Dank je!quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:54 schreef dekatophetspek het volgende:
Robby wat ook leuke series zijn....
Persons Unknown
The Gates
The Killing
Nikita
Falling Skies
Sons Of Anarchy
Dat had ik met The Sopranos. Was gewoon een onderdeel van mijn week.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:20 schreef dekatophetspek het volgende:
Bah net laatste aflevering van Lost gezien. Welraar dat de serie dan afgelopen is...
quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Ja dat was wel even maf inderdaad. Maar wat vind je van het einde? Diep teleurgesteld?quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:20 schreef dekatophetspek het volgende:
Bah net laatste aflevering van Lost gezien. Welraar dat de serie dan afgelopen is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dictators free themselves but they enslave the people. Let us fight to free the world!
De nieuwe vooralquote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:13 schreef dekatophetspek het volgende:
Kom op nou mensen. THE TIME MACHINE die kent elke filmfan toch ? of niet dan ?
Ja, nu ik het antwoord zie begrijp ik wat je bedoeltquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:56 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik dacht nog wel dat het laatste stukje trivia het weg zou geven
Blesfamie!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:24 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb er niets mee, maar dat is duidelijk.
Misschien dat ik daarom Harry Potter totaal oninteressant vind.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:36 schreef Gillingham het volgende:
LotR is gewoon Harry Potter voor adolescenten.
Nr 1 = 173, dus dat zijn nogal wat puntjes meerquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
Volgens mij staat dat record nog veel hoger door iemand anders dan Patch
Niemand nog enig idee voor de huidige vraag?
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dan heb je mensen als SaintofKillers nog nooit over The Shining gehoord. 1 is dus inderdaad The Shining
Of neem een kijkje in het topic van het horror toernooi van paar jaar terug:quote:
Wat heet. Ik heb grote schoonmaak in mijn keuken gehouden in de tijd dat er 3 goede antwoorden werden gegevenquote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:05 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wat heet. Ik heb grote schoonmaak in mijn keuken gehouden in de tijd dat er 3 goede antwoorden werden gegeven.
Klopt, vond ik bij het actiefilm toernooi ook wel. Maar ik kan me dus echt niet voorstellen dat je The Shining geen horror vindt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:38 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Het zijn wel de discussies die een toernooi leuk maken.
Het zijn vooral die hard gore fans (en SoKquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:46 schreef picodealion het volgende:
[..]
Klopt, vond ik bij het actiefilm toernooi ook wel. Maar ik kan me dus echt niet voorstellen dat je The Shining geen horror vindt.
Wat is dat eigenlijk überhaupt?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:11 schreef wyccie het volgende:
Zijn die Movie Minutes dingen nog geldig? Iemand behoefte aan een code?
Aha... Dvd's of digitaal?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:14 schreef wyccie het volgende:
Code waarmee je films kunt sparen?
Ik weet het ook niet zeker.
Even gekeken. Dvd's, maar ook dvd-spelers. Ik zag zelfs een afstandsbediening.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:16 schreef Gillingham het volgende:
Aha... Dvd's of digitaal?
Hoe dan ook, bedankt voor het aanbod.
Wie?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:29 schreef picodealion het volgende:
Waar is kinkyqueen eigenlijk gebleven?
Helemaal vergeten!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:32 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Doe mij nog een puntje voor je vraag van vanochtend.
Geen idee. Is er al een hele tijd vandoor. Deed het vooral goed in de 'welke film heb jij vandaag gezien reeks'. Bizarre films keek hij/zij.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:29 schreef picodealion het volgende:
Waar is kinkyqueen eigenlijk gebleven?
Amsterdamsquote:
Jij snapt hetquote:
Idd, las zijn (?) posts altijd met veel plezier.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:39 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Geen idee. Is er al een hele tijd vandoor. Deed het vooral goed in de 'welke film heb jij vandaag gezien reeks'. Bizarre films keek hij/zij.
Ik zat er ook over na te denken om die te gaan kijken. Maar volgens de Volkskrant is ie meer vies dan eng...quote:
Body snatchers, maar dan 10 x slechter.quote:
Dat ken ik ja, meestal laat ik dat gewoon iemand anders kiezenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:20 schreef wyccie het volgende:
Irritant, ik heb hier nog tig films en genoeg te zien op tv, maar ik heb altijd die ik-weet-het-niet-buien.
Same herequote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:20 schreef wyccie het volgende:
Irritant, ik heb hier nog tig films en genoeg te zien op tv, maar ik heb altijd die ik-weet-het-niet-buien.
Voor jou kies ik Dog Day Afternoon.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Same hereIk wil vanavond een film kijken, maar heb alles al gezien wat ik wil zien...
Noem er eens een paar die je goed lijken?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:23 schreef wyccie het volgende:
Uhm, ik heb er zo'n stuk of 50 ongezien. Die ga ik nu niet alfabetiseren.
Het ligt aan mij.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:24 schreef Robby87 het volgende:
Uit 50 films kun je toch wel een keuze maken, of zijn ze allemaal zo slecht of zo goed?
Nahquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:23 schreef picodealion het volgende:
[..]
Voor jou kies ik Dog Day Afternoon.
Heb daarvan enkel Perfume en Hard Candy gezien. Allebei niet heel sterk. Ik zou zelf wel benieuwd zijn naar Capote of The Last Emperor.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:32 schreef wyccie het volgende:
Elizabeth
Guess who's coming to dinner
Hard Candy
The Last Emperor
Narc
Perfume
Ripley Under Ground (dacht altijd dat de titel Ripley Underground was)
Capote
Nog niet nee. Waarschijnlijk ga ik die niet meer zien in de bios. Maar het komt er zeker nog een keer van. Moet The New World ook nog eens herzien.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:32 schreef Robby87 het volgende:
Gillingham, heb jij The Tree of Life nog een tweede keer bekeken?
Nee ook nietquote:
Hier hetzelfde probleem.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:38 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij heb ik gewoon helemaal geen zin in een film.
En raden jullie die ene naam nou eens.
Geen zin. Meestal heb ik geen zin, daarom ben ik vrijgezelquote:
Daar doe ik niet aan.quote:
Hoe lang is heel lang?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan.
Ik ben al heel lang geen 21 meer. En dan nog. Nooit mijn ding geweest. Ik ben zo'n huismus.
Dat doe ik tegenwoordig ook veel minder. Wat drinken in de kroeg vind ik leuk, maar 'uitgaan', dat is al een hele poos geleden.quote:
Gelukkig ben ik niet de enige die daar het nut niet van zie. Ik ga liever een potje pokeren met mijn vrienden dan dat ik in zo'n stinkende hol zit met achterlijke dellen en proleten die zichzelf heel interessant vinden.quote:
Bij voorkeur een bruine café waar je onder genot van een lekker biertje tenminste kan praten tegen over elkaar.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:50 schreef Robby87 het volgende:
Inderdaad, ik bedoelde gewoon lekker in kroeg ofzo.
Praten is voor homo's. Wijven scoren, daar gaat het om.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bij voorkeur een bruine café waar je onder genot van een lekker biertje tenminste kan praten tegen over elkaar.
Ja, dat is wel gezellig op z'n tijd. Mits in goed gezelschap en in de juiste kroeg.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:50 schreef Robby87 het volgende:
Inderdaad, ik bedoelde gewoon lekker in kroeg ofzo.
Dat doe ik wel (zonder resultaat) op fok!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:51 schreef picodealion het volgende:
[..]
Praten is voor homo's. Wijven scoren, daar gaat het om.
Een speciaal biertje en inderdaad geen muziek die rustig praten onmogelijk maakt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bij voorkeur een bruine café waar je onder genot van een lekker biertje tenminste kan praten tegen over elkaar.
Echt heel lang. Ik weet wel dat het voor SoK en Patch nog langer geleden is.quote:
Hoe kan dat toch? Je bent altijd zo subtiel.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat doe ik wel (zonder resultaat) op fok!
Exact.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:53 schreef wyccie het volgende:
Gewoon bij iemand thuis is toch het prettigst, lekker onderuit op de bank. Samen filmpje kijken, spelletje spelen.
Aan de andere kant werkt een goede vriendin in ons stamcafe, dus als we daar zitten zien we die ook nog eensquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:52 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ja, dat is wel gezellig op z'n tijd. Mits in goed gezelschap en in de juiste kroeg.![]()
Maar thuis is dat toch goedkoper en kun je bovendien je eigen muziek opzetten.
Mijn FoBo verpest alle kansen op vrouwelijk schoonquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:54 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Hoe kan dat toch? Je bent altijd zo subtiel.
De leeftijd van vrouwen is altijd een teer punt, ik zal niet verder vragen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Echt heel lang. Ik weet wel dat het voor SoK en Patch nog langer geleden is.
Ik vind kroegjes ook maar zo zo, alhowel dat sinds het rookverbod al wel een stuk frisser is (hoef ik niet meteen mijn haren en kleren te wassen).
Gewoon bij iemand thuis is toch het prettigst, lekker onderuit op de bank. Samen filmpje kijken, spelletje spelen.
En elkaar kunnen verstaan is ook prettig. Ik voel me altijd zo doof in een kroeg.
Nee, je zielige houding verpest alle kansen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn FoBo verpest alle kansen op vrouwelijk schoon
Hoezo, je leek toch op Jake Gyllenhaal, wel met het dominante Gollem-gen, maar toch.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn FoBo verpest alle kansen op vrouwelijk schoon
Ik denk dat ze ergens in de 40 is.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:55 schreef Robby87 het volgende:
[..]
De leeftijd van vrouwen is altijd een teer punt, ik zal niet verder vragen.
In Nijmegen zijn prima kroegen waar je elkaar goed kunt verstaan. Bijvoorbeeld In De Blauwe Hand, Café Jos, Samson en in mindere mate Camelot, Van Reijn en Trianon bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:53 schreef wyccie het volgende:
En elkaar kunnen verstaan is ook prettig. Ik voel me altijd zo doof in een kroeg.
Over subtiliteit gesprokenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:55 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nee, je zielige houding verpest alle kansen.
Bedankt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:55 schreef Robby87 het volgende:
De leeftijd van vrouwen is altijd een teer punt, ik zal niet verder vragen.
Vandaag werd ik in een winkel door een kassameisje nog wel 'meisje' genoemd.quote:
Op de één of andere manier is het vaak Opera. Vroeger inderdaad ook wel Van Rijn met mijn oud-collega's. Maar de laatste keer dat ik er was stond de muziek ook wel hard. Dat moet al wel 2 jaar geleden zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:57 schreef Gillingham het volgende:
In Nijmegen zijn prima kroegen waar je elkaar goed kunt verstaan. Bijvoorbeeld In De Blauwe Hand, Café Jos, Samson en in mindere mate Camelot, Van Reijn en Trianon bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |