Body snatchers, maar dan 10 x slechter.quote:
Dat ken ik ja, meestal laat ik dat gewoon iemand anders kiezenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:20 schreef wyccie het volgende:
Irritant, ik heb hier nog tig films en genoeg te zien op tv, maar ik heb altijd die ik-weet-het-niet-buien.
Same herequote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:20 schreef wyccie het volgende:
Irritant, ik heb hier nog tig films en genoeg te zien op tv, maar ik heb altijd die ik-weet-het-niet-buien.
Voor jou kies ik Dog Day Afternoon.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Same hereIk wil vanavond een film kijken, maar heb alles al gezien wat ik wil zien...
Noem er eens een paar die je goed lijken?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:23 schreef wyccie het volgende:
Uhm, ik heb er zo'n stuk of 50 ongezien. Die ga ik nu niet alfabetiseren.
Het ligt aan mij.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:24 schreef Robby87 het volgende:
Uit 50 films kun je toch wel een keuze maken, of zijn ze allemaal zo slecht of zo goed?
Nahquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:23 schreef picodealion het volgende:
[..]
Voor jou kies ik Dog Day Afternoon.
Heb daarvan enkel Perfume en Hard Candy gezien. Allebei niet heel sterk. Ik zou zelf wel benieuwd zijn naar Capote of The Last Emperor.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:32 schreef wyccie het volgende:
Elizabeth
Guess who's coming to dinner
Hard Candy
The Last Emperor
Narc
Perfume
Ripley Under Ground (dacht altijd dat de titel Ripley Underground was)
Capote
Nog niet nee. Waarschijnlijk ga ik die niet meer zien in de bios. Maar het komt er zeker nog een keer van. Moet The New World ook nog eens herzien.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:32 schreef Robby87 het volgende:
Gillingham, heb jij The Tree of Life nog een tweede keer bekeken?
Nee ook nietquote:
Hier hetzelfde probleem.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:38 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij heb ik gewoon helemaal geen zin in een film.
En raden jullie die ene naam nou eens.
Geen zin. Meestal heb ik geen zin, daarom ben ik vrijgezelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |