Klopt, ik heb daarom dus ook 4 waterpolomannen nodig om me warm te houden in bed. Stuur je ze ff door?quote:
Eén ervan is mijn zwager. En van één van de anderen stond de vrouw op het punt van bevallen. Denk dat ik ruzie krijg als ik ze doorstuurquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:27 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Klopt, ik heb daarom dus ook 4 waterpolomannen nodig om me warm te houden in bed. Stuur je ze ff door?
Wie is er hier nou een mietje?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:28 schreef m@x het volgende:
[..]
Eén ervan is mijn zwager. En van één van de anderen stond de vrouw op het punt van bevallen. Denk dat ik ruzie krijg als ik ze doorstuur
Straks moet ik ineens serieus gaan doen...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:38 schreef m@x het volgende:
Mijn bmi is fijn aan het zakken. Dat gaat wonderen doen voor mijn niveau
Rete irritant, helaas moest vanochtend voor dat de buren begonnen, Muks mijn kamer binnenstormen en vrolijk de gordijnen opendoenquote:Op zondag 17 juli 2011 10:47 schreef Blistering het volgende:
Ik ben kapot na afgelopen nacht. Maar 't was wel gezellig, dat scheelt.
Zo eerst maar 'ns koffie om echt wakker te worden (klussende buren waardoor ik niet kan uitslapen)
Wat doet Muks in jouw kamerquote:Op zondag 17 juli 2011 10:53 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Rete irritant, helaas moest vanochtend voor dat de buren begonnen, Muks mijn kamer binnenstormen en vrolijk de gordijnen opendoen!
Doe eens vertellen, veel alcohol op?
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op zondag 17 juli 2011 11:13 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Wat doet Muks in jouw kamer![]()
Ik ben ook wakker, net ontbeten met een een spiegeleitje, twee sneetjes bruin en een koffie verkeerd. Dadelijk eens uitgebreid douchen enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijstje:
O: 3 volkoren boterhammen met dieet-boter. Twee aardbeien, eentje vleeswaar. Een stuk knäckebröd met pindakaas. 2 glazen sap.
T: Niks, heel laat ontbeten en absoluut geen honger.
L: Niks, want in de auto zometeen en dan kan ik beter niks eten van tevoren. Wel om 15:00 uur een feestje en dan krijgen we hapjes enzo. Ik ga voor de gezonde snacks
T en D: Wat we daar voorgeschoteld krijgen.
Xx!K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |