correctie: fort boyard aan het opnemen.quote:
En daarna 2 week vakantie dus 2 week Stendersquote:Op maandag 18 juli 2011 12:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
correctie: fort boyard aan het opnemen.
Daarom heb ik er ook op gestemdquote:Op maandag 18 juli 2011 12:17 schreef alors het volgende:
lunchbox 2, speciaal voor Michiel natuurlijk
Okidoki.quote:Op maandag 18 juli 2011 12:23 schreef rubje het volgende:
Wie heeft die briljante tt geschreven want die bevalt mij wel gezien ik mij al jaren mateloos irriteer aan die hele 3FM overgesubsideerde clan met aan het hoofd Giel Beelen.
Ik moest lachenquote:
toch heb ik niet de hoop dat het daardoor beter gaat worden...quote:Op maandag 18 juli 2011 13:37 schreef themauster het volgende:
Ik zie trouwens dat Roosmarijn gaat stoppen als muziekredactrice en dat zal betekenen dat er mischien wel een nieuwe komt die wat aan de muziek op 3FM kan gaan veranderen
Hoop wel, verwachting niet...quote:Op maandag 18 juli 2011 13:46 schreef alors het volgende:
[..]
toch heb ik niet de hoop dat het daardoor beter gaat worden...
Nee Veenstra en daarna 2 week Stendersquote:
Ah!quote:Op maandag 18 juli 2011 15:22 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee Veenstra en daarna 2 week Stenders
Fijn.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:37 schreef themauster het volgende:
Ik zie trouwens dat Roosmarijn gaat stoppen als muziekredactrice en dat zal betekenen dat er mischien wel een nieuwe komt die wat aan de muziek op 3FM kan gaan veranderen
Smeets op radio 1 net. Zegt genoeg.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:42 schreef themauster het volgende:
De Coen en Sandershow is al 40 minuten bezig en nog steeds is hier niks gepost
ja Pino, we moeten iets anders zoeken om 22.00quote:Op maandag 18 juli 2011 17:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Fijn.
Tevens goedemiddag
Edit; Waarom stopt ze? Toch niet omdat ze haar tijd nodig heeft voor 3VOOR12 Radio als ze dat dus gaat doen?
Barry Pafquote:Op maandag 18 juli 2011 17:13 schreef alors het volgende:
[..]
ja Pino, we moeten iets anders zoeken om 22.00![]()
![]()
![]()
Ik dacht eerst dat je een grapje maakte. Totdat ik der twitterpagina ging bekijken en het topic teruglezen.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:13 schreef alors het volgende:
[..]
ja Pino, we moeten iets anders zoeken om 22.00![]()
![]()
![]()
ja echt kut hequote:Op maandag 18 juli 2011 17:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je een grapje maakte. Totdat ik der twitterpagina ging bekijken en het topic teruglezen.
Godver![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 juli 2011 17:18 schreef alors het volgende:
[..]
ja echt kut hehet eerste wat ik hier las vanmorgen
quote:
als het op de 20 juli nog regent dan zal het slecht weer blijven in de maand augustus heeft te maken met Sint Magriet ofzoquote:Op maandag 18 juli 2011 18:02 schreef 3rdRock het volgende:
laat het alstublieft stoppen met regenen vandaag. ik trek dit niet meer
lekker opbeurend ben jij terwijl het wakker zeker een halve cm hoog staat in mn keuken....en mn huisbaas niet te bereiken is.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
als het op de 20 juli nog regent dan zal het slecht weer blijven in de maand augustus heeft te maken met Sint Magriet ofzo
EDIT http://nl.wikipedia.org/wiki/Sint-Margriet
Nog steeds?quote:Op maandag 18 juli 2011 18:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
lekker opbeurend ben jij terwijl het wakker zeker een halve cm hoog staat in mn keuken....en mn huisbaas niet te bereiken is.
(sorry, ben kwaad, niet persoonlijk opvatten)
de lul heeft net teruggebeld en is hier binnen een half uur met waterstofzuiger. ik ben HEEL benieuwd....quote:Op maandag 18 juli 2011 18:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nog steeds?![]()
Damn, kuthuisbaas. Heeft ie geen mobiel nummer oid?
Je bent toch verhuisd? is deze woning ook al lek?quote:Op maandag 18 juli 2011 18:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
lekker opbeurend ben jij terwijl het wakker zeker een halve cm hoog staat in mn keuken....en mn huisbaas niet te bereiken is.
(sorry, ben kwaad, niet persoonlijk opvatten)
Rudy is niet blijtwitter:rudymackay twitterde op maandag 18-07-2011 om 18:26:18Zoals ze in m'n hometown dan zeggen: ze kenne me de bout haggelen. #ikganaarfrankrijk #enikkomnooitmeerterug reageer retweet
ja en ja. en deze is nog dramatischer.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je bent toch verhuisd? is deze woning ook al lek?
Ik ook niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:33 schreef hole1988 het volgende:
Rudy is niet blijtwitter:rudymackay twitterde op maandag 18-07-2011 om 18:26:18Zoals ze in m'n hometown dan zeggen: ze kenne me de bout haggelen. #ikganaarfrankrijk #enikkomnooitmeerterug reageer retweet
quote:Op maandag 18 juli 2011 18:33 schreef hole1988 het volgende:
En terecht.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:33 schreef hole1988 het volgende:
Niet helemaal. Deze week Veenstra, daarna 1 week Ekdom en dan 2 weken Stenders.quote:Op maandag 18 juli 2011 12:20 schreef themauster het volgende:
[..]
En daarna 2 week vakantie dus 2 week Stenders
Zou een leuk komkommernieuws-itempje kunnen zijn bij de NOS op 3 komende woensdag.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
als het op de 20 juli nog regent dan zal het slecht weer blijven in de maand augustus heeft te maken met Sint Magriet ofzo
EDIT http://nl.wikipedia.org/wiki/Sint-Margriet
Een tip zet zulke dingen op de website van 3FM het is namelijk behoorlijk verwarrend als djs verschillende dingen gaan roepen.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Niet helemaal. Deze week Veenstra, daarna 1 week Ekdom en dan 2 weken Stenders.
In de programmering staat het al netjes aangepast... maar die is op de site alleen van deze week te zien. Moet maar eens kijken of dat ook variabel kan worden gemaakt (dus weken voor-/achteruit kunnen).quote:Op maandag 18 juli 2011 19:21 schreef themauster het volgende:
[..]
Een tip zet zulke dingen op de website van 3FM het is namelijk behoorlijk verwarrend als djs verschillende dingen gaan roepen.
Vind het wel een leuken track!quote:Op maandag 18 juli 2011 22:05 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooooeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Ook allemaal zo blij met Roos als nieuwe presentator van 3voor12?![]()
@Pino bedankt voor de link naar soundcloud van de nieuwe Peppers track. ff luisteren
klinkt idd. niet verkeerd, lekker bass loop je ookquote:
Ik heb van blijdschap de vlag uitgehangen.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:05 schreef Timo20 het volgende:
Ook allemaal zo blij met Roos als nieuwe presentator van 3voor12?![]()
Mag niet na zonsondergang!quote:Op maandag 18 juli 2011 22:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb van blijdschap de vlag uitgehangen.
hahaquote:Op maandag 18 juli 2011 22:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Half stok zekerquote:Op maandag 18 juli 2011 22:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
dat is het punt ook niet. Het gaat er meer om hoe ze presenteert.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:57 schreef Timo20 het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt maar met de muziek is helemaal niets mis!
nou echt vrolijk word ik ook niet van wat ik zie op 3fmfan.nl....quote:Op maandag 18 juli 2011 22:57 schreef Timo20 het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt maar met de muziek is helemaal niets mis!
Dat klinkt als een komkommer met drank erin, helaas was het een roze-uitgeslagen exemplaar. Plastic vergeten eraf te halenquote:
En je dan te pletter vloeken omdat je het op je tenen krijgtquote:
Tussen 00-01 kun je evt de 53n8club luisteren bij de overburenquote:
Kan me van vorig jaar iets herinneren dat ze een "persbericht" hadden gemaakt met alle vakantievervangingen? Of iig de vervangingen van de Coen en Sandershow (Coen weg, Sander met Bert van Lent, Ajoud en nog iemand), Stenders Eetvermaak (Robert van d'r Velde, Timur en Bart dacht ik), Arbeidsvitaminen (door Domien dus) en vast nog wel iets... Kan dit jaar ook welquote:Op maandag 18 juli 2011 19:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In de programmering staat het al netjes aangepast... maar die is op de site alleen van deze week te zien. Moet maar eens kijken of dat ook variabel kan worden gemaakt (dus weken voor-/achteruit kunnen).
Daarnaast maakt het voor de meeste luisteraars niet echt uit wie er zit... en het is voor ons op de redactie vaak ook nogal een uitzoekwerk wie er nou wanneer is en wanneer niet.
Hallo Take That gangerquote:
Bazenshow. Echt waar, niet aan te tippen.quote:
quote:
Al kreeg ik geld toe, dan ging ik nog nietquote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Bazenshow. Echt waar, niet aan te tippen.Sommigen zullen misschien lachen als ik het zeg maar ik durf m'n linkerpink erom te verwedden dat die mensen anders piepen als ze eenmaal eens zijn geweest!
Speciaal voor jullie dan nog deze:
[ afbeelding ]
Jezus fuckquote:
Dus Roos heeft de Gimmes gedraaid. Da's een gevalletje + heel veel voor Roos.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:04 schreef minthy het volgende:
En ik zit wat te YT'en op Me first & the gimme gimmes, die maken zelfs stairway to heaven weer leuk!!
twitter:JamesWorthy twitterde op vrijdag 15-07-2011 om 16:14:51Mensen die Starbucks drinken doen altijd alsof ze de tranen van een eenhoorn uit een vergulde bavianenschedel drinken. Bitch het is koffie. reageer retweet
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
twitter:JamesWorthy twitterde op vrijdag 15-07-2011 om 16:14:51Mensen die Starbucks drinken doen altijd alsof ze de tranen van een eenhoorn uit een vergulde bavianenschedel drinken. Bitch het is koffie. reageer retweet
Is alleen voor een nieuw abo he.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:55 schreef Sersjee het volgende:
Dus ik ga op zoek naar een andere toko. Hi, het was gezellig de afgelopen god mag weten hoeveel jaar, maar dit zijn geen grappen meer.
O ja. Dan wacht ik het even af.quote:
Je kunt de klok erop gelijk zetten dat de anderen "geheel toevallig" met iets soortgelijks komen...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:55 schreef Sersjee het volgende:
Dus ik ga op zoek naar een andere toko. Hi, het was gezellig de afgelopen god mag weten hoeveel jaar, maar dit zijn geen grappen meer.
Helaas willen de VVD en CDA(!) juist geen nieuwe toetreders. Die doen er alles aan om een veiling van nieuwe frequenties te voorkomen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je kunt de klok erop gelijk zetten dat de anderen "geheel toevallig" met iets soortgelijks komen...
Lang leve de "concurrentie"!
Ik wil jouw geduld.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:33 schreef alors het volgende:
Chill ik kan al een jaar verlengenmaar nog steeds niet gedaan...
Zolang jij niets doet (dus niet formeel verlengen), kunnen ze niks aanpassen. Doen ze dat wel, kun jij direct van hen af. Zou goed kijken wat je wil en dan aan de hand van sites als bellen.com (belwijzer) bepalen welk abonnement en eventueel toestel je wil.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:27 schreef Cee het volgende:
Kan iemand mij in Jip en Janneke taal uitleggen wat ik nu moet doen? Snap er echt geen hol meer van. Kort uitgelegd:
- ben al jaren bij Hi, nooit problemen mee gehad behalve het feit dat het vervelende brEeZah-communicatie heeft, maar ach. Prima bereik.
- huidige abbo loopt eigenlijk in november pas af maar heb dat weten te vervroegen naar augustus.
- zat een hele tijd te twijfelen tussen overstappen op Vodafone of blijven bij Hi of vanuit Hi naar KPN.
- gekeken naar de prijzen, welk abonnement voor mij het geschikst is. Ik bel helemaal niet zo veel en sms ook niet veel. Mijn huidige abbo is nog geen 20 euro per maand. Maar, ik kom daar steeds bovenuit merk ik. Gemiddeld ben ik zo'n 30 euro kwijt. Qua abonnement kwam ik toch weer op Hi uit.
- ik wil vooral gebruik maken van mobiel internet (maar niet in heeeeele grote mate, maar verwacht wel dat ik er meer gebruik van ga maken) en bellen als ik iets moet doorgeven of heel even wil kletsen, geen urenlang. En sms'en als ik iets door wil geven. Geen lulkoek-sms'jes.
- kan ik nu in augustus alleen verlengen naar Hi/KPN of in augustus ook kiezen om naar een andere provider te gaan? En heeft dat wel nut want nu wordt KPN duurder maar Vodafone zal ook snel volgen.
- als ik in augustus verleng, dan gelden de nieuwe abonnementstarieven dus nog niet? Maar worden die dan automatisch verhoogd een maand later wanneer ze wel in gaan?
- Zie werkelijk door de bomen het bos niet meer.
Jammer, kom ik nog niet van mijn abbo af.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Je doet zaken met Rabo Mobiel.
Nog ff goed gekeken: KPN begrijpt 't niet echt... alsof je als veelgebruiker van DATA ook nog zit te wachten op honderdmiljoen miljard sms'jes en belminuten...quote:
ja dat bedoel ik, denk dat dat ze echt gaat opbreken want de meesten willen juist meer internet en minder bel/sms...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nog ff goed gekeken: KPN begrijpt 't niet echt... alsof je als veelgebruiker van DATA ook nog zit te wachten op honderdmiljoen miljard sms'jes en belminuten...
Ik heb nog nooit een telefoonabo gekocht, ¤0quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:07 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb gewoon vorig jaar een week voor ingang van nieuwe Vodafone-tarieven een SIM-Only-abo gekocht
190sms/minuut + FUP internet voor 11.95
Hij zegt dat ook altijd op een nichtentoon verschrikkelijkquote:
Hij flikkert ooit nog wel uit de kast...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:15 schreef themauster het volgende:
[..]
Hij zegt dat ook altijd op een nichtentoon verschrikkelijk
Ja Domien is een kasthomo die inderdaad nog ver achter in de kast vast zit.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hij flikkert ooit nog wel uit de kast...
Het is wachten op Destine, Only Seven Left en zulks.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:26 schreef alors het volgende:
Green Day, Laura Jansenechte Michiel muziek, hij zou toch op zijn minst Joni moeten draaien maar zelfs dat doettie niet
Inderdaad.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:00 schreef alors het volgende:
bij Ekdom kon je iig nog blijven luisteren voor de muziek.
quote:12:51| Eminem - Stan
12:48| Weezer - You Might Think
12:43| Santana - Smooth
12:39| Paul Oakenfold - Starry Eyed Surprise
12:35| Katy Perry - Last Friday Night
12:31| Living Colour - Love Rears Its Ugly Head
12:26| Destine - Stay
12:23| Laura Jansen - Use Somebody
12:18| Greenday - Basket Case
12:15| Gym Class Heroes Ft Adam Levine - Stereo Hearts
12:08| Racoon - No Mercy
12:05| Kt Tunstall - Suddenly I See
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:16 schreef borisz het volgende:
Nieuwe Trainer van Feyenoord bekend.
Hans Kraaij jr.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tweederangstwitter:rudymackay twitterde op dinsdag 19-07-2011 om 13:18:01Dat noodweer in Zuid-Frankrijk was met n half uurtje weer over mensen, geen paniek! Uw tweederangs dj komt alsnog bruin terug! :-) reageer retweet
Ik zal es luisteren.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Absolute. Radio bevalt me al een week heel goed. Zie England.fm.
Die man beschikt over een goede zelfkennisquote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:19 schreef Pino112 het volgende:
Tweederangstwitter:rudymackay twitterde op dinsdag 19-07-2011 om 13:18:01Dat noodweer in Zuid-Frankrijk was met n half uurtje weer over mensen, geen paniek! Uw tweederangs dj komt alsnog bruin terug! :-) reageer retweet
.
Jep.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Radio 1?
Even kijken of NRJ France nog wat is.
quote:MetMichiel vakantie uitzendrooster
dinsdag 19 juli 2011 om 12:32
Het is even schuiven, maar ook DJ's verdienen vakantie, dus gooien we het uitzendschema de komende weken even om.
Deze week (18-7 t/m 22-7) hoor je me in de middag tijdens Effe Ekdom, maar 's avonds doe ik ook gewoon MetMichiel. De weer erna is Gerard Ekdom weer terug, maar dan gaat Giel drie weken op vakantie. Dan is er Michiel in de ochtend tijdens Giel. 's Avonds is er MetMichiel, zonder Michiel maar met Domien. Volgt u het nog?
Of te wel, ik doe drie weken (van 25-7 t/m 12/8) de ochtendshow (ma - vrij van 06:00 tot 10:00). Mijn trouwe vaste invaller, rots in de branding Domien, neemt die weken MetMichiel (ma - do van 19:00 - 22:00) over in de avond!
MetMichiel.nl
Volg het deze keer via tv toch leukerquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:17 schreef TheZapster het volgende:
http://contacten.marktpla(...)9-hij-leeft-nog.html
Ziet er goed uit voor z'n leeftijd.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:17 schreef TheZapster het volgende:
http://contacten.marktpla(...)9-hij-leeft-nog.html
Ik mag hem welquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:14 schreef Pino112 het volgende:
Michiel zei 'Jij trackt deze plaat wel'![]()
.
En die tumbleweeds komen hier de laatste week erg vaak langsrollenquote:
Ja als het zelfs stil is tijdens de C&S show dan weet ik het ook niet meerquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:07 schreef minthy het volgende:
Hoi
[..]
Ik mag hem wel![]()
[..]
En die tumbleweeds komen hier de laatste week erg vaak langsrollen
Is niet zo vreemd hoor, tijdens C&S zijn mensen onderweg naar huis en wat eten (althans, veel mensen).quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:21 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja als het zelfs stil is tijdens de C&S show dan weet ik het ook niet meer
Meestal posten Alors en Pino hier nog wel tijdens C&S nou weet ik dat Pino werkt maar viel me gewoon op dat het hier nu dan ook zo rustig is.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is niet zo vreemd hoor, tijdens C&S zijn mensen onderweg naar huis en wat eten (althans, veel mensen).
ik was vanmiddag druk met andere dingen, maar C&S is zowat het enige wat ik nog luister op 3...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:21 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja als het zelfs stil is tijdens de C&S show dan weet ik het ook niet meer
Vriendin he, dan krijg je dat somsquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:29 schreef themauster het volgende:
[..]
Meestal posten Alors en Pino hier nog wel tijdens C&S nou weet ik dat Pino werkt maar viel me gewoon op dat het hier nu dan ook zo rustig is.
Trouwens het was hier tijdens MetMichiel ook altijd heel druk, nu lijkt het hier soms wel uitgestorven.
Hehe dat is waarquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vriendin he, dan krijg je dat soms.
Was vandaag vrij namelijk. En er is ook Tour natuurlijk.
Wat is er mis met trailer?quote:
Dan is het vervelend ja, vraag me af hoe Domien het zou uitspreken?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij spreekt het net zo uit als track.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:18 schreef hole1988 het volgende:
het was dus Lenny Kravitz - StandSPOILER: jackpot 13-07-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Domienquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:50 schreef themauster het volgende:
Er zijn ook nog mensen die in Domien zijn ''Michiel gaat naar 538'' tweet trappen
Zweedse detective op Misdaadnet daarna de Avondetappequote:
Slapen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:56 schreef themauster het volgende:
[..]
Zweedse detective op Misdaadnet daarna de Avondetappe
Nog even wat genealogie doen en dan avondetappe!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:56 schreef themauster het volgende:
[..]
Zweedse detective op Misdaadnet daarna de Avondetappe
Dat wil ik ook graag vroeg maar mijn zoon is wakker en mama is even naar een vriendin.quote:
En degene die overblijft kan dan gaan daten met @Daniel3FM?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:59 schreef themauster het volgende:
Het wordt tijd dat @Twitwouter gaat daten met@ xlLindaM of @tamarageense spamt hij #3FM ook niet onder
Goed ideequote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En degene die overblijft kan dan gaan daten met @Daniel3FM?
Die Tamara met dat tamme oog.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:59 schreef themauster het volgende:
Het wordt tijd dat @Twitwouter gaat daten met@ xlLindaM of @tamarageense spamt hij #3FM ook niet onder
Nee, je moet lid worden van mijn pro-Roosclub.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:10 schreef minthy het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het programma/Roos gisteren helemaal niet vervelend vond om naar te luisteren, veel goede muziek gehoord!
En dat geneuzel tussendoor vond ik bij Rudy/Eric ook niet zo boeiend...
Moet ik nu heel hard wegrennen om pek en veren te ontwijken??
Dan heb ik meteen een mooi pro-argument:quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, je moet lid worden van mijn pro-Roosclub.
Roos écht goed vindenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan heb ik meteen een mooi pro-argument:
De écht goede dingen zijn altijd controversieel. Kijk maar naar Lady Gaga, Ducksauce, enz...
Oh, en nu als tegenargument Justin Bieber aanvoeren zou wel erg flauw zijn
Heb je dan ook een mooie button?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, je moet lid worden van mijn pro-Roosclub.
Claudia en humor in één zinquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb je dan ook een mooie button?![]()
Zonder gekheid: ik had het Rudy gegund, helaas is hij het niet geworden. Fan van Roos ben ik ook niet echt, maar ik kan er best naar luisteren. Het gaat mij om de muziek en die is dik in orde(mijn mening, geen feit). Claudia wordt hier ook altijd half afgefikt, ik kan echt in een deuk liggen om haar humor
Dré Hazesquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De écht goede dingen zijn altijd controversieel. Kijk maar naar Lady Gaga, Ducksauce, enz...
Kan er niks aan doen, ik vind haar grappig. Moet er wel bijzeggen dat ik haar niet elke dag hoef te horenquote:
Oef, nee, die moet ik nog een maken. Komt nog!quote:
Waterboarding, Noord-zuidlijn, Wilders, ja allemaal controversieel, maar goed???quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
ook dat ja, dat is eigenlijk meteen al jezelf diskwalificeren.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Lady GaGa en Ducksauce goed vinden vind ik eigenlijk nog erger
Het niet goed vinden dat mensen dingen goed vinden is nog erger.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
TOF!!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Oef, nee, die moet ik nog een maken. Komt nog!
En ik moet met enige regelmaat lachen om Claudia. Ik denk dat we een Unpopular Opinions Club moeten gaan oprichten.
paar weken terug zat ik in de auto en toen had ze het over Groene mobieltjes. Dat zijn toch geen onderwerpen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen, ik vind haar grappig. Moet er wel bijzeggen dat ik haar niet elke dag hoef te horen
Ik moet vaak de nummers wat vaker horen, maar dan blijven ze ook echt hangen. Wansmaak, ik heb het! Boeiendquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Kan, maar ik luister in eerste instantie voor de muziek, dat geleuter er tussendoor is voor mij bijzaak. Ze komt imo wel vaak grappig uit de hoekquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:43 schreef hole1988 het volgende:
[..]
paar weken terug zat ik in de auto en toen had ze het over Groene mobieltjes. Dat zijn toch geen onderwerpen.
Ik heb een hekel aan mensen met een wansmaak!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moet vaak de nummers wat vaker horen, maar dan blijven ze ook echt hangen. Wansmaak, ik heb het! Boeiend![]()
Bounce
HaTuuRRquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan mensen met een wansmaak!
Aldus Zappie met z'n usericon van The Hoff.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan mensen met een wansmaak!
gelukkig heeft 3fm een muziekredactie.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan, maar ik luister in eerste instantie voor de muziek, dat geleuter er tussendoor is voor mij bijzaak. Ze komt imo wel vaak grappig uit de hoek
Dat is geen wansmaak! Dankzij die man is de Berlijnse Muur gevallenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Aldus Zappie met z'n usericon van The Hoff.
En eigenlijk hoor je de hele dag door hetzelfdequote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:51 schreef hole1988 het volgende:
[..]
gelukkig heeft 3fm een muziekredactie.
Dus dan kan ik die lul ook verantwoordelijk stellen voor al die klote-Trabantjes hier in de straatquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:53 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat is geen wansmaak! Dankzij die man is de Berlijnse Muur gevallen
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:53 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat is geen wansmaak! Dankzij die man is de Berlijnse Muur gevallen
Hoe durf je die man een lul te noemenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Dus dan kan ik die lul ook verantwoordelijk stellen voor al die klote-Trabantjes hier in de straat
Ik vreesde voor "looking for freedom"quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:02 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hoe durf je die man een lul te noemen
Voor straf krijg je 1 van zijn grote hits voor je kiezen.
Een van de beste clips aller tijden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:02 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hoe durf je die man een lul te noemen
Voor straf krijg je 1 van zijn grote hits voor je kiezen.
Ik eigenlijk ook, maar dan zou ik toegeven dat ik best wel smaak hebquote:
Ja. Alleen jammer dat ie niet compleet was.quote:
Nou, vooruit dan. Een nog betere:quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja. Alleen jammer dat ie niet compleet was.
De fuck... Ik denk dat ik m'n tweets over deze jongeman maar even ga verwijderen.quote:
Hij heeft dus ook goede muziek gemaaktquote:
Valt niks tegen he, met zo'n kek roze truitje!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hij heeft dus ook goede muziek gemaakt
Slaap lekker!!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Valt niks tegen he, met zo'n kek roze truitje!
Ik ga erover dromen nu. Welterusten kuikentjes van me.
Brrrr.... Iets aparts vind ik leuk, maar je KAN overdrijvenquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |