Dat had ik met The Sopranos. Was gewoon een onderdeel van mijn week.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:20 schreef dekatophetspek het volgende:
Bah net laatste aflevering van Lost gezien. Welraar dat de serie dan afgelopen is...
quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Ja dat was wel even maf inderdaad. Maar wat vind je van het einde? Diep teleurgesteld?quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:20 schreef dekatophetspek het volgende:
Bah net laatste aflevering van Lost gezien. Welraar dat de serie dan afgelopen is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dictators free themselves but they enslave the people. Let us fight to free the world!
De nieuwe vooralquote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:13 schreef dekatophetspek het volgende:
Kom op nou mensen. THE TIME MACHINE die kent elke filmfan toch ? of niet dan ?
Ja, nu ik het antwoord zie begrijp ik wat je bedoeltquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:56 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik dacht nog wel dat het laatste stukje trivia het weg zou geven
Blesfamie!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:24 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb er niets mee, maar dat is duidelijk.
Misschien dat ik daarom Harry Potter totaal oninteressant vind.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:36 schreef Gillingham het volgende:
LotR is gewoon Harry Potter voor adolescenten.
Nr 1 = 173, dus dat zijn nogal wat puntjes meerquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
Volgens mij staat dat record nog veel hoger door iemand anders dan Patch
Niemand nog enig idee voor de huidige vraag?
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dan heb je mensen als SaintofKillers nog nooit over The Shining gehoord. 1 is dus inderdaad The Shining
Of neem een kijkje in het topic van het horror toernooi van paar jaar terug:quote:
Wat heet. Ik heb grote schoonmaak in mijn keuken gehouden in de tijd dat er 3 goede antwoorden werden gegevenquote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:05 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wat heet. Ik heb grote schoonmaak in mijn keuken gehouden in de tijd dat er 3 goede antwoorden werden gegeven.
Klopt, vond ik bij het actiefilm toernooi ook wel. Maar ik kan me dus echt niet voorstellen dat je The Shining geen horror vindt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:38 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Het zijn wel de discussies die een toernooi leuk maken.
Het zijn vooral die hard gore fans (en SoKquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:46 schreef picodealion het volgende:
[..]
Klopt, vond ik bij het actiefilm toernooi ook wel. Maar ik kan me dus echt niet voorstellen dat je The Shining geen horror vindt.
Wat is dat eigenlijk überhaupt?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:11 schreef wyccie het volgende:
Zijn die Movie Minutes dingen nog geldig? Iemand behoefte aan een code?
Aha... Dvd's of digitaal?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:14 schreef wyccie het volgende:
Code waarmee je films kunt sparen?
Ik weet het ook niet zeker.
Even gekeken. Dvd's, maar ook dvd-spelers. Ik zag zelfs een afstandsbediening.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:16 schreef Gillingham het volgende:
Aha... Dvd's of digitaal?
Hoe dan ook, bedankt voor het aanbod.
Wie?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:29 schreef picodealion het volgende:
Waar is kinkyqueen eigenlijk gebleven?
Helemaal vergeten!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:32 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Doe mij nog een puntje voor je vraag van vanochtend.
Geen idee. Is er al een hele tijd vandoor. Deed het vooral goed in de 'welke film heb jij vandaag gezien reeks'. Bizarre films keek hij/zij.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:29 schreef picodealion het volgende:
Waar is kinkyqueen eigenlijk gebleven?
Amsterdamsquote:
Jij snapt hetquote:
Idd, las zijn (?) posts altijd met veel plezier.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:39 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Geen idee. Is er al een hele tijd vandoor. Deed het vooral goed in de 'welke film heb jij vandaag gezien reeks'. Bizarre films keek hij/zij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |