wil je van editors "Bricks and Mortar" draaienquote:Op maandag 18 juli 2011 00:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ga slaap muziek draaien dan val je vanzelf inslaap
Ja maar dan val ik in slaap achter me iMacquote:Op maandag 18 juli 2011 00:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ga slaap muziek draaien dan val je vanzelf inslaap
Oke danquote:Op maandag 18 juli 2011 00:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
wil je van editors "Bricks and Mortar" draaien
Juist een pluspuntquote:
Oh nou ja dan weltrustenquote:Op maandag 18 juli 2011 00:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar dan val ik in slaap achter me iMacEn dat is niet de bedoeling, ik heb al pijn in mijn schouders
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarom?
Ik ga denk ik MW2 spelenquote:Op maandag 18 juli 2011 00:57 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oh nou ja dan weltrustenMorgen ben ik vrij en het wordt kutweer dus misschien ga ik die xbox maar weer eens aanslingeren
Kun je mooi flossen tijdens het pijpenquote:
Voor jouw ja.quote:
Ik dacht even dat er ''propellorloze'' stondquote:
PC?quote:
Dinsdag denk ik. Morgenmiddag klusjes (lees: kasten in elkaar zetten) op mn moeders werkquote:Op maandag 18 juli 2011 00:56 schreef Vicente83 het volgende:
[..]
Ga je morgen nog die spiertjes van je oppompen?
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:57 schreef Snuf. het volgende:
[..]Ik moet de fysio bellen, en ik moet even naar de supermarktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarom?En ik wilde sporten op half 10 ofzo
![]()
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:57 schreef heloef het volgende:
Zelfs onze homoderator heeft een lijstje ingestuurd dus wat let de mannen nog.
Ik was in de supermarkt, kocht de man voor me voor 4 euro spullen en hij betaalde met een briefje van 100. Like a bossquote:Op maandag 18 juli 2011 00:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet de fysio bellen, en ik moet even naar de supermarktEn ik wilde sporten op half 10 ofzo
En morgenochtend? Dan kan het ookquote:Op maandag 18 juli 2011 00:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dinsdag denk ik. Morgenmiddag klusjes (lees: kasten in elkaar zetten) op mn moeders werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |