Of neem een kijkje in het topic van het horror toernooi van paar jaar terug:quote:
Wat heet. Ik heb grote schoonmaak in mijn keuken gehouden in de tijd dat er 3 goede antwoorden werden gegevenquote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:05 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wat heet. Ik heb grote schoonmaak in mijn keuken gehouden in de tijd dat er 3 goede antwoorden werden gegeven.
Klopt, vond ik bij het actiefilm toernooi ook wel. Maar ik kan me dus echt niet voorstellen dat je The Shining geen horror vindt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:38 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Het zijn wel de discussies die een toernooi leuk maken.
Het zijn vooral die hard gore fans (en SoKquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:46 schreef picodealion het volgende:
[..]
Klopt, vond ik bij het actiefilm toernooi ook wel. Maar ik kan me dus echt niet voorstellen dat je The Shining geen horror vindt.
Wat is dat eigenlijk überhaupt?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:11 schreef wyccie het volgende:
Zijn die Movie Minutes dingen nog geldig? Iemand behoefte aan een code?
Aha... Dvd's of digitaal?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:14 schreef wyccie het volgende:
Code waarmee je films kunt sparen?
Ik weet het ook niet zeker.
Even gekeken. Dvd's, maar ook dvd-spelers. Ik zag zelfs een afstandsbediening.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:16 schreef Gillingham het volgende:
Aha... Dvd's of digitaal?
Hoe dan ook, bedankt voor het aanbod.
Wie?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:29 schreef picodealion het volgende:
Waar is kinkyqueen eigenlijk gebleven?
Helemaal vergeten!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:32 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Doe mij nog een puntje voor je vraag van vanochtend.
Geen idee. Is er al een hele tijd vandoor. Deed het vooral goed in de 'welke film heb jij vandaag gezien reeks'. Bizarre films keek hij/zij.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:29 schreef picodealion het volgende:
Waar is kinkyqueen eigenlijk gebleven?
Amsterdamsquote:
Jij snapt hetquote:
Idd, las zijn (?) posts altijd met veel plezier.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:39 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Geen idee. Is er al een hele tijd vandoor. Deed het vooral goed in de 'welke film heb jij vandaag gezien reeks'. Bizarre films keek hij/zij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |