Het is wachten op Destine, Only Seven Left en zulks.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:26 schreef alors het volgende:
Green Day, Laura Jansenechte Michiel muziek, hij zou toch op zijn minst Joni moeten draaien maar zelfs dat doettie niet
Inderdaad.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:00 schreef alors het volgende:
bij Ekdom kon je iig nog blijven luisteren voor de muziek.
quote:12:51| Eminem - Stan
12:48| Weezer - You Might Think
12:43| Santana - Smooth
12:39| Paul Oakenfold - Starry Eyed Surprise
12:35| Katy Perry - Last Friday Night
12:31| Living Colour - Love Rears Its Ugly Head
12:26| Destine - Stay
12:23| Laura Jansen - Use Somebody
12:18| Greenday - Basket Case
12:15| Gym Class Heroes Ft Adam Levine - Stereo Hearts
12:08| Racoon - No Mercy
12:05| Kt Tunstall - Suddenly I See
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:16 schreef borisz het volgende:
Nieuwe Trainer van Feyenoord bekend.
Hans Kraaij jr.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tweederangstwitter:rudymackay twitterde op dinsdag 19-07-2011 om 13:18:01Dat noodweer in Zuid-Frankrijk was met n half uurtje weer over mensen, geen paniek! Uw tweederangs dj komt alsnog bruin terug! :-) reageer retweet
Ik zal es luisteren.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Absolute. Radio bevalt me al een week heel goed. Zie England.fm.
Die man beschikt over een goede zelfkennisquote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:19 schreef Pino112 het volgende:
Tweederangstwitter:rudymackay twitterde op dinsdag 19-07-2011 om 13:18:01Dat noodweer in Zuid-Frankrijk was met n half uurtje weer over mensen, geen paniek! Uw tweederangs dj komt alsnog bruin terug! :-) reageer retweet
.
Jep.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Radio 1?
Even kijken of NRJ France nog wat is.
quote:MetMichiel vakantie uitzendrooster
dinsdag 19 juli 2011 om 12:32
Het is even schuiven, maar ook DJ's verdienen vakantie, dus gooien we het uitzendschema de komende weken even om.
Deze week (18-7 t/m 22-7) hoor je me in de middag tijdens Effe Ekdom, maar 's avonds doe ik ook gewoon MetMichiel. De weer erna is Gerard Ekdom weer terug, maar dan gaat Giel drie weken op vakantie. Dan is er Michiel in de ochtend tijdens Giel. 's Avonds is er MetMichiel, zonder Michiel maar met Domien. Volgt u het nog?
Of te wel, ik doe drie weken (van 25-7 t/m 12/8) de ochtendshow (ma - vrij van 06:00 tot 10:00). Mijn trouwe vaste invaller, rots in de branding Domien, neemt die weken MetMichiel (ma - do van 19:00 - 22:00) over in de avond!
MetMichiel.nl
Volg het deze keer via tv toch leukerquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:17 schreef TheZapster het volgende:
http://contacten.marktpla(...)9-hij-leeft-nog.html
Ziet er goed uit voor z'n leeftijd.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:17 schreef TheZapster het volgende:
http://contacten.marktpla(...)9-hij-leeft-nog.html
Ik mag hem welquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:14 schreef Pino112 het volgende:
Michiel zei 'Jij trackt deze plaat wel'![]()
.
En die tumbleweeds komen hier de laatste week erg vaak langsrollenquote:
Ja als het zelfs stil is tijdens de C&S show dan weet ik het ook niet meerquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:07 schreef minthy het volgende:
Hoi
[..]
Ik mag hem wel![]()
[..]
En die tumbleweeds komen hier de laatste week erg vaak langsrollen
Is niet zo vreemd hoor, tijdens C&S zijn mensen onderweg naar huis en wat eten (althans, veel mensen).quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:21 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja als het zelfs stil is tijdens de C&S show dan weet ik het ook niet meer
Meestal posten Alors en Pino hier nog wel tijdens C&S nou weet ik dat Pino werkt maar viel me gewoon op dat het hier nu dan ook zo rustig is.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is niet zo vreemd hoor, tijdens C&S zijn mensen onderweg naar huis en wat eten (althans, veel mensen).
ik was vanmiddag druk met andere dingen, maar C&S is zowat het enige wat ik nog luister op 3...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:21 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja als het zelfs stil is tijdens de C&S show dan weet ik het ook niet meer
Vriendin he, dan krijg je dat somsquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:29 schreef themauster het volgende:
[..]
Meestal posten Alors en Pino hier nog wel tijdens C&S nou weet ik dat Pino werkt maar viel me gewoon op dat het hier nu dan ook zo rustig is.
Trouwens het was hier tijdens MetMichiel ook altijd heel druk, nu lijkt het hier soms wel uitgestorven.
Hehe dat is waarquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vriendin he, dan krijg je dat soms.
Was vandaag vrij namelijk. En er is ook Tour natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |