Het is wel héél erg veel voor een jonge speler die zich nog echt moet bewijzen, zeker in deze tijd. Sneijder was een stuk verder in zijnn ontwikkeling toen hij vertrok en bracht minder op.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:11 schreef Godtje het volgende:
30 mil voor die knul klinkt niet als een bericht wat ik serieus kan nemen.
Maar 30mil laat Ajax nooit schieten (en terecht) dus dat zou een uithemaakte zaak zijn.
Dat bedoeling. Ook luis bracht minder op.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is wel héél erg veel voor een jonge speler die zich nog echt moet bewijzen, zeker in deze tijd. Sneijder was een stuk verder in zijnn ontwikkeling toen hij vertrok en bracht minder op.
Hij maakt op dit moment het verschil niet nee, maar, is wel op weg om dat te gaan doen. Manutd bied ook niet zomaar 30 miljoen..(als dit waar is dan)quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon wegdoen, ik snap oprecht het gekwijl niet, 3 steekpassjes, 3 rollertjes naast en 50 verloren duels in een wedstrijd kunnen we echt wel missen.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:09 schreef Marktplaatsman het volgende:
Als het Koeman wordt dan ben ik vanaf nu voor Fc twente
quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Wachten tot hij 90 waard is (over 2 seizoenen) dan pas erover nadenken of we het doen of niet.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Echt, waar mensen die ongefundeerde adoratie toch vandaan halen, hij is een talent, daar hebben we er nog een miljard van gehad, en de meesten redden het toch niet...
90 miljoen.
Kunnen we nu ook wel, maar blijkbaar ziet men de noodzaak niet. Zelfde geldt voor de spitspositie.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:34 schreef Ranja_Ranja het volgende:
zouden we wel een goede CV van kunnen halen
Ik snap best dat je niet 100% serieus bent, maar dan nog, die adoratie is echt heel sterk overtrokken.quote:
De beste middenvelder sinds jaren bij ajax, dat zie je toch gelijkquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap best dat je niet 100% serieus bent, maar dan nog, die adoratie is echt heel sterk overtrokken.
Als de kwalificatie daarvoor is dat je alle directe duels kansloos verliest waardoor je hele opbouw verneukt is en dat je vanaf 10 meter nog geen schot op goal kan lossen, dan is het idd de beste middenvelder in jaren iddquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:46 schreef gniffie het volgende:
[..]
De beste middenvelder sinds jaren bij ajax, dat zie je toch gelijk
Afstandsschot is een van zijn grootste kwaliteiten, met beiden benen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als de kwalificatie daarvoor is dat je alle directe duels kansloos verliest waardoor je hele opbouw verneukt is en dat je vanaf 10 meter nog geen schot op goal kan lossen, dan is het idd de beste middenvelder in jaren idd.
Uiteraard overtrokken, anders leest niemand hetquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:50 schreef 16meter het volgende:
beetje overtrokken HeatWave, maar inderdaad.. voor een 'supertalent' heeft hij nog 0,0 geredeneerd.
Lol wut?quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:51 schreef gniffie het volgende:
[..]
Afstandsschot is een van zijn grootste kwaliteiten, met beiden benen.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lol wut?!
Komop ff met me zeg, die gast haalt vanaf 5 meter het doel niet.
eeeehmmm hoeveel goals heeft ie uberhaupt gemaakt? 6 ofzoquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:53 schreef 16meter het volgende:
Kijk dan hoe vaak hij wel niet van afstand gescoord heeft. Echt een specialiteit.
Ja, Kennedy deed het ook elke week geweldig, op de trainingquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:54 schreef gniffie het volgende:
[..], heeft er zat ingeschoten in de jeugd
Nope, ik haat die overtrokken adoratie, hemzelf mag ik welquote:
Hij is ook nog niet super nee, maar hij is ook niet slecht.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, ik haat die overtrokken adoratie, hemzelf mag ik wel.
Dat schieten is wel leuk, maar in dat filmpje gaan er niet veel in. Als hij daaraan werkt (met Bergkamp en F de Boer) dan kan het wel een goede speler worden.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:56 schreef gniffie het volgende:
Geweldige aanname, draait zeer simpel open_O_
Geweldige dribbel in de kleine ruimte EN op snelheid
Geweldig overzicht
Geweldig afstandschot, krachtig en laag met beiden benen
Geweldig tactisch inzicht, vindt makkelijk ruimte tussen de linies en ziet gaten in de verdediging waar die in kan loppen
Goede versnelling al heeft die een normale topsnelheid
Ruiz is inderdaad een goede middenvelder...quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:00 schreef gniffie het volgende:
Eriksen en Ruiz zijn met afstand de beste middenvelders van de Eredivisie
Nu zet je jezelf voor schut, want dit slaat natuurlijk nergens op. Eriksen kan een goede speler worden, maar zijn afstandsschot is niks.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:51 schreef gniffie het volgende:
[..]
Afstandsschot is een van zijn grootste kwaliteiten, met beiden benen.
Hij heeft het merendeel van het jaar naast de zeeuw en enoh gestaan, dan kan je de bal dus niet snel kwijt en wordt je overklasst door fysiek. Als die in een goed dynamisch middenveld komt met Anita en iig niet Janssen, dan zal die flink gaan renderen en vaker in scoringspositie komen
Dudequote:Op woensdag 20 juli 2011 13:00 schreef gniffie het volgende:
Eriksen en Ruiz zijn met afstand de beste middenvelders van de Eredivisie
Je ziet toch dat hij een geweldige schottechniek heeft, ben je blind danquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:00 schreef j95 het volgende:
[..]
Nu zet je jezelf voor schut, want dit slaat natuurlijk nergens op. Eriksen kan een goede speler worden, maar zijn afstandsschot is niks.
De bal komt amper vooruit johquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:02 schreef gniffie het volgende:
[..]
Je ziet toch dat hij een geweldige schottechniek heeft, ben je blind dan
Ruiz heeft geen explosiviteit of actie. Hij staat bij twente op rechtsvoor omdat die linksbenig is en een geweldige balcontrole heeft. Is een middenvelderquote:
Je zegt dat iemand de beste middenvelder is terwijl die daar helemaal niet speelde?quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:04 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ruiz heeft geen explosiviteit of actie. Hij staat bij twente op rechtsvoor omdat die linksbenig is en een geweldige balcontrole heeft. Is een middenvelder
Janssen was de best presterende middenvelder afgelopen seizoen, mag de veters van Ruiz en Eriksen niet eens likken. Janssen heeft enkel zijn geniale traptechniek, Ruiz en Eriksen hebben dat in mindere maten maar veel meer andere kwaliteiten.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:07 schreef j95 het volgende:
[..]
Je zegt dat iemand de beste middenvelder is terwijl die daar helemaal niet speelde?Theo Janssen was veruit de beste middenvelder vorig seizoen.
Dit neem ik gewoon niet serieus.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:15 schreef gniffie het volgende:
[..]
Janssen was de best presterende middenvelder afgelopen seizoen, mag de veters van Ruiz en Eriksen niet eens likken. Janssen heeft enkel zijn geniale traptechniek, Ruiz en Eriksen hebben dat in mindere maten maar veel meer andere kwaliteiten.
Hier zie je ook dat die als rechtsbuiten alleen maar centraal loopt en nooit een actie aangaat. Vult zijn rol hetzelfde in als van der vaart bij de Spurs
quote:
Vitesse-Ajax: 0-1 door Eriksenquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:25 schreef MaxC het volgende:
Sorry Heatwave, jij hebt er echt geen kijk op. Ik denk dat Eriksen nog beter kan worden dan Van der Vaart of Sneijder. Wat een fantastische steekpass heeft hij en hij wordt zoveel beter met de week. Ook bij interlands bij Denemarken is hij meestal de uitblinker. Zonder hem waren we niet eens kampioen geweest, is heel beslissend geweest de laatste wedstrijden:
-Twente: Geniale steekpass op De Jong bij de 3-1
-Heerenveen: Mooie assist op Micey na de aftrap(1-1) en zelf de 2-1 gemaakt
-Excelsior: Belangrijke 2-1 gemaakt waarna we uitliepen na 3-1 en 4-1
-NEC: Geweldige steekbal op Mickey die de 1-1 maakte
Hij heeft een steekpassquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:25 schreef MaxC het volgende:
Sorry Heatwave, jij hebt er echt geen kijk op. Ik denk dat Eriksen nog beter kan worden dan Van der Vaart of Sneijder. Wat een fantastische steekpass heeft hij en hij wordt zoveel beter met de week. Ook bij interlands bij Denemarken is hij meestal de uitblinker. Zonder hem waren we niet eens kampioen geweest, is heel beslissend geweest de laatste wedstrijden:
-Twente: Geniale steekpass op De Jong bij de 3-1
-Heerenveen: Mooie assist op Micey na de aftrap(1-1) en zelf de 2-1 gemaakt
-Excelsior: Belangrijke 2-1 gemaakt waarna we uitliepen na 3-1 en 4-1
-NEC: Geweldige steekbal op Mickey die de 1-1 maakte
JA KLOPT HAHAHAquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij heeft een steekpass.
En verder dus helemaal niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |