Het is een gave....quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:03 schreef sjeeledrees het volgende:
geweldige TT weer....hoe verzin je het?!
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:06 schreef Geo3kant het volgende:
Zie je die bolle...tjes trui op de achtergrond?
Inderdaad wat is dit voor onzin.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:06 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom mag A. Schleck mee? Heeft zich ingekocht zeker..
Idd belachelijk.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:06 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom mag A. Schleck mee? Heeft zich ingekocht zeker..
goed toch, dat suffe grijs altijd, van Nederlandse mannen hoef je qua stijlgevoel weinig te verwachten... Kijk dat t-shirt onder dat roze overhemdquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Ze zijn wel kleurrijk gekleed trouwens aan die tafel
Dat paarse hemd vind ik wel mooi, mooie kleur.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:10 schreef alors het volgende:
[..]
goed toch, dat suffe grijs altijd, van Nederlandse mannen hoef je qua stijlgevoel weinig te verwachten... Kijk dat t-shirt onder dat roze overhemd
ja die krijgt van mij een voldoendequote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat paarse hemd vind ik wel mooi, mooie kleur.
Komt inderdaad over als zoeken naar excuses voor iemand die er zelf niet zit en het er zelf ook niet over heeft.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:10 schreef sjeeledrees het volgende:
Gaan we nu een excuus zoeken voor het falen van Gesink?![]()
toegeven dat de kwaliteit er niet is, blijkt toch moeilijk.
Doet Herbert het eens niet...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:12 schreef Ambrosius het volgende:
Mart, vertelt even het vader Voecklerverhaal
.
De dames van passion for fashion zijn ook gearriveerd.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat paarse hemd vind ik wel mooi, mooie kleur.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:12 schreef alors het volgende:
Die vader runt gewoon een bordeel in Thailand en chillt em hard.
Waarom denk je dat ik kijk? Om commentaar te geven op de kledij.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:12 schreef Tem het volgende:
[..]
De dames van passion for fashion zijn ook gearriveerd.
Modepolitiequote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:12 schreef Tem het volgende:
[..]
De dames van passion for fashion zijn ook gearriveerd.
Kwaliteit is het probleem nietquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:10 schreef sjeeledrees het volgende:
Gaan we nu een excuus zoeken voor het falen van Gesink?![]()
toegeven dat de kwaliteit er niet is, blijkt toch moeilijk.
Gesink zal alleen een goede tour rijden als hij in de schaduw van echte kopman kan rijden. Hij is nog te jong en moet eerst nog wat klappen krijgen om een echte klassementsrenner worden.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:13 schreef brandlex het volgende:
Stel dat Gesink volgend jaar een goede Tour rijdt, zullen al die zelfverklaarde wielerkenners dan toegeven dat ze zich vergist hebben?
Idd.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:14 schreef Szura het volgende:
Te ziek voor woorden hoe die gehavende man zo naar boven rijdt.
GMTA ik wilde net ongeveer hetzelfde typen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:14 schreef Geo3kant het volgende:
Wacht even jonges.. stil effe.. Mart is weer bezig.
Klappen heeft die al genoeg gehad imoquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:14 schreef sjeeledrees het volgende:
[..]
Gesink zal alleen een goede tour rijden als hij in de schaduw van echte kopman kan rijden. Hij is nog te jong en moet eerst nog wat klappen krijgen om een echte klassementsrenner worden.
42quote:
In een slettenbak zei hij volgens mij.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:18 schreef Contador_The_Best het volgende:
Als een slettebak door Amerika.
Volgens mij ook 'rijdt hij rond in een amerikaanse slettenbak'quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
In een slettenbak zei hij volgens mij.
Limburger met Limbokapsel...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:19 schreef sjeeledrees het volgende:
ow, nu is Ruygh op eens een nederlander!
Dan heb ik het verkeerd gehoord. Zou kunnen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
In een slettenbak zei hij volgens mij.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:19 schreef alors het volgende:
Als je het geluid uitzet is het best een leuke jongen
Dat heb ik met de gehele raboploeg m.u.v. LtD.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:19 schreef alors het volgende:
Zegt een Friezin.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:19 schreef alors het volgende:
Je dacht dat hij met zijn vrouw ( heeft hij die trouwens? ) elke nacht kronkelend ligt te rollen, nadat hij in de avond zich helemaal lepjelazarus dronken heeft gevoerd?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:19 schreef Geo3kant het volgende:
Mart zuipt het hardst van allemaal, geen wonder dat hij zo asociaal doet elke avond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |