Volgens mij zijn zowel Ajacieden als niet-Ajacieden als internationale topscouts het eens dat dit het grootste talent van de eredivisie is en een wereldvoetballer gaat worden. Iedereen in dit topic ook. Maar jij zou het wel als enige beter wetenquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, dat klopt ook niet, maar dat geblaat over de beste middenvelder al helemaal niet.
Maar goed, adoreer verder. Ik hou het gewoon realistisch..
Dat zou in 10 jaar hier niet de eerste keer zijnquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:45 schreef MaxC het volgende:
[..]
Volgens mij zijn zowel Ajacieden als niet-Ajacieden als internationale topscouts het eens dat dit het grootste talent van de eredivisie is en een wereldvoetballer gaat worden. Iedereen in dit topic ook. Maar jij zou het wel als enige beter weten
quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zou in 10 jaar hier niet de eerste keer zijn.
Nee, iedereen blijft maar hameren op dat het zo'n talent is, dat zal me worst zijn, het gaat mij om het hier en nu (en dus afgelopen seizoen als maatstaf) en daarin heeft ie geen flikker laten zien en is vaker hinderlijk dan nuttig geweest.
De laatste paar wedstrijden alleen al.quote:-Twente: Geniale steekpass op De Jong bij de 3-1
-Heerenveen: Mooie assist op Micey na de aftrap(1-1) en zelf de 2-1 gemaakt
-Excelsior: Belangrijke 2-1 gemaakt waarna we uitliepen na 3-1 en 4-1
-NEC: Geweldige steekbal op Mickey die de 1-1 maakte
Zoek even de gewonnen/verloren duels op en zie mijn gelijkquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:53 schreef Afhaalchinees het volgende:
Eriksen >
[..]
[..]
De laatste paar wedstrijden alleen al.
Ruizquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:01 schreef Burrito het volgende:
HW, als we Eriksen wegdoen, wie zouden we als vervanger voor hem moeten halen (realistisch gezien)?
Die positie is al dubbel bezet. Siem it is.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:01 schreef Burrito het volgende:
HW, als we Eriksen wegdoen, wie zouden we als vervanger voor hem moeten halen (realistisch gezien)?
We hebben geloof ik net 345 middenvelders gehaaldquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:01 schreef Burrito het volgende:
Siem is net een soort Eriksen eigenlijk, ik haal ze van afstand ook regelmatig door elkaar heen. Slap en krachteloos.quote:
wtfquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:08 schreef ValHallen het volgende:
We hebben er weer een geduchte concurrent erbij. R. Koeman trainer van Feyenoord!
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=142791quote:Feyenoord lijkt de opvolger van de onlangs vertrokken Mario Been te hebben gevonden. Voetbal International en het Algemeen Dagblad melden via Twitter dat de Rotterdamse club een akkoord nadert met Ronald Koeman over een samenwerking. Vooralsnog zijn er geen verdere details vrijgegeven: Feyenoord ontkent of bevestigt niets.
Arme Feyenoorders.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:10 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=142791
Altijd kampioen toch in zijn eerste jaar?quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:08 schreef ValHallen het volgende:
We hebben er weer een geduchte concurrent erbij. R. Koeman trainer van Feyenoord!
Niet bij Vitas, Valencia en AZ.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Altijd kampioen toch in zijn eerste jaar?
Hebben we al, genaamd ritsquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:01 schreef Burrito het volgende:
voor de cl? Sowieso wat verwacht je in de cl. Ik vind het leuk dat we cl spelen maar verwacht gewoon dat we 3e of 4e worden.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:20 schreef HeatWave het volgende:
En toch had ik liever de Zeeuw erbij gehouden, niet per se als basisspeler, maar die heeft tenminste een beetje pit en kracht, al moet ik toegeven dat ie na het WK niet meer de oude was helaas. jansen als enige krachtpatser vind ik gewoon te karig.
Anita is wel fel, maar te klein, Enoh is fel maar niet balvast genoeg en te onbehouden... Nu vrees ik echt weer voor een veels te licht middenveld, zeker voor de CL.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:20 schreef HeatWave het volgende:
En toch had ik liever de Zeeuw erbij gehouden, niet per se als basisspeler, maar die heeft tenminste een beetje pit en kracht, al moet ik toegeven dat ie na het WK niet meer de oude was helaas. jansen als enige krachtpatser vind ik gewoon te karig.
Anita is wel fel, maar te klein, Enoh is fel maar niet balvast genoeg en te onbehouden... Nu vrees ik echt weer voor een veels te licht middenveld, zeker voor de CL.
ophemelen? Ik zeg ALLEEN dat ik hem meer pit vind hebben, EN ik zeg dat ie niet geweldig speelde afgelopen seizoen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:37 schreef Catch22- het volgende:
Eriksen afzeiken en de Zeeuw ophemelen.
Jij gaat in het rijtje BSB en DAM
Ik zeg dus ook alleen dat ik hem er opzich wel bij had willen houden, meer niet.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:41 schreef Urquhart het volgende:
De Zeeuw had je er bij kunnen houden. Maar voor 6 miljoen (wat nog kan oplopen tot 8 miljoen) moet je hem gewoon verkopen, zeker na afgelopen seizoen.
te duur voor wat hij brengt en helemaal te duur voor op de bank.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zeg dus ook alleen dat ik hem er opzich wel bij had willen houden, meer niet.
Dit.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:44 schreef j0rdiiii het volgende:
100% zeker dat we zonder Eriksen geen kampioen waren geworden.
Dennis en Wim zijn dus al flink bezig geweestquote:Ajax heeft trainersstaf voor de jeugdopleiding rond
Dean Gorré wordt bij Ajax trainer van de A2-junioren. De oud-speler van onder meer Ajax, Feyenoord en FC Groningen werkte de laatste jaren als assistent-coach bij Southampton en Stoke City en als hoofdtrainer bij RBC Roosendaal.
Gorré volgt bij Ajax Dirk de Groot op, die de A2-junioren vorig seizoen tijdelijk onder zijn hoede nam nadat Gery Vink was doorgeschoven naar het beloftenteam. Vink wordt dit seizoen bij Jong Ajax geassisteerd door John Bosman. De A1-junioren staan onder leiding van Fred Grim en (parttime) Ronald de Boer.
Orlando Trustfull promoveert van de C2-junioren naar het B1-elftal. Bij de B2-junioren gaat Yannis Anastasiou, vorig seizoen assistent bij Jong Ajax, aan de slag. Michel Kreek blijft trainer van de C1-junioren en gaat dat combineren met een coördinerende functie. Bij de C2 komt een nieuw gezicht voor de groep: Frank Peereboom, voormalig hoofd jeugdopleiding bij FC Volendam.
Casimir Westerveld coacht net als vorig seizoen de D1-junioren, voor de D2-selectie is Dave Vos van de KNVB aangetrokken. De 3 E-juniorenteams blijven onder de hoede van Peter van der Hengst, Alex Geernaert en Joost van Dam, Dennis de Haan blijft de F1-junioren coachen.
Door de nieuwe indeling van Dennis Bergkamp en Wim Jonk heeft Robin Pronk (tot deze zomer B1-trainer) geen elftal meer. Hij gaat mogelijk aan de slag bij Almere City FC, waar Ajax een samenwerkingsverband mee heeft. Voormalig D2-trainer Heini Otto en Edmond Claus (B2) gaan een coördinerende rol binnen de opleiding vervullen.
quote:United: '25 miljoen pond voor Eriksen'
Volgens het Deense Tipsbladet lijkt Manchester United zich op te maken om een serieus bod uit te brengen op Christian Eriksen.
Paul Scholes is gestopt en nadat Wesley Sneijder onhaalbaar bleek lijkt sir Alex Ferguson het dichterbij Engeland te gaan zoeken.
Eriksen maakte de voorbije maanden indruk in zijn wedstrijden bij Ajax en op het jeugd EK. Ook speelde hij een hoofdrol in een interland tegen Engeland.
De getalenteerde Ajacied zou prima in het plaatje van 'The Red Devils' passen. Het bod zou rond de 25 miljoen pond liggen, een kleine 30 miljoen euro aldus het Deense medium. Eriksen staat nog tot 2014 onder contract in Amsterdam.
Als het waar is niet doen., één van de grootste talenten van der wereld op het moment. Pas als het bod rond de 40 miljoen ligt moeten ze erover na gaan denken.quote:
als steek niet geblesseerd was en als... als....quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:44 schreef j0rdiiii het volgende:
100% zeker dat we zonder Eriksen geen kampioen waren geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |