Ken ik nietquote:Op maandag 18 juli 2011 01:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
luister dat hele albumEcht geweldig. Ken je Young the Giant? Dat is ook echt een toffe band
quote:Op maandag 18 juli 2011 01:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Console gaming is matig hoor.
Vooral grafisch gezien
Van vrouwen.quote:
PM het liefst.quote:
wat ga je met de info doen?quote:
Wat gebeurde?quote:Op maandag 18 juli 2011 01:07 schreef 08gnoT. het volgende:
[me=08gnoT.] mentale note maakt: volgende keer geluid iets zachter zetten.
[/me]
Wie plukt me van het plafond?
Een top 3 van mooie/geile vrouwen in de PM.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:07 schreef Vicente83 het volgende:
[..]
Wat voor lijst wil je precies hebben?
Dude, als ik instructies krijg om vrouwen op te noemen kan ik dat best heurquote:
de deurwaardequote:Op maandag 18 juli 2011 01:07 schreef 08gnoT. het volgende:
[/me]
Is goed!quote:Op maandag 18 juli 2011 01:07 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oke jij gaat hierna toch? Doe ik hem als laatste
Een lijstje maken.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat ga je met de info doen?
Daar zat ik ook net over te denken...quote:Op maandag 18 juli 2011 01:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat ga je met de info doen?
Jouw muzikale hoogstandjes rukten me spontaan uit slaapstand. Ik ben nog nooit zover uit m'n stoel geschoten van schrikquote:
NL of gewoon van over de hele wereld?quote:Op maandag 18 juli 2011 01:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Een top 3 van mooie/geile vrouwen in de PM.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Eigenlijk totaal niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:08 schreef minibeer het volgende:
[..]
Daar zat ik ook net over te denken...
Mooie infochart maken ofzo? Past wel bij je opleiding geloof ik
* Outpost76 zet een ladder neer en bied een hoffelijke hand aan om te helpen.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:07 schreef 08gnoT. het volgende:
[/me]
Staat ie zo hard dan?quote:Op maandag 18 juli 2011 01:08 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Jouw muzikale hoogstandjes rukten me spontaan uit slaapstand. Ik ben nog nooit zover uit m'n stoel geschoten van schrik
Ja maar ik wil gewoon een controller in mijn handen hebben enzoquote:Op maandag 18 juli 2011 01:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Console gaming is matig hoor.
Vooral grafisch gezien
Heel de wereld en je krijgt een aai over de bol als je Gerrie in je lijstje hebt.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:08 schreef Vicente83 het volgende:
[..]
NL of gewoon van over de hele wereld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |