SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog roder of niet?Anonimity is a bliss
Whehehe. Ja ik ben mod, ik kan datquote:Op maandag 18 juli 2011 00:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Fixed
[..]
ja doet ff t slotje kapoet maken.
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:46 schreef gewoonfaye het volgende:
picspam momentje!Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog roder of niet?
na het volgende nummer even speciaal een plaat voor mijn groupiequote:Op maandag 18 juli 2011 00:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Fixed
[..]
ja doet ff t slotje kapoet maken.
picspam momentje!Nah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog roder of niet?C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Im on my wayquote:Op maandag 18 juli 2011 00:46 schreef heloef het volgende:
Dus bitches! aangezien we het zo vaak over vrouwen hier hebben en wie mooi is en wie niet.
Wil ik dat wel eens goed uitzoeken. Door middel van lijstjes van 3 met vrouwen die jullie mooi vinden.
PMen mensen!
Ik natuurlijkquote:Op maandag 18 juli 2011 00:46 schreef heloef het volgende:
Dus bitches! aangezien we het zo vaak over vrouwen hier hebben en wie mooi is en wie niet.
Wil ik dat wel eens goed uitzoeken. Door middel van lijstjes van 3 met vrouwen die jullie mooi vinden.
PMen mensen!
picspam momentje!Wow, ga je vanavond op mannenjachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog roder of niet?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Niet weten dat Snuf. draait om 1 uurquote:
Oh ik ben benieuwdquote:Op maandag 18 juli 2011 00:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
na het volgende nummer even speciaal een plaat voor mijn groupie![]()
Maak ze terug doodquote:Op maandag 18 juli 2011 00:47 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Niet weten dat Snuf. draait om 1 uur
BTW ik ga niet praten iedereen ligt hier te slapen en moet op staan om 6 uur ofzo als ik ze wakker maak gaan ze me doodmaken
Nee, hoezo?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wow, ga je vanavond op mannenjacht
En tempo, hup hup want zo kan ik het ook.quote:
Ja ik 3x Outpost sturen, is het weer niet goedquote:
Ik ben op zoek naar een goed nummer voor donderdag en deze zou er zomaar bij kunnen horenquote:
Wat is er donderdag?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar een goed nummer voor donderdag en deze zou er zomaar bij kunnen horen
ik vind het een beetje eng worden nuquote:Op maandag 18 juli 2011 00:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja ik 3x Outpost sturen, is het weer niet goed
Misschien ga ik door tot 2 maardat denk ik nietquote:Op maandag 18 juli 2011 00:49 schreef gewoonfaye het volgende:
Volgens mij gaat guppie er nog lang niet in hoor?
misschien heb ik daarna nog wel zinquote:Op maandag 18 juli 2011 00:50 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Misschien ga ik door tot 2 maardat denk ik niet
something private en very specialquote:
Oke toffe shit vriendquote:Op maandag 18 juli 2011 00:50 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
misschien heb ik daarna nog wel zin
een extra vluggertjequote:Op maandag 18 juli 2011 00:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
something private en very special
Mijn lief is jarig en ik wil die dag extra speciaal maken
Kom op heren en ook dames zo moeilijk is het niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:46 schreef heloef het volgende:
PMen mensen!
quote:
Ideetje! Leuk en lekker.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Slingeren, tis de vaatwasserquote:
Wat wil je nou man, foto of alleen een naam?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Kom op heren en ook dames zo moeilijk is het niet.
Morgen misschien ik ben nu nog te moe om leestekens te gebruiken jwtquote:Op maandag 18 juli 2011 00:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Kom op heren en ook dames zo moeilijk is het niet.
Oh, wat lief enzulksquote:Op maandag 18 juli 2011 00:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Namen, gewoon namen fotos kan ik wel googelen.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat wil je nou man, foto of alleen een naam?
ik ben 14 jahquote:Op maandag 18 juli 2011 00:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Je bent 12, scheer je weg, pummel!
En dan met deze komenquote:Op maandag 18 juli 2011 00:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
na het volgende nummer even speciaal een plaat voor mijn groupie![]()
Nu mis ik naat nog meer omdat hij er niet was woensdagquote:Op maandag 18 juli 2011 00:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ideetje! Leuk en lekker.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Slingeren, tis de vaatwasser
Draai je dit nummer tijdens de seks met Outpost?
Maar aangezien we het zo vaak over vrouwen hier hebben en wie mooi is en wie niet.quote:
Ok Adriana Lima ingezonden, gr grquote:Op maandag 18 juli 2011 00:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Namen, gewoon namen fotos kan ik wel googelen.
Is waar hoor. Jullie zijn lief maar af en toe pfffffffffffquote:
whehehequote:Op maandag 18 juli 2011 00:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar aangezien we het zo vaak over vrouwen hier hebben en wie mooi is en wie niet.
PMen mensen!
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:52 schreef Snuf. het volgende:
Vrouwen, je kunt beter kippen houden bier brouwen!
Vrouwen maken meer kapot dan drank goedmaken.quote:
Ik ben een meisje, maar verder ben ik het compleet met je eensquote:Op maandag 18 juli 2011 00:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Vrouwen, je kunt beter van mannen houden![]()
.
Ik ga slaap muziek draaien dan val je vanzelf inslaapquote:Op maandag 18 juli 2011 00:55 schreef charmed_angel het volgende:
Snuf
Ik ga het niet redden hoor tot half 2
Ik ben altijd liefquote:Op maandag 18 juli 2011 00:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Is waar hoor. Jullie zijn lief maar af en toe pfffffffffff
Liever niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Vrouwen, je kunt beter van mannen houden![]()
.
wil je van editors "Bricks and Mortar" draaienquote:Op maandag 18 juli 2011 00:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ga slaap muziek draaien dan val je vanzelf inslaap
Ja maar dan val ik in slaap achter me iMacquote:Op maandag 18 juli 2011 00:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ga slaap muziek draaien dan val je vanzelf inslaap
Oke danquote:Op maandag 18 juli 2011 00:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
wil je van editors "Bricks and Mortar" draaien
Juist een pluspuntquote:
Oh nou ja dan weltrustenquote:Op maandag 18 juli 2011 00:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar dan val ik in slaap achter me iMacEn dat is niet de bedoeling, ik heb al pijn in mijn schouders
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarom?
Ik ga denk ik MW2 spelenquote:Op maandag 18 juli 2011 00:57 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oh nou ja dan weltrustenMorgen ben ik vrij en het wordt kutweer dus misschien ga ik die xbox maar weer eens aanslingeren
Kun je mooi flossen tijdens het pijpenquote:
Voor jouw ja.quote:
Ik dacht even dat er ''propellorloze'' stondquote:
PC?quote:
Dinsdag denk ik. Morgenmiddag klusjes (lees: kasten in elkaar zetten) op mn moeders werkquote:Op maandag 18 juli 2011 00:56 schreef Vicente83 het volgende:
[..]
Ga je morgen nog die spiertjes van je oppompen?
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:57 schreef Snuf. het volgende:
[..]Ik moet de fysio bellen, en ik moet even naar de supermarktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarom?En ik wilde sporten op half 10 ofzo
![]()
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:57 schreef heloef het volgende:
Zelfs onze homoderator heeft een lijstje ingestuurd dus wat let de mannen nog.
Ik was in de supermarkt, kocht de man voor me voor 4 euro spullen en hij betaalde met een briefje van 100. Like a bossquote:Op maandag 18 juli 2011 00:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet de fysio bellen, en ik moet even naar de supermarktEn ik wilde sporten op half 10 ofzo
En morgenochtend? Dan kan het ookquote:Op maandag 18 juli 2011 00:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dinsdag denk ik. Morgenmiddag klusjes (lees: kasten in elkaar zetten) op mn moeders werk
quote:Op maandag 18 juli 2011 01:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
xbox![]()
En zegt dat nou nietIk ga namelijk graag elke game-uitdaging aan
halve minuut nogquote:Op maandag 18 juli 2011 00:59 schreef Snuf. het volgende:
[..]
HOE DURF JIJ JE NOG TE VERTONEN IN DIT TOPIC!?!?!?!?!! GETEISEM, SCHOREM, RATDRAAIER
dat kan.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik heb geen zin om te slapen
Scar H met Bling Pro (silencer en FMJ) , Stopping power pro, Siterep proquote:Op maandag 18 juli 2011 01:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
xbox![]()
En zegt dat nou nietIk ga namelijk graag elke game-uitdaging aan
Ja bah langharig tuigquote:Op maandag 18 juli 2011 00:59 schreef Snuf. het volgende:
[..]
HOE DURF JIJ JE NOG TE VERTONEN IN DIT TOPIC!?!?!?!?!! GETEISEM, SCHOREM, RATDRAAIER
ik heb wel zin om te slapen, maar wil even naar Snuf luisterenquote:Op maandag 18 juli 2011 01:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik heb geen zin om te slapen
quote:Op maandag 18 juli 2011 01:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Scar H met Bling Pro (silencer en FMJ) , Stopping power pro, Siterep pro
haha ik heb nu al vakantiequote:Op maandag 18 juli 2011 01:02 schreef gewoonfaye het volgende:
NOG MAAR 2 WEKEN WOEHOEHOOEHOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEeeee
En dan?quote:Op maandag 18 juli 2011 01:02 schreef gewoonfaye het volgende:
Vul dan Gerrie in en de Ariana nog wat dan heb je een lijstje hup tempo.quote:
Que anos?quote:Op maandag 18 juli 2011 01:02 schreef gewoonfaye het volgende:
Wedden dat ik je klaar?quote:
Ah wat leuk.quote:
HEY HEY MIJN LIJSTJE WAS EEN VERRASSING HEquote:Op maandag 18 juli 2011 01:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Vul dan Gerrie in en de Ariana nog wat dan heb je een lijstje hup tempo.
Nogal.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
HEY HEY MIJN LIJSTJE WAS EEN VERRASSING HE
echt Nietquote:Op maandag 18 juli 2011 01:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Vul dan Gerrie in en de Ariana nog wat dan heb je een lijstje hup tempo.
oeh dat is op een of andere manier best een tof liedjequote:
DAN IEMAND ANDERS SCHIET OPquote:
luister dat hele albumquote:Op maandag 18 juli 2011 01:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
oeh dat is op een of andere manier best een tof liedje
Console gaming is matig hoor.quote:
Ja zeker.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:05 schreef charmed_angel het volgende:
heloef mag ik ook een top 3 doorgeven?
heb ik ook gedaan hoorquote:Op maandag 18 juli 2011 01:05 schreef charmed_angel het volgende:
heloef mag ik ook een top 3 doorgeven?
ja maar.. ik kon niet kiezenquote:
jamaarquote:Op maandag 18 juli 2011 01:05 schreef Snuf. het volgende:
Faye is het goed als ik jouw riekwest een andere keer doe want hij duurt 6,5 minuten en ik heb maar 30
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:57 schreef heloef het volgende:
Zelfs onze homoderator heeft een lijstje ingestuurd dus wat let de mannen nog.
Homo's, vrouwen iedereen mag zijn lijstje inleveren.quote:
Ken ik nietquote:Op maandag 18 juli 2011 01:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
luister dat hele albumEcht geweldig. Ken je Young the Giant? Dat is ook echt een toffe band
quote:Op maandag 18 juli 2011 01:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Console gaming is matig hoor.
Vooral grafisch gezien
Van vrouwen.quote:
PM het liefst.quote:
wat ga je met de info doen?quote:
Wat gebeurde?quote:Op maandag 18 juli 2011 01:07 schreef 08gnoT. het volgende:
[me=08gnoT.] mentale note maakt: volgende keer geluid iets zachter zetten.
[/me]
Wie plukt me van het plafond?
Een top 3 van mooie/geile vrouwen in de PM.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:07 schreef Vicente83 het volgende:
[..]
Wat voor lijst wil je precies hebben?
Dude, als ik instructies krijg om vrouwen op te noemen kan ik dat best heurquote:
de deurwaardequote:Op maandag 18 juli 2011 01:07 schreef 08gnoT. het volgende:
[/me]
Is goed!quote:Op maandag 18 juli 2011 01:07 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oke jij gaat hierna toch? Doe ik hem als laatste
Een lijstje maken.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat ga je met de info doen?
Daar zat ik ook net over te denken...quote:Op maandag 18 juli 2011 01:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat ga je met de info doen?
Jouw muzikale hoogstandjes rukten me spontaan uit slaapstand. Ik ben nog nooit zover uit m'n stoel geschoten van schrikquote:
NL of gewoon van over de hele wereld?quote:Op maandag 18 juli 2011 01:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Een top 3 van mooie/geile vrouwen in de PM.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Eigenlijk totaal niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:08 schreef minibeer het volgende:
[..]
Daar zat ik ook net over te denken...
Mooie infochart maken ofzo? Past wel bij je opleiding geloof ik
* Outpost76 zet een ladder neer en bied een hoffelijke hand aan om te helpen.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:07 schreef 08gnoT. het volgende:
[/me]
Staat ie zo hard dan?quote:Op maandag 18 juli 2011 01:08 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Jouw muzikale hoogstandjes rukten me spontaan uit slaapstand. Ik ben nog nooit zover uit m'n stoel geschoten van schrik
Ja maar ik wil gewoon een controller in mijn handen hebben enzoquote:Op maandag 18 juli 2011 01:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Console gaming is matig hoor.
Vooral grafisch gezien
Heel de wereld en je krijgt een aai over de bol als je Gerrie in je lijstje hebt.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:08 schreef Vicente83 het volgende:
[..]
NL of gewoon van over de hele wereld?
oh dat wil ik altijd wel.. en schoenen en jurkjes en auto's en alles wat ik mooi vind wil ik batsenquote:Op maandag 18 juli 2011 01:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dude, als ik instructies krijg om vrouwen op te noemen kan ik dat best heur. Ik kan best van vrouwen zeggen of ze mooi zijn, betekent niet dat ik er mee wil neuken. Ik wil ook niet met een schilderij neuken wat ik mooi vind
.
Dank jequote:Op maandag 18 juli 2011 01:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
* Outpost76 zet een ladder neer en beid een hoffelijke hand aan om te helpen.
Nee maar mijn boxen welquote:Op maandag 18 juli 2011 01:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Staat ie zo hard dan?Ik heb hem normaal veel zachter staan maar gebruik mijn mic niet aangesloten dus nu staat ie gewoon op max
quote:Op maandag 18 juli 2011 01:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die blonde snol uit maried with childeren
![]()
Lekker wijf.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:09 schreef 129383 het volgende:
[..]die blonde snol uit maried with childeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoewel ik blonde vrouwen altijd wel lekkerder vind, toch 2 brunettes![]()
Ze is inmiddels 40quote:Op maandag 18 juli 2011 01:09 schreef 129383 het volgende:
Dat wel natuurlijk.quote:
Que?quote:Op maandag 18 juli 2011 01:11 schreef minibeer het volgende:
[..]
De dochter van how i met your mother
quote:Op maandag 18 juli 2011 01:10 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn lijstjeNr. 2 staat ook in mijn lijstjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoewel ik blonde vrouwen altijd wel lekkerder vind, toch 2 brunettes
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
ja diequote:Op maandag 18 juli 2011 01:09 schreef 129383 het volgende:
Ik heb m'n lijst via pm gestuurdquote:Op maandag 18 juli 2011 01:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Heel de wereld en je krijgt een aai over de bol als je Gerrie in je lijstje hebt.
Je bedoelt Christina Applegate? Ieuwquote:Op maandag 18 juli 2011 01:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja die
ze is echt mooi vind ik
Ik vind 'r nu mooier dan toenquote:Op maandag 18 juli 2011 01:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja die
ze is echt mooi vind ik
ja.. ik vind haar mooiquote:Op maandag 18 juli 2011 01:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je bedoelt Christina Applegate? Ieuw![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Neequote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 01:12 schreef ValHallen het volgende:
Mijn top 3 zoals ik hem heb gegeven aan Heloef:
1. Monica Belucci
2. Charlotte Gainsbourg
3. Zoey Deschanel
Monica Bellucci heb ik ook genoemdquote:Op maandag 18 juli 2011 01:12 schreef ValHallen het volgende:
Mijn top 3 zoals ik hem heb gegeven aan Heloef:
1. Monica Belucci
2. Charlotte Gainsbourg
3. Zoey Deschanel
Zij is zo bizar mooiquote:Op maandag 18 juli 2011 01:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Monica Bellucci heb ik ook genoemd.
Eigenlijk zijn er ook gewoon te veel knappe vrouwenquote:Op maandag 18 juli 2011 01:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Lekker
Maar geen top 3 van mooiste vrouwen ter wereld.
Charlotte Gainsbourg is wel een aparte keuzequote:Op maandag 18 juli 2011 01:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Lekker
Dan ga ik ook niet stalken met jouquote:Op maandag 18 juli 2011 01:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Lekker
quote:Op maandag 18 juli 2011 01:15 schreef Vicente83 het volgende:
1. Julianna Guill (kwijl kwijl)
2. Audrina Patridge
3. Elisha Cuthbert
Kelly Brook die van Britain's Got Talent ?quote:Op maandag 18 juli 2011 01:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee
1. Elisha Cuthbert
2. Dianna Agron
3. Kelly Brook
Ze heeft watquote:Op maandag 18 juli 2011 01:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Charlotte Gainsbourg is wel een aparte keuze. Die zou ik zelf niet echt als enorm knap kwalificeren (neemt niet weg dat ik 'r als actrice wel kan waarderen
.
Weet niet?quote:Op maandag 18 juli 2011 01:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kelly Brook die van Britain's Got Talent ?
quote:Op maandag 18 juli 2011 01:15 schreef minibeer het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn er ook gewoon te veel knappe vrouwen
Dabedoelikquote:
Ik vind r heel apart mooi.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Charlotte Gainsbourg is wel een aparte keuze. Die zou ik zelf niet echt als enorm knap kwalificeren (neemt niet weg dat ik 'r als actrice wel kan waarderen
.
Je zei komenquote:Op maandag 18 juli 2011 01:17 schreef gewoonfaye het volgende:
Snuf, laat je even weten als je klaar bent, ik kom na jou
echt he, toffe plaat, maar bam wegquote:Op maandag 18 juli 2011 01:17 schreef Snuf. het volgende:
Ik snap echt niet dat ik nooit meer wat gehoord heb van deze band na deze plaat?
Okequote:Op maandag 18 juli 2011 01:17 schreef gewoonfaye het volgende:
Snuf, laat je even weten als je klaar bent, ik kom na jou
Voe!quote:Op maandag 18 juli 2011 01:18 schreef Stokstaart het volgende:
Deze chick is ook lekker:
[ afbeelding ]
De echte eckte FOK!ers weten
Voe, ze lijkt zooooveel op een vriendin van mijquote:Op maandag 18 juli 2011 01:18 schreef Stokstaart het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 juli 2011 01:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Maar ik moet zeggen dat ik julie andrews ook onwijs mooi vind
Ik volg haar op twitter en retweet alles van haarquote:Op maandag 18 juli 2011 01:18 schreef Stokstaart het volgende:
[ afbeelding ]
Zo tyfus echt welquote:Op maandag 18 juli 2011 01:18 schreef Stokstaart het volgende:
[ afbeelding ]
Voequote:Op maandag 18 juli 2011 01:18 schreef Stokstaart het volgende:
[ afbeelding ]
Picsquote:Op maandag 18 juli 2011 01:18 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Voe, ze lijkt zooooveel op een vriendin van mij
Voequote:
Mooi meisje, met nadruk op meisjequote:Op maandag 18 juli 2011 01:18 schreef Stokstaart het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 juli 2011 01:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind die Voe wel een beeeeeetje 13 in een dozijn. Sure ze is mooi en knap enzo, maar ik vind 'r niet iets extra's hebben. Iets aparts.
quote:Op maandag 18 juli 2011 01:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind die Voe wel een beeeeeetje 13 in een dozijn. Sure ze is mooi en knap enzo, maar ik vind 'r niet iets extra's hebben. Iets aparts.
16, maar zeg eerlijkquote:
echt hequote:Op maandag 18 juli 2011 01:22 schreef ValHallen het volgende:
Die vriendin van Faye lijkt idd best veel op Voe
Niet dat ik weet maar deze telt toch wel voor 8 hoorquote:Op maandag 18 juli 2011 01:22 schreef iBenny het volgende:
The Goo Goo Dolls hebben hierna ook geen hit meer gescoort toch?
picssssssssssssssquote:Op maandag 18 juli 2011 01:22 schreef ValHallen het volgende:
Die vriendin van Faye lijkt idd best veel op Voe
Ik vind blond met bruine ogen altijdquote:Op maandag 18 juli 2011 01:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja perfectquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |