Als Fer nu voor het sluiten van de markten niet verkocht is heb je ook gefaald, Martinquote:Van Geel zet vraagtekens bij werkwijze Twente inzake Fer
Martin van Geel lijkt niet helemaal gelukkig met de werkwijze van FC Twente rondom de afgeketste transfer van Leroy Fer. Daarnaast hoopt de technisch directeur van Feyenoord snel toestemming te krijgen om de transfermarkt op te gaan en heeft hij als doelstelling de Rotterdammers binnen drie jaar terug aan de Nederlandse top te krijgen. Dat schrijft Voetbal International.
Twente probeerde de afgelopen weken Fer los te weken bij Feyenoord, maar voldeed niet aan de geëiste transfersom van vijf miljoen euro. "De interesse van die club moet je eerst in de media lezen. Dan komt er wel een telefoontje en bieden ze twee miljoen euro voor Fer. Hoe kan ik dat serieus nemen? Fer is een speler met potentie die over een paar jaar voor miljoenen zal worden verkocht."
Feyenoord is door de penibele financiële situatie niet in staat de transfermarkt op te gaan. "Als de KNVB ons toestemming geeft, kunnen we snel zaken gaan doen. Dan kan Feyenoord er snel zomaar weer anders uit kunnen zien", vervolgt Van Geel. "Maar tot die tijd: in de huidige selectie van Feyenoord zit al veel kwaliteit."
Feyenoord verliest momenteel haar beste spelers aan binnenlandse concurrenten. Een rare gewaarwording. "Na Feyenoord is er normaal gesproken nog maar een stap; het buitenland. Zo was het ooit. Maar op dit moment wilde Georginio Wijnaldum naar PSV en wil Leroy Fer naar FC Twente. Als die situatie over drie jaar nog zo is, heb ik gefaald", aldus Van Geel.
http://www.soccernews.nl/(...)ze_Twente_inzake_Fer
JDS:quote:
Nou, de wedstrijd was inderdaad helemaal verziekt door wat rook.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Maar goed, hier heerst een volledig andere mentaliteit. Blijkbaar is het normaal dat het voetbal verziekt wordt door "supporters".
quote:Stevens wil terug bij CBV
Van onze Telesportredactie
DORDRECHT - Huub Stevens wil weer lid worden van de CBV, de vereniging van coaches betaald voetbal in Nederland. Volgens Gerard Marsman, directeur van de CBV, staat de trainer weer op het punt om zich aan te melden als lid.
De man die door een deel van het legioen wordt gezien als de coach die met harde hand de selectie van Feyenoord onder de duim moet krijgen, zegde een paar jaar geleden zijn lidmaatschap op. Dat deed hij in een periode dat zijn voormalige assistent Raymond Atteveld door Roda JC-directeur Martin van Geel op non-actief werd gezet in Kerkrade.
Kandidaat Feyenoord
Van Geel maakte op dat moment ook deel uit van het bestuur van de CBV. Stevens en Van Geel hebben niet met elkaar samengewerkt bij Roda JC. Stevens was al vertrokken toen Van Geel in dienst trad als directeur bij de Limburgse club. Hoewel Stevens al jaren terug een sterke kandidaat was in De Kuip, zou hij op dit moment nog achter Ronald Koeman staan op de lijst van coaches die in aanmerking komen voor de vacature die is ontstaan na het vertrek van Mario Been.
Koeman beste
Koeman past van alle trainers het beste in de profielschets van de Rotterdamse club, die behoefte heeft aan een ervaren trainer met een duidelijke Hollandse speelstijl. Feyenoord won gisteravond het tot tweemaal toe wegens vuurwerkt gestaakte duel tegen Dordrecht met 4-0. Doelpuntenmakers: Fer, Leerdam, Guyon Fernandez en Cissé.
Je hebt ook nog een sfeeractie die wat ongelukkig uitpakt....quote:Op woensdag 20 juli 2011 08:02 schreef Mwanatabu het volgende:
2) Mensen die het verschil tussen een sfeeractie en sfeerverzieken niet zien... Als de wedstrijd gestaakt moet worden is het dus het laatste
Een pietluttige scheids kan technisch gezien de wedstrijd al stilleggen vanwege één fakkeltje.quote:Op woensdag 20 juli 2011 08:02 schreef Mwanatabu het volgende:
1) Als-je-blieft geen Koeman
2) Mensen die het verschil tussen een sfeeractie en sfeerverzieken niet zien... Als de wedstrijd gestaakt moet worden is het dus het laatste en dat soort volk heeft een goede hijs onder hun reet van hun moeder nodig omdat ze duidelijk nog niet toe zijn aan deelname aan het openbare leven zonder volwassen sturing.
Volgens mij heb je dit nu al 300 keer verkondigd, en is er nog niemand geweest die het met je eens was. Je ziet toch ook wel in dat als je nu met de staart tussen de benen afdruipt en een fooi accepteert, dat dat juist de prijs devalueert van iedere speler. Volgende keer dat een contract dreigt af te lopen biedt een club nog minder, want ze weten dan helemaal zeker dat Feyenoord veel te bang is om met lege handen te staan.quote:Op woensdag 20 juli 2011 06:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als Fer nu voor het sluiten van de markten niet verkocht is heb je ook gefaald, Martin
Ja dan ligt het aan de scheids. Maar ik hoor van publiek dat er gewoon niks meer te zien was zo. Dan is het toch terecht stilgelegd? Of het dan per ongeluk of expres was, je gooit gewoon geen dingen op het veld. Hoe haal je het in je hoofd denk ik dan over die pubers...quote:Op woensdag 20 juli 2011 08:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Een pietluttige scheids kan technisch gezien de wedstrijd al stilleggen vanwege één fakkeltje.
Weet ik.quote:Op woensdag 20 juli 2011 08:49 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja dan ligt het aan de scheids. Maar ik hoor van publiek dat er gewoon niks meer te zien was zo. Dan is het toch terecht stilgelegd? Of het dan per ongeluk of expres was, je gooit gewoon geen dingen op het veld. Hoe haal je het in je hoofd denk ik dan over die pubers...
Roorda heeft net een contract getekend bij Standard Luik. Gaat dus niet gebeuren.quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:22 schreef Lastpost het volgende:
Overigens heb ik wel de hoop dat mocht Feyenoord een speler aantrekken, het om Roorda gaat die spontaan ineens al het contact met Utrecht verbrak en z'n eigen club in de wachtkamer heeft gezet als het gaat om een contractverlenging.
Allemaal redenen om het juist niet te doen....quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:01 schreef eight het volgende:
Koeman is ook niet mijn eerste keus, maar het is wel een vooruitgang en aangezien de tijd begint te dringen zou het misschien toch niet verkeerd zijn.
Tactisch is hij best sterk en waarschijnlijk kan hij met deze spelersgroep beter presteren als Been, maar Feijenoord heeft eigenlijk iemand nodig die spelers ook beter kan maken
Nou zo ver gaat het ook niet maar ik weet dan in ieder geval dat ik tevreden ben met 'geen-degradatie'.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:09 schreef Marktplaatsman het volgende:
Als het Koeman wordt dan ben ik vanaf nu voor Fc twente
Tactisch sterk?quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:01 schreef eight het volgende:
Koeman is ook niet mijn eerste keus, maar het is wel een vooruitgang en aangezien de tijd begint te dringen zou het misschien toch niet verkeerd zijn.
Tactisch is hij best sterk en waarschijnlijk kan hij met deze spelersgroep beter presteren als Been, maar Feijenoord heeft eigenlijk iemand nodig die spelers ook beter kan maken
Dan kan zelfs ik het nog beter gaan doen!quote:
Best wel ja. Al helemaal ten opzichte van Mario.quote:
Typisch iemand die gewoon op de achtergrond zijn werk doetquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:36 schreef Paul-89 het volgende:
5 pagina's vullend interview met Van Geel in de Vi.
Van Geel is toch geen TD?quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:44 schreef Paul-89 het volgende:
Als TD werk je nooit op de achtergrond, zeker niet bij Feyenoord.
Wil je het artikel weer ff scannen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:36 schreef Paul-89 het volgende:
5 pagina's vullend interview met Van Geel in de Vi.
Jo.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wil je het artikel weer ff scannen?
TD, maar in dit draadje (met al die kenners) werd gezegd dat hij geen TD isquote:
Dus Van Geel zit niet in de directie?quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij is technisch manager. Geen technisch directeur.
Overal staat toch Technisch Directeur. Zelfs op de site van Feyenoord.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij is technisch manager. Geen technisch directeur.
Puikquote:
Ow geen probleem hoorquote:Op woensdag 20 juli 2011 07:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Nou, de wedstrijd was inderdaad helemaal verziekt door wat rook.
Dit is zeker ook iets wat de wedstrijd compleet verziekt, tuig wat het is.
Je bent een goede gozer hoor, maar mensen zoals jij ben ik liever kwijt dan rijk in een stadion. Staan gelijk op de achterste poten, als wat supporters (zonder aanhalingstekens) zich fanatieker uiten dan het volk wat vooral braaf wil zitten en netjes klapt bij een goede actie van een speler.
En nee, dat kanker bestuur hoeft er dan weer niet bij.
Ja dat vind ik ook overdreven maar zoals gister een vuurpijl door het stadion schieten is gewoon gevaarlijk. En die rookbommen zijn niet gevaarlijk maar echt heel het stadion stond blank en je zag niks meerquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:06 schreef Stokstaart het volgende:
Maarja, sfeeracties of niet Morph. Vuurwerk afsteken is in principe in alle stadions verboden. Dus een scheids kan altijd besluiten de wedstrijd stil te leggen.
Kan me nog wel een UEFA-cup wedstrijd met een Duitse scheidsrechter herinneren, die legde ook na 2 rotjes doodleuk het hele spul stil.
Merciquote:
Nop.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:57 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dus Van Geel zit niet in de directie?
Da topic is gepost door Paul, man.quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:16 schreef Stokstaart het volgende:
" Ronald Koeman nieuwe trainer Feyenoord"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |