quote:
Vitesse-Ajax: 0-1 door Eriksenquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:25 schreef MaxC het volgende:
Sorry Heatwave, jij hebt er echt geen kijk op. Ik denk dat Eriksen nog beter kan worden dan Van der Vaart of Sneijder. Wat een fantastische steekpass heeft hij en hij wordt zoveel beter met de week. Ook bij interlands bij Denemarken is hij meestal de uitblinker. Zonder hem waren we niet eens kampioen geweest, is heel beslissend geweest de laatste wedstrijden:
-Twente: Geniale steekpass op De Jong bij de 3-1
-Heerenveen: Mooie assist op Micey na de aftrap(1-1) en zelf de 2-1 gemaakt
-Excelsior: Belangrijke 2-1 gemaakt waarna we uitliepen na 3-1 en 4-1
-NEC: Geweldige steekbal op Mickey die de 1-1 maakte
Hij heeft een steekpassquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:25 schreef MaxC het volgende:
Sorry Heatwave, jij hebt er echt geen kijk op. Ik denk dat Eriksen nog beter kan worden dan Van der Vaart of Sneijder. Wat een fantastische steekpass heeft hij en hij wordt zoveel beter met de week. Ook bij interlands bij Denemarken is hij meestal de uitblinker. Zonder hem waren we niet eens kampioen geweest, is heel beslissend geweest de laatste wedstrijden:
-Twente: Geniale steekpass op De Jong bij de 3-1
JA KLOPT HAHAHAquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij heeft een steekpass.
En verder dus helemaal niets.
nee, dat klopt ook niet, maar dat geblaat over de beste middenvelder al helemaal nietquote:
Volgens mij zijn zowel Ajacieden als niet-Ajacieden als internationale topscouts het eens dat dit het grootste talent van de eredivisie is en een wereldvoetballer gaat worden. Iedereen in dit topic ook. Maar jij zou het wel als enige beter wetenquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, dat klopt ook niet, maar dat geblaat over de beste middenvelder al helemaal niet.
Maar goed, adoreer verder. Ik hou het gewoon realistisch..
Dat zou in 10 jaar hier niet de eerste keer zijnquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:45 schreef MaxC het volgende:
[..]
Volgens mij zijn zowel Ajacieden als niet-Ajacieden als internationale topscouts het eens dat dit het grootste talent van de eredivisie is en een wereldvoetballer gaat worden. Iedereen in dit topic ook. Maar jij zou het wel als enige beter weten
quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zou in 10 jaar hier niet de eerste keer zijn.
Nee, iedereen blijft maar hameren op dat het zo'n talent is, dat zal me worst zijn, het gaat mij om het hier en nu (en dus afgelopen seizoen als maatstaf) en daarin heeft ie geen flikker laten zien en is vaker hinderlijk dan nuttig geweest.
De laatste paar wedstrijden alleen al.quote:-Twente: Geniale steekpass op De Jong bij de 3-1
Zoek even de gewonnen/verloren duels op en zie mijn gelijkquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:53 schreef Afhaalchinees het volgende:
Eriksen >
[..]
[..]
De laatste paar wedstrijden alleen al.
Ruizquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:01 schreef Burrito het volgende:
HW, als we Eriksen wegdoen, wie zouden we als vervanger voor hem moeten halen (realistisch gezien)?
Die positie is al dubbel bezet. Siem it is.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:01 schreef Burrito het volgende:
HW, als we Eriksen wegdoen, wie zouden we als vervanger voor hem moeten halen (realistisch gezien)?
We hebben geloof ik net 345 middenvelders gehaaldquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:01 schreef Burrito het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |