oh godquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:45 schreef Pino112 het volgende:
http://www.huffingtonpost(...)ill-on_n_896947.html
Rinus is internationaal bekend[ afbeelding ]
Timmetje Knol op KXquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:55 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Er is eigenlijk geen goede omschrijving voor.
Dat is geen nieuws. Dat is reeds jaren en jaren bekend. Het is alleen andermaal bevestigd.quote:
Echt hequote:Op woensdag 13 juli 2011 20:05 schreef alors het volgende:
ik lig weer dubbel om dezelfde grappen van de Klusjesmannen
Waarheid, uw naam is een koe. Of iets dergelijks.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:14 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat is geen nieuws. Dat is reeds jaren en jaren bekend. Het is alleen andermaal bevestigd.
Mick Jagger was het toppunt.quote:
SPOILER: jackpot 13-07-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Wel respect voor die gozer hoor. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik er nu wel een beetje klaar mee ben.quote:
Mijn UI approves.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:14 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat is geen nieuws. Dat is reeds jaren en jaren bekend. Het is alleen andermaal bevestigd.
ja twee hiphopplaatjes achterelkaar, moet een unicum zijn. Hoewel dit niet helemaal mijn ding is.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:57 schreef 3rdRock het volgende:
Alors! onbekende hiphoprap op de radio! sopsop!
Ik dacht meteen aan haar iddquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:57 schreef 3rdRock het volgende:
Alors! onbekende hiphoprap op de radio! sopsop!
jaja, en een unicum moet je vieren met een striptease. dus ga je gang!quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:58 schreef alors het volgende:
[..]
ja twee hiphopplaatjes achterelkaar, moet een unicum zijn. Hoewel dit niet helemaal mijn ding is.
Ja, nu weer.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:05 schreef 3rdRock het volgende:
potdorie, nu hoorde ik ook nog ff Jay Z (toch) in dit nummer van Hard Fi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |