezier.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:39 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Geen idee. Is er al een hele tijd vandoor. Deed het vooral goed in de 'welke film heb jij vandaag gezien reeks'. Bizarre films keek hij/zij.
Ik zat er ook over na te denken om die te gaan kijken. Maar volgens de Volkskrant is ie meer vies dan eng...quote:
Body snatchers, maar dan 10 x slechter.quote:
Dat ken ik ja, meestal laat ik dat gewoon iemand anders kiezenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:20 schreef wyccie het volgende:
Irritant, ik heb hier nog tig films en genoeg te zien op tv, maar ik heb altijd die ik-weet-het-niet-buien.
Same herequote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:20 schreef wyccie het volgende:
Irritant, ik heb hier nog tig films en genoeg te zien op tv, maar ik heb altijd die ik-weet-het-niet-buien.
Voor jou kies ik Dog Day Afternoon.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Same hereIk wil vanavond een film kijken, maar heb alles al gezien wat ik wil zien...
Noem er eens een paar die je goed lijken?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:23 schreef wyccie het volgende:
Uhm, ik heb er zo'n stuk of 50 ongezien. Die ga ik nu niet alfabetiseren.
Het ligt aan mij.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:24 schreef Robby87 het volgende:
Uit 50 films kun je toch wel een keuze maken, of zijn ze allemaal zo slecht of zo goed?
Nahquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:23 schreef picodealion het volgende:
[..]
Voor jou kies ik Dog Day Afternoon.
Heb daarvan enkel Perfume en Hard Candy gezien. Allebei niet heel sterk. Ik zou zelf wel benieuwd zijn naar Capote of The Last Emperor.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:32 schreef wyccie het volgende:
Elizabeth
Guess who's coming to dinner
Hard Candy
The Last Emperor
Narc
Perfume
Ripley Under Ground (dacht altijd dat de titel Ripley Underground was)
Capote
Nog niet nee. Waarschijnlijk ga ik die niet meer zien in de bios. Maar het komt er zeker nog een keer van. Moet The New World ook nog eens herzien.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:32 schreef Robby87 het volgende:
Gillingham, heb jij The Tree of Life nog een tweede keer bekeken?
Nee ook nietquote:
Hier hetzelfde probleem.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:38 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij heb ik gewoon helemaal geen zin in een film.
En raden jullie die ene naam nou eens.
Geen zin. Meestal heb ik geen zin, daarom ben ik vrijgezelquote:
Daar doe ik niet aan.quote:
Hoe lang is heel lang?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan.
Ik ben al heel lang geen 21 meer. En dan nog. Nooit mijn ding geweest. Ik ben zo'n huismus.
Dat doe ik tegenwoordig ook veel minder. Wat drinken in de kroeg vind ik leuk, maar 'uitgaan', dat is al een hele poos geleden.quote:
Gelukkig ben ik niet de enige die daar het nut niet van zie. Ik ga liever een potje pokeren met mijn vrienden dan dat ik in zo'n stinkende hol zit met achterlijke dellen en proleten die zichzelf heel interessant vinden.quote:
Bij voorkeur een bruine café waar je onder genot van een lekker biertje tenminste kan praten tegen over elkaar.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:50 schreef Robby87 het volgende:
Inderdaad, ik bedoelde gewoon lekker in kroeg ofzo.
Praten is voor homo's. Wijven scoren, daar gaat het om.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bij voorkeur een bruine café waar je onder genot van een lekker biertje tenminste kan praten tegen over elkaar.
Ja, dat is wel gezellig op z'n tijd. Mits in goed gezelschap en in de juiste kroeg.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:50 schreef Robby87 het volgende:
Inderdaad, ik bedoelde gewoon lekker in kroeg ofzo.
Dat doe ik wel (zonder resultaat) op fok!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:51 schreef picodealion het volgende:
[..]
Praten is voor homo's. Wijven scoren, daar gaat het om.
Een speciaal biertje en inderdaad geen muziek die rustig praten onmogelijk maakt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bij voorkeur een bruine café waar je onder genot van een lekker biertje tenminste kan praten tegen over elkaar.
Echt heel lang. Ik weet wel dat het voor SoK en Patch nog langer geleden is.quote:
Hoe kan dat toch? Je bent altijd zo subtiel.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat doe ik wel (zonder resultaat) op fok!
Exact.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:53 schreef wyccie het volgende:
Gewoon bij iemand thuis is toch het prettigst, lekker onderuit op de bank. Samen filmpje kijken, spelletje spelen.
Aan de andere kant werkt een goede vriendin in ons stamcafe, dus als we daar zitten zien we die ook nog eensquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:52 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ja, dat is wel gezellig op z'n tijd. Mits in goed gezelschap en in de juiste kroeg.![]()
Maar thuis is dat toch goedkoper en kun je bovendien je eigen muziek opzetten.
Mijn FoBo verpest alle kansen op vrouwelijk schoonquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:54 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Hoe kan dat toch? Je bent altijd zo subtiel.
De leeftijd van vrouwen is altijd een teer punt, ik zal niet verder vragen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Echt heel lang. Ik weet wel dat het voor SoK en Patch nog langer geleden is.
Ik vind kroegjes ook maar zo zo, alhowel dat sinds het rookverbod al wel een stuk frisser is (hoef ik niet meteen mijn haren en kleren te wassen).
Gewoon bij iemand thuis is toch het prettigst, lekker onderuit op de bank. Samen filmpje kijken, spelletje spelen.
En elkaar kunnen verstaan is ook prettig. Ik voel me altijd zo doof in een kroeg.
Nee, je zielige houding verpest alle kansen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn FoBo verpest alle kansen op vrouwelijk schoon
Hoezo, je leek toch op Jake Gyllenhaal, wel met het dominante Gollem-gen, maar toch.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn FoBo verpest alle kansen op vrouwelijk schoon
Ik denk dat ze ergens in de 40 is.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:55 schreef Robby87 het volgende:
[..]
De leeftijd van vrouwen is altijd een teer punt, ik zal niet verder vragen.
In Nijmegen zijn prima kroegen waar je elkaar goed kunt verstaan. Bijvoorbeeld In De Blauwe Hand, Café Jos, Samson en in mindere mate Camelot, Van Reijn en Trianon bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:53 schreef wyccie het volgende:
En elkaar kunnen verstaan is ook prettig. Ik voel me altijd zo doof in een kroeg.
Over subtiliteit gesprokenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:55 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nee, je zielige houding verpest alle kansen.
Bedankt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:55 schreef Robby87 het volgende:
De leeftijd van vrouwen is altijd een teer punt, ik zal niet verder vragen.
Vandaag werd ik in een winkel door een kassameisje nog wel 'meisje' genoemd.quote:
Op de één of andere manier is het vaak Opera. Vroeger inderdaad ook wel Van Rijn met mijn oud-collega's. Maar de laatste keer dat ik er was stond de muziek ook wel hard. Dat moet al wel 2 jaar geleden zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:57 schreef Gillingham het volgende:
In Nijmegen zijn prima kroegen waar je elkaar goed kunt verstaan. Bijvoorbeeld In De Blauwe Hand, Café Jos, Samson en in mindere mate Camelot, Van Reijn en Trianon bijvoorbeeld.
Woon jij in Nijmegenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:57 schreef Gillingham het volgende:
[..]
In Nijmegen zijn prima kroegen waar je elkaar goed kunt verstaan. Bijvoorbeeld In De Blauwe Hand, Café Jos, Samson en in mindere mate Camelot, Van Reijn en Trianon bijvoorbeeld.
Ja kom zeg, ik heb verder echt niks tegen je maar de manier waarop je het steeds hebt over hoe single je wel niet bent en dat het je maar niet lukt om een chick te vinden bevordert je kansen niet echt.quote:
Nee, al een tijdje niet meer.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:00 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Tot december 2010, ja.
Jij nog steeds?
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:01 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ja kom zeg, ik heb verder echt niks tegen je maar de manier waarop je het steeds hebt over hoe single je wel niet bent en dat het je maar niet lukt om een chick te vinden bevordert je kansen niet echt.
Masker opzetten?quote:
Hoe kun je daar druk mee zijn?quote:Op zondag 24 juli 2011 00:11 schreef dekatophetspek het volgende:
damn, zo druk bezig met die amy winebottle dat ik een sam raimi vraag mis...
Ah okequote:Op zondag 24 juli 2011 00:13 schreef dekatophetspek het volgende:
FF stukje over geschreven voor FOK!
Sommige mensenquote:I find it very insensitive that people regard the murders in Norway to be of more importance than Amy Winehouse. They're both tragic deaths, and nobody plans to become a drug addict and alcoholic. People have been insulting her and joking about her death, but imagine if your loved one passed away and everywhere you looked you saw horrible things said about them? Stop being so judgmental and ignorant.
Hoe triestquote:
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:22 schreef Robby87 het volgende:
De dood van Winehouse is niet tragisch, zoiets zie je van 1000km aankomen. De familie zal toch ook wel de nodige mentale, zo ver in staat aangezien de appel niet ver van de boom valt, voorbereiding hebben getroffen.
Noorwegen is puur tragisch en onbeschrijfelijk...
Inddquote:Op zondag 24 juli 2011 00:22 schreef Robby87 het volgende:
De dood van Winehouse is niet tragisch, zoiets zie je van 1000km aankomen. De familie zal toch ook wel de nodige mentale, zo ver in staat aangezien de appel niet ver van de boom valt, voorbereiding hebben getroffen.
Noorwegen is puur tragisch en onbeschrijfelijk...
Je gaat toch zelf aan de drugs en de drank...of zeg ik nu iets vreemds?quote:nobody plans to become a drug addict and alcoholic
Kat is bezig.quote:
Gewoon volle kracht vooruitquote:Op zondag 24 juli 2011 00:44 schreef Gillingham het volgende:
Veertig topics gaan we deze maand niet halen denk ik, hoewel het nog wel mogelijk is.
Ik herkende eigenlijk alleen Broken flowers en Syriana, andere titels had ik niet gewetenquote:
Dan is het nog opmerkelijker dat je op die naam kwam. Ik dacht dat Shaft het weggaf...quote:Op zondag 24 juli 2011 00:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik herkende eigenlijk alleen Broken flowers en Syriana, andere titels had ik niet geweten
Ik kende hem ook niet. Hij heeft 8000 votes op imdb, dus dat valt nog mee toch?quote:Op zondag 24 juli 2011 18:44 schreef picodealion het volgende:
Ik vraag me af of iemand deze film uberhaupt kent.
Dan mogen we niet zeuren inderdaad.quote:Op zondag 24 juli 2011 18:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik kende hem ook niet. Hij heeft 8000 votes op imdb, dus dat valt nog mee toch?
Tja, heb het al eens eerder geprobeerd maar ik kan het niet waarderen. Ik zie de cinematografische waarde wel, en ik zie en weet ook wel waarom het zo'n invloed heeft gehad op de filmgeschiedenis, maar ik kan het gewoon niet interessant vinden. En ik ergerde me ernstig aan vooral het acteerwerk van Wallach en aan de (enorm herkenbare maar ook bijzonder aanwezige) soundtrack.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:26 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Hoe krijg je voor elkaar.
Maar dan kun je beter niet meer je hoop op Leone vestigen inderdaad. Misschien Once Upon a Time in America? Duurt wel lang...
Misschien over vijf jaar nog eens proberen.
quote:Op maandag 25 juli 2011 14:37 schreef picodealion het volgende:
[..]
Tja, heb het al eens eerder geprobeerd maar ik kan het niet waarderen. Ik zie de cinematografische waarde wel, en ik zie en weet ook wel waarom het zo'n invloed heeft gehad op de filmgeschiedenis, maar ik kan het gewoon niet interessant vinden. En ik ergerde me ernstig aan vooral het acteerwerk van Wallach en aan de (enorm herkenbare maar ook bijzonder aanwezige) soundtrack.
Als Morricone's soundtrack je al niet bevalt, dan houdt het echt op. Dat is wellicht het meestgeliefde aspect van die films. Jammer.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:37 schreef picodealion het volgende:
[..]
Tja, heb het al eens eerder geprobeerd maar ik kan het niet waarderen. Ik zie de cinematografische waarde wel, en ik zie en weet ook wel waarom het zo'n invloed heeft gehad op de filmgeschiedenis, maar ik kan het gewoon niet interessant vinden. En ik ergerde me ernstig aan vooral het acteerwerk van Wallach en aan de (enorm herkenbare maar ook bijzonder aanwezige) soundtrack.
Dat klinkt als iets voor mijquote:Op zondag 24 juli 2011 11:15 schreef picodealion het volgende:
Kan een of andere japanner even deze vraag afmaken?.
Precies, ik heb het een paar keer geprobeerd maar het blijkt niet mijn ding. Jammer, maar helaas.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:37 schreef Asap het volgende:
[..]
, hehe maar kan het wel begrijpen hoor. Westerns zijn toch een bepaalde genre die je interessant moet vinden
Idd, mooie muziek, vooral in For a few dollars more, het klokje met muziekquote:Op maandag 25 juli 2011 14:38 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Als Morricone's soundtrack je al niet bevalt, dan houdt het echt op. Dat is wellicht het meestgeliefde aspect van die films. Jammer.
Het lijkt me heel sterk dat als je een film echt helemaal niks vindt, dat je het ooit wel goed gaat vinden...quote:Op maandag 25 juli 2011 14:44 schreef Robby87 het volgende:
Als je op voorhand het al niks gaat vinden, dan wordt het natuurlijk ook nooit wat.
Ik denk dat je die films moet leren kijken.
Dat dus. Ik heb echt mijn best gedaan het met een open blik te bekijken, en bij sommige films blijk ik het een paar jaar later ook echt beter te kunnen waarderen (Edward Scissorhands bijv vond ik vroeger enorm kut maar kon ik later wel waarderen). Maar als ik het zelfs dan nog niet leuk vind, tja dan accepteer ik dat dan maar.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:49 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Het lijkt me heel sterk dat als je een film echt helemaal niks vindt, dat je het ooit wel goed gaat vinden...
Dat ben ik met je eens, maar je hebt films waarvan je weet dat ze heel goed zijn maar het gewoon niet ziet of kunt begrijpen zoals Pico aanhaalt.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:49 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Het lijkt me heel sterk dat als je een film echt helemaal niks vindt, dat je het ooit wel goed gaat vinden...
Precies, daar geldt voor mij het zelfde.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:00 schreef Asap het volgende:
West Side Story, Sound of Music, Grease etc, kan het nog zo vaak proberen, maar blijf er weinig aan vinden
quote:Op maandag 25 juli 2011 15:00 schreef Asap het volgende:
West Side Story, Sound of Music, Grease etc, kan het nog zo vaak proberen, maar blijf er weinig aan vinden
Positief blijven denkenquote:Op maandag 25 juli 2011 18:51 schreef Robby87 het volgende:
Jammer, ik denk niet dat ik de 100 nog ga halen deze maand
Dat wordt nog leuk bij de meetquote:Op maandag 25 juli 2011 21:03 schreef Gillingham het volgende:
Sands heeft een vraag gesteld, we zijn weer even zoet...
Meedere mensen die het weten, gelukkig.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:05 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hopellijk weet iemand anders wie het is, anders kan het echt lang gaan duren...
Ik heb er maar 6 van gemaaktquote:Op maandag 25 juli 2011 21:11 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Meedere mensen die het weten, gelukkig.
Alleen zal alle acht wellicht moeilijk gaan worden zonder galgje.
Sands wordt redelijk.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:12 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb er maar 6 van gemaaktbeter dan galgje
BREAKING NEWS!quote:
Nee, verschrikkelijk stom maar gewoon een mega cast. Net als Be Cool.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:39 schreef SamuelofSEK het volgende:
Watwas mars attacks nog goed ook lol
Ik verwacht ook dat Sands naar de musical wil gaanquote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:31 schreef Gillingham het volgende:
Leuk initiatief op zich. Maar ik verwacht niet dat ze een film gaan laten zien die ik graag wil (her)zien. In de categorie musical wordt dat sowieso erg lastig en erg veel interessante romantische films zijn er ook niet. Alleen misdaad zou een leuke kunnen zijn.
Die wil vast naar alle avonden.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik verwacht ook dat Sands naar de musical wil gaan
Hoe/waar dan?quote:En door de film voor de crime-avond te raden kun je ook kaarten winnen maar ik snap de hints niet
Die is best makkelijkquote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En door de film voor de crime-avond te raden kun je ook kaarten winnen maar ik snap de hints niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet als er een kans is dat ik Dirty Dancing te zien krijgquote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik verwacht ook dat Sands naar de musical wil gaan
Op de site van de organisatorquote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:52 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Die wil vast naar alle avonden.
[..]
Hoe/waar dan?
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Die is best makkelijk
En oh, dat had ik er niet uit gehaald, tnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Dat is wel heel erg weinig. Je gaat toch wel minstens voor 25? (eigenlijk minstens 50).quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:59 schreef Robby87 het volgende:
Leuk, maar ik heb geen top 100, hoogstens een top 10.
Wordt weer eens tijd Doff. Ik vind dat je in oktober/november ook eens mee moet doen met de album top 100.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:01 schreef Doff het volgende:
Misschien doe ik ook weer eens mee. Ik zit toch al veel te veel in dit forum.
Ja, klopt. Maar dan ga ik alleen maar films zoeken om de 100 vol te krijgen en dat vind ik onzin. Ik heb gewoon een aantal films die ik steengoed vind, maar ik zou er geen 100 kunnen noemen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:01 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg weinig. Je gaat toch wel minstens voor 25? (eigenlijk minstens 50).
Vaak zie je alleen 'standaard' films in een top 10.
Daarom 25 of 50.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:02 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar dan ga ik alleen maar films zoeken om de 100 vol te krijgen en dat vind ik onzin. Ik heb gewoon een aantal films die ik steengoed vind, maar ik zou er geen 100 kunnen noemen.
Ben benieuwd hoeveel niet-Italiaanse films daarin voorkomen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:01 schreef Doff het volgende:
Misschien doe ik ook weer eens mee. Ik zit toch al veel te veel in dit forum.
Stuk of 80, gok ik.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:05 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel niet-Italiaanse films daarin voorkomen.
Ik heb momenteel 110 films een 8 of hoger gegeven, dus dat komt mooi uit. Mijn 10'en en 9'ens staan mooi op volgorde, alleen nog even kijken hoe ik ga zorgen dat ik 75 8'en in de juiste volgorde krijgquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:02 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar dan ga ik alleen maar films zoeken om de 100 vol te krijgen en dat vind ik onzin. Ik heb gewoon een aantal films die ik steengoed vind, maar ik zou er geen 100 kunnen noemen.
Ik moet wel diep graven om er 100 te bedenkenquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:59 schreef Robby87 het volgende:
Leuk, maar ik heb geen top 100, hoogstens een top 10.
En zo hoort het.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik ben elk jaar van plan om het eens anders aan te pakken (100 Europese films, 100 Aziatische films, 100 films van vóór 1960, 100 films met 1 film van elk jaar vanaf 1912 tot 2011), maar uiteindelijk blijf ik maar voor het conventionele lijstje gaan.
Oh ja, dat was ook nog een idee dat ik had, wachten tot de laatste dag en 100 films noemen die nog niemand had genoemdquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:48 schreef SamuelofSEK het volgende:
1 flitspaal lijstje is al meer dan genoeg
Honderd Europese films zal ongetwijfeld een prettige afwisseling zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik ben elk jaar van plan om het eens anders aan te pakken (100 Europese films, 100 Aziatische films, 100 films van vóór 1960, 100 films met 1 film van elk jaar vanaf 1912 tot 2011), maar uiteindelijk blijf ik maar voor het conventionele lijstje gaan.
Een top 100 van Nederlandse films LOLquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:02 schreef Doff het volgende:
[..]
Honderd Europese films zal ongetwijfeld een prettige afwisseling zijn.
Nou dat zal een geweldige top 100 zijn...quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:44 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Een top 100 van Nederlandse films LOL
Na plek 25 zullen enkel films als Gangsterboys de rest moeten opvullenquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:49 schreef Sands het volgende:
[..]
Nou dat zal een geweldige top 100 zijn...
M.a.w je kent 24 goeie films uit ons kikkerlandje ????quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Na plek 25 zullen enkel films als Gangsterboys de rest moeten opvullen
Jazekerquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:03 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
M.a.w je kent 24 goeie films uit ons kikkerlandje ????
Maar jij maakt nog een onberispelijke top 20 van films uit Djibouti uitgebracht in de jaren '40 van de 20e eeuw.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat ik een acceptabele top 50 zou kunnen maken met enkel Nederlandse films.
Ik zou 1 film uit Senegal kunnen noemen, maar bij Djibouti moet ik toch passen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:21 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Maar jij maakt nog een onberispelijke top 20 van films uit Djibouti uitgebracht in de jaren '40 van de 20e eeuw.
Wat heeft Senegal nu weer met Djibouti te maken, SoK?quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik zou 1 film uit Senegal kunnen noemen, maar bij Djibouti moet ik toch passen.
Laat me raden, Moolaadé.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Afrikaans land dat niet geen Maghreb-land is en ook niet Zuid-Afrika.
Kortom, die zooi in 't midden waar de echte negers wonen.
Ik denk dat Spoorloos het dichtst komt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:47 schreef JimmyJames het volgende:
Staat er überhaupt één NL film in de top 250 van IMDB? Zo nee, hoe hoog staat de hooggeplaatste?
Zwartboek toch?quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:47 schreef JimmyJames het volgende:
Staat er überhaupt één NL film in de top 250 van IMDB? Zo nee, hoe hoog staat de hooggeplaatste?
Hoewel het aantal votes ook altijd gewichtig is.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vermoed dat de top 1000 users zwaarder doorwegen en die waarderen Spoorloos iets beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |