als zij een programma maakt komt het allemaal ingestudeerd over en humor is er ook niet.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En ik begrijp echt nog steeds niet waar die hartgrondige haat tegenover haar vandaan komt...
Als je niet wilt luisteren vertrek je maar naar 538 hoor...
quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:21 schreef hole1988 het volgende:
[..]
als zij een programma maakt komt het allemaal ingestudeerd over en humor is er ook niet.
Je vergeet haar vreselijke stem nog.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:21 schreef hole1988 het volgende:
[..]
als zij een programma maakt komt het allemaal ingestudeerd over en humor is er ook niet.
Sorry dat we zeiken over je collega. Of bijna-collega.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En ik begrijp echt nog steeds niet waar die hartgrondige haat tegenover haar vandaan komt...
Als je niet wilt luisteren vertrek je maar naar 538 hoor...
Dat maakt opzich in dit geval niks uit hoor. Ik begrijp het gewoon écht niet...quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sorry dat we zeiken over je collega. Of bijna-collega.
Kwest van smaak denk ik , jij vindt haar goed andere mensen niet.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat maakt opzich in dit geval niks uit hoor. Ik begrijp het gewoon écht niet...
Je vergeet het woord 'lallend'.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:46 schreef Allrounder het volgende:
Ik kan echt niet begrijpen dat mensen naar haar kunnen luisteren. Op Rockwerchter liep ze ook als een schreeuwend viswijf over het festival.
oh godquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:45 schreef Pino112 het volgende:
http://www.huffingtonpost(...)ill-on_n_896947.html
Rinus is internationaal bekend[ afbeelding ]
Timmetje Knol op KXquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:55 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Er is eigenlijk geen goede omschrijving voor.
Dat is geen nieuws. Dat is reeds jaren en jaren bekend. Het is alleen andermaal bevestigd.quote:
Echt hequote:Op woensdag 13 juli 2011 20:05 schreef alors het volgende:
ik lig weer dubbel om dezelfde grappen van de Klusjesmannen
Waarheid, uw naam is een koe. Of iets dergelijks.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:14 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat is geen nieuws. Dat is reeds jaren en jaren bekend. Het is alleen andermaal bevestigd.
Mick Jagger was het toppunt.quote:
SPOILER: jackpot 13-07-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |