SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
Wat betreft het tweede onderwerp, dan vind ik Ayn Rand nog een betere filosofe.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zijn opvatting over ethiek, individualisme en het daardoor mogelijk maken van een Übermensch.
Ayn Rand bekijkt het van een pragmatischer oogpunt, maar komt ongeveer tot eenzelfde conclusie.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat betreft het tweede onderwerp, dan vind ik Ayn Rand nog een betere filosofe.
Ik heb weinig met rassenleer en subjectieve ethica
Ik vind Rand echt een rare. Echt heel raar. Een maffe bitch in het kwadraat die een beste klap van de molen heeft gehad. Volgens mij had ze ook een of andere beperking.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat betreft het tweede onderwerp, dan vind ik Ayn Rand nog een betere filosofe.
Ik heb weinig met rassenleer en subjectieve ethica
quote:De Gooyers sarrende persoonlijkheid kreeg onder invloed van jenever vaak onaangename trekjes.
Ach, Rand en Nietzsche hadden dezelfde insteek maar een andere uitleg.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:36 schreef GSbrder het volgende:
Ik denk dat Friek_ huilt als we het hebben over Rand en Nietzsche.
Dat is alsof jullie over Sjoerd Soeters en Rem Koolhaas beginnen als geweldige architecten
Ja dat jij een hekel hebt aan individualisme en corporatisme wisten we al.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind Rand echt een rare. Echt heel raar. Een maffe bitch in het kwadraat die een beste klap van de molen heeft gehad. Volgens mij had ze ook een of andere beperking.
Geen grapje, ik vind het objectivisme een van de meest bewonderenswaardige stromingen die er bestaan met de meeste raakvlakken aan mijn persoonlijke opvattingen. Daarnaast is ze een kind van het kapitalisme en goeddeels geinspireerd door Aristoteles. Nodeloos te zeggen dat “the virtue of selfishness” een belangrijke les is geweest voor me.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind Rand echt een rare. Echt heel raar. Een maffe bitch in het kwadraat die een beste klap van de molen heeft gehad. Volgens mij had ze ook een of andere beperking.
Nee, ik heb haar wel eens in een interview gezien. En daar gedraagt ze zich zo fucking vreemd. En dan de verhalen van de mensen met wie zij zich omringde, die fucking sekte. Ik kon alleen maar denken: dat mens was niet wijs.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja dat jij een hekel hebt aan individualisme en corporatisme wisten we al.
Dat zijn al die leipo’s. Jezus, Mozes, Mohammed, Marx, Freud, Newton en Hitler.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik heb haar wel eens in een interview gezien. En daar gedraagt ze zich zo fucking vreemd. En dan de verhalen van de mensen met wie zij zich omringde, die fucking sekte. Ik kon alleen maar denken: dat mens was niet wijs.
Nietzsche noemde het "Der Wille zur Macht" maar exact eenzelfde principe.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen grapje, ik vind het objectivisme een van de meest bewonderenswaardige stromingen die er bestaan met de meeste raakvlakken aan mijn persoonlijke opvattingen. Daarnaast is ze een kind van het kapitalisme en goeddeels geinspireerd door Aristoteles. Nodeloos te zeggen dat “the virtue of selfishness” een belangrijke les is geweest voor me.
Jaja, ik kan mij prima voorstellen dat bepaalde mensen zich prima kunnen vinden in haar theorieen. Maar ik vind het gewoon niksquote:Op maandag 18 juli 2011 14:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen grapje, ik vind het objectivisme een van de meest bewonderenswaardige stromingen die er bestaan met de meeste raakvlakken aan mijn persoonlijke opvattingen. Daarnaast is ze een kind van het kapitalisme en goeddeels geinspireerd door Aristoteles. Nodeloos te zeggen dat “the virtue of selfishness” een belangrijke les is geweest voor me.
Het objectivisme combineert de soevereiniteit van de mens, het absolutisme van vrijheid, de innerlijke drijfveer van het kapitalisme en de logica van de rede in één. Die vier pijlers zijn volledig de mijne.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nietzsche noemde het "Der Wille zur Macht" maar exact eenzelfde principe.
Ben 't volledig met je eens.
Wat is je punt?quote:Op maandag 18 juli 2011 14:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zijn al die leipo’s. Jezus, Mozes, Mohammed, Marx, Freud, Newton en Hitler.
Allemaal volkomen wappie wappie.
Dat dit soort profeten op een gegeven moment een soort sektarische hoogmoedswaanzin krijgen.quote:
Het objectivisme combineert het echter met pragmatische voorbeelden en linken naar de realiteit, waar Nietzsche's ideeën zich "slechts" behouden naar de menselijke geest en het individu. M.u.v. het verwerpen van religieuze bekrompenheid.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het objectivisme combineert de soevereiniteit van de mens, het absolutisme van vrijheid, de innerlijke drijfveer van het kapitalisme en de logica van de rede in één. Die vier pijlers zijn volledig de mijne.
Ja, en ik ben daar tot op zekere hoogte mee bekend. Daar baseer ik mijn mening ook op.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat dit soort profeten op een gegeven moment een soort sektarische hoogmoedswaanzin krijgen.
De persoon Rand doet me niets, het gaat om haar gedachten.
Excuses, ik was in de veronderstelling dat je je eigen mening gekleurd liet worden door de flaws van de individu Alissa Rosenbaum. Niet dat je jouw mening baseerde op haar gedachten.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, en ik ben daar tot op zekere hoogte mee bekend. Daar baseer ik mijn mening ook op.
Even de OP gelezen.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:46 schreef Friek_ het volgende:
Hmm, dat topic over de PvdA legt wel de vinger op de zere plek bij die partij ( PvdA moet schoon schip maken ).
Is dit niet eveneens van toepassing op het CDA?quote:Op maandag 18 juli 2011 14:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Even de OP gelezen.
Wat een treurnis, je krijgt er bijna rillingen van op je rug hoe belachelijk slecht het gaat met de PvdA.
.... en toen kwamen er mafkezen met theezakjes die met haar aan de haal gingen.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het objectivisme combineert de soevereiniteit van de mens, het absolutisme van vrijheid, de innerlijke drijfveer van het kapitalisme en de logica van de rede in één. Die vier pijlers zijn volledig de mijne.
Ik vind het CDA bij lange na nog niet naar een niveau allochtonenpartij als de PvdA gedaald eerlijk gezegd.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is dit niet eveneens van toepassing op het CDA?
Hahahahahahahquote:Op maandag 18 juli 2011 14:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind het CDA bij lange na nog niet naar een niveau allochtonenpartij als de PvdA gedaald eerlijk gezegd.
De PvdA is gewoon moedwillig de Nederlandse samenleving aan het afbreken.
Dat hebben we in Nederland ook, hordes mafkezen die denken rechts te zijn die een bepaalde partij stemmen.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
.... en toen kwamen er mafkezen met theezakjes die met haar aan de haal gingen.
Moh,Ayn Rand zelf was al gestoord genoeg om te zorgen dat niemand haar serieus nam en neemt, buiten een klein clubje aanhangers/leden van haar cult.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja ach, een gemeenteraadslid even een mail sturen om te attenderen op bepaalde uitspraken van een groep en je krijgt terug "val dood of bekeer je naar de Islam", ja ach als jij het leuk vindt.quote:
Tsja. Dat zal Ethi bekend voorkomen wat haar held Karl betreft.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is een belachelijke actie ja, maar niet gelijk aan "Nederland afbreken" natuurlijk.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ach, een gemeenteraadslid even een mail sturen om te attenderen op bepaalde uitspraken van een groep en je krijgt terug "val dood of bekeer je naar de Islam", ja ach als jij het leuk vindt.
Ik zou die mevrouw in kwestie meteen uit de partij zetten, zonder pardon.
Eh, nee, Nietzsche's morele filosofie is onmogelijk om te vormen in een politieke filosofie. Daarbij heeft Ayn Rand juist een filosofisch systeem (objectivisme) bedacht met politieke filosofie, terwijl Nietzsche zich sowieso tegen elke neiging tot 'systeemvorming' zou keren. Das ist gleichmacherei.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, Rand en Nietzsche hadden dezelfde insteek maar een andere uitleg.
Niet?quote:Op maandag 18 juli 2011 14:54 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dat is een belachelijke actie ja, maar niet gelijk aan "Nederland afbreken" natuurlijk.
Like I said, Nietzsche is meer gericht op het individu waar Ayn Rand zich richt op een pragmatische insteek naar de samenleving toe. En eerlijk gezegd heb ik in deze meer met Nietzsche z'n insteek dan met die van Rand, want Rand kent voorwaarden toe aan een samenleving waar je met Nietzsche z'n insteek vrij bent jezelf te vormen zonder systeem.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Eh, nee, wat Nietzsche's morele filosofie is onmogelijk om te vormen in een politieke filosofie. Daarbij heeft Ayn Rand daarentegen een filosofisch systeem (objectivisme) bedacht met politieke filosofie, maar Nietzsche zou zich sowieso juist keren tegen elke neiging tot 'systeemvorming'. Das ist gleichmacherei.
Ik vind objectivisme helemaal goed, past prima, soms zelfs 1 op 1 in het anarchokaptalisme, maar haar boeken is gewoon niet doorheen te komen. Ze kan goed gewoon niet goed of prettig schrijven.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:53 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Moh,Ayn Rand zelf was al gestoord genoeg om te zorgen dat niemand haar serieus nam en neemt, buiten een klein clubje aanhangers/leden van haar cult.
Het CDA is toch echt verder van huis. Dat de opvattingen van de christendemocraten dichter bij die van jou staan, doet daar niets aan af.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind het CDA bij lange na nog niet naar een niveau allochtonenpartij als de PvdA gedaald eerlijk gezegd.
De PvdA is gewoon moedwillig de Nederlandse samenleving aan het afbreken.
Het is nog altijd Nederland.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het CDA is toch echt verder van huis. Dat de opvattingen van de christendemocraten dichter bij die van jou staan, doet daar niets aan af.
Ohja, jij bent nog in het oogjes dicht en snaveltjes toe stadium.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het CDA is toch echt verder van huis. Dat de opvattingen van de christendemocraten dichter bij die van jou staan, doet daar niets aan af.
De PvdA is niet mijn partij, vriend.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ohja, jij bent nog in het oogjes dicht en snaveltjes toe stadium.
Waarom zou de PvdA je willen bekeren tot de islam?quote:Op maandag 18 juli 2011 14:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is nog altijd Nederland.
De dag dat ik een mail mag ontvangen van een PvdA raadslid die zegt dat ik moet doodvallen of bekeren naar de Islam heeft ze nog een hele slechte aan mij. Ik steek haar moskee nog in de fik als het moet.
Vraag het haar, het zijn de uitspraken van een PvdA raadslid, niet de mijne.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom zou de PvdA je willen bekeren tot de islam?
Oke, klapjosti.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is nog altijd Nederland.
De dag dat ik een mail mag ontvangen van een PvdA raadslid die zegt dat ik moet doodvallen of bekeren naar de Islam heeft ze nog een hele slechte aan mij. Ik steek haar moskee nog in de fik als het moet.
De PvdA niet, maar kennelijk lopen er binnen de PvdA zulke idioten rond. Tsjah.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom zou de PvdA je willen bekeren tot de islam?
Met de vriendelijke groeten van de PvdA.quote:Het Rotterdamse PvdA-deelraadslid Bouchra Ismaili is in opspraak geraakt door een scheldmail aan een Nederlandse man die Ismaili per mail attendeerde op uitspraken van de omstreden moslimsorganisatie Hizb ut-Tahrir(HuT). De van oorsprong Marokkaanse politica gebruikt in haar mail zinnen als ‘val dood’, ‘bekeer je tot de islam’ en ‘jullie zijn hier de allochtonen!!!’.
Zulke idioten horen niet in de PvdA wmb.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
De PvdA niet, maar kennelijk lopen er binnen de PvdA zulke idioten rond. Tsjah.
Nog even los van hun arabische stembiljetjes. Komop zeg.
Die mag moet uit de deelraad worden gezet. Dergelijk taalgebruik past alleen bij de PVV.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Met de vriendelijke groeten van de PvdA.
Niks, helemaal niks.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, klapjosti.
Jezus christus, houdt toch eens op met dat gezanik over die islam. Wat kan mij dat hele kankergeloof schelen?
Alleen in jouw verongelijkte wereld vindt de PvdA die lui helden.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niks, helemaal niks.
Daarom ook juist, die kankerpartij van een PvdA zit iedereen op te jutten met die kut allochtonen, wat kan mij hun geloof, hun huidskleur en kutleven schelen. Waarom moeten we die lui altijd op een sokkel plaatsen. De meeste allochtonen zijn gewoon achterlijk, hebben een kutbaan, werken niet, verpauperen de buurt, hebben een achterlijk kutgeloof en kunnen alleen maar zaniken en problemen of criminaliteit veroorzaken.
Maar nee, dat mag je niet zeggen, nee, de PvdA vindt ze helden.
De rest van PvdA-ers zijn PVV gaan stemmen. Van tokkie naar tokkie.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:00 schreef eriksd het volgende:
Remlof, waarom is de PvdA zo gericht op allochtonen?
Nee, de PvdA zei dat ze "een slechte dag" had en het haar erg speet.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:03 schreef Friek_ het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd of die leden ook geroyeerd worden. Ik zou het absoluut niet pikken als D66 dergelijke uitspraken zou tolereren van volksvertegenwoordigers.
Bij de PVV was 'ie ook wel mooi.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:03 schreef eriksd het volgende:
Toegeven, het was wel leuk om die rituele slachtdiscussie in hun gezicht te zien ontploffen. Dat was een van de mooiste frames die ik heb gezien
Op partijcongressen zie ik anders niet meer dan een paar procent allochtonen rondlopen.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:02 schreef GSbrder het volgende:
Waarom zijn PvdAers nowadays enkel allochtoon?
De “Partij van de Allochtonen” lijkt een inverse catch-22 te worden.
Wou je zeggen dat de PvdA het niet buitenproportioneel opneemt voor die kansenmensen?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Alleen in jouw verongelijkte wereld vindt de PvdA die lui helden.
Kom nou. Het is knuffelen en kusjekroel.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Alleen in jouw verongelijkte wereld vindt de PvdA die lui helden.
Die hebben er ook niks te zoeken, tenzij er een tolk rondloopt die alles vertaalt.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Op partijcongressen zie ik anders niet meer dan een paar procent allochtonen rondlopen.
Och, die is mij ontgaan. Maar de PvdA die er goed van langs kreeg. Heerlijk. Wat heb ik gelachen zeg.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:04 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Bij de PVV was 'ie ook wel mooi.
"U BENT ERGER DAN EEN DUITSER!"
Daar is die partij toch ook voor opgericht, klapmongool. Om de belangen te behartigen van de onderlaag. Probleem is dat Henk en Ingrid de PvdA de rug toekeren nu de buit binnen is.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat de PvdA het niet buitenproportioneel opneemt voor die kansenmensen?
Mooi, de onderlaag.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar is die partij toch ook voor opgericht, klapmongool. Om de belangen te behartigen van de onderlaag. Probleem is dat Henk en Ingrid de PvdA de rug toekeren nu de buit binnen is.
quote:Op maandag 18 juli 2011 15:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Och, die is mij ontgaan. Maar de PvdA die er goed van langs kreeg. Heerlijk. Wat heb ik gelachen zeg.
En dan die oerdomme figuren daar die dit niet aan zagen komen
Fact is dat zonder dat 'kutvolk' er niemand was om jouw bedrijf draaiende te houdenquote:Op maandag 18 juli 2011 15:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mooi, de onderlaag.
Eindelijk erken je gewoon dat het kutvolk is.
Jij neemt het de PvdA kwalijk dat zij het opneemt voor de sociaal-economische onderlaag?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mooi, de onderlaag.
Eindelijk erken je gewoon dat het kutvolk is.
Vertel eens?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:07 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Fact is dat zonder dat 'kutvolk' er niemand was om jouw bedrijf draaiende te houden
De wat?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:08 schreef eriksd het volgende:
De PvdA moet natuurlijk vooral het beeld bevestigen dat mensen zielig zijn. De groep in kwestie vindt dat vervolgens heerlijk en de PvdA regelt wel een infuusje.
En zo is de circel weer rond.
Verrek.quote:
Wat heeft allochtonengeknuffel in godsnaam te maken met de economische toestand van de onderlaag?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij neemt het de PvdA kwalijk dat zij het opneemt voor de sociaal-economische onderlaag?
Heb nog nooit een Professor Doctor Ingenieur aan de lopende band gezienquote:
Ja, "Weerspiegeling van de samenleving" heet dat volgens hen.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:09 schreef GSbrder het volgende:
Deelraad Amsterdam-Zuidoost:
http://www.zuidoost.amste(...)/samenstelling/pvda/
10 negers.
2 blanken.
Dat gebeurt al lang, maar dat willen jullie niet zien.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Verrek.
Desalniettemin: wanneer komt er eens wat normale taal uit de PvdA? Dat mensen gewoon eens worden aangesproken?
Prima vertegenwoordig van de bevolking daar, niks mis mee.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:09 schreef GSbrder het volgende:
Deelraad Amsterdam-Zuidoost:
http://www.zuidoost.amste(...)/samenstelling/pvda/
10 negers.
2 blanken.
Aldus de ware PvdA'er.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Prima vertegenwoordig van de bevolking daar, niks mis mee.
Zozo. Door straatcoaches?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat gebeurt al lang, maar dat willen jullie niet zien.
39% surinaams/antilliaans aldaar.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Prima vertegenwoordig van de bevolking daar, niks mis mee.
Je komt niet zo vaak in Zuid-Oost zeker?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, "Weerspiegeling van de samenleving" heet dat volgens hen.
Laat me niet lachen.
Is dat eenn PvdA-standpunt?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat heeft allochtonengeknuffel in godsnaam te maken met de economische toestand van de onderlaag?
Worden mensen er economisch beter van als bestuurders gaan zeggen dat het maar oke is om te walgen van homoseksualiteit omdat het in de Koran staat, of wanneer bestuursleden zeggen dat je maar dood neer moet vallen of je bekeren naar de Islam?
Door 99% van de PvdAers, alleen daar waar het nog misgaat wordt het meteen uitvergroot en komt het vol in de pers. Niets mis mee trouwens, maar denk niet dat dat de normale gang van zaken is bij de PvdA.quote:
Daarom zou je er juist alleen maar blanken moeten op zetten.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je komt niet zo vaak in Zuid-Oost zeker?
Beschouw jij jezelf exemplarisch voor die 99%?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Door 99% van de PvdAers, alleen daar waar het nog misgaat wordt het meteen uitvergroot en komt het vol in de pers. Niets mis mee trouwens, maar denk niet dat dat de normale gang van zaken is bij de PvdA.
Weggehaalde is notewaardig.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom zou je er juist alleen maar blanken moeten op zetten.
-weg-. Zo zie je ook weer in Rotterdam met al die moslims in de deelraden, het enige wat ze doen is bagatelliseren en hun eigen bekrompen religieuze standpunten er door drukken. Zo wordt het nooit wat met Nederland.
Gewoon weigeren die mensen bestuurlijke functies te geven.
Zo onderhand wel ja, ik zeg niet voor niets dat het een vervallen kutpartij is.quote:
Ik heb er geen problemen mee.quote:
Ach, alsof er goed bestuurd wordt in die deelraden, laat me niet lachen.quote:
Van de PvdAers met een bestuursfunctie, die heb ik nooit gehad en ambieer ik ook niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Beschouw jij jezelf exemplarisch voor die 99%?
Je lult dus weer eens uit je nek. Wel grappig dat je je opwindt over de zogenaamde homohatende PvdA, maar tegelijkertijd de Amerikaanse neo-cons de hemel inprijst. Terwijl dat, naast de extremistische moslims, de grootste homohaters ter wereld zijn.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zo onderhand wel ja, ik zeg niet voor niets dat het een vervallen kutpartij is.
Kut-Elatik.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:16 schreef GSbrder het volgende:
Dit is echt een politiek dieptepunt:
[ afbeelding ]
Jij koppelt religieuze insteken automatisch aan het neoconservatisme, terwijl dat helemaal niet aan de grondlegging er van zit. Het is inderdaad spijtelijk dat dat in Amerika wel zo is, meer kan ik er ook niet over zeggen.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je lult dus weer eens uit je nek. Wel grappig dat je je opwindt over de zogenaamde homohatende PvdA, maar tegelijkertijd de Amerikaanse neo-cons de hemel inprijst. Terwijl dat, naast de extremistische moslims, de grootste homohaters ter wereld zijn.
Maar al die neo-cons blijken dan stiekum toch wel weer homo te zijn, dus misschien vind hij het daarom niet erg.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je lult dus weer eens uit je nek. Wel grappig dat je je opwindt over de zogenaamde homohatende PvdA, maar tegelijkertijd de Amerikaanse neo-cons de hemel inprijst. Terwijl dat, naast de extremistische moslims, de grootste homohaters ter wereld zijn.
Oh nee wacht hier kom ik op terug, net als Fatima Elatik stelen ze het niet van die Oma, ze stelen het gewoon van het belastinggeld van die Oma.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, alsof er goed bestuurd wordt in die deelraden, laat me niet lachen.
Maar nee, het ligt allemaal aan de samenleving natuurlijk, niet aan die idioten zelf. Het verbaasd me nog dat ze de weg naar het gemeentehuis kunnen vinden zonder een tomtom te jatten van een oma.
Niet, hoezo?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:18 schreef Dutchnative het volgende:
Sinds wanneer beoordeelt men hier mensen op hun uiterlijk?
PvdA Amsterdam-Oost dan?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Van de PvdAers met een bestuursfunctie, die heb ik nooit gehad en ambieer ik ook niet.
Iedere tomaat is rood maar niet alles wat rood is is een tomaat.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:18 schreef Dutchnative het volgende:
Sinds wanneer beoordeelt men hier mensen op hun uiterlijk?
Nou, er werden net dingen over de PvdA gezegd aan de hand van de foto van een PvdA-bestuurslid.quote:
Elatik ken je niet? Hoe was je vakantie op Mars?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:19 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nou, er werden net dingen over de PvdA gezegd aan de hand van de foto van een PvdA-bestuurslid.
Ja, omdat ze symbool staat voor wanbeleid en allochtonen een hand boven de hoofd houden.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:19 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nou, er werden net dingen over de PvdA gezegd aan de hand van de foto van een PvdA-bestuurslid.
Misschien ben je niet zo goed op de hoogte van de acties van mevrouw Elatik, maar ook zonder hoofddoek mocht ze ophoepelen.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:19 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Neequote:Op maandag 18 juli 2011 15:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Elatik ken je niet? Hoe was je vakantie op Mars?
Nee, je bent gewoon een slappe zak met een dubbele moraal. Als de PvdA dezelfde standpunten zou uiten ten aanzien van homoseksualiteit als jouw rechtse Amerikaanse helden dan stond jij te schreeuwen hoe kut de PvdA wel niet is.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij koppelt religieuze insteken automatisch aan het neoconservatisme, terwijl dat helemaal niet aan de grondlegging er van zit. Het is inderdaad spijtelijk dat dat in Amerika wel zo is, meer kan ik er ook niet over zeggen.
De enige reden dat ze nog niet opgekankert is is juist die hoofddoek.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Misschien ben je niet zo goed op de hoogte van de acties van mevrouw Elatik, maar ook zonder hoofddoek mocht ze ophoepelen.
Hey, dit klinkt als een typische Pvda-uitvlucht. Weet je zeker dat je geen bestuursfunctie wil?quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 15:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Iedere tomaat is rood maar niet alles wat rood is is een tomaat.
'Nuff said.
Nee, de PvdAquote:Op maandag 18 juli 2011 15:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De enige reden dat ze nog niet opgekankert is is juist die hoofddoek.
Wat zanik je nou, ik heb in ieder topic de laatste 3 jaar al aangegeven dat ik het niet eens ben met de religieuze insteek van de Republikeinen. Haal die plaat eens voor je kop weg.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon een slappe zak met een dubbele moraal. Als de PvdA dezelfde standpunten zou uiten ten aanzien van homoseksualiteit als jouw rechtse Amerikaanse helden dan stond jij te schreeuwen hoe kut de PvdA wel niet is.
En daar hebben we het probleem inderdaad: mevrouw is een excuus-allochtoon.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De enige reden dat ze nog niet opgekankert is is juist die hoofddoek.
Een boze appel is ook rood.quote:
Mensen die als individu worden afgerekend op hun afkomst moet je ook in bescherming nemen, zeker in deze tijden.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, omdat ze symbool staat voor wanbeleid en allochtonen een hand boven de hoofd houden.
Dat is natuurlijk geen raszuivere echte tomaat.quote:
Ze wordt afgerekend op haar wanbeleid maar mag aanblijven om haar excuus afkomst.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Mensen die als individu worden afgerekend op hun afkomst moet je ook in bescherming nemen, zeker in deze tijden.
Klopt. En rood zegt niet altijd iets over een politieke voorkeur.quote:
Jij had het over "allochtonen een hand boven de hoofd houden".quote:Op maandag 18 juli 2011 15:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze wordt afgerekend op haar wanbeleid maar mag aanblijven om haar excuus afkomst.
Dat is anders dan jouw situatieschets.
Een üntertomaat.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk geen raszuivere echte tomaat.
Ja, dat wijf krijgt standaard zoveel voorkeursstemmen van dat achterlijke stemvee van ze dat ze genesteld zit in de Amsterdamse politiek als een uitwoekerende tumor.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij had het over "allochtonen een hand boven de hoofd houden".
Hihi, je zei "de" hoofd
Nee, wat zanik jij nou op de PvdA? Jij hekelt het homohatende karakter van de partij (dat nota bene niet eens bestaat) terwijl ik je nog nooit, maar dan ook nooit, heb zien zeiken op de neo-cons. Dus niks plaat voor de kop, je bent een hypocrietje.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat zanik je nou, ik heb in ieder topic de laatste 3 jaar al aangegeven dat ik het niet eens ben met de religieuze insteek van de Republikeinen. Haal die plaat eens voor je kop weg.
Ik hekel helemaal niet de (niet bestaande) homohatende karakter van die partij.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, wat zanik jij nou op de PvdA? Jij hekelt het homohatende karakter van de partij (dat nota bene niet eens bestaat) terwijl ik je nog nooit, maar dan ook nooit, heb zien zeiken op de neo-cons. Dus niks plaat voor de kop, je bent een hypocrietje.
Welke uit de lijst?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:25 schreef Dutchnative het volgende:
Ik lees nu over Mevrouw Elastik(hihi), het gaat om het financi""ele schandaal?
Een taxiritje van 450 euroquote:
Als het aan mij lag kreeg papa Zorreguieta een nieuwe functie bij Defensie inderdaad.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:25 schreef KoosVogels het volgende:
Mooi om te zien hoe rechts zich weer van zijn meest racistische kant laat zien. Mensen met een kleurtje die er een andere mening op nahouden moeten het zwaar ontgelden waarbij met name de afkomst wordt benadrukt. Goed bezig, Hitlertjes van me.
Hier nietquote:Op maandag 18 juli 2011 15:25 schreef KoosVogels het volgende:
Mooi om te zien hoe rechts zich weer van zijn meest racistische kant laat zien. Mensen met een kleurtje die er een andere mening op nahouden moeten het zwaar ontgelden waarbij met name de afkomst wordt benadrukt. Goed bezig, Hitlertjes van me.
Allequote:
Omdat ze intolerant zijn tegenover homo's?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik hekel helemaal niet de (niet bestaande) homohatende karakter van die partij.
Ik had het over dat de moslims in de deelraden van PvdA colleges die dat vermelden eruit moeten worden gesmeten.
Onder andere, ze ondermijnen waar we in Nederland voor staan mag ik hopen.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat ze intolerant zijn tegenover homo's?
Racisme op een forum tolereer ik ook zeker niet. In de samenleving mag van mij part zeggen wat je wil, maar FOK! blijft in de eerste plaats een online community.quote:
Zeggen dat ze niet kunnen besturen is geen racisme.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:26 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Racisme op een forum tolereer ik ook zeker niet. In de samenleving mag van mij part zeggen wat je wil, maar FOK! blijft in de eerste plaats een online community.
Waarom mag het in dé samenleving wel, maar in een online-samenleving niet?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:26 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Racisme op een forum tolereer ik ook zeker niet. In de samenleving mag van mij part zeggen wat je wil, maar FOK! blijft in de eerste plaats een online community.
Nog erger dan von_Preussen?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:04 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Bij de PVV was 'ie ook wel mooi.
"U BENT ERGER DAN EEN DUITSER!"
Hypocriete zak stront.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Onder andere, ze ondermijnen waar we in Nederland voor staan mag ik hopen.
Volgens mij is politici, en dan ook allemaal, van de laagste gemeenteambtenaar tot de Minister-President, rijbewijs afpakken en verplicht met het OV laten gaan iets wat in het verkiezingsprogramma van GL zou moeten om zo snel investeringen in het OV te krijgen.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een taxiritje van 450 euro?
Sinds wanneer kunnen politici niet gewoon met het OV?
Wat jij wil, ik ben de eerste in ieder geval die Elatik uit Amsterdam wil schoppen.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 15:25 schreef KoosVogels het volgende:
Of de Titanic. Ik vind het walgelijk pervers als je uit publieke middelen de duurste vervoersmiddelen gebruikt. Dan kan ik nog meer sympathie opbrengen voor GroenLinksige fietsplannen, dan voor dit soort praktijken.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Volgens mij is politici, en dan ook allemaal, van de laagste gemeenteambtenaar tot de Minister-President, rijbewijs afpakken en verplicht met het OV laten gaan iets wat in het verkiezingsprogramma van GL zou moeten om zo snel investeringen in het OV te krijgen.
Rutte op bezoek bij Obama oid. hij gaat maar wat wegklikken bij cheaptickets.
Ah gossie, nu is meneer plots een voorvechter van homorechten. Ook wanneer het jou uitkomt. Als ik de bekrompen Amerikaanse rechtse visie aanhaal, haal jij je schouders op.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat jij wil, ik ben de eerste in ieder geval die Elatik uit Amsterdam wil schoppen.
En die homohatende mongool in Rotterdam breng ik ook gaarne zijn ontslagbrief. "Den samenleving wenst u niet meer als vertegenwoordiger, kankert u lekker op, gegroet, de homo populatie".
Maar nee, de weerspiegeling van die samenleving vind de PvdA zeker niet belangrijk genoeg.
In de samenleving representeer jij alleen jezelf, maar op FOK! representeer jij ook wat FOK! is. Om dat beeld goed (en representatief) te houden moet ik als moderator ingrijpen als uitspraken simpelweg te ver gaan. En ja, ik vond die uitspraak van VS ook te ver gaan. Verder is het ook einde discussie wat dat betreft.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarom mag het in dé samenleving wel, maar in een online-samenleving niet?
Ik heb al vaker gezegd dat ik daar ook van walg.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah gossie, nu is meneer plots een voorvechter van homorechten. Ook wanneer het jou uitkomt. Als ik de bekrompen Amerikaanse rechtse visie aanhaal, haal jij je schouders op.
Dan word je hier onderbuikroeper of fascist genoemdquote:Op maandag 18 juli 2011 15:28 schreef Voorschrift het volgende:
Waarom is het vinger op de zere plek leggen in Nederland toch altijd racisme?
Goddomme zeg.
Oh wacht, krijgt Danny dan weer MDI mails zoals in de goede ouwe tijd?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:32 schreef Friek_ het volgende:
[..]
In de samenleving representeer jij alleen jezelf, maar op FOK! representeer jij ook wat FOK! is. Om dat beeld goed (en representatief) te houden moet ik als moderator ingrijpen als uitspraken simpelweg te ver gaan. En ja, ik vond die uitspraak van VS ook te ver gaan. Verder is het ook einde discussie wat dat betreft.
Meneer is inconsequentquote:Op maandag 18 juli 2011 15:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb al vaker gezegd dat ik daar ook van walg.
Maar dat negeer je, zak stront.
Een hele lastige discussie. Prima als dit jouw mening is, als crew-lid zijnde, maar dan wordt er nogal met meerdere maten gemeten. Er zijn circa 65.000 google-resultaten in het KLB-forum met geziek over negers aldaar.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:32 schreef Friek_ het volgende:
[..]
In de samenleving representeer jij alleen jezelf, maar op FOK! representeer jij ook wat FOK! is. Om dat beeld goed (en representatief) te houden moet ik als moderator ingrijpen als uitspraken simpelweg te ver gaan. En ja, ik vond die uitspraak van VS ook te ver gaan. Verder is het ook einde discussie wat dat betreft.
Die mails komen nog altijd. Door uitlatingen van eikels zoals jij.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh wacht, krijgt Danny dan weer MDI mails zoals in de goede ouwe tijd?
Ze zouden die mails moeten uitprinten en retourneren met een drol in de envelop.
Beschouw het maar als een compliment dat die idioten zich druk maken ergens over. Of wacht, het is niet het CIDI dus je mag er niet lullig over doen. Nietwaar remlof?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Die mails komen nog altijd. Door uitlatingen van eikels zoals jij.
En baggeraars die dit soort uitspraken een keer of 300 per dag doen in andere subfora.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:35 schreef remlof het volgende:
[..]
We treden ook op tegen het bagatelliseren van de Holocaust, maar iets zegt me dat je dan ineens niet meer zo voor het vrije woord bent. Niet zo selectief verontwaardigd jij.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh wacht, krijgt Danny dan weer MDI mails zoals in de goede ouwe tijd?
Ze zouden die mails moeten uitprinten en retourneren met een drol in de envelop.
Stormfront wordt gehost in de VS, FYI.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:35 schreef Voorschrift het volgende:
Stichting Martijn en Stormfront mogen ook, maar zeggen dat bepaalde bestuurders in dienst van de PvdA met een Islamitische achtergrond gewoon simpelweg achterlijk zijn door hun overtuiging en daardoor niet passen in een bestuurlijke functie is ten strengste verboden?
Laat me niet lachen.
Niet zo onaardig over jezelf.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:36 schreef Cerbie het volgende:
Net even door het centrum van Nijmegen gewandeld, gezellig druk
Wel oppassen op de fiets, merendeel van de buitenlandse wandelaars heeft geen flauw idee wat zo'n monster op 2 wielen doet
Dan nog, I hardly believe my statements are more perverse than pedophilia.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Stormfront wordt gehost in de VS, FYI.
Pf, als ik hier zo her en der lees over wat er gezegd wordt over het CIDI en de heilige sokkel waar het MDI op staat dan kan ik niet anders dan verontwaardigd zijn.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:36 schreef Friek_ het volgende:
[..]
We treden ook op tegen het bagatelliseren van Holocaust, maar iets zegt me dat je dan ineens niet meer zo voor het vrije woord bent. Niet zo selectief verontwaardigd jij.
Alles is pervers en niets is pervers.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan nog, I hardly believe my statements are more perverse than pedophilia.
links/rechts/conservatief/progressief/liberaal/rechtdoorzee?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:38 schreef MaJo het volgende:
Ik kom hier ook maar eens meekletsen. Net mijn master politicologie afgerond maar op de een of andere manier nooit veel op het politieke forum gepost (met uitzondering van de Tweede Kamerverkiezingen). Misschien omdat ik er al teveel mee bezig was en in mijn vrije tijd geen zin had in nog meer politiek gelul (vreemd, want een goede politieke discussie ga ik niet uit de weg). Maar goed, laat ik dus maar eens gaan meelezen
Gezien door de kaders der norm niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alles is pervers en niets is pervers.
Is heteroseksualiteit niet net zo pervers als homoseksualiteit en net zo pervers als efebofiliteit en pedofiliteit?
Welkom in dit wespennestquote:Op maandag 18 juli 2011 15:38 schreef MaJo het volgende:
Ik kom hier ook maar eens meekletsen. Net mijn master politicologie afgerond maar op de een of andere manier nooit veel op het politieke forum gepost (met uitzondering van de Tweede Kamerverkiezingen). Misschien omdat ik er al teveel mee bezig was en in mijn vrije tijd geen zin had in nog meer politiek gelul (vreemd, want een goede politieke discussie ga ik niet uit de weg). Maar goed, laat ik dus maar eens gaan meelezen
Welkomquote:Op maandag 18 juli 2011 15:38 schreef MaJo het volgende:
Het is hier reuzegezellig zoals je wel kunt lezen.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:38 schreef MaJo het volgende:
Dé norm? Wat is dat?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gezien door de kaders der norm niet.
Je valt met je neus in de boter, in ieder geval.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:38 schreef MaJo het volgende:
Ga je weer huilen als er wordt geroepen dat de Holocaust mag worden ontkend?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Pf, als ik hier zo her en der lees over wat er gezegd wordt over het CIDI en de heilige sokkel waar het MDI op staat dan kan ik niet anders dan verontwaardigd zijn.
Alles mag worden ontkendquote:Op maandag 18 juli 2011 15:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ga je weer huilen als er wordt geroepen dat de Holocaust mag worden ontkend?
Dat vind ik stom. Ondanks dat ik geen enkele behoefte heb de Holocaust te ontkennen.quote:
En terecht, er zou lichaamsstraffen moeten staan daar op.quote:
Met zo’n studie, verwachte ik niet anders.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:41 schreef MaJo het volgende:
Uhm ik word gelijk van alle kanten bevraagdIk zie mezelf als neutraal (want ik wil politiek verslaggever worden) maar ik neig naar links
Heel goed, welkom kameraadquote:Op maandag 18 juli 2011 15:41 schreef MaJo het volgende:
Uhm ik word gelijk van alle kanten bevraagdIk zie mezelf als neutraal (want ik wil politiek verslaggever worden) maar ik neig naar links
Bullshit.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En terecht, er zou lichaamsstraffen moeten staan daar op.
De norm is de algemeen geaccepteerde waarheid waar we niet aan kinderen gaan zitten met onze vuige flikken, en derhalve die mensen terecht buiten de samenleving plaatsen.quote:
Dat valt echt wel mee hoorquote:Op maandag 18 juli 2011 15:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met zo’n studie, verwachte ik niet anders.
Net als journalistiek, weet je het ook meteen.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met zo’n studie, verwachte ik niet anders.
Gewoon ontkennen dat Hitler bestaan heeft en dat hij eigenlijk een conspiracymix is tussen chemtrails en aliens die een deal hadden met de V's.quote:
Ik denk ook dat je met het publiekelijk ontkennen van de wandaden van Stalin wel een analoge situatie krijgt indien iemand er werk van maakt.quote:
Jij doet ook iets in die richting he? Kan me herinneren dat we het hier eerder over gehad hebbenquote:
Nee.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 15:41 schreef MaJo het volgende:
Dus 100 jaar geleden was jij ziek.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De norm is de algemeen geaccepteerde waarheid waar we niet aan kinderen gaan zitten met onze vuige flikken, en derhalve die mensen terecht buiten de samenleving plaatsen.
Laat ik nou ook journalistiek gestudeerd hebben, pas ik helemaal in het prototypequote:Op maandag 18 juli 2011 15:42 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Net als journalistiek, weet je het ook meteen.
Ik heb Ronny Naftaniel subiet verwittigd.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gewoon ontkennen dat Hitler bestaan heeft en dat hij eigenlijk een conspiracymix is tussen chemtrails en aliens die een deal hadden met de V's.
Opgelost.
Ja.quote:
Nee hoor, niet qua studie iig.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jij doet ook iets in die richting he? Kan me herinneren dat we het hier eerder over gehad hebben
Juist!quote:Op maandag 18 juli 2011 15:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gewoon ontkennen dat Hitler bestaan heeft en dat hij eigenlijk een conspiracymix is tussen chemtrails en aliens die een deal hadden met de V's.
Opgelost.
En nu niet.quote:
Neigt men hier naar rechts? Ik ben wel links maar kan ook best wel rechtse standpunten erop nahouden, dat houdt het alleen maar spannenderquote:Op maandag 18 juli 2011 15:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoera, we kunnen hier wel wat fris linksig bloed gebruiken
![]()
Welkom
Excuus-PVV’er.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat valt echt wel mee hoorZat studenten zijn rechts, er zit ook een PVV'er op de studie (die iedereen gelijk ook kent
)
Ja, maar ik leef nu.quote:
Maar wel verslaggever toch?quote:
Kraak je?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Laat ik nou ook journalistiek gestudeerd hebben, pas ik helemaal in het prototypeMaakt journalistiek + politicologie me dan ook extreem-links
Dat was ook de mening van de meeste studenten. Bij de PVV aansluiten is de makkelijkste manier om snel hogerop te komen in de politiek op het momentquote:
Dus je snapt dat normen niet absoluut zijn.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, maar ik leef nu.
De norm van 100 jaar geleden geldt dus ook niet meer, anders had ik hier wel meneer Mobowoto naast me die me voorzag van drankjes en een verfrissende bries met een bananenblad.
Yups (op beide)quote:Op maandag 18 juli 2011 15:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Neigt men hier naar rechts? Ik ben wel links maar kan ook best wel rechtse standpunten erop nahouden, dat houdt het alleen maar spannender
Het is hier best gebalanceerd.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Neigt men hier naar rechts? Ik ben wel links maar kan ook best wel rechtse standpunten erop nahouden, dat houdt het alleen maar spannender
Nope, maar ik draag wel weer allstarsquote:
De nieuwe LPFquote:Op maandag 18 juli 2011 15:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat was ook de mening van de meeste studenten. Bij de PVV aansluiten is de makkelijkste manier om snel hogerop te komen in de politiek op het moment
Dat zal, mocht ik dat meemaken dan zou ik ze alsnog buitensluiten.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus je snapt dat normen niet absoluut zijn.
Over 100 jaar kunnen pedofielen normaal zijn. Weet jij veel.
Op enige wijze gestudeerd hebben lijkt me geen pré in het selectieproces.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat was ook de mening van de meeste studenten. Bij de PVV aansluiten is de makkelijkste manier om snel hogerop te komen in de politiek op het moment
Nee, dat is KoosVogelsquote:
Dat is prima, dat zal ik ook doen - als ze praktiserend zijn.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zal, mocht ik dat meemaken dan zou ik ze alsnog buitensluiten.
Totaal mee oneens.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is prima, dat zal ik ook doen - als ze praktiserend zijn.
Maar verder moeten ze het zelf weten. Homo, hetero, bi, trans, efebo of pedo.
Ik ben zelfs door de PVV gevraagd of ik op de lijst wilde, en dat zonder dat ze wisten wat mijn politieke voorkeur isquote:
Dat weet ik.quote:
Mijn ware mening over pedofielen mag ik hier niet schetsen i.v.m. het verbod op doodverwensingen.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 15:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Op enige wijze gestudeerd hebben lijkt me geen pré in het selectieproces.
er zijn er wel meer die gestudeerd hebben, alleen merk je er bar weinig van. Neem Lilian Helder, meester in de rechtenquote:Op maandag 18 juli 2011 15:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Op enige wijze gestudeerd hebben lijkt me geen pré in het selectieproces.
Klopt. Tegen mij werd ooit gezegd, voor een masteronderzoek:quote:Op maandag 18 juli 2011 15:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben zelfs door de PVV gevraagd of ik op de lijst wilde, en dat zonder dat ze wisten wat mijn politieke voorkeur isAls je PVV'ers spreekt (voor mijn masterscriptie) gaan ze er meteen vanuit dat je er hetzelfde over denkt ofzo
Fixedquote:Op maandag 18 juli 2011 15:46 schreef Dutchnative het volgende:
MaJa MaJo, van harte welkom(Met Thalys stem)
quote:
Schooltje van Verdonk.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
er zijn er wel meer die gestudeerd hebben, alleen merk je er bar weinig van. Neem Lilian Helder, meester in de rechten![]()
Daar noem je ook een studie.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
er zijn er wel meer die gestudeerd hebben, alleen merk je er bar weinig van. Neem Lilian Helder, meester in de rechten![]()
Had je moeten zeggen "vind ik dus ook, derhalve tabee", terwijl je je omdraait en wegloopt.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Tegen mij werd ooit gezegd, voor een masteronderzoek:
’het is ook wel eens leuk voor zo’n jongen als jij om fatsoenlijke Nederlanders te spreken’.
Ongeveer 2 minuten nadat ik kennis met ze maakte.
OMGquote:Op maandag 18 juli 2011 15:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben zelfs door de PVV gevraagd of ik op de lijst wilde, en dat zonder dat ze wisten wat mijn politieke voorkeur isAls je PVV'ers spreekt (voor mijn masterscriptie) gaan ze er meteen vanuit dat je er hetzelfde over denkt ofzo
Oh wat ergquote:Op maandag 18 juli 2011 15:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Tegen mij werd ooit gezegd, voor een masteronderzoek:
’het is ook wel eens leuk voor zo’n jongen als jij om fatsoenlijke Nederlanders te spreken’.
Ongeveer 2 minuten nadat ik kennis met ze maakte.
Yup, CDA kan er nog mee door.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Als je links van de VVD zit ben je helaas ook echt 'links' hier.
Helaas geen meesteres in de statistiek.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
O jaquote:Op maandag 18 juli 2011 15:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Helaas geen meesteres in de statistiek.
Dat zou pas een vrouw naar mijn smaak zijn.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee, Amsterdamse volksbuurtbewonersquote:Op maandag 18 juli 2011 15:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh wat ergOok door de PVV? Ik moest er wel om lachen, en ben zo meer te weten gekomen voor mijn onderzoek
Niet bepaald neequote:Op maandag 18 juli 2011 15:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De toekomstige mevrouw Reya.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat zou pas een vrouw naar mijn smaak zijn.
Dat klinkt als een vreemd sadomasochistisch beroep.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Waarom zou je? Statistisch berekenen welk recht ditmaal van toepassing is?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet bepaald neeIk neem aan dat ze toch wel statistiek gehad moet hebben voor haar studie?
Echt wat voor Reya dus.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat klinkt als een vreemd sadomasochistisch beroep.
Ik heb een zwak voor statistiek, wilde het zelfs studeren als die studie bestond (later kwam ik pas achter het bestaan van econometriequote:Op maandag 18 juli 2011 15:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat zou pas een vrouw naar mijn smaak zijn.
Waarom krijg je met politicologie dan statistiek? Ik dacht dat het aan de universiteit gewoon een verplicht vak was.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Waarom zou je? Statistisch berekenen welk recht ditmaal van toepassing is?
Maxime Verhagen maakt het dragelijk.quote:
Ik heb econometrie nog overwogen. Achteraf blij dat ik het niet gedaan heb toen ik later nog een oud-klasgenoot sprak die het wel was gaan studeren.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor statistiek, wilde het zelfs studeren als die studie bestond (later kwam ik pas achter het bestaan van econometrie)
Nee. Helaas.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waarom krijg je met politicologie dan statistiek? Ik dacht dat het aan de universiteit gewoon een verplicht vak was.
Vreselijke man is datquote:Op maandag 18 juli 2011 15:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maxime Verhagen maakt het dragelijk.
Godzijdank niet zeg.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waarom krijg je met politicologie dan statistiek? Ik dacht dat het aan de universiteit gewoon een verplicht vak was.
Het blijft een wetenschappelijke studie. Statistiek is zeer relevant bij het doen van onderzoek.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Waarom zou je? Statistisch berekenen welk recht ditmaal van toepassing is?
Een te verwachten reactie van een politicologie studente.quote:
Moet ik nu lachen?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het blijft een wetenschappelijke studie.
Leek me echt geweldig, de hele dag dingen berekenen enzoquote:Op maandag 18 juli 2011 15:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb econometrie nog overwogen. Achteraf blij dat ik het niet gedaan heb toen ik later nog een oud-klasgenoot sprak die het wel was gaan studeren.
Second that, ik had een bloedhekel aan statistiek.quote:
Stel je voor dat mensen de studie niet kunnen halenquote:
Barbaar.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Second that, ik had een bloedhekel aan statistiek.
Puur volgens de tekstboekdefinitie dan hè.quote:
Vind ik niet. Als politicus is hij uitmuntend, als persoon snap ik een aversie.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een te verwachten reactie van een politicologie studente.
Statistiek is tot daar aan toe, Calculus gooi maar in de prullenbak, dan zou ik overal voor zakken.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Stel je voor dat mensen de studie niet kunnen halen![]()
Statistiek en Calculus moet gewoon verplicht worden gesteld.
Want? Er wordt echt niet onderwezen wie je cool of niet cool moet vinden hoorquote:Op maandag 18 juli 2011 15:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een te verwachten reactie van een politicologie studente.
Ik stel niet 1 + 2 verplicht. Enkel Statistiek 1.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Statistiek is tot daar aan toe, Calculus gooi maar in de prullenbak, dan zou ik overal voor zakken.
Statistiek heeft gelukkig letterlijk geen enkele waarde voor mijn studie.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Stel je voor dat mensen de studie niet kunnen halen![]()
Statistiek en Calculus moet gewoon verplicht worden gesteld.
Ik vond wiskunde leuk op de middelbare school. Bèta wiskunde op de universiteit vond ik naarmate ik vorderde echt niet leuk meer. Ik snapte niet meer wat ik deed, kon slechts de trucjes reproduceren.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Leek me echt geweldig, de hele dag dingen berekenen enzoUiteindelijk heb ik wel meer aan de twee studies die ik gedaan heb denk ik
Edoch, ik vrees dat waardering voor een politicus ook weinig te doen heeft met "cool".quote:Op maandag 18 juli 2011 15:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Want? Er wordt echt niet onderwezen wie je cool of niet cool moet vinden hoorIk vertrouw die man gewoon voor geen meter. En na de verkiezingen van vorig jaar heeft de partij echt alle geloofwaardigheid verloren, inclusief meneer Verhagen.
Hihi, pretstudiequote:Op maandag 18 juli 2011 15:54 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Statistiek heeft gelukkig letterlijk geen enkele waarde voor mijn studie.
Nee hoor, op mijn studie krijg ik het ook niet (filosofie). Al vind ik wel dat wiskunde (met name statistiek) een verplicht onderdeel van elke studie zou moeten worden. Ik dacht dat politicologisch onderzoek ook sociologisch van aard was?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Rekende jij niet bedrijfsgegevens door?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Statistiek is tot daar aan toe, Calculus gooi maar in de prullenbak, dan zou ik overal voor zakken.
Oh ga je gang, die heb ik al in de zak, na mij de zondvloed!quote:Op maandag 18 juli 2011 15:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik stel niet 1 + 2 verplicht. Enkel Statistiek 1.
Daar laat je toch een stel nerds wat excelletjes voor maken?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Rekende jij niet bedrijfsgegevens door?
Say what?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Rekende jij niet bedrijfsgegevens door?
Nerds zijn cool, jaquote:Op maandag 18 juli 2011 15:55 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Daar laat je toch een stel nerds wat excelletjes voor maken?
Ik gebruik alleen die terminologie omdat jij zoiets suggereert. Waarom kan je dat verwachten van een student politicologie? Ik heb gewoon niets met die man, en ook niets met het CDA. Zoals ik zei heeft de partij al lang haar geloofwaardigheid verloren, maar daar praat je overheen.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Edoch, ik vrees dat waardering voor een politicus ook weinig te doen heeft met "cool".
Gewoon om de waarde van mijn diploma wat op te krikken.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
MDI is dan ook een stelletje idioten.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Van die bedrijven die excel voor hun complete bedrijfsboekhouding gebruiken.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:55 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Daar laat je toch een stel nerds wat excelletjes voor maken?
Voor politicologie is het wel relevant als je statistisch onderzoek gaat doen, maar dat heb ik voor mijn scriptie nauwelijks gebruikt (het onderzoeken van de verkiezingscampagne van de PVV). Al ben ik blij dat ik het gehad heb hoorquote:Op maandag 18 juli 2011 15:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee hoor, op mijn studie krijg ik het ook niet (filosofie). Al vind ik wel dat wiskunde (met name statistiek) een verplicht onderdeel van elke studie zou moeten worden. Ik dacht dat politicologisch onderzoek ook sociologisch van aard was?
Omdat de breuk met haar geloofwaardigheid de partij enkel betere standpunten en richtingen heeft opgeleverd.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen die terminologie omdat jij zoiets suggereert. Waarom kan je dat verwachten van een student politicologie? Ik heb gewoon niets met die man, en ook niets met het CDA. Zoals ik zei heeft de partij al lang haar geloofwaardigheid verloren, maar daar praat je overheen.
De beste studies.quote:
Is ook mieters interessantquote:Op maandag 18 juli 2011 15:57 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
De beste studies.
Naja er zijn wel wat mensen die statistiek gebruiken, van die mensen die economische geschiedenis interessant vinden vooral.
Ben ik nu ineens rechts?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:56 schreef GSbrder het volgende:
Waarom hebben alle linksen hier een hekel aan wiskunde.
Te logisch?
Excuses, ik wist niet dat je van wiskunde hieldquote:
Ook dat, mits het marihuana is.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:57 schreef MaJo het volgende:
Wat gaan jullie trouwens snel hierIk ga even roken (past dat ook in het beeld van een extreem-linkse allstar dragende journalistiek/politicologie student?)
quote:
Waarin ze de christelijke normen en waarden heeft losgelaten bedoel je? Als jij dat betere standpunten vindt moet jij dat wetenquote:Op maandag 18 juli 2011 15:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat de breuk met haar geloofwaardigheid de partij enkel betere standpunten en richtingen heeft opgeleverd.
Alfa --> Linksquote:Op maandag 18 juli 2011 15:56 schreef GSbrder het volgende:
Te logisch?
Zo ben ik, ja!quote:
Ach, zie er gewoon de lol niet van in, vind talen en geschiedenis vele malen interessanterquote:Op maandag 18 juli 2011 15:56 schreef GSbrder het volgende:
Te logisch?
Wen er maar aan, op sommige dagen gaan er 3-6 topics doorheen.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:57 schreef MaJo het volgende:
Wat gaan jullie trouwens snel hierIk ga even roken (past dat ook in het beeld van een extreem-linkse allstar dragende journalistiek/politicologie student?)
Hey!quote:
Maar zo weinig absoluut. En zo makkelijkquote:Op maandag 18 juli 2011 15:58 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ach, zie er gewoon de lol niet van in, vind talen en geschiedenis vele malen interessanter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |