SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog roder of niet?Anonimity is a bliss
Whehehe. Ja ik ben mod, ik kan datquote:Op maandag 18 juli 2011 00:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Fixed
[..]
ja doet ff t slotje kapoet maken.
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:46 schreef gewoonfaye het volgende:
picspam momentje!Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog roder of niet?
na het volgende nummer even speciaal een plaat voor mijn groupiequote:Op maandag 18 juli 2011 00:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Fixed
[..]
ja doet ff t slotje kapoet maken.
picspam momentje!Nah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog roder of niet?C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Im on my wayquote:Op maandag 18 juli 2011 00:46 schreef heloef het volgende:
Dus bitches! aangezien we het zo vaak over vrouwen hier hebben en wie mooi is en wie niet.
Wil ik dat wel eens goed uitzoeken. Door middel van lijstjes van 3 met vrouwen die jullie mooi vinden.
PMen mensen!
Ik natuurlijkquote:Op maandag 18 juli 2011 00:46 schreef heloef het volgende:
Dus bitches! aangezien we het zo vaak over vrouwen hier hebben en wie mooi is en wie niet.
Wil ik dat wel eens goed uitzoeken. Door middel van lijstjes van 3 met vrouwen die jullie mooi vinden.
PMen mensen!
picspam momentje!Wow, ga je vanavond op mannenjachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog roder of niet?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Niet weten dat Snuf. draait om 1 uurquote:
Oh ik ben benieuwdquote:Op maandag 18 juli 2011 00:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
na het volgende nummer even speciaal een plaat voor mijn groupie![]()
Maak ze terug doodquote:Op maandag 18 juli 2011 00:47 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Niet weten dat Snuf. draait om 1 uur
BTW ik ga niet praten iedereen ligt hier te slapen en moet op staan om 6 uur ofzo als ik ze wakker maak gaan ze me doodmaken
Nee, hoezo?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wow, ga je vanavond op mannenjacht
En tempo, hup hup want zo kan ik het ook.quote:
Ja ik 3x Outpost sturen, is het weer niet goedquote:
Ik ben op zoek naar een goed nummer voor donderdag en deze zou er zomaar bij kunnen horenquote:
Wat is er donderdag?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar een goed nummer voor donderdag en deze zou er zomaar bij kunnen horen
ik vind het een beetje eng worden nuquote:Op maandag 18 juli 2011 00:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja ik 3x Outpost sturen, is het weer niet goed
Misschien ga ik door tot 2 maardat denk ik nietquote:Op maandag 18 juli 2011 00:49 schreef gewoonfaye het volgende:
Volgens mij gaat guppie er nog lang niet in hoor?
misschien heb ik daarna nog wel zinquote:Op maandag 18 juli 2011 00:50 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Misschien ga ik door tot 2 maardat denk ik niet
something private en very specialquote:
Oke toffe shit vriendquote:Op maandag 18 juli 2011 00:50 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
misschien heb ik daarna nog wel zin
een extra vluggertjequote:Op maandag 18 juli 2011 00:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
something private en very special
Mijn lief is jarig en ik wil die dag extra speciaal maken
Kom op heren en ook dames zo moeilijk is het niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:46 schreef heloef het volgende:
PMen mensen!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |