Klopt, en stel dat we hem nu niet verkopen, zouden we dan in de toekomst minder gaan krijgen? Tenzij hij zwaar geblesseerd raakt ofzo lijkt me dit geen éénmalige kans die we moeten pakken of zo. Als hun eerste bod al 30 miljoen is...dan zou het zelfs financieel ook nog voordelig kunnen uitpakken door langer te wachten..misschien dat er dan meer clubs komen trekken e.d...quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:48 schreef Devz het volgende:
[..]
Pff, niet te hopen zeg. Normaal gesproken zou ik zeggen hij is niet te koop. Maar 30 miljoen is wel erg veel geld. We worden er alleen wel sowieso weer zwakker door, want een gelijkwaardige vervanger kun je nooit halen. En geld hebben we momenteel genoeg.
Gewoon wegdoen, ik snap oprecht het gekwijl niet, 3 steekpassjes, 3 rollertjes naast en 50 verloren duels in een wedstrijd kunnen we echt wel missenquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:04 schreef Burrito het volgende:
[..]
Klopt, en stel dat we hem nu niet verkopen, zouden we dan in de toekomst minder gaan krijgen? Tenzij hij zwaar geblesseerd raakt ofzo lijkt me dit geen éénmalige kans die we moeten pakken of zo. Als hun eerste bod al 30 miljoen is...dan zou het zelfs financieel ook nog voordelig kunnen uitpakken door langer te wachten..misschien dat er dan meer clubs komen trekken e.d...
Het is wel héél erg veel voor een jonge speler die zich nog echt moet bewijzen, zeker in deze tijd. Sneijder was een stuk verder in zijnn ontwikkeling toen hij vertrok en bracht minder op.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:11 schreef Godtje het volgende:
30 mil voor die knul klinkt niet als een bericht wat ik serieus kan nemen.
Maar 30mil laat Ajax nooit schieten (en terecht) dus dat zou een uithemaakte zaak zijn.
Dat bedoeling. Ook luis bracht minder op.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is wel héél erg veel voor een jonge speler die zich nog echt moet bewijzen, zeker in deze tijd. Sneijder was een stuk verder in zijnn ontwikkeling toen hij vertrok en bracht minder op.
Hij maakt op dit moment het verschil niet nee, maar, is wel op weg om dat te gaan doen. Manutd bied ook niet zomaar 30 miljoen..(als dit waar is dan)quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon wegdoen, ik snap oprecht het gekwijl niet, 3 steekpassjes, 3 rollertjes naast en 50 verloren duels in een wedstrijd kunnen we echt wel missen.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:09 schreef Marktplaatsman het volgende:
Als het Koeman wordt dan ben ik vanaf nu voor Fc twente
quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Wachten tot hij 90 waard is (over 2 seizoenen) dan pas erover nadenken of we het doen of niet.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Echt, waar mensen die ongefundeerde adoratie toch vandaan halen, hij is een talent, daar hebben we er nog een miljard van gehad, en de meesten redden het toch niet...
90 miljoen.
Kunnen we nu ook wel, maar blijkbaar ziet men de noodzaak niet. Zelfde geldt voor de spitspositie.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:34 schreef Ranja_Ranja het volgende:
zouden we wel een goede CV van kunnen halen
Ik snap best dat je niet 100% serieus bent, maar dan nog, die adoratie is echt heel sterk overtrokken.quote:
De beste middenvelder sinds jaren bij ajax, dat zie je toch gelijkquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap best dat je niet 100% serieus bent, maar dan nog, die adoratie is echt heel sterk overtrokken.
Als de kwalificatie daarvoor is dat je alle directe duels kansloos verliest waardoor je hele opbouw verneukt is en dat je vanaf 10 meter nog geen schot op goal kan lossen, dan is het idd de beste middenvelder in jaren iddquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:46 schreef gniffie het volgende:
[..]
De beste middenvelder sinds jaren bij ajax, dat zie je toch gelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |