Hallo Take That gangerquote:
Bazenshow. Echt waar, niet aan te tippen.quote:
quote:
Al kreeg ik geld toe, dan ging ik nog nietquote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Bazenshow. Echt waar, niet aan te tippen.Sommigen zullen misschien lachen als ik het zeg maar ik durf m'n linkerpink erom te verwedden dat die mensen anders piepen als ze eenmaal eens zijn geweest!
Speciaal voor jullie dan nog deze:
[ afbeelding ]
Jezus fuckquote:
Dus Roos heeft de Gimmes gedraaid. Da's een gevalletje + heel veel voor Roos.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:04 schreef minthy het volgende:
En ik zit wat te YT'en op Me first & the gimme gimmes, die maken zelfs stairway to heaven weer leuk!!
twitter:JamesWorthy twitterde op vrijdag 15-07-2011 om 16:14:51Mensen die Starbucks drinken doen altijd alsof ze de tranen van een eenhoorn uit een vergulde bavianenschedel drinken. Bitch het is koffie. reageer retweet
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
twitter:JamesWorthy twitterde op vrijdag 15-07-2011 om 16:14:51Mensen die Starbucks drinken doen altijd alsof ze de tranen van een eenhoorn uit een vergulde bavianenschedel drinken. Bitch het is koffie. reageer retweet
Is alleen voor een nieuw abo he.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:55 schreef Sersjee het volgende:
Dus ik ga op zoek naar een andere toko. Hi, het was gezellig de afgelopen god mag weten hoeveel jaar, maar dit zijn geen grappen meer.
O ja. Dan wacht ik het even af.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |