Nee, hoezo?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wow, ga je vanavond op mannenjacht
En tempo, hup hup want zo kan ik het ook.quote:
Ja ik 3x Outpost sturen, is het weer niet goedquote:
Ik ben op zoek naar een goed nummer voor donderdag en deze zou er zomaar bij kunnen horenquote:
Wat is er donderdag?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar een goed nummer voor donderdag en deze zou er zomaar bij kunnen horen
ik vind het een beetje eng worden nuquote:Op maandag 18 juli 2011 00:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja ik 3x Outpost sturen, is het weer niet goed
Misschien ga ik door tot 2 maardat denk ik nietquote:Op maandag 18 juli 2011 00:49 schreef gewoonfaye het volgende:
Volgens mij gaat guppie er nog lang niet in hoor?
misschien heb ik daarna nog wel zinquote:Op maandag 18 juli 2011 00:50 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Misschien ga ik door tot 2 maardat denk ik niet
something private en very specialquote:
Oke toffe shit vriendquote:Op maandag 18 juli 2011 00:50 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
misschien heb ik daarna nog wel zin
een extra vluggertjequote:Op maandag 18 juli 2011 00:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
something private en very special
Mijn lief is jarig en ik wil die dag extra speciaal maken
Kom op heren en ook dames zo moeilijk is het niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:46 schreef heloef het volgende:
Dus bitches! aangezien we het zo vaak over vrouwen hier hebben en wie mooi is en wie niet.
Wil ik dat wel eens goed uitzoeken. Door middel van lijstjes van 3 met vrouwen die jullie mooi vinden.
PMen mensen!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |