Allemaal redenen om het juist niet te doen....quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:01 schreef eight het volgende:
Koeman is ook niet mijn eerste keus, maar het is wel een vooruitgang en aangezien de tijd begint te dringen zou het misschien toch niet verkeerd zijn.
Tactisch is hij best sterk en waarschijnlijk kan hij met deze spelersgroep beter presteren als Been, maar Feijenoord heeft eigenlijk iemand nodig die spelers ook beter kan maken
Nou zo ver gaat het ook niet maar ik weet dan in ieder geval dat ik tevreden ben met 'geen-degradatie'.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:09 schreef Marktplaatsman het volgende:
Als het Koeman wordt dan ben ik vanaf nu voor Fc twente
Tactisch sterk?quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:01 schreef eight het volgende:
Koeman is ook niet mijn eerste keus, maar het is wel een vooruitgang en aangezien de tijd begint te dringen zou het misschien toch niet verkeerd zijn.
Tactisch is hij best sterk en waarschijnlijk kan hij met deze spelersgroep beter presteren als Been, maar Feijenoord heeft eigenlijk iemand nodig die spelers ook beter kan maken
Dan kan zelfs ik het nog beter gaan doen!quote:
Best wel ja. Al helemaal ten opzichte van Mario.quote:
Typisch iemand die gewoon op de achtergrond zijn werk doetquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:36 schreef Paul-89 het volgende:
5 pagina's vullend interview met Van Geel in de Vi.
Van Geel is toch geen TD?quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:44 schreef Paul-89 het volgende:
Als TD werk je nooit op de achtergrond, zeker niet bij Feyenoord.
Wil je het artikel weer ff scannen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:36 schreef Paul-89 het volgende:
5 pagina's vullend interview met Van Geel in de Vi.
Jo.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wil je het artikel weer ff scannen?
TD, maar in dit draadje (met al die kenners) werd gezegd dat hij geen TD isquote:
Dus Van Geel zit niet in de directie?quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij is technisch manager. Geen technisch directeur.
Overal staat toch Technisch Directeur. Zelfs op de site van Feyenoord.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij is technisch manager. Geen technisch directeur.
Puikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |