abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99570639
GOEDEMORGEN

zo nu is iedereen wel wakker denk ik :P

Hier beetje vroeg maar ja, ipv lezen in bed sufte ik in slaap _O- dus dan ben je ook vroeg weer wakker in mijn geval. Ach ga ik zo nog ff lezen
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_99570808
Sommige mensen zijn nog erger dan klussende buren :(!

Ik heb mijn dagelijkse mile erop zitten
:Y)
pi_99570880
Ik ga zo lekker weer sporten *O*

En dan daarna onder de zonnebank *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_99570951
Veel plezier DP ! en geniet van de zonnebank !
En jij al een mille erop zitten, das ook oppetiet Mala !
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  zondag 17 juli 2011 @ 09:15:11 #65
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_99571000
Goeiemorgen!
Twee kraaien besloten een wedstrijd te houden om wie er het hardst kon.. kraaien voor mijn open raam en er vloog een vlinder mijn kamer binnen. Dieren vinden mij vandaag lief? :P
Gisteren 6 uur lang aan een stuk door gelopen, daardoor voel ik me wat minder schuldig over die chocolade
Vandaag ook werken van 13-21, betekent dat ik daar eet. Fijn, tussen allemaal grote jongens met pizza en monatoetjes ga ik lekker aan mijn maaltijdsalade knabbelen :P

--
Edit: Mijn oom belde net om me te vertellen dat hij zijn streefgewicht heeft behaald. Hij is van 195 naar 85 kilo gegaan in anderhalf jaar. Nu heb ik nog maar de helft aan oom!

[ Bericht 18% gewijzigd door BGTes op 17-07-2011 09:26:26 ]
My hovercraft is full of eel.
pi_99571116
110 kilo afvallen, dat is echt bizar! Wel respect hoor _O_
  zondag 17 juli 2011 @ 10:10:33 #67
251095 Purdey
Better off alone..
pi_99571600
Gisteravond lekker makkelijk soep uit een pakje gegeten, en gelijk 7 ons aangekomen door alle zoute troep, ook maar niet meer doen dus. Rest van het lijstje van gisteren was best oké:

O: Maaltijddrank, ontbijtbiscuit
T: Niks
L: Kaiserbroodje met garnalensalade, pistoletje met old A'dam, beker chocomelk light
T: Handje cashewnoten
D: 2 mini pistoletjes, 1,5 kom chinese tomatensoep

40 minuten gefietst, 330 kcal.
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  zondag 17 juli 2011 @ 10:47:54 #68
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_99572121
Ik ben kapot na afgelopen nacht :'( . Maar 't was wel gezellig, dat scheelt.

Zo eerst maar 'ns koffie om echt wakker te worden (klussende buren waardoor ik niet kan uitslapen :r )
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_99572203
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 10:47 schreef Blistering het volgende:
Ik ben kapot na afgelopen nacht :'( . Maar 't was wel gezellig, dat scheelt.

Zo eerst maar 'ns koffie om echt wakker te worden (klussende buren waardoor ik niet kan uitslapen :r )
Rete irritant, helaas moest vanochtend voor dat de buren begonnen, Muks mijn kamer binnenstormen en vrolijk de gordijnen opendoen :(!

Doe eens vertellen, veel alcohol op?
  zondag 17 juli 2011 @ 11:10:31 #70
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_99572496
Ben alleen ff naar café gegaan i.v.m. regen. Dus uiteindelijk is 't bij 3 wijntjes gebleven. Maar dan nog helemaal zeiknat toen ik thuis kwam natuurlijk.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  Licht Ontvlambaar zondag 17 juli 2011 @ 11:13:49 #71
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_99572550
quote:
9s.gif Op zondag 17 juli 2011 10:53 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Rete irritant, helaas moest vanochtend voor dat de buren begonnen, Muks mijn kamer binnenstormen en vrolijk de gordijnen opendoen :(!

Doe eens vertellen, veel alcohol op?
Wat doet Muks in jouw kamer :o :P

Ik ben ook wakker, net ontbeten met een een spiegeleitje, twee sneetjes bruin en een koffie verkeerd. Dadelijk eens uitgebreid douchen enzo :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zondag 17 juli 2011 @ 12:07:12 #72
251095 Purdey
Better off alone..
pi_99573649
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2011 11:13 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Wat doet Muks in jouw kamer :o :P

Ik ben ook wakker, net ontbeten met een een spiegeleitje, twee sneetjes bruin en een koffie verkeerd. Dadelijk eens uitgebreid douchen enzo :)
Ik dacht precies hetzelfde _O-
  zondag 17 juli 2011 @ 12:39:09 #73
319308 Tink89
To live is to dance
pi_99574557
Wat gaat het hier weer vreselijk hard! Ik kan het niet bijbenen, maar heb een heel stuk terug gelezen... :)

Gisteravond dus frietjes, maar door verder een goede dag en veel salade, is de weegschaal me vooralsnog gunstig gezind.

Voor de mensen die de gezondheidsissues een beetje gevolgd hebben:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijstje:

O: 3 volkoren boterhammen met dieet-boter. Twee aardbeien, eentje vleeswaar. Een stuk knäckebröd met pindakaas. 2 glazen sap.
T: Niks, heel laat ontbeten en absoluut geen honger.
L: Niks, want in de auto zometeen en dan kan ik beter niks eten van tevoren. Wel om 15:00 uur een feestje en dan krijgen we hapjes enzo. Ik ga voor de gezonde snacks :D
T en D: Wat we daar voorgeschoteld krijgen.

Xx!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 17 juli 2011 @ 12:46:40 #74
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_99574723
Zo, vanmorgen 15KM gefietst. Zit er aan te denken om vanmiddag, na mijn knieblessure, voorzichtig een rondje te gaan rennen.
  zondag 17 juli 2011 @ 13:15:12 #75
348650 Roze_spekkie
Genoeg = Genoeg!
pi_99575530
BGTes, staan jouw oom nu allerlei operaties te wachten ivm ruim vel, of kan dat ook nog meevallen, ik heb eigenlijk geen idee?

Swets, het is wel een heel persoonlijke vraag, als je geen antwoord wilt geven snap ik dat natuurlijk maar ik ben veel te benieuwd; hoe houdt je huid zich, na 50 kilo afvallen?

Ooit was ik bij de ww, en vertelde de afvalster van het jaar dat haar huid nog precies pas was, vanwege het feit dat zij iets van tweemaal per week vis at. Ik eet om die reden wel extra vis zo nu en dan, maar zou dat helpen? Iemand ervaring hiermee?
De Maat is nu wel erg Vol
  zondag 17 juli 2011 @ 13:16:55 #76
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_99575588
Het is hoe dan ook verstandig om tweemaal per week vette vis te eten.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 17 juli 2011 @ 13:25:01 #77
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_99575846
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 13:15 schreef Roze_spekkie het volgende:

Swets, het is wel een heel persoonlijke vraag, als je geen antwoord wilt geven snap ik dat natuurlijk maar ik ben veel te benieuwd; hoe houdt je huid zich, na 50 kilo afvallen?

Ik heb geen buikwandcorrectie, maar een wandcorrectie nodig ;)

Ik heb uiteraard huid over. Vooral omdat dit de 3e keer is dat ik +25KG ben afgevallen... en dus weer aangekomen. Het zal nog wel wat bijtrekken, maar op m'n buik gaat het sowieso nooit meer goed komen zonder dat de winterschilder er overheen is geweest vrees ik... Maar alles bij elkaar genomen.... valt het me nog mee. Ik hoop dat een en ander met gezond eten en nu vooral best behoorlijk sporten wat strakker trekt, want een operatie heb ik er eigenlijk niet voor over.

-edit- en vette vis helpt wel om je bindweefsel strakker te krijgen, maar dit alles maar tot op zekere hoogte natuurlijk. Als je flink in de striae zit kan je kilo's vis eten maar dan vrees ik toch echt dat het nooit meer helemaal strak trekt.
pi_99576624
Zoooooo, lekker wezen sporten *O*

Half uurtje cardio, 350 caloos.

En iets van 7 apparaten kracht, 4x15.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 17 juli 2011 @ 17:16:07 #79
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_99583348
En 20 minuten hardgelopen. Pijnvrij! *blij*
  zondag 17 juli 2011 @ 17:33:11 #80
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_99583857
en ik 30 minuten hardgelopen. Pijnvrij! *ook blij*
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_99584528
Ik 2 uur gelopen op de bazaar, 2x 30 minuten auto gereden daar heen en weer naar huis en net 30 minuten stevig doorgelopen, weer zat beweging voor vandaag.

Ik zou oveirgens ook niet weten wat ik in die slaapkamer deed van mala... ben niet in kamers geweest om gordijnen open te doen... wel hier ;)
  zondag 17 juli 2011 @ 18:43:38 #82
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_99585885
Geen beweging vandaag, want kater :')

En ik wil nu nog helemaal niet denken aan hoe mijn buik eruit gaat zien als ik alle kilo's kwijt ben die ik kwijt wil. Hij is nu lelijk en ik ben bang dat ie dat ook wel gaat blijven. Vette vis of geen vette vis.

Dus dan maar weer een lijstje:

O: niets (heel erg uitgeslapen)
T: niets (idem)
L: roerei met tomaat en een beetje geraspte kaas (20+)
T: cup a soup en een zakje special K mini-breaks :9
D: Vegetarische curry met aardappel, bloemkool, tomaat en ei
T: geen idee

Morgen wordt een slechte dag. Dan ga ik naar een concert en ik ben bang dat ze in de Arena niet echt gezonde maaltijden verkopen (alhoewel..... kibbelingen = vette vis :+ )
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zondag 17 juli 2011 @ 19:38:35 #83
251095 Purdey
Better off alone..
pi_99587334
Hier ook geen beweging vandaag, had gewoon puur geen zin.

Vanaf morgen gaan m'n schouders er weer helemaal onder! Lijstjes maken van wat ik eet, en wat het kcal aantal is. Heb van de week zitten kijken naar diëtisten, maar dat blijkt vrijwel niet meer vergoed te worden. Belachelijk. Met mijn verzekering tot 115,- per jaar. Dat zijn 3 of 4 bezoeken?!
pi_99588252
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 13:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zoooooo, lekker wezen sporten *O*

Half uurtje cardio, 350 caloos.

En iets van 7 apparaten kracht, 4x15.
Eetlijstje erbij

O: yoghurt met cruesli
L: yoghurt met cruesli
B(ooze): Cosmo
T: Taart
T: Chips
B: wijn
D: Entrecote, donker stokbrood, salade
B: wijn

Geen goede dag qua eten :') Wel lekker gesport! En genoten van bijna alles wat in mn mond verdween. Van de chips had ik als het puur om de lekker ging veel minder moeten nemen.
  zondag 17 juli 2011 @ 20:10:36 #85
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_99588363
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 19:38 schreef Purdey het volgende:
Hier ook geen beweging vandaag, had gewoon puur geen zin.

Vanaf morgen gaan m'n schouders er weer helemaal onder! Lijstjes maken van wat ik eet, en wat het kcal aantal is. Heb van de week zitten kijken naar diëtisten, maar dat blijkt vrijwel niet meer vergoed te worden. Belachelijk. Met mijn verzekering tot 115,- per jaar. Dat zijn 3 of 4 bezoeken?!
4 uren inderdaad. Ik heb al een eigen risico tot 700 euro. Dus ik betaal het gewoon zelf allemaal :')
  zondag 17 juli 2011 @ 20:11:24 #86
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_99588388
Maar indien nodig kun je het met de verzekering overleggen. Maar dan moet je volgens mij wel een goed verhaal hebben.
  zondag 17 juli 2011 @ 20:24:42 #87
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_99588761
Uit pure verveling nog maar ff 2 miles gedaan. Alhoewel het vooral ergeren is aan die wijven om Leslie heen }:|

En nu maar verder schetsen aan m'n tattoo ontwerp :D

[ Bericht 27% gewijzigd door Blistering op 17-07-2011 20:46:53 ]
  zondag 17 juli 2011 @ 21:41:07 #88
348650 Roze_spekkie
Genoeg = Genoeg!
pi_99592986
Swets, dank voor je reactie!
Het gaat me eigenlijk niet eens zozeer om hoe het eruit zal zien, ik weet niet eens hoe het is om een toonbare buik te hebben. Meer om eventueel ongemak, door het huidoverschot.
Maar goed, ik zal het er niet verder over hebben :)
Ik heb altijd nog liever een buik die ik in m'n broek kan vouwen dan een buik waarover de broek bijna niet dicht kan.

Vandaag een lijstje om te huilen, maar ik merk verandering bij mezelf want ik heb het toch allemaal ingevoerd bij de eetmeter, en kwam op bijna 3000 kc.
Denk aan volkoren brood, omelet, veel groente, mars, ijs, foccacia, frikadel, chinese tomatensoep e.d.
Ik kwam wel ruimschoots aan alle vitaminen enzow *) dat dan weer wel.

Alvast een planning gemaakt voor morgen, dan ben ik op m'n werk en kan minder makkelijk van de planning afwijken, tenzij een verjaardag of feest maar dat is er niet morgen.

O 2 volkoren, appelstroop, optimel
T San fransisco volkoren, kiwi
L 3 volkoren, achterham, jam, honing, halfvolle melk
T San Fransisco volkoren, kiwi
D Sperziebonen, aardappels, schouderkarbonaadje, jus van poeder
T yoghurt met flakes.

Tussendoor lot's of tea.
Om en bij de 1400 kc.

Vanochtend hebben we met z'n vieren gezwommen. Het was op het familie-uurtje, ik kan me heerlijk vermaken met het bekijken van andere gezinnen bijvoorbeeld van die mooie jonge papa's die tot de kuiten in het water met een wezenloze blik in de ogen Kusjesdag mee staan te zingen :D
  zondag 17 juli 2011 @ 21:50:00 #89
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_99593399
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 21:41 schreef Roze_spekkie het volgende:
Swets, dank voor je reactie!
Het gaat me eigenlijk niet eens zozeer om hoe het eruit zal zien, ik weet niet eens hoe het is om een toonbare buik te hebben. Meer om eventueel ongemak, door het huidoverschot.
Maar goed, ik zal het er niet verder over hebben :)
Ik heb altijd nog liever een buik die ik in m'n broek kan vouwen dan een buik waarover de broek bijna niet dicht kan.

Vandaag een lijstje om te huilen, maar ik merk verandering bij mezelf want ik heb het toch allemaal ingevoerd bij de eetmeter, en kwam op bijna 3000 kc.
Denk aan volkoren brood, omelet, veel groente, mars, ijs, foccacia, frikadel, chinese tomatensoep e.d.
Ik kwam wel ruimschoots aan alle vitaminen enzow *) dat dan weer wel.

Alvast een planning gemaakt voor morgen, dan ben ik op m'n werk en kan minder makkelijk van de planning afwijken, tenzij een verjaardag of feest maar dat is er niet morgen.

O 2 volkoren, appelstroop, optimel
T San fransisco volkoren, kiwi
L 3 volkoren, achterham, jam, honing, halfvolle melk
T San Fransisco volkoren, kiwi
D Sperziebonen, aardappels, schouderkarbonaadje, jus van poeder
T yoghurt met flakes.

Tussendoor lot's of tea.
Om en bij de 1400 kc.

Vanochtend hebben we met z'n vieren gezwommen. Het was op het familie-uurtje, ik kan me heerlijk vermaken met het bekijken van andere gezinnen bijvoorbeeld van die mooie jonge papa's die tot de kuiten in het water met een wezenloze blik in de ogen Kusjesdag mee staan te zingen :D
ik denk dat het verschil tussen 1400 gepland en 3000 vandaag te groot is, als je nou in kleine stapjes probeert? je kunt vast meer eten dan 1400 en nog afvallen :Y tenzij je 1.50 lang bent en 60 kilo weegt ;)

als je nu probeert te mikken op 1800, in elk geval onder de 2000, denk ik dat je minder snel de neiging hebt om er nog bij te gaan snacken...
Kwak
  zondag 17 juli 2011 @ 21:56:00 #90
348650 Roze_spekkie
Genoeg = Genoeg!
pi_99593692
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 21:50 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik denk dat het verschil tussen 1400 gepland en 3000 vandaag te groot is, als je nou in kleine stapjes probeert? je kunt vast meer eten dan 1400 en nog afvallen :Y tenzij je 1.50 lang bent en 60 kilo weegt ;)

als je nu probeert te mikken op 1800, in elk geval onder de 2000, denk ik dat je minder snel de neiging hebt om er nog bij te gaan snacken...
Dat is om m'n metabolisme dinges in de war te maken ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')