Nog even verder trainen en Ronaldo kan aan mij tippenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:37 schreef 0013379 het volgende:
Die zijn er wel:
[ afbeelding ]
Maar er zijn er wel heel weinig van.
Nee geblaat van mijn kantquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:30 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wat blaat ik dan? Welke vleugelspelers op hoog niveau koppelen wel fysiek aan vaardigheid zonder specifieke eigenschappen te verliezen? Behalve Hulk zou ik niemand weten.
Precies.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:42 schreef ajacied4lf het volgende:
Ohh, dus Lukoki is even goed als Overmars! Dan heeft nr10 gelijk en kan Miki oprotten.
Kanker domquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:42 schreef ajacied4lf het volgende:
Ohh, dus Lukoki is even goed als Overmars! Dan heeft nr10 gelijk en kan Miki oprotten.
11!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:18 schreef Afhaalchinees het volgende:
ik krijg ontwenningsverschijnselingen, nog een dag of 10?
Maar..maar...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leugenaar alsof die wedstrijd om 00:06 wordt gespeeld.
Wat lollig, ik meende me die wedstrijd heel erg goed te herinneren, maar de eerste goal van Litmanen zat in werkelijkheid heel anders in elkaar.quote:
Wat raar.. dat heb ik ook!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:44 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Wat lollig, ik meende me die wedstrijd heel erg goed te herinneren, maar de eerste goal van Litmanen zat in werkelijkheid heel anders in elkaar.
quote:Manchester United lijkt zich op te maken om een serieus bod uit te brengen op Christian Eriksen. Paul Scholes is gestopt en nadat Wesley Sneijder onhaalbaar bleek lijkt sir Alex Ferguson het dichterbij Engeland te gaan zoeken. De getalenteerde Ajacied zou prima in het plaatje van 'The Red Devils' passen. Het bod zou rond de 25 miljoen pond liggen, een kleine 30 miljoen euro aldus het Deense Tipsbladet.
AjaxF-side.NL
Eriksen maakte de voorbije maanden indruk in zijn wedstrijden bij Ajax en op het jeugd EK in Denemarken. Ook speelde hij een hoofdrol in een interland tegen Engeland. Eriksen staat nog tot 2014 onder contract in Amsterdam.
Pff, niet te hopen zeg. Normaal gesproken zou ik zeggen hij is niet te koop. Maar 30 miljoen is wel erg veel geld. We worden er alleen wel sowieso weer zwakker door, want een gelijkwaardige vervanger kun je nooit halen. En geld hebben we momenteel genoeg.quote:
Voor 30 miljoen zou ik zeggen, gelijk doen.quote:
Ik had in mijn herinnering een goal van Litmanen die een soort van semi-gelukte flying kick was, waarna het balletje gevoelvol werd geplaatst. Welke wedstrijd was dat dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat raar.. dat heb ik ook!
Vond trouwens de goal van Panathinakos in heenwedstrijd best wel mooi![]()
Vanaf 1:45
Heb die avond zitten huilen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |