Het is een gave....quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:03 schreef sjeeledrees het volgende:
geweldige TT weer....hoe verzin je het?!
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:06 schreef Geo3kant het volgende:
Zie je die bolle...tjes trui op de achtergrond?
Inderdaad wat is dit voor onzin.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:06 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom mag A. Schleck mee? Heeft zich ingekocht zeker..
Idd belachelijk.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:06 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom mag A. Schleck mee? Heeft zich ingekocht zeker..
goed toch, dat suffe grijs altijd, van Nederlandse mannen hoef je qua stijlgevoel weinig te verwachten... Kijk dat t-shirt onder dat roze overhemdquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Ze zijn wel kleurrijk gekleed trouwens aan die tafel
Dat paarse hemd vind ik wel mooi, mooie kleur.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:10 schreef alors het volgende:
[..]
goed toch, dat suffe grijs altijd, van Nederlandse mannen hoef je qua stijlgevoel weinig te verwachten... Kijk dat t-shirt onder dat roze overhemd
ja die krijgt van mij een voldoendequote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat paarse hemd vind ik wel mooi, mooie kleur.
Komt inderdaad over als zoeken naar excuses voor iemand die er zelf niet zit en het er zelf ook niet over heeft.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:10 schreef sjeeledrees het volgende:
Gaan we nu een excuus zoeken voor het falen van Gesink?![]()
toegeven dat de kwaliteit er niet is, blijkt toch moeilijk.
Doet Herbert het eens niet...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:12 schreef Ambrosius het volgende:
Mart, vertelt even het vader Voecklerverhaal
.
De dames van passion for fashion zijn ook gearriveerd.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat paarse hemd vind ik wel mooi, mooie kleur.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:12 schreef alors het volgende:
Die vader runt gewoon een bordeel in Thailand en chillt em hard.
Waarom denk je dat ik kijk? Om commentaar te geven op de kledij.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:12 schreef Tem het volgende:
[..]
De dames van passion for fashion zijn ook gearriveerd.
Modepolitiequote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:12 schreef Tem het volgende:
[..]
De dames van passion for fashion zijn ook gearriveerd.
Kwaliteit is het probleem nietquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:10 schreef sjeeledrees het volgende:
Gaan we nu een excuus zoeken voor het falen van Gesink?![]()
toegeven dat de kwaliteit er niet is, blijkt toch moeilijk.
Gesink zal alleen een goede tour rijden als hij in de schaduw van echte kopman kan rijden. Hij is nog te jong en moet eerst nog wat klappen krijgen om een echte klassementsrenner worden.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:13 schreef brandlex het volgende:
Stel dat Gesink volgend jaar een goede Tour rijdt, zullen al die zelfverklaarde wielerkenners dan toegeven dat ze zich vergist hebben?
Idd.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:14 schreef Szura het volgende:
Te ziek voor woorden hoe die gehavende man zo naar boven rijdt.
GMTA ik wilde net ongeveer hetzelfde typen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:14 schreef Geo3kant het volgende:
Wacht even jonges.. stil effe.. Mart is weer bezig.
Klappen heeft die al genoeg gehad imoquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:14 schreef sjeeledrees het volgende:
[..]
Gesink zal alleen een goede tour rijden als hij in de schaduw van echte kopman kan rijden. Hij is nog te jong en moet eerst nog wat klappen krijgen om een echte klassementsrenner worden.
42quote:
In een slettenbak zei hij volgens mij.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:18 schreef Contador_The_Best het volgende:
Als een slettebak door Amerika.
Volgens mij ook 'rijdt hij rond in een amerikaanse slettenbak'quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
In een slettenbak zei hij volgens mij.
Limburger met Limbokapsel...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:19 schreef sjeeledrees het volgende:
ow, nu is Ruygh op eens een nederlander!
Dan heb ik het verkeerd gehoord. Zou kunnen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
In een slettenbak zei hij volgens mij.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:19 schreef alors het volgende:
Als je het geluid uitzet is het best een leuke jongen
Dat heb ik met de gehele raboploeg m.u.v. LtD.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:19 schreef alors het volgende:
Zegt een Friezin.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:19 schreef alors het volgende:
Je dacht dat hij met zijn vrouw ( heeft hij die trouwens? ) elke nacht kronkelend ligt te rollen, nadat hij in de avond zich helemaal lepjelazarus dronken heeft gevoerd?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:19 schreef Geo3kant het volgende:
Mart zuipt het hardst van allemaal, geen wonder dat hij zo asociaal doet elke avond.
Daar kan hij nooit mee kappen, triest idd.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:20 schreef Karina het volgende:
Martval niet iedereen steeds in de rede.
Ik wel.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:22 schreef alors het volgende:
[..]
ja en? als ik Nederlands spreek hoor je daar niks van
lippenbalsem ftwquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:22 schreef Geo3kant het volgende:
Droge lippen + lachen = snee in je lip.. mystery solved groeten van Sherlock.
Nee hoor. Iets minder schwalbes zou het wel ineens goed maken. Ach, doet er ook niet toe. Hij kan goed voetballen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:23 schreef pennyfarthing het volgende:
Ben ik de enige die Robben zo'n kwal vind?
Jaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:23 schreef pennyfarthing het volgende:
Wat vind je wel leuk? Ik zie je veel negatieve shit posten, lachen is gezond.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:23 schreef pennyfarthing het volgende:
Vast niet, maar ik voel het niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:23 schreef pennyfarthing het volgende:
nja, kwal, maar ik heb er ook niks meequote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:23 schreef pennyfarthing het volgende:
Hij kijkt maar wat ie doet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:25 schreef Geo3kant het volgende:
Robben heeft het beter voor elkaar dan ons allen bij elkaar, hij lacht ons vet uit
is het ook., en als ik Robben op het grasmat weer zien liggen lach ik me kapot.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:24 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Wat vind je wel leuk? Ik zie je veel negatieve shit posten, lachen is gezond.
Alleen maar eentje in de finalequote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:25 schreef Sheepcidus het volgende:
robben had gewoon die goals moeten make
Je hebt liever een lekker wijfie? Ik ook hoor.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:24 schreef Karina het volgende:
Ik zou ook balen als Mart voor mijn neus stond met een microfoon.
Mag ie al die miljoenen voor inruilen jaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:25 schreef Sheepcidus het volgende:
robben had gewoon die goals moeten make
Nou als ik moest kiezen, dan maar een vrouw, ALLES is beter dan Mart.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:26 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Je hebt liever een lekker wijfie? Ik ook hoor.
Biquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou als ik moest kiezen, dan maar een vrouw, ALLES is beter dan Mart.
Is ook meer leerzaam voor de kijkers, maar ja, standaard gesprekjes he. Je weet toch.....quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:30 schreef Drassss het volgende:
Ik luister niet heel graag naar Frenk, maar ik kan zijn manier van onderwerpen zoeken + het interviewen zeer waarderen. Niet de standaard gesprekjes, maar een andere kijk op een onderwerp. Vele malen beter
Nu maar hopen dat Kramer zijn where abouts goed invult...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:32 schreef Geo3kant het volgende:
Hey Theo, kende gij ook mensen de goede baan in sturen? Zo iemand zoeken ze ook nog bij dat bevrorenwaterrijden.
Rondetijdenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:32 schreef Geo3kant het volgende:
Hey Theo, kende gij ook mensen de goede baan in sturen? Zo iemand zoeken ze ook nog bij dat bevrorenwaterrijden.
Alles denk ikquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:34 schreef Szura het volgende:
Voor de tijdrit is Voeckler al wat van die 2 minuten kwijt.
Hij kan wel goed teams smeden hij drijft mensen naar elkaar toe iets leuks met elkaar te gaan doen zolang ze maar niet naar hem hoeven te luisteren.quote:
laten we het hopen!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:34 schreef Contador_The_Best het volgende:
Voeckler gaat dik verliezen in de tijdrit t.o.v. Evans en Contador.
Lijkt me geen gezellige kroegtijger inderdaad.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij kan wel goed teams smeden hij drijft mensen naar elkaar toe iets leuks te gaan doen zolang ze maar niet naar hem hoeven te luisteren.
ik heb niet meegeluisterd maar een man is wel een Kazach, dus een vrouw zou een Kazachse kunnen zijn lijkt me...quote:
Ging om het.. kazachste team, ik dacht dat het kazachstaanse moest zijn.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:38 schreef alors het volgende:
[..]
ik heb niet meegeluisterd maar een man is wel een Kazach, dus een vrouw zou een Kazachse kunnen zijn lijkt me...
google says Kazachse is correctquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:38 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ging om het.. kazachste team, ik dacht dat het kazachstaanse moest zijn.
Precies. En ook hopen op goede benen van Contador in de Alpen, want dan komt er tenminste échte aanvallen.quote:
Maar hij vind ook geldige shizzle op kazachstaansequote:
soms kan het ook gewoon beidequote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:40 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Maar hij vind ook geldige shizzle op kazachstaansemet al die spellingsnazi's op Fok moet er nu toch wel iemand op staan? Will the real slim nazi please stand up..
Kan allebei volgens mijquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:40 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Maar hij vind ook geldige shizzle op kazachstaansemet al die spellingsnazi's op Fok moet er nu toch wel iemand op staan? Will the real slim nazi please stand up..
Haha spoelde terug om het nog een keer te kijkenquote:
Ysselsteyn, kerkdorp van Venrayquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:42 schreef Meddo het volgende:
[..]
en dat is niet bij IJsselstein, of wel
Wel toevallig, maar ik denk dat als men Elsendorp niet kent, men Ysselsteyn ook niet kentquote:
Je hebt de light versie helaas.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:44 schreef opgebaarde het volgende:
Is het mijn Alzheimer light of was er geen tour spel?
Jawel, over Nijdamquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:44 schreef opgebaarde het volgende:
Is het mijn Alzheimer light of was er geen tour spel?
Elsendorp is 1x hard remmen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:44 schreef Meddo het volgende:
[..]
Wel toevallig, maar ik denk dat als men Elsendorp niet kent, men Ysselsteyn ook niet kent
Op welk net? Hoelaat?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:41 schreef Szura het volgende:
Ah deze Andere Tijden nog niet gezien, mooi
Het ligt eigenlijk ook dichter bij Gemert dan bij Ysselsteynquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:44 schreef Meddo het volgende:
[..]
Wel toevallig, maar ik denk dat als men Elsendorp niet kent, men Ysselsteyn ook niet kent
Vergeleken met Rinus is Dries een cultureel verantwoorde zanger...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:49 schreef Szura het volgende:
Toeter toeter toeter toeter toeter, met Ramona op de scooter!
Volgens mij is Hinault de vader die kijkt altijd zo liefdevol naar hem. Bij het podium prijzenquote:
Goede kwalificatie (classificatie!) ook voor Ruijgh, wist niet dat ze zich gekwalificeerd hadden.quote:
Als tegenwicht van Wilfred de Jong (Italiashirtquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom draagt hij een Braziliaans shirt?
kwalificatie heeft meerdere betekenissen, heb echter gemist wat hier gezegd werdquote:Op zondag 17 juli 2011 00:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Goede kwalificatie (classificatie!) ook voor Ruijgh, wist niet dat ze zich gekwalificeerd hadden.
Komt Wilfried morgen als vervanger van Winkels??quote:Op zondag 17 juli 2011 00:42 schreef maril het volgende:
[..]
Als tegenwicht van Wilfred de Jong (Italiashirt)
Wat denk je zelfquote:Op zondag 17 juli 2011 00:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Komt Wilfried morgen als vervanger van Winkels??
Hij wilde een bommetje maken in het water. Maar bedacht zich wil zijn job Bij de NOS houden twitterde hij Martijn Hendriks.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:41 schreef Drassss het volgende:
Hahaha zag die vent in paniek rondjes rennen en vervolgens maar een jump maken achter de bosjes
nee, va Maandag wordt Edwin vervangen door Renaatquote:Op zondag 17 juli 2011 00:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Komt Wilfried morgen als vervanger van Winkels??
En wel erg weinig over Vanendert, op het filmpje na. De enige vraag die Smeets stelde was in de trant van: "Wat denken jullie van zo'n overwinning?" waarop Frénk (wat een naam) begint over z'n liefde voor het interviewen van de verliezer.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:39 schreef TUFKAL het volgende:
Ook helemaal geen interview met Voeckler, gemiste kans.
En wat heeft dat met de avondetappe te maken?quote:Op zondag 17 juli 2011 14:15 schreef Patroon het volgende:
Gisteren ook nieuwe bidonhouders gehaald:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad, die gaat binnenkort het stokje van Job overnemenquote:Op zondag 17 juli 2011 22:03 schreef Evertjan het volgende:
vanavond met Timmermans een van de beter TK leden
Nee hoor, dat doet Diederick Samson.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Inderdaad, die gaat binnenkort het stokje van Job overnemen
Samson is electoraal gezien idd handigerquote:Op zondag 17 juli 2011 22:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doet Diederick Samson.
Maar Timmermans wordt nog wel een keer minister van Buitenlandse zaken.
Ik blijf Tom een "jongetje" vinden...quote:Op zondag 17 juli 2011 22:35 schreef Karina het volgende:
Ik vind Tom Egberts wel een goede opvolger voor Mart eigenlijk.
Wie?quote:Op zondag 17 juli 2011 22:35 schreef Karina het volgende:
No way. Die ontbeert elk improvisatie-vermogen.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:35 schreef Karina het volgende:
Voordat je klaar bent, praat Mart al door je heenquote:Op zondag 17 juli 2011 22:36 schreef Evertjan het volgende:
net alsof mensen met suikerziekte niks meer kunnen. Iemand moet Mart vertellen dat we in 2011 leven en niet in 1969
Dat en gezien de bezuinigen bij de PO komt er sowieso geen opvolgingquote:Op zondag 17 juli 2011 22:37 schreef golfer het volgende:
[..]
No way. Die ontbeert elk improvisatie-vermogen.
Egberts, Egbers, wat is het?quote:
Hij is wel relaxed en zal niet iedereen in de rede vallen. Wie is er anders? Umberto?quote:Op zondag 17 juli 2011 22:37 schreef golfer het volgende:
[..]
No way. Die ontbeert elk improvisatie-vermogen.
Sjeneequote:Op zondag 17 juli 2011 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Egberts, Egbers, wat is het?
[..]
Hij is wel relaxed en zal niet iedereen in de rede vallen. Wie is er anders? Umberto?
Hahah die is al 5 jaar weg, sinds Talpa...quote:Op zondag 17 juli 2011 22:38 schreef Karina het volgende:
Hij is wel relaxed en zal niet iedereen in de rede vallen. Wie is er anders? Umberto?
Driesquote:Op zondag 17 juli 2011 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
De avondetappe krijgt geen opvolging meer, maar er zou er maar eentje het kunnen doen en dat is Wilfried de Jong, maar die is niet van de NOS.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:38 schreef Karina het volgende:
er komt wel een soort van Tour programma vanuit de studio in Hilversum, hopelijk gepresenteerd door Henri Schutquote:Op zondag 17 juli 2011 22:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat en gezien de bezuinigen bij de PO komt er sowieso geen opvolging
Egbersquote:Op zondag 17 juli 2011 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
quote:
oh godquote:Op zondag 17 juli 2011 22:39 schreef Evertjan het volgende:
[..]
er komt wel een soort van Tour programma vanuit de studio in Hilversum, hopelijk gepresenteerd door Henri Schut
Henri kan echt chill zijn hoor, bij het WK was hij echt leuk met Hugo, ging er ook gewoon lekker tegeninquote:
Is ook het eerste waar ik aan moest denken.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:41 schreef Karina het volgende:
Leuk shirt Mart lijkt wel een rugby speler.;
Mart ehh ehh Egberts? Nee bedankt...quote:Op zondag 17 juli 2011 22:35 schreef Karina het volgende:
Kost wel 300 euro waarschijnlijk, Mart heeft vooral een wansmaak die wat mag kosten.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:41 schreef Karina het volgende:
Leuk shirt Mart lijkt wel een rugby speler.;
Je kan inderdaad wel iets van de timing zeggenquote:Op zondag 17 juli 2011 22:43 schreef TUFKAL het volgende:
Ah na een week mag Mart de Johnny H hype nog even overdoen
Sorryquote:Op zondag 17 juli 2011 22:44 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Kunnen we aub die naam buiten deze topicreeks houden?
Dries Roelvink, DE held bij TdJquote:Op zondag 17 juli 2011 22:45 schreef golfer het volgende:
Wie is die Dries waar jullie het steeds over hebben en wat heeft ie met de tour te maken?
quote:Op zondag 17 juli 2011 22:45 schreef golfer het volgende:
Wie is die Dries waar jullie het steeds over hebben en wat heeft ie met de tour te maken?
die kan geweldig playbackenquote:Op zondag 17 juli 2011 22:45 schreef golfer het volgende:
het zijn toch duitsers?quote:Op zondag 17 juli 2011 22:46 schreef Gramulanion het volgende:
Haha Limburg hoort bij Nederland.![]()
Goeie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |