Ik heb een hekel aan mensen met een wansmaak!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moet vaak de nummers wat vaker horen, maar dan blijven ze ook echt hangen. Wansmaak, ik heb het! Boeiend![]()
Bounce
HaTuuRRquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan mensen met een wansmaak!
Aldus Zappie met z'n usericon van The Hoff.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan mensen met een wansmaak!
gelukkig heeft 3fm een muziekredactie.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan, maar ik luister in eerste instantie voor de muziek, dat geleuter er tussendoor is voor mij bijzaak. Ze komt imo wel vaak grappig uit de hoek
Dat is geen wansmaak! Dankzij die man is de Berlijnse Muur gevallenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Aldus Zappie met z'n usericon van The Hoff.
En eigenlijk hoor je de hele dag door hetzelfdequote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:51 schreef hole1988 het volgende:
[..]
gelukkig heeft 3fm een muziekredactie.
Dus dan kan ik die lul ook verantwoordelijk stellen voor al die klote-Trabantjes hier in de straatquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:53 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat is geen wansmaak! Dankzij die man is de Berlijnse Muur gevallen
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:53 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat is geen wansmaak! Dankzij die man is de Berlijnse Muur gevallen
Hoe durf je die man een lul te noemenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Dus dan kan ik die lul ook verantwoordelijk stellen voor al die klote-Trabantjes hier in de straat
Ik vreesde voor "looking for freedom"quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:02 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hoe durf je die man een lul te noemen
Voor straf krijg je 1 van zijn grote hits voor je kiezen.
Een van de beste clips aller tijden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:02 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hoe durf je die man een lul te noemen
Voor straf krijg je 1 van zijn grote hits voor je kiezen.
Ik eigenlijk ook, maar dan zou ik toegeven dat ik best wel smaak hebquote:
Ja. Alleen jammer dat ie niet compleet was.quote:
Nou, vooruit dan. Een nog betere:quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja. Alleen jammer dat ie niet compleet was.
De fuck... Ik denk dat ik m'n tweets over deze jongeman maar even ga verwijderen.quote:
Hij heeft dus ook goede muziek gemaaktquote:
Valt niks tegen he, met zo'n kek roze truitje!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hij heeft dus ook goede muziek gemaakt
Slaap lekker!!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Valt niks tegen he, met zo'n kek roze truitje!
Ik ga erover dromen nu. Welterusten kuikentjes van me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |