de spelen staat ver, maar dan ook ver, onder de klassiekers hoorquote:Op maandag 18 juli 2011 21:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
Vind ik ook onzin, dit zijn 3 grote ronden + wk + de spelen zijn wedstrijden die tellen en als je die niet wint ben je geen wereldtopper.
Ik schakel net in, hoe heet ze eigenlijk?quote:Op maandag 18 juli 2011 21:13 schreef Geo3kant het volgende:
Nog geen leuke pics van de Miss haar hyves?
denk dat ik (of rijders) liever OS kampioen worden dan Wereldkampioenquote:Op maandag 18 juli 2011 21:13 schreef franklop het volgende:
[..]
de spelen staat ver, maar dan ook ver, onder de klassiekers hoor
Goede vraag.. dat vind ik ook niet zo belangrijk het is niet alsof ik haar wil leren kennen.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:14 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik schakel net in, hoe heet ze eigenlijk?
Denk dat je weinig renners zal vinden die dat met je eens zijn. De Spelen worden steeds belangrijker, maar komt nog niet in de buurt van het WK.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
denk dat ik (of rijders) liever OS kampioen worden dan Wereldkampioen
Dat dus, de eerste keer dat het eigenlijk echt belangrijk werd gemaakt was in 2004, toen Bettini riep dat hij persé olympisch kampioen wilde worden, dat werd hij dan ookquote:Op maandag 18 juli 2011 21:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat je weinig renners zal vinden die dat met je eens zijn. De Spelen worden steeds belangrijker, maar komt nog niet in de buurt van het WK.
Sla voor de grap maar eens een krant open tijdens de Vuelta, en eentje tijdens de Tour. Ik denk dat de meeste renners liever de TdF (ook gezellig voor het geld) zullen winnen dan de Vuelta. En wanneer ze zeggen dat ze liever de Vuelta willen winnen is het omdat ze de Tour niet kunnen winnen.quote:
dan is het nog steeds geen rondje om de kerkquote:Op maandag 18 juli 2011 21:19 schreef tuinïnen het volgende:
[..]
Sla voor de grap maar eens een krant open tijdens de Vuelta, en eentje tijdens de Tour. Ik denk dat de meeste renners liever de TdF (ook gezellig voor het geld) zullen winnen dan de Vuelta. En wanneer ze zeggen dat ze liever de Vuelta willen winnen is het omdat ze de Tour niet kunnen winnen.
Italianen winnen liever de Giro dan de Tourquote:Op maandag 18 juli 2011 21:19 schreef tuinïnen het volgende:
[..]
Sla voor de grap maar eens een krant open tijdens de Vuelta, en eentje tijdens de Tour. Ik denk dat de meeste renners liever de TdF (ook gezellig voor het geld) zullen winnen dan de Vuelta. En wanneer ze zeggen dat ze liever de Vuelta willen winnen is het omdat ze de Tour niet kunnen winnen.
quote:Op maandag 18 juli 2011 21:20 schreef Karina het volgende:
Ja hoor, daar was hij, van Poppel. De krommesaris
Nee.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
denk dat ik (of rijders) liever OS kampioen worden dan Wereldkampioen
quote:Op maandag 18 juli 2011 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat kleine neusje valt wel mee, zoiets.
Ah de kennert spreektquote:Op maandag 18 juli 2011 21:19 schreef tuinïnen het volgende:
[..]
Genee geeft Dekker daar geen ruimte voorquote:Op maandag 18 juli 2011 21:24 schreef marcodej het volgende:
"Weggaan bij Rabo is het beste wat mij kon overkomen."
Was getekend, Rob Ruijgh. Het is aan u Erik Dekker.
Cool ga ze maar ontdekkenquote:
Wat een platvis..quote:Op maandag 18 juli 2011 21:25 schreef Nieuwschierig het volgende:
Tieten valt nogal tegen
Wel leuke details in het broekje
[ afbeelding ]
Ineens vind ik het jammer dat ik een borstenman ben...quote:Op maandag 18 juli 2011 21:25 schreef Nieuwschierig het volgende:
Tieten valt nogal tegen
Wel leuke details in het broekje
[ afbeelding ]
Eerste dat ik dacht.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:27 schreef Geo3kant het volgende:
Ah ik weet het, ik vind haar wat weg hebben van Inge de Bruijn .. en dat is niet .. goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |