De hele historie van FMT zit vol met leuke vragenquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:25 schreef Dopekoe het volgende:
Toch leuk om dat overzichtstopic en jubileumtopic weer eens terug te lezen
Zijn leuke vragen vandaan te halen
Je was gewoon fan van haarquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:26 schreef hornage het volgende:
[..]
De hele historie van FMT zit vol met leuke vragen
Ik ben een tijd echt fan geweest van TwenteMeisje vragen, zoek maar eens op
Heb de hele film nog nooit gezien eigenlijkquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:06 schreef Asap het volgende:
En Death Race zo laag inschatten, valt met tegen HornageHeeft wel een hele 6.5
Inderdaadquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:10 schreef hornage het volgende:
[..]
Heb de hele film nog nooit gezien eigenlijkIs toch van held
Paul W.S. Anderson?
Firefox, maar die kent niks van voor pakweg 1990...quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:04 schreef dekatophetspek het volgende:
weinig die hard Eastwood fans bij FMT zie ik
Ken de titel niet eens...quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:04 schreef dekatophetspek het volgende:
weinig die hard Eastwood fans bij FMT zie ik
Edit: The gAuntlet inderdaad. Erg fijne film...
En dan te bedenken dat er zelfs een film is die Firefox heetquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:06 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Firefox, maar die kent niks van voor pakweg 1990...
ASAP ik kan je die film echt aanraden als je een leuke Eastwood wilt zien !!quote:
Neem aan dat hij die wel kent, al weet je het nooit.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:12 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er zelfs een film is die Firefox heet
Zal hem eens gaan bekijken, ben alleen niet zo'n fan van Sondra Locke...quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:12 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
ASAP ik kan je die film echt aanraden als je een leuke Eastwood wilt zien !!
Zijn gezicht komt me wel bekend voor, maar ik heb geen idee.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:34 schreef picodealion het volgende:
Niemand aanwezig of niemand die het weet?
Zeg!quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:13 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Neem aan dat hij die wel kent, al weet je het nooit.
Drie?quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zeg!Niet spotten met mijn kennis! Tuurlijk ken ik Firefox van CE
![]()
Ik heb meerdere films vóór '90 gezien
Nauwelijks.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:24 schreef Robby87 het volgende:
Volgt iemand van jullie ook tv-series, welke kunnen jullie aanraden?
Met Scrubs heb ik dan weer niks en van lost vond ik enkel de eerste vijf afleveringen ofzo leuk.quote:
Eerste en derde seizoen zijn top.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:34 schreef Robby87 het volgende:
Ik ga The Wire eerst maar eens proberen.
Hmmz, of Twin Peaks?quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:35 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Eerste en derde seizoen zijn top.
Dexter is ook tof. Ik vond d'r inderdaad vervelend worden op een bepaald moment, maar niet vervelend genoeg om te stoppenquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:33 schreef Robby87 het volgende:
Ik heb bijna geen series gekeken, Dexter hield ik goed uit 2 seizoenen, maar begon me vreselijk te ergeren aan die blonde vrouw dat ik ermee ben gekapt.
Daarna ook Six Feet Under paar eps gekeken, maar dat was hem niet.
Prison Break ook enkele eps gezien...
Die blonde vrouw (Rita) is vorig seizoen vermoordquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:51 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dexter is ook tof. Ik vond d'r inderdaad vervelend worden op een bepaald moment, maar niet vervelend genoeg om te stoppen.
Woei, ik ga weer kijken. Wel door Dexter zelf mag ik toch hopen?quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die blonde vrouw (Rita) is vorig seizoen vermoord
Dexter
quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:43 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Woei, ik ga weer kijken. Wel door Dexter zelf mag ik toch hopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door FireFox1 op 21-07-2011 20:40:15 ]What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Dat wilde ik nou net weer niet spoiler voor degenen die nog wilden kijkenquote:
Fireflyquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:24 schreef Robby87 het volgende:
Volgt iemand van jullie ook tv-series, welke kunnen jullie aanraden?
Hoorde daar laatst iets over, klinkt zeer interessant, wel te pruimen dus?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:14 schreef Hulkio het volgende:
Afgelopen weekend is in de VS Breaking Bad weer begonnen (S4), begon direct weer met een zeer memorabele aflevering. Echt een top serie!
In mijn ogen een van de betere series die momenteel loopt, ik moest er alleen wel echt even inkomen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:37 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Hoorde daar laatst iets over, klinkt zeer interessant, wel te pruimen dus?
Idd moest er even inkomen maar toen het éénmaal helemaal liep heb ik alle 3 de seizoenen in 1 ruk gekeken. Vond vooral het derde seizoen heel sterk. En die seasonfinale was helemaal awesomequote:Op donderdag 21 juli 2011 15:40 schreef Hulkio het volgende:
[..]
In mijn ogen een van de betere series die momenteel loopt, ik moest er alleen wel echt even inkomen.
Dank je!quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:54 schreef dekatophetspek het volgende:
Robby wat ook leuke series zijn....
Persons Unknown
The Gates
The Killing
Nikita
Falling Skies
Sons Of Anarchy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |