Siem is net een soort Eriksen eigenlijk, ik haal ze van afstand ook regelmatig door elkaar heen. Slap en krachteloos.quote:
wtfquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:08 schreef ValHallen het volgende:
We hebben er weer een geduchte concurrent erbij. R. Koeman trainer van Feyenoord!
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=142791quote:Feyenoord lijkt de opvolger van de onlangs vertrokken Mario Been te hebben gevonden. Voetbal International en het Algemeen Dagblad melden via Twitter dat de Rotterdamse club een akkoord nadert met Ronald Koeman over een samenwerking. Vooralsnog zijn er geen verdere details vrijgegeven: Feyenoord ontkent of bevestigt niets.
Arme Feyenoorders.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:10 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=142791
Altijd kampioen toch in zijn eerste jaar?quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:08 schreef ValHallen het volgende:
We hebben er weer een geduchte concurrent erbij. R. Koeman trainer van Feyenoord!
Niet bij Vitas, Valencia en AZ.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Altijd kampioen toch in zijn eerste jaar?
Hebben we al, genaamd ritsquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:01 schreef Burrito het volgende:
HW, als we Eriksen wegdoen, wie zouden we als vervanger voor hem moeten halen (realistisch gezien)?
voor de cl? Sowieso wat verwacht je in de cl. Ik vind het leuk dat we cl spelen maar verwacht gewoon dat we 3e of 4e worden.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:20 schreef HeatWave het volgende:
En toch had ik liever de Zeeuw erbij gehouden, niet per se als basisspeler, maar die heeft tenminste een beetje pit en kracht, al moet ik toegeven dat ie na het WK niet meer de oude was helaas. jansen als enige krachtpatser vind ik gewoon te karig.
Anita is wel fel, maar te klein, Enoh is fel maar niet balvast genoeg en te onbehouden... Nu vrees ik echt weer voor een veels te licht middenveld, zeker voor de CL.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:20 schreef HeatWave het volgende:
En toch had ik liever de Zeeuw erbij gehouden, niet per se als basisspeler, maar die heeft tenminste een beetje pit en kracht, al moet ik toegeven dat ie na het WK niet meer de oude was helaas. jansen als enige krachtpatser vind ik gewoon te karig.
Anita is wel fel, maar te klein, Enoh is fel maar niet balvast genoeg en te onbehouden... Nu vrees ik echt weer voor een veels te licht middenveld, zeker voor de CL.
ophemelen? Ik zeg ALLEEN dat ik hem meer pit vind hebben, EN ik zeg dat ie niet geweldig speelde afgelopen seizoen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:37 schreef Catch22- het volgende:
Eriksen afzeiken en de Zeeuw ophemelen.
Jij gaat in het rijtje BSB en DAM
Ik zeg dus ook alleen dat ik hem er opzich wel bij had willen houden, meer niet.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:41 schreef Urquhart het volgende:
De Zeeuw had je er bij kunnen houden. Maar voor 6 miljoen (wat nog kan oplopen tot 8 miljoen) moet je hem gewoon verkopen, zeker na afgelopen seizoen.
te duur voor wat hij brengt en helemaal te duur voor op de bank.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zeg dus ook alleen dat ik hem er opzich wel bij had willen houden, meer niet.
Dit.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:44 schreef j0rdiiii het volgende:
100% zeker dat we zonder Eriksen geen kampioen waren geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |