Ze zullen nu wel om en om gaan, bedoelde ik. Beetje zoals gisteren.quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:54 schreef ThePlaneteer het volgende:
Niemand leest meer, maar post gewoon blind hier
Eergisteren, maakt verder niet uit hoor.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:54 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ze zullen nu wel om en om gaan, bedoelde ik. Beetje zoals gisteren.
Ik zat juist alleen even te kijken en niet te postenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:54 schreef ThePlaneteer het volgende:
Niemand leest meer, maar post gewoon blind hier
Ik snap neit waarom je zo enthousiast bent. Ze moeten eens de ballen hebben om een keer door te trekken ipv telkens achterom te kijken en weer in te houden.quote:
Precies... die kopmannen zijn allemaal lafaards. Geef mij Voekcler maar!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:55 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik snap neit waarom je zo enthousiast bent. Ze moeten eens de ballen hebben om een keer door te trekken ipv telkens achterom te kijken en weer in te houden.
Je moet Evans eraf rijden als je de tour wil willen.
Ik heb geen verstand van wielrennenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:55 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik snap neit waarom je zo enthousiast bent. Ze moeten eens de ballen hebben om een keer door te trekken ipv telkens achterom te kijken en weer in te houden.
Je moet Evans eraf rijden als je de tour wil willen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
Geef overigens wel aan hoe saai de koers is.. als ik dit soort dingen ga merkenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:57 schreef maniack28 het volgende:
zag die politieman die italiaan aanpakken haha!
quote:
En jezelf gaat quotenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:57 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Geef overigens wel aan hoe saai de koers is.. als ik dit soort dingen ga merken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |