quote:
Ik ben wel benieuwd waarom je dit vindt Mala, ik heb het idee dat ik nog nauwelijks enige indruk heb achtergelaten hierquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:37 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik vind dat wel meevallen eerlijk gezegd, de enige waarvan ik echt vind dat ze wat minder hard voor zichzelf moet zijn is Roze_Spekkie.
Ik fok vanaf mobiel dus ik kan niet teruglinken enzo. Maar de indruk die ik af en toe heb bij posts van jou is ''nou, nou denigreer jezelf niet zo''quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:05 schreef Roze_spekkie het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd waarom je dit vindt Mala, ik heb het idee dat ik nog nauwelijks enige indruk heb achtergelaten hier
Ah, oké. Ik vind mezelf op het vlak van ljinen, en de discipline die je daarvoor zo goed zou kunnen gebruiken zo zwak en stom soms, dat ik mezelf alvast maar naar beneden haal. Ofzo.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:09 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik fok vanaf mobiel dus ik kan niet teruglinken enzo. Maar de indruk die ik af en toe heb bij posts van jou is ''nou, nou denigreer jezelf niet zo''. Ik kan er ook niet altijd de vinger op leggen hoor.
Je ondermijnt jezelfquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:02 schreef Roze_spekkie het volgende:
[..]
Ah, oké. Ik vind mezelf op het vlak van ljinen, en de discipline die je daarvoor zo goed zou kunnen gebruiken zo zwak en stom soms, dat ik mezelf alvast maar naar beneden haal. Ofzo.
Ik hou je woorden even in gedachten, de komende tijd!
http://www.wijvallenaf.nl/Berekenen/Calorieen-Verbranden.htmlquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:12 schreef Muks het volgende:
Keuken ! YEAH
Heb sinds gisteren een nieuweDus ik lees wel keuken ja
Net 52 minuten gehometrainert, standje 2 en 3 en toen 24 km afgelegd. Nu wil ik mijn verbruik weten, maar is dat nu laag, normaal ?
Ik hou op schatquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:19 schreef Roze_spekkie het volgende:
Mala![]()
![]()
Ik zou hier best eens voor in therapie kunnen denk ik. Emoties liggen meteen op de loer als het hier over gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Muks op 16-07-2011 21:09:07 (leuk voor tijdelijk maar langer niet) ]soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
2000 is al een verbetering voor jou, toch?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:10 schreef Blistering het volgende:
Hmm, vandaag 2000 kcal (jaja is nog te weinig) alleen niet hele goeie vetten denk ik. Iemand enig idee hoe slecht worstenbroodjes zijn qua vet?
Net nog maar ff een mile gelopen.
wel een tikkie slechter denk. Deegwaren, en daarnaast gebruiken ze in dit soort gerechten meestal veel extra vet en koolhydraten.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:17 schreef kwakz0r het volgende:
worstenbroodjes is ongeveer even slecht als worst/gehakt denk ik.
We hebben mensen voor ons laten bbq-en terwijl wij lekker binnen aan de drank zaten. Bikkels zijn hetquote:
Vond ik eigenlijk ook. Mijn 'partner' was maar liefst 21 jaar oudquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:43 schreef E.T. het volgende:
m@x, de waterpolomannen doen 't 'm!
Ik heb trouwens door jouw inspiratie weer eens sandwichspread gekochtHeerlijk!
Zo'n 21-jarige moet het ook op een oude fiets lerenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:44 schreef m@x het volgende:
[..]
Vond ik eigenlijk ook. Mijn 'partner' was maar liefst 21 jaar oud
Vond ik ook. Hij was wel heel schattig. Fietsen door de regen was trouwens ook wel heel sporty-stoer.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:46 schreef E.T. het volgende:
[..]
Zo'n 21-jarige moet het ook op een oude fiets leren![]()
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:46 schreef E.T. het volgende:
[..]
Zo'n 21-jarige moet het ook op een oude fiets leren![]()
Als ik nou vertel dat ik 2 biertjes beter vindt passen bij shoarma dan die cornetto, dan is dat geen goede tip zeker?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:50 schreef Roze_spekkie het volgende:
[..]
![]()
Lijstje:
O 1 volk. pindakaas, 1 cracotte magere smeerpaté
T niets
L 2 volk. ham/kaas/halvarine = tosti![]()
T bak ijsbergsla met tonijn, stuk watermeloen
D Shoarmavlees, pitabroodje,ijsbergsla caramel cornetto.
Met dank aan jullie eerst even nagedacht of ik die cornetto lekker genoeg vond, en ja!
Geen zuivel vandaag, morgen even op letten.
Preciesquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
2000 is al een verbetering voor jou, toch?
worstenbroodjes is ongeveer even slecht als worst/gehakt denk ik.
Niet voor mijquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:56 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Als ik nou vertel dat ik 2 biertjes beter vindt passen bij shoarma dan die cornetto, dan is dat geen goede tip zeker?
Haha, ik mag jou welquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:07 schreef Roze_spekkie het volgende:
[..]
Niet voor mijIk kan heul goed van alcohol afblijven, dat is weinig tot geen verleiding voor mij. Ijs daarentegen... !
Al kan ik bij een bordje nasi ineens vreselijk zin in bier hebben. En dan in één grote teug vriendje's bier opdrinken is het lekkerst
Neuken?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:07 schreef Blistering het volgende:
[..]
Haha, ik mag jou wel. Heb precies hetzelfde na nasi, maar van bier kan ik gelukkig ook wel afblijven.
Misschien later vanavond, als ik alcohol op hebquote:
Van mijn 21-jarige waterpolonerd (compleet met brilletjequote:
Ik wil oohook de stad in!!!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:16 schreef Blistering het volgende:
[..]
Misschien later vanavond, als ik alcohol op heb. Ik duik de stad in, fijne avond mensen
Het regent en niemand wil meequote:
Klopt, ik heb daarom dus ook 4 waterpolomannen nodig om me warm te houden in bed. Stuur je ze ff door?quote:
Eén ervan is mijn zwager. En van één van de anderen stond de vrouw op het punt van bevallen. Denk dat ik ruzie krijg als ik ze doorstuurquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:27 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Klopt, ik heb daarom dus ook 4 waterpolomannen nodig om me warm te houden in bed. Stuur je ze ff door?
Wie is er hier nou een mietje?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:28 schreef m@x het volgende:
[..]
Eén ervan is mijn zwager. En van één van de anderen stond de vrouw op het punt van bevallen. Denk dat ik ruzie krijg als ik ze doorstuur
Straks moet ik ineens serieus gaan doen...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:38 schreef m@x het volgende:
Mijn bmi is fijn aan het zakken. Dat gaat wonderen doen voor mijn niveau
Rete irritant, helaas moest vanochtend voor dat de buren begonnen, Muks mijn kamer binnenstormen en vrolijk de gordijnen opendoenquote:Op zondag 17 juli 2011 10:47 schreef Blistering het volgende:
Ik ben kapot na afgelopen nacht. Maar 't was wel gezellig, dat scheelt.
Zo eerst maar 'ns koffie om echt wakker te worden (klussende buren waardoor ik niet kan uitslapen)
Wat doet Muks in jouw kamerquote:Op zondag 17 juli 2011 10:53 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Rete irritant, helaas moest vanochtend voor dat de buren begonnen, Muks mijn kamer binnenstormen en vrolijk de gordijnen opendoen!
Doe eens vertellen, veel alcohol op?
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op zondag 17 juli 2011 11:13 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Wat doet Muks in jouw kamer![]()
Ik ben ook wakker, net ontbeten met een een spiegeleitje, twee sneetjes bruin en een koffie verkeerd. Dadelijk eens uitgebreid douchen enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijstje:
O: 3 volkoren boterhammen met dieet-boter. Twee aardbeien, eentje vleeswaar. Een stuk knäckebröd met pindakaas. 2 glazen sap.
T: Niks, heel laat ontbeten en absoluut geen honger.
L: Niks, want in de auto zometeen en dan kan ik beter niks eten van tevoren. Wel om 15:00 uur een feestje en dan krijgen we hapjes enzo. Ik ga voor de gezonde snacks
T en D: Wat we daar voorgeschoteld krijgen.
Xx!K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Ik heb geen buikwandcorrectie, maar een wandcorrectie nodigquote:Op zondag 17 juli 2011 13:15 schreef Roze_spekkie het volgende:
Swets, het is wel een heel persoonlijke vraag, als je geen antwoord wilt geven snap ik dat natuurlijk maar ik ben veel te benieuwd; hoe houdt je huid zich, na 50 kilo afvallen?
Eetlijstje erbijquote:Op zondag 17 juli 2011 13:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zoooooo, lekker wezen sporten
Half uurtje cardio, 350 caloos.
En iets van 7 apparaten kracht, 4x15.
4 uren inderdaad. Ik heb al een eigen risico tot 700 euro. Dus ik betaal het gewoon zelf allemaalquote:Op zondag 17 juli 2011 19:38 schreef Purdey het volgende:
Hier ook geen beweging vandaag, had gewoon puur geen zin.
Vanaf morgen gaan m'n schouders er weer helemaal onder! Lijstjes maken van wat ik eet, en wat het kcal aantal is. Heb van de week zitten kijken naar diëtisten, maar dat blijkt vrijwel niet meer vergoed te worden. Belachelijk. Met mijn verzekering tot 115,- per jaar. Dat zijn 3 of 4 bezoeken?!
ik denk dat het verschil tussen 1400 gepland en 3000 vandaag te groot is, als je nou in kleine stapjes probeert? je kunt vast meer eten dan 1400 en nog afvallenquote:Op zondag 17 juli 2011 21:41 schreef Roze_spekkie het volgende:
Swets, dank voor je reactie!
Het gaat me eigenlijk niet eens zozeer om hoe het eruit zal zien, ik weet niet eens hoe het is om een toonbare buik te hebben. Meer om eventueel ongemak, door het huidoverschot.
Maar goed, ik zal het er niet verder over hebben![]()
Ik heb altijd nog liever een buik die ik in m'n broek kan vouwen dan een buik waarover de broek bijna niet dicht kan.
Vandaag een lijstje om te huilen, maar ik merk verandering bij mezelf want ik heb het toch allemaal ingevoerd bij de eetmeter, en kwam op bijna 3000 kc.
Denk aan volkoren brood, omelet, veel groente, mars, ijs, foccacia, frikadel, chinese tomatensoep e.d.
Ik kwam wel ruimschoots aan alle vitaminen enzowdat dan weer wel.
Alvast een planning gemaakt voor morgen, dan ben ik op m'n werk en kan minder makkelijk van de planning afwijken, tenzij een verjaardag of feest maar dat is er niet morgen.
O 2 volkoren, appelstroop, optimel
T San fransisco volkoren, kiwi
L 3 volkoren, achterham, jam, honing, halfvolle melk
T San Fransisco volkoren, kiwi
D Sperziebonen, aardappels, schouderkarbonaadje, jus van poeder
T yoghurt met flakes.
Tussendoor lot's of tea.
Om en bij de 1400 kc.
Vanochtend hebben we met z'n vieren gezwommen. Het was op het familie-uurtje, ik kan me heerlijk vermaken met het bekijken van andere gezinnen bijvoorbeeld van die mooie jonge papa's die tot de kuiten in het water met een wezenloze blik in de ogen Kusjesdag mee staan te zingen
Dat is om m'n metabolisme dinges in de war te makenquote:Op zondag 17 juli 2011 21:50 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik denk dat het verschil tussen 1400 gepland en 3000 vandaag te groot is, als je nou in kleine stapjes probeert? je kunt vast meer eten dan 1400 en nog afvallentenzij je 1.50 lang bent en 60 kilo weegt
![]()
als je nu probeert te mikken op 1800, in elk geval onder de 2000, denk ik dat je minder snel de neiging hebt om er nog bij te gaan snacken...
okquote:Op zondag 17 juli 2011 21:56 schreef Roze_spekkie het volgende:
[..]
Dat is om m'n metabolisme dinges in de war te maken
Eigenlijk best slecht. Volksgezondheid loopt enorm te klagen dat iedereen te zwaar wordt, geheel terecht, maar diëtiek niet eens fatsoenlijk opnemen in het basispakket. Of in elk geval zo weinig consulten, dat het niet eens loontquote:Op zondag 17 juli 2011 20:10 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
4 uren inderdaad. Ik heb al een eigen risico tot 700 euro. Dus ik betaal het gewoon zelf allemaal
Jups, dat was ik. Hier dus volkoren-brood, veel sap (met vezels) en veel water en zoethoutthee. Dat laatste heeft een licht laxerend effect als je er heel veel van drinkt en is bovendien heel erg lekkerquote:Op maandag 18 juli 2011 10:38 schreef Purdey het volgende:
Ik merk wel dat als ik fanatiek dieet, m'n stoelgang ook achteruit gaat. Terwijl ik vezels eet, fruit, 1,5-2 liter water, beweging.. Nu drink ik om de dag een kop Laxin thee van Jacob Hooy, en sindsdien gaat het weer beter. Ik weet niet meer wie het gister onder de spoiler had gezet (Tink toch?) maar ik snap je helemaal!
Wij waren zaterdag met mijn neefjes in het zwembad en ik loop dan "gewoon" in bikini rond... voel me daar zeker ook lekkerder bij dan 19 kilo geleden. Fijn he, als je dan opeens zo'n momentje hebt waarop het heel erg duidelijk is wat je eigenlijk al bereikt hebtquote:Op maandag 18 juli 2011 10:59 schreef Muks het volgende:
Ik heb mijn grootste angst onder ogen gezien en ben naar het zwembad geweest voor de eerste dag van de zwemvierdaagse ennnnnnnnnnnn de badmeester die mij als maatje 54 kent, herkende mij niet tot ie mijn stem hoorde.... die kop had ik op de foto moeten zetten maar ik kan dus wel stellen dat ik nu weer veilig durf te zwemmen zonder badhandoek om mij heen of mega shirt..
Ik zei toch: droge bloemkool krijg ik niet weg :p gelukkig ben ik niet de enige.quote:Op maandag 18 juli 2011 11:20 schreef Blistering het volgende:
Haha Tink, die kaassaus was i.p.v. jus voor over de bloemkool & aardappelen. Droog vind ik dat echt niet te eten.
En fijn is dat he als je dan vol zelfvertrouwen zo'n zwembad binnen stapt! Je ziet soms mensen waarvan je echt denkt ''''en dan vraag je je bijna af waarom je jezelf zo druk hebt gemaakt al die tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |