Ja zag ik ook alquote:Op maandag 18 juli 2011 20:34 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
LOL precies dezelfde seconde ook nog.
Die ronde miss ook niet, ik kan het wetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:38 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Die ronde miss ook niet, ik kan het weten
Zag je Mariah net niet in het voorstukje? Gewoon een meisje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk altijd (de herhalingen) van The Big Bang Theoryquote:Op maandag 18 juli 2011 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Zag je Mariah net niet in het voorstukje? Gewoon een meisje.
Ja iddquote:Op maandag 18 juli 2011 20:39 schreef Ambrosius het volgende:
Derksen nog niks gezegd na 10 minuten uitzending.
Ook leuk, maar ik heb ze allemaal al gezien.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:39 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik kijk altijd (de herhalingen) van The Big Bang Theory, tour de jour begint te vroeg dus ik mis vaak het begin/voorstukje ja.
Stilte voor de storm.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:39 schreef Ambrosius het volgende:
Ik denk dat hij het straks ruim inhaaltquote:Op maandag 18 juli 2011 20:39 schreef Ambrosius het volgende:
Same here, en ze nog 3 of 4x herhaald gezienquote:Op maandag 18 juli 2011 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook leuk, maar ik heb ze allemaal al gezien.
Maar nu even opletten, ik heb al weer de helft gemist
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:40 schreef Karina het volgende:
Dat shirtje van Danny vloekt wel met het jasje van Erik.
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:38 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Die ronde miss ook niet, ik kan het weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are only 151 Pokémon.
daar gaat het niet om!quote:Op maandag 18 juli 2011 20:46 schreef Karina het volgende:
Beetje beter articuleren meisje, als je de namen van die stichtingen noemt.
Dat geld voor 98% van Nederland, het klinkt echt verrot als wij Nederlanders Engels gaan pratenquote:Op maandag 18 juli 2011 20:46 schreef Karina het volgende:
Beetje beter articuleren meisje, als je de namen van die stichtingen noemt.
Beter dan Mart tochquote:Op maandag 18 juli 2011 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja daar let ik op, tieten en kont interesseren mij weer niet
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja daar let ik op, tieten en kont interesseren mij weer niet
Je hebt het wel vaak over taalnazi's, maar je moet het zelf dan wel goed doen natuurlijk.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:47 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat geld voor 98% van Nederland, het klinkt echt verrot als wij Nederlanders Engels gaan praten
Gister had je een dagje vrij van je fokfunctie, daar gaf ik al toe dat ik zelf weet dat mijn Nederlands niet goed is..quote:Op maandag 18 juli 2011 20:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je hebt het wel vaak over taalnazi's, maar je moet het zelf dan wel goed doen natuurlijk.
quote:
Behalve in de voetbalwereld?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:50 schreef Eenskijken het volgende:
Eensch met Johan. hier praat je niet over.
Die komt voor minder dan 10k zijn bed niet meer uit.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:50 schreef Karina het volgende:
Nou ik wil wel weten wat die Derksen nou verdient met dat geklets daar
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:49 schreef Specularium het volgende:
[..]Geef het paard een suikerklontje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot voor kort moesten ze geld meebrengen voor vi.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:50 schreef Karina het volgende:
Voor vi oranje kreeg johan trouwens 750 euro per dagquote:Op maandag 18 juli 2011 20:50 schreef Karina het volgende:
Nou ja, dat verdien ik ook niet per dag hoor.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:52 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Voor vi oranje kreeg johan trouwens 750 euro per dag
DAT zijn pas bedragen. Lol ninja editquote:
Nee ik begon te twijfelen of dat nu de kosten waren voor de bruidsuite van Gijp zelf.. omdat hij niet in 'zo'n bezemkast' wilde slapenquote:Op maandag 18 juli 2011 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja, dat verdien ik ook niet per dag hoor.
[..]
DAT zijn pas bedragen.
Gelukkig rij jij de stenen voor ons uit de straatquote:Op maandag 18 juli 2011 20:52 schreef Eenskijken het volgende:
gesink, toch wel een beetje een slapjanus hoor..
Hier regent het al wekenlang elke dagquote:Op maandag 18 juli 2011 20:59 schreef Ronaldsen het volgende:
Hier is geen vuiltje aan de lucht, zie nog lichtblauwe lucht.
Hij weet prima wanneer hij zijn mond moet houden.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:00 schreef Karina het volgende:
Derksen heeft zeker de opdracht gekregen om alleen te praten als hem wat gevraagd wordt.
martens had daarentegen prima mee genomen kunnen/moeten wordenquote:Op maandag 18 juli 2011 21:04 schreef Marcoss het volgende:
Kom op Danny, Matthews is net 20 geworden, die maak je dood als je hem nu naar de Tour stuurt.
zolang Gesink meegaat, gaat Grischa ook meequote:Op maandag 18 juli 2011 21:05 schreef groenen het volgende:
Volgend jaar gaat Niermann in ieder geval niet meer mee.
die is voor de bingoquote:Op maandag 18 juli 2011 21:06 schreef DrDentz het volgende:
Johan's haar is wel weer wat aan de lange kant, misschien tijd voor de haararchitect.
quote:Op maandag 18 juli 2011 21:05 schreef Specularium het volgende:
Danny zou ook weleens een jasje aan kunnen doen om zijn bigmac-vormen iets strakker op het scherm te projecteren.
hoe oud is die eigenlijk?quote:Op maandag 18 juli 2011 21:06 schreef franklop het volgende:
[..]
zolang Gesink meegaat, gaat Grischa ook mee
35 ofzoquote:
Hij zit er toch ook om wat relletjes te schoppenquote:Op maandag 18 juli 2011 21:06 schreef Eenskijken het volgende:
Heeft Johan gesink wel eens in de Vuelta gezien? Nee he. Dat dacht ik al.
Martens had er wel in gepast ja, al had hij ook weinig kunnen doen aan Gilbert. Denk ook dat Martens veel meer een renner is voor ééndagskoersen dan voor rittenkoersen. Hopelijk wint hij straks 3 ritten in de Vueltaquote:Op maandag 18 juli 2011 21:05 schreef franklop het volgende:
[..]
martens had daarentegen prima mee genomen kunnen/moeten worden
95% van Nederlanf interesseert ook alleen de Tourquote:Op maandag 18 juli 2011 21:06 schreef Eenskijken het volgende:
Jij denkt dat Gesink volgend jaar weer alles voor het zeggen heeft na dit debacle?quote:Op maandag 18 juli 2011 21:06 schreef franklop het volgende:
[..]
zolang Gesink meegaat, gaat Grischa ook mee
Dekker irriteert zich mateloosquote:Op maandag 18 juli 2011 21:07 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hij zit er toch ook om wat relletjes te schoppenmaakt niet uit of ze waar zijn of niet.
Tuurlijk is Gesink volgend jaar gewoon weer dé kopman.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:07 schreef groenen het volgende:
[..]
Jij denkt dat Gesink volgend jaar weer alles voor het zeggen heeft na dit debacle?
Als ze op kwaliteit gaan selecteren is Niermann de eerste die eruit ligt.
je kijkt echt te weinig, apart he hoe Grischa de hele tijd met twee vingers in de neus bij Gesink blijft, terwijl Tjallingii er bij de eerste heuvel af ligt... nee je hebt helemaal niks aan niermannquote:Op maandag 18 juli 2011 21:07 schreef groenen het volgende:
[..]
Jij denkt dat Gesink volgend jaar weer alles voor het zeggen heeft na dit debacle?
Als ze op kwaliteit gaan selecteren is Niermann de eerste die eruit ligt.
Snap ik ook niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:08 schreef BobW het volgende:
Waarom zijn ze allemaal zo bang voor Johan en vertellen ze niet wat Gesink al heeft gepresteerd?
Tjallingii en Boom waren dan ook mee om hem in de eerste week te beschermen + ploegentijdrit. Niermann alleen om zijn hotelkamer gezellig te maken.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:08 schreef franklop het volgende:
[..]
je kijkt echt te weinig, apart he hoe Grischa de hele tijd met twee vingers in de neus bij Gesink blijft, terwijl Tjallingii er bij de eerste heuvel af ligt... nee je hebt helemaal niks aan niermann
Ja.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:07 schreef groenen het volgende:
[..]
Als je alleen de prijzen en echte prestaties neerzet is het natuurlijk niet veelquote:Op maandag 18 juli 2011 21:08 schreef BobW het volgende:
Waarom zijn ze allemaal zo bang voor Johan en vertellen ze niet wat Gesink al heeft gepresteerd?
Dat is ook belangerijkquote:Op maandag 18 juli 2011 21:09 schreef groenen het volgende:
[..]
Tjallingii en Boom waren dan ook mee om hem in de eerste week te beschermen + ploegentijdrit. Niermann alleen om zijn hotelkamer gezellig te maken.
Leuk die 2 andere rondes om de kerk, maar is er maar 1 wedstrijd die telt.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:06 schreef Eenskijken het volgende:
ow dat hebben boom en tjallingii dan goed gedaan, gesink lag in de eerste week 2 keer op de grond, kwalitatief dan slecht bezig om hem te beschermenquote:Op maandag 18 juli 2011 21:09 schreef groenen het volgende:
[..]
Tjallingii en Boom waren dan ook mee om hem in de eerste week te beschermen + ploegentijdrit. Niermann alleen om zijn hotelkamer gezellig te maken.
Als ze zijn overwinningen moeten opnoemen zijn ze snel klaar.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:08 schreef BobW het volgende:
onzin natuurlijk. Maar jij bent vast de wielerkenner die we missen op fok.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:10 schreef tuinďnen het volgende:
[..]
Leuk die 2 andere rondes om de kerk, maar is er maar 1 wedstrijd die telt.
Onzin..quote:Op maandag 18 juli 2011 21:10 schreef tuinďnen het volgende:
[..]
Dat klopt, BMC en Leopard deden dat duidelijk beter, ik ben dan ook helemaal geen Tjallinggi of Boom fan.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:10 schreef franklop het volgende:
[..]
ow dat hebben boom en tjallingii dan goed gedaan, gesink lag in de eerste week 2 keer op de grond, kwalitatief dan slecht bezig om hem te beschermen
Vind ik ook onzin, dit zijn 3 grote ronden + wk + de spelen zijn wedstrijden die tellen en als je die niet wint ben je geen wereldtopper.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:10 schreef tuinďnen het volgende:
[..]
de spelen staat ver, maar dan ook ver, onder de klassiekers hoorquote:Op maandag 18 juli 2011 21:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
Vind ik ook onzin, dit zijn 3 grote ronden + wk + de spelen zijn wedstrijden die tellen en als je die niet wint ben je geen wereldtopper.
Ik schakel net in, hoe heet ze eigenlijk?quote:Op maandag 18 juli 2011 21:13 schreef Geo3kant het volgende:
Nog geen leuke pics van de Miss haar hyves?
denk dat ik (of rijders) liever OS kampioen worden dan Wereldkampioenquote:Op maandag 18 juli 2011 21:13 schreef franklop het volgende:
[..]
de spelen staat ver, maar dan ook ver, onder de klassiekers hoor
Goede vraag.. dat vind ik ook niet zo belangrijk het is niet alsof ik haar wil leren kennen.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:14 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik schakel net in, hoe heet ze eigenlijk?
Denk dat je weinig renners zal vinden die dat met je eens zijn. De Spelen worden steeds belangrijker, maar komt nog niet in de buurt van het WK.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
denk dat ik (of rijders) liever OS kampioen worden dan Wereldkampioen
Dat dus, de eerste keer dat het eigenlijk echt belangrijk werd gemaakt was in 2004, toen Bettini riep dat hij persé olympisch kampioen wilde worden, dat werd hij dan ookquote:Op maandag 18 juli 2011 21:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat je weinig renners zal vinden die dat met je eens zijn. De Spelen worden steeds belangrijker, maar komt nog niet in de buurt van het WK.
Sla voor de grap maar eens een krant open tijdens de Vuelta, en eentje tijdens de Tour. Ik denk dat de meeste renners liever de TdF (ook gezellig voor het geld) zullen winnen dan de Vuelta. En wanneer ze zeggen dat ze liever de Vuelta willen winnen is het omdat ze de Tour niet kunnen winnen.quote:
dan is het nog steeds geen rondje om de kerkquote:Op maandag 18 juli 2011 21:19 schreef tuinďnen het volgende:
[..]
Sla voor de grap maar eens een krant open tijdens de Vuelta, en eentje tijdens de Tour. Ik denk dat de meeste renners liever de TdF (ook gezellig voor het geld) zullen winnen dan de Vuelta. En wanneer ze zeggen dat ze liever de Vuelta willen winnen is het omdat ze de Tour niet kunnen winnen.
Italianen winnen liever de Giro dan de Tourquote:Op maandag 18 juli 2011 21:19 schreef tuinďnen het volgende:
[..]
Sla voor de grap maar eens een krant open tijdens de Vuelta, en eentje tijdens de Tour. Ik denk dat de meeste renners liever de TdF (ook gezellig voor het geld) zullen winnen dan de Vuelta. En wanneer ze zeggen dat ze liever de Vuelta willen winnen is het omdat ze de Tour niet kunnen winnen.
quote:Op maandag 18 juli 2011 21:20 schreef Karina het volgende:
Ja hoor, daar was hij, van Poppel. De krommesaris
Nee.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
denk dat ik (of rijders) liever OS kampioen worden dan Wereldkampioen
quote:Op maandag 18 juli 2011 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat kleine neusje valt wel mee, zoiets.
Ah de kennert spreektquote:Op maandag 18 juli 2011 21:19 schreef tuinďnen het volgende:
[..]
Genee geeft Dekker daar geen ruimte voorquote:Op maandag 18 juli 2011 21:24 schreef marcodej het volgende:
"Weggaan bij Rabo is het beste wat mij kon overkomen."
Was getekend, Rob Ruijgh. Het is aan u Erik Dekker.
Cool ga ze maar ontdekkenquote:
Wat een platvis..quote:Op maandag 18 juli 2011 21:25 schreef Nieuwschierig het volgende:
Tieten valt nogal tegen
Wel leuke details in het broekje
[ afbeelding ]
Ineens vind ik het jammer dat ik een borstenman ben...quote:Op maandag 18 juli 2011 21:25 schreef Nieuwschierig het volgende:
Tieten valt nogal tegen
[ afbeelding ]
Eerste dat ik dacht.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:27 schreef Geo3kant het volgende:
Ah ik weet het, ik vind haar wat weg hebben van Inge de Bruijn .. en dat is niet .. goed
Danny Nelissen heeft grotere jetsers...quote:Op maandag 18 juli 2011 21:25 schreef Nieuwschierig het volgende:
Tieten valt nogal tegen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |