Dan blijf je de rest van je leven maagd cq. vrijgezel.quote:
Dat zit er helaas niet in.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan blijf je de rest van je leven maagd cq. vrijgezel.
Dan kan je mij niet overtreffenquote:
Scherp!quote:Op maandag 18 juli 2011 22:51 schreef picodealion het volgende:
Dan word je met terugwerkende kracht maagd cq. vrijgezel.
Hoe werkt zoiets?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:51 schreef picodealion het volgende:
Dan word je met terugwerkende kracht maagd cq. vrijgezel.
Net zo versieren als ik, en je weet dat je alle kansen op sex laat liggen. Na een half jaar gaat het zo dramatisch dat het voelt alsof je maagd bent.quote:
Spam? Je moet blij zijn dat je een extra berichtje krijgtquote:Op maandag 18 juli 2011 22:36 schreef wyccie het volgende:
hornage, wil je me uit die spamlijst halen, aub?
Haar mailbox zit al vol van alle kansloze fokkertjes die in haar broekje wilt,quote:Op maandag 18 juli 2011 22:59 schreef hornage het volgende:
[..]
Spam? Je moet blij zijn dat je een extra berichtje krijgt
Deze kan ik niet overtreffen...quote:Op maandag 18 juli 2011 23:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Haar mailbox zit al vol van alle kansloze fokkertjes die in haar broekje wilt,
Heb je haar dan zo vaak een pm gestuurd?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Haar mailbox zit al vol van alle kansloze fokkertjes die in haar broekje wilt,
Dat is 't 'm nou juist. Zie ik een pop-up, denk dat ik een leuk berichtje krijg, maar helaas.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:59 schreef hornage het volgende:
Spam? Je moet blij zijn dat je een extra berichtje krijgt
Dat had ik ookquote:Op maandag 18 juli 2011 23:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is 't 'm nou juist. Zie ik een pop-up, denk dat ik een leuk berichtje krijg, maar helaas.
Je maakt me blij met een dooie mus.
Ik zei het toch?quote:
Zelfs ík ga niet zo verquote:Op maandag 18 juli 2011 23:02 schreef Sands het volgende:
[..]
Heb je haar dan zo vaak een pm gestuurd?
Krijg je daar geen RSI van?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:21 schreef wyccie het volgende:
Ik doe het voor slechts een miljoen (TT aanpassen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |