abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99535814

De Samsung Galaxy S2 is officieel aangekondigd op 13 februari 2011 op het Mobile World Congress 2011 en is momenteel verkrijgbaar.

Scherp: 4,3" Super AMOLED Plus

____________________________________________________________________________________

De Samsung Galaxy S II beschikt over een helder en haarscherp scherm.

- 4.3” Super AMOLED Plus scherm.
- Verbruikt tot 18% minder batterij dan een Super AMOLED scherm.
- Uitstekende zichtbaarheid in direct zonlicht.

Snel: 1.2Ghz Dual core processor
____________________________________________________________________________________

De Samsung Galaxy S II beschikt over een 1.2Ghz Dual core processor die zorgt voor ongekende snelheden.

- High-speed multitasken en navigeren door je telefoon.
- Speel je favoriete games in topkwaliteit.
- Maak en bekijk je foto’s en filmpjes in HD.

Dun: 8,49 mm design

De Samsung Galaxy S II is dankzij het indrukwekkende display en ultradunne design een stijlvolle verschijning.

- Met een 8,49 mm design, is het de dunste smartphone ter wereld.
- Ultralicht; slechts 116 gram.
- Geen vette vingers meer en een perfecte grip dankzij de batterij cover met anti-slip profiel.

Swype; 1,5x snellere tekstinvoer

Swype razendsnel tekstberichten op de Samsung Galaxy S ll.

- Creëer woorden met één vingerbeweging zonder je vinger van het scherm te halen.
- Typ 1,5 keer sneller berichten dan op een regulier Qwerty toetsenbord.
- Swype denkt met je mee en vormt na het typen van een paar letters al woorden.

Best of Google: Android 2.3

Met de Samsung Galaxy S ll heb je automatisch beschikking over the Best of Google.

- Zoek snel en eenvoudig naar informatie via Google Search met Voice Search. Of zoek op basis van foto’s met Google Goggles.
- Nooit meer de weg kwijt met Google MapsTM navigatie 5,0 (Beta).
- Je sociale leven onder controle met Gmail, Google Talk en Google Calendar.
- Ontdek de wereld met Google Earth.
- Weet waar je vrienden zijn met Google Latitude.

Samsung Live Panel

De Samsung Galaxy S II is dankzij het Live Panel geheel aan te passen naar je eigen stijl.

- De slimme interface selecteert voor jou de content die je het meest gebruikt en geeft dit weer op het homescreen in een magazine stijl lay-out.
- De lay-out van je homescreen kun je aanpassen naar je eigen stijl. Bepaal je eigen look & feel.

8MP full HD (video) camera

Leg je mooiste momenten vast met je Samsung Galaxy S II via de 8MP full HD (video) camera met LED-flitser .

- De 8MP full HD camera met LED-flitser heeft oog voor detail en legt zelfs de minuscule elementen van je foto’s haarscherp weer.
- De 2 megapixel front camera geeft extra resolutie bij zelf portretten en video chat.
- Met de videorecorder maak je video’s in Full HD kwaliteit (1 920 x 1 080 pixels @30 fps).
- Via de AllShare functie kun je al je foto’s en video’s draadloos delen op je Samsung TV met AllShare.

Blijf verbonden

De Samsung Galaxy S ll sta je altijd in contact.

- Profiteer van de snelste internet netwerken via HSPA of Wi-Fi.
- Met Wi-Fi Direct kun je connecten met andere Wi-Fi Direct apparaten in de omgeving zonder daarvoor internet nodig te hebben. Bijv. om snel iets te printen of te delen.
- Via Microsoft Exchange blijf je altijd op de hoogte van de laatste e-mails die op je zakelijke adres zijn binnengekomen. Of download bestanden van de server van de zaak via een VPN verbinding.

Samsung Hubs

De Samsung Galaxy S II heeft vier nieuwe unieke Hubs waarmee je het maximale uit je telefoon kunt halen.

- Social Hub; al je sociale netwerk-, Instant Messaging en e-mailcontacten naadloos geïntegreerd in één overzichtelijke contactenlijst.
- Readers Hub; al je favoriete magazines, kranten en boeken bij elkaar. Kies uit duizenden items in 47 verschillende talen.
- Music Hub; organiseer je muziek, stel je eigen playlists samen of download snel en eenvoudig nieuwe tracks.
- Game Hub; een premium game service waarbij je games kunt spelen en delen.

Voorgeinstalleerde MMM-Widget

Op de Samsung Galaxy S ll is de MMM-Widget pre-installed. Met deze widget ervaar je je favoriete muziek, films en media waar en wanneer je maar wilt.

- Bekijk youtube filmpjes in hoge resolutie.
- Mis nooit meer een uitzending dankzij uitzendinggemist.
- Blijf altijd op de hoogte van het laatste nieuws via Nu.nl.
- Bekijk de laatste tweets van bekende Nederlanders op het laatste nieuws!
- Door de geïntegreerde Buienradar haal je nooit meer een nat pak en vermijd je files met FileIndex.

Kortom, verrijk je multimedia ervaring met de Samsung Music, Movies and Media widget!

Bij de Samsung Galaxy S2 krijg je nu gratis een 8 GB geheugenkaartje, als je voor 31 mei het toestel aanschaft.
Deze 8 GB is dan een extra'tje bovenop de 16 GB die intern al aanwezig is.
Het enige wat je moet doen, is dus voor 31 mei een Galaxy S2 aanschaffen en jezelf registeren op de actiepagina van Samsung.
Dit is een leuke promotionele actie van de Koreaanse fabrikant, wat ook wel aangeeft dat het toestel ruim voor het einde van mei verkrijgbaar is in Nederland, aangezien er een aankoopbon als bewijs meegestuurd moet worden, om het geheugenkaartje te ontvangen.
Je moet apart hiervoor een aanvraag versturen, door jezelf eerst te registreren.
Het 8 GB MircoSD kaartje wordt dan achteraf verzonden door Samsung naar jouw adres.

Full HD video gemaakt met de Samsung Galaxy S2

De details en beelden van de omgeving zijn haarschep terug te bekijken.
Deze video bewijst wel dat deze smartphone een volwaardige vervanger kan zijn voor een echte camera.
Om deze beelden in HD te bekijken, moet je tijdens het afspelen de kwaliteit schakelen naar 1080p (rechtsonder).

Specs
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Reviews

Hardware.info
http://nl.hardware.info/r(...)s-ii-gt-i9100-review

Phone Arena
http://www.phonearena.com(...)y-S-II-Review_id2728

Techradar.com
http://www.techradar.com/(...)axy-s2-930907/review

Tweakers.net
http://tweakers.net/revie(...)-kracht-vooruit.html

Mobile-Review
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-en.shtml
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-2-en.shtml

Engadget - Samsung Galaxy S II review
http://www.engadget.com/2011/04/28/samsung-galaxy-s-ii-review/

CNET UK - Samsung Galaxy S 2 review
http://reviews.cnet.co.uk(...)s-2-review-50002442/
pi_99535859
@jogy

De fonts werken als een tierelier *O*
pi_99538907
quote:
Gaat dat ook samen met een custom ROM (Villainrom 1.4)?
pi_99543099
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 13:38 schreef MetBas het volgende:

[..]

Gaat dat ook samen met een custom ROM (Villainrom 1.4)?
Nee, omdat dit ook een 'custom' rom is.
Het is dan het één of het ander.
  zaterdag 16 juli 2011 @ 18:19:04 #6
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_99549970
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 11:57 schreef Rekkie het volgende:
@jogy

De fonts werken als een tierelier *O*
Is leuk hè? Goeie shit iig c_/ .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  zaterdag 16 juli 2011 @ 18:19:30 #7
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_99549989
Waar is mijn comment?
Sisco Certified
  zaterdag 16 juli 2011 @ 18:20:39 #8
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_99550024
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 18:19 schreef FoolWithMokey het volgende:
Waar is mijn comment?
Goeie vraag.
Vrijheid
  zaterdag 16 juli 2011 @ 18:20:57 #9
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_99550036
Wat is de zin van het leven, ook zo'n goede.
Vrijheid
  zaterdag 16 juli 2011 @ 18:22:18 #10
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_99550077
Soms is Jogy wel leuk.
Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
pi_99550270
Wat is het voordeel van updaten via KIES? KIES werkt voor geen reet namelijk en mijn huidige firmware is toch ook niet verkeerd.
  zaterdag 16 juli 2011 @ 18:41:40 #12
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_99550674
quote:
5s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 18:28 schreef Mr.Blonde89 het volgende:
Wat is het voordeel van updaten via KIES? KIES werkt voor geen reet namelijk en mijn huidige firmware is toch ook niet verkeerd.
Je batterij gaat langer mee.
Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
pi_99553476
Cheers. Maandag toch maar een updatepoging wagen dan.
  zaterdag 16 juli 2011 @ 20:37:11 #14
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_99555121
quote:
16s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 10:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ja jij lijkt mij ook zo iemand die liever in een Toyota Prius rijd dan een Landrover en nog niet eens zelf een band kan verwisselen of in een diesel naar de bougies loopt te zoeken.
Ik hoef dat ook helemaal niet, en geen behoefte aan. Als jij het leuk vind te sleutelen is dat prima, maar het blijft lol hebben aan sleutelen. Bij mij moet het gewoon starten rijden zijn. Ieder zijn keus.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_99556488
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 20:37 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik hoef dat ook helemaal niet, en geen behoefte aan. Als jij het leuk vind te sleutelen is dat prima, maar het blijft lol hebben aan sleutelen. Bij mij moet het gewoon starten rijden zijn. Ieder zijn keus.
Als je een (goede) Android-telefoon gebruikt als een iPhone (oftewel, alleen beetje apps gebruiken), dan is 'ie ook gewoon stabiel hoor.
pi_99559745
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 21:09 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Als je een (goede) Android-telefoon gebruikt als een iPhone (oftewel, alleen beetje apps gebruiken), dan is 'ie ook gewoon stabiel hoor.
Laatst over de 1000 uur standby (dus zonder uit te zetten) gegaan met intensief gebruik en customizen gegaan zonder een vastloper of crash, nog steeds stabiel.
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  zaterdag 16 juli 2011 @ 23:14:48 #17
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_99561923
Maar inderdaad, kunnen prutsen staat niet gelijk aan moeten prutsen natuurlijk.
Vrijheid
pi_99570930
Effe 2 Android vraagjes:

1) Hoe kan ik mijn apps een beetje sorteren (bv. opschuiven naar een andere 'pagina').
2) Kan je ook meerdere apps tegelijk gebruiken? (dus b.v. muziek luisteren op de youtube app en tegelijk internetten op de internet app)

Thanks!
pi_99571918
Wanneer is 2.3.4 via Kies te downloaden?
pi_99572839
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 10:34 schreef DennisDeBengel het volgende:
Wanneer is 2.3.4 via Kies te downloaden?
Volgens mij is dat nog niet bekend. Eerst is China aan de beurt. De rest van de landen volgt dan vanzelf.
  zondag 17 juli 2011 @ 11:32:08 #21
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_99572871
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 09:06 schreef Moogwai10 het volgende:
Effe 2 Android vraagjes:

1) Hoe kan ik mijn apps een beetje sorteren (bv. opschuiven naar een andere 'pagina').
2) Kan je ook meerdere apps tegelijk gebruiken? (dus b.v. muziek luisteren op de youtube app en tegelijk internetten op de internet app)

Thanks!
1. Gewoon even blijven staan op een app. Net als iphone.

2. Uhhhhdaweeknie
pi_99573198
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 09:06 schreef Moogwai10 het volgende:

Thanks!
http://www.wonderhowto.co(...)l-phones-2-0-385795/

Is dit misschien iets?
  zondag 17 juli 2011 @ 12:12:14 #23
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_99573789
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2011 11:32 schreef mitchelll0181 het volgende:

[..]

1. Gewoon even blijven staan op een app. Net als iphone.

[..]
Nee, dan kun je een app alleen naar één van de home screens slepen.

Om apps in te delen moet je naar:

applicaties -> menu -> wijzigen -> app slepen.
pi_99578491
Ik heb nu lite'ning rom 1.5 erop staan maar wil nu 2.0 installeren. Kan dat zomaar?

Mijn kernel versie was standaard xwke2, moet ik daar altijd rekening mee houden of maakt dat helemaal niet uit?
Diepzinnige deepart.
pi_99581695
quote:
99s.gif Op zondag 17 juli 2011 14:44 schreef deepart het volgende:
Ik heb nu lite'ning rom 1.5 erop staan maar wil nu 2.0 installeren. Kan dat zomaar?

Mijn kernel versie was standaard xwke2, moet ik daar altijd rekening mee houden of maakt dat helemaal niet uit?
Ja dat kan zomaar.... via Odin
pi_99584896
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 16:26 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ja dat kan zomaar.... via Odin
Dan ga ik dat doen als ik tijd heb. Thanks
Diepzinnige deepart.
pi_99595369
Mijn Samsung heeft een klein resetje gehad ofzo.
Had in m'n applicatiescherm mappen gemaakt en daar alles ingezet. Zo had ik maar 1 pagina en hoef ik niet zoveel te bladeren. Nu is er iets gebeurd waardoor bijna alles weer uit de mappen is.
Verder ontbreken ineens 2 koppelingen op m'n balk onderin. Iemand dit ook gehad?
  zondag 17 juli 2011 @ 23:33:15 #28
189216 netolk
maar dan andersom
pi_99599489
nee, niet gehad heb je hem geroot?
Beware of the Raping Zebra's
  maandag 18 juli 2011 @ 01:09:19 #29
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_99604352
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 22:24 schreef _Flea_ het volgende:
Mijn Samsung heeft een klein resetje gehad ofzo.
Had in m'n applicatiescherm mappen gemaakt en daar alles ingezet. Zo had ik maar 1 pagina en hoef ik niet zoveel te bladeren. Nu is er iets gebeurd waardoor bijna alles weer uit de mappen is.
Verder ontbreken ineens 2 koppelingen op m'n balk onderin. Iemand dit ook gehad?
Dat krijg ik alleen als ik mijn custom launcher uit zet eerlijk gezegd.
Vrijheid
pi_99613737
Leuke telefoon, heb hem nu een paar weken. Het enige wat me flink tegenvalt zijn de games die zeer matig draaien. Dan maakt Samsung een telefoon met zulke specs en games zoals Pocket Legends en diverse anderen crashen gewoon na 10 minuten. CPU gebruik staat dan soms op 100%. Blijkt een bekend probleem te zijn. Dat valt me toch tegen.

Nou valt er vast een heleboel aan te sleutelen, maar ik verwacht toch gewoon een goed werkende telefoon bij aanschaf.
  maandag 18 juli 2011 @ 12:27:40 #31
189216 netolk
maar dan andersom
pi_99614634
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 11:58 schreef Blobje het volgende:
Leuke telefoon, heb hem nu een paar weken. Het enige wat me flink tegenvalt zijn de games die zeer matig draaien. Dan maakt Samsung een telefoon met zulke specs en games zoals Pocket Legends en diverse anderen crashen gewoon na 10 minuten. CPU gebruik staat dan soms op 100%. Blijkt een bekend probleem te zijn. Dat valt me toch tegen.

Nou valt er vast een heleboel aan te sleutelen, maar ik verwacht toch gewoon een goed werkende telefoon bij aanschaf.
hmm, geen last van gehad maar mijn games komen ook gewoon van de market
pi_99615587
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 12:27 schreef netolk het volgende:

[..]

hmm, geen last van gehad maar mijn games komen ook gewoon van de market
De mijne ook. :P De telefoon wordt ook heel warm en is snel leeg. De bekende battery bug. Hopelijk komt Android 2.3.4 snel beschikbaar via Kies. Dat schijnt deze problemen te verhelpen in ieder geval.
  maandag 18 juli 2011 @ 13:53:38 #33
18159 Dlocks
pi_99617524
Bij mij chrasen games ook niet. En als een game crashed en/of 100% CPU gebruikt dan lijkt mij dit een probleem van het spel en niet zozeer van de telefoon.
pi_99618733
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 13:53 schreef Dlocks het volgende:
Bij mij chrasen games ook niet. En als een game crashed en/of 100% CPU gebruikt dan lijkt mij dit een probleem van het spel en niet zozeer van de telefoon.
Ligt toch echt aan de telefoon. Gebeurd bij alle games. Zelfs bij Angry Birds wordt hij heet en trekt de batterij leeg als een gek. Bij de games die iets meer rekenkracht vragen crasht hij simpelweg na 10 minuten terug naar het Home scherm. Android Market staat vol met deze klachten en ook op het forum van Androidworld zijn deze klachten bekend. Nou ja, gewoon maar even afwachten op Android 2.3.4.
  maandag 18 juli 2011 @ 14:39:48 #35
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_99619286
heb hier ook totaaal geen last van.. net de hele middag lopen gamen op dat ding.

gebruik nu tank hero, blastmonkey's, yooninja, 3d ish viewer, Iphoto, Armored strike, Easy uninstaller, Astrid taken, QR droid, Msn talk, whatsapp, Lookout , Battery booster, WIkipedia mobile, en nog wat van je hier en daar apps.

zijn er nog apps om aan te raden :) ?

zit nu zelf met android 2.3.3 gingerbread.buke5

wat zijn voordelen als er een nieuwe versie uitkomt :) ?
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  maandag 18 juli 2011 @ 15:53:33 #36
18159 Dlocks
pi_99622630
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 14:25 schreef Blobje het volgende:

[..]

Ligt toch echt aan de telefoon. Gebeurd bij alle games. Zelfs bij Angry Birds wordt hij heet en trekt de batterij leeg als een gek. Bij de games die iets meer rekenkracht vragen crasht hij simpelweg na 10 minuten terug naar het Home scherm. Android Market staat vol met deze klachten en ook op het forum van Androidworld zijn deze klachten bekend. Nou ja, gewoon maar even afwachten op Android 2.3.4.
Vreemd... op bijvoorbeeld http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1458381 (paar honderd pagina's) heeft vrijwel niemand er last van. En dit ondanks dat mensen met problemen eerder een reactie zullen posten.

In de reeks hier op Fok hoor je ook bijna niemand met hetzelfde probleem.

Mensen die het bij alle games hebben ben ik in zijn geheel nog niet tegengekomen.

Ik had paar weken geleden wel met een drag racer spel zo nu en dan een chrash. Totdat er een update van het spel kwam. Toen was het probleem (wat dus in het spel zelf zat) verholpen.

Dat jij dit -zoals jij zelf schrijft- bij alle games hebt en anderen mensen dit niet hebben lijkt het mij zeer waarschijnlijk dat jouw telefoon kapot is waardoor het te heet wordt en spellen chrashen.
pi_99623007
Zelf heb ik deze apps:

-3G Watchdog (geeft een mooie statusbalk van hoeveel data ik al heb verstookt in mijn notificatiebalk)
-Appie
-Angry Birds
-Barcode scanner (voor die Q-codes oid)
-Better Keyboard (bevalt mij beter dan Swype)
-Blue Skies live wallpaper
-BobclockD3 (mooie klok)
-Buienradar
-Circle Battery Widget (mooie batterijcircelwidget)
-Color Flashlight HD (mooie zaklamp, kun je zowel een fel scherm gebruiken als de LED voorop)
-Colornote (post-its widget)
-Engadget (voor m'n technieuwsverslaving)
-Fireflies Live Wallpaper
-Flikie Wallpapers HD (beste wallpaperverzamelapp)
-Google+
-Google Huddle
-Simiclock (toffe widgets)
-IMDb
-Launcherpro Plus (beste app ever O+ )
-mClock
-Minimal white theme voor LPP
-Missed It! (mooie widget om weer te geven hoeveel oproepen/smsjes/whatsapps/mails je hebt gemist, ideaal voor lockscreen)
-Mouse Trap
-Nu.nl
-Pathe
-Pricewatch Scanner (barcode scannen en kijken hoeveel die goedkoper is op internet)
-Shazam
-Simi folder
-Solar Winds Live Wallpaper (mooi!)
-Titanium Backup Pro
-TV-Gids
-Tweakers.net
-Villain Tweaks
-Whatsapp
-Widgetlocker ( O+ samen met LPP)
pi_99625013
Is geen manier om een mappensnelkoppeling te maken?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_99625153
Simi folder doet het misschien wel voor je, weet niet wat je precies zoekt?
  maandag 18 juli 2011 @ 16:59:44 #40
189216 netolk
maar dan andersom
pi_99625302
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 14:25 schreef Blobje het volgende:

[..]

Angry Birds is ook een redelijk zwaar spel, en kost daardoor ook redelijk veel energie
pi_99627263
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 16:56 schreef MetBas het volgende:
Simi folder doet het misschien wel voor je, weet niet wat je precies zoekt?
op bureaublad snel koppeling naar sd kaart maken
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_99627730
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2011 17:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

op bureaublad snel koppeling naar sd kaart maken
Je bedoelt echt een sd kaart met de gehele mappenstructuur? Dan moet je een manier vinden om een snelkoppeling te maken naar een root explorer.
pi_99629757
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 18:04 schreef MetBas het volgende:

[..]

Je bedoelt echt een sd kaart met de gehele mappenstructuur? Dan moet je een manier vinden om een snelkoppeling te maken naar een root explorer.
Ja op mijn sd-kaart heb ik verschillende mappen bv muziek, video etc
Nu moet ik via mijn bestanden--->external sd--- etc daar heen. Ik zou het makkelijk vinden als ik direct naar die map muziek kan gaan.
  maandag 18 juli 2011 @ 19:14:18 #44
211726 Mr.Blonde89
Pro Europees
pi_99630347
Is er ook een manier om flash te gebruiken in firefox op android? Er staat dan 'klik hier om de plugin te installeren', maar dat werkt niet :'(
pi_99630722
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 19:14 schreef Mr.Blonde89 het volgende:
Is er ook een manier om flash te gebruiken in firefox op android? Er staat dan 'klik hier om de plugin te installeren', maar dat werkt niet :'(
Staat je user agent in de browser wel op mobiel?
  maandag 18 juli 2011 @ 20:15:51 #46
211726 Mr.Blonde89
Pro Europees
pi_99633460
Dat gaat om de samsung-standaardbrowser toch?
pi_99638377
http://digitalvanity.me/tagged/android

Hier staan zoveel mooie dingen. O+ Alleen geen info over hoe je het moet maken. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  maandag 18 juli 2011 @ 21:48:43 #48
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_99638583
quote:
14s.gif Op maandag 18 juli 2011 21:45 schreef Fascination het volgende:

Hier staan zoveel mooie dingen. O+ Alleen geen info over hoe je het moet maken. :')
widgetlocker.
Vrijheid
pi_99638586
Dat is niet zo heel moeilijk hoor, gewoon adobe flash player downloaden uit de market, dan werkt het perfect in firefox!
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  maandag 18 juli 2011 @ 22:09:41 #50
211726 Mr.Blonde89
Pro Europees
pi_99639967
Het vreemde is dat ik die al geïnstalleerd heb.
  maandag 18 juli 2011 @ 22:12:17 #51
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_99640121
quote:
14s.gif Op maandag 18 juli 2011 21:45 schreef Fascination het volgende:

Bijvoorbeeld

Zijn allen te vinden op marketplace :P.
Vrijheid
pi_99643083
Zijn er ergens ook reserve batterijen te kopen, zodat je een reserve batterij bij je hebt als je de mogelijkheid niet direct hebt om op te laden.
Of saté?
  dinsdag 19 juli 2011 @ 00:00:15 #53
18159 Dlocks
pi_99646010
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 23:01 schreef De-Hamster het volgende:
Zijn er ergens ook reserve batterijen te kopen, zodat je een reserve batterij bij je hebt als je de mogelijkheid niet direct hebt om op te laden.
http://lmgtfy.com/?q=reserve+batterij+samsung+galaxy+s2 ;)
  dinsdag 19 juli 2011 @ 00:22:52 #54
211726 Mr.Blonde89
Pro Europees
pi_99646986
quote:
http://www.gsmpunt.nl/acc(...)laxy-s-ii/batterijen
pi_99718283
Heeft hier iemand de telefoon met de vodafone firmware? Is dat echt zo vervelend? Want ik hoor er nare dingen over, zoals niet updaten enzo.
pi_99720450
Het toestel is unbranded, dus naar mijn weten is er niet iets zoals Vodafone firmware. :)
  woensdag 20 juli 2011 @ 22:04:54 #57
18159 Dlocks
pi_99725422
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 20:34 schreef MetBas het volgende:
Het toestel is unbranded, dus naar mijn weten is er niet iets zoals Vodafone firmware. :)
De eerste toestellen die uitkwamen waren unbranded. Ondertussen zijn ze wel branded (of iniedergeval een gedeelte ervan). Zo ook bij T-mobile.

Als het toestel Vodafone branded is (PDA:KE5 / PHONE: KE1 / CDC:KE2 (VDF) dan kun je inderdaad niet de reguliere Samsung updates gebruiken, maar ben je afhankelijk van Vodafone. Of je moet er zelf een unbranded firmware op zetten.
pi_99729200
Oh dat is wel crap dan, ik dacht dat ze allemaal unbranded waren. Wat zit er allemaal op dan, Vodafone bootscreen of zo? Maar ach, lang leve rooten en custom rom. :P
  woensdag 20 juli 2011 @ 23:46:10 #59
189216 netolk
maar dan andersom
pi_99731231
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 23:07 schreef MetBas het volgende:
Oh dat is wel crap dan, ik dacht dat ze allemaal unbranded waren. Wat zit er allemaal op dan, Vodafone bootscreen of zo? Maar ach, lang leve rooten en custom rom. :P
Dat zal dan idd wel maar wel kut ben blij dat die van mij unbranded is...

die providers ook :( die dan niet snappen dat het de updates weer vertraagd omdat zei zo nodig hun bootscreen willen...

[ Bericht 0% gewijzigd door netolk op 21-07-2011 13:57:36 ]
pi_99731683
Maar we mogen blij zijn dat we in Nederland wel gewoon de super amoled plus ultra deluxe blingbling scherm hebben. O+
pi_99733582
Ik heb Kies maar verwijderd, het verkracht m'n hele computer.

[ Bericht 2% gewijzigd door rcco op 21-07-2011 00:52:07 ]
  donderdag 21 juli 2011 @ 13:58:36 #62
189216 netolk
maar dan andersom
pi_99748060
quote:
15s.gif Op donderdag 21 juli 2011 00:44 schreef rcco het volgende:
Ik heb Kies maar verwijderd, het verkracht m'n hele computer.
Kies is idd gewoon kut ja
je kan ook alles gewoon via explorer op je phone zetten
pi_99748303
Ik heb eigenlijk totaal geen problemen met Kies, maar ik heb een Mac misschien ligt het daar aan. Ik bedoel, het programma is niet supergeweldig of zo, maar hij doet het hier wel gewoon.
  donderdag 21 juli 2011 @ 14:18:25 #64
189216 netolk
maar dan andersom
pi_99748887
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 14:04 schreef MetBas het volgende:
Ik heb eigenlijk totaal geen problemen met Kies, maar ik heb een Mac misschien ligt het daar aan. Ik bedoel, het programma is niet supergeweldig of zo, maar hij doet het hier wel gewoon.
Bij werkt het ook maar het is gewoon niet een fijn programma en duurt lang voordat ie is opgestart dus gaat het sneller via explorer
pi_99765282
quote:
Op mijn rondreis op de tourfiets door frankrijk had ik een Portable Power Station bij me.
Dat ding stel je in op 5V en kan je vrijwel elke telefoon via USB op aansluiten.

Ik heb bijna 2 weken continue zonder stroom kunnen navigeren met de Samsung Galaxy SII.
De standaard batterij is 1650mAhX3,7Volt=~6.1Wh
PPS=130Wh / 6.1Wh=~21x
Zonder externe batterij kon ik maximaal 16 uur continue navigeren.
Met externe batterij dat bijna in dagen: 21x16=336/24=~14 dagen

Dat ding is al 4 jaar oud, heeft o.a. 3 maanden Kenia overleefd.
Het is ook wel een blok van 1Kg maar zeker het geld waard!

http://www.thebatterygeek(...)p130_batterygeek.htm

Oh en zoek je een kleinere:
http://www.discountcell.c(...)s2-attain_IGNITEXT_1
3600Mah of te wel 13.3Wh zo uit het vuistje aansluiten. :)
  † In Memoriam † donderdag 21 juli 2011 @ 21:20:29 #66
37843 lady-wrb
kortaf
pi_99767673
het is idd van de trieste dat je met een volle accu vertrekt en gewoon nog geen 8 uur verder istie zo goed als leeg :(

kan iemand me duidelijk maken hoe je foto's vanaf het toestel op de computer krijgt?
  donderdag 21 juli 2011 @ 22:35:41 #67
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_99771842
Hebben meer mensen last van connectieproblemen? Ik heb het zowel met mobiel internet als thuis op mn Wifi. Het ligt niet aan mn Wifi want mn vriendin heeft dezelfde telefoon en heeft nergens last van.

Bij mij kan ik soms gewoon niet connecten terwijl ik wel de wireless ontvang. Daarnaast valt mn Hi-verbinding ook regelmatig weg. Hier had ik voorheen met mn HTC Desire vrijwel nooit last van.
pi_99771848
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 21:20 schreef lady-wrb het volgende:
het is idd van de trieste dat je met een volle accu vertrekt en gewoon nog geen 8 uur verder istie zo goed als leeg :(

kan iemand me duidelijk maken hoe je foto's vanaf het toestel op de computer krijgt?
Dan moet je de update installeren via Kies, dan gaat ie zeker 1,5 keer langer mee.

Als je verbonden bent met Wifi.
Is het opstarten van Kies Air het makkelijkst.

Anders met USB kabel:

Instellingen/draadloos en netwerk/usb-hulprogramma's/USB-massaopslag aan klikken
Dan pas Usb kabel aansluiten.
USB-opslag aansluiten klikken.
Dan staat er USB-opslag in gebruik.
Als je ook een externe SD kaart er in hebt zitten.
Zie je nu bij deze computer 2 verwisselbare schijven.
Zoek nu op allebei de DCIM/Camera map daar kun je je foto/video's uit plukken :)
pi_99771914
quote:
7s.gif Op donderdag 21 juli 2011 22:35 schreef Zwansen het volgende:
Hebben meer mensen last van connectieproblemen? Ik heb het zowel met mobiel internet als thuis op mn Wifi. Het ligt niet aan mn Wifi want mn vriendin heeft dezelfde telefoon en heeft nergens last van.

Bij mij kan ik soms gewoon niet connecten terwijl ik wel de wireless ontvang. Daarnaast valt mn Hi-verbinding ook regelmatig weg. Hier had ik voorheen met mn HTC Desire vrijwel nooit last van.
Ja ik heb het sinds vanmorgen dat k geen 3G/HSDPA verbinding kan maken. strange...
  vrijdag 22 juli 2011 @ 00:30:18 #70
189216 netolk
maar dan andersom
pi_99778081
ik heb nergens last van...

Misschien je mob opnieuw starten?
  Forum Admin vrijdag 22 juli 2011 @ 01:04:08 #71
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_99779578
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 22:37 schreef Nightanimal het volgende:

[..]

Ja ik heb het sinds vanmorgen dat k geen 3G/HSDPA verbinding kan maken. strange...
Heb ik ook gehad, maar dit was mij omdat KPN storing had, daarna geen last meer van gehad. Telefoon werkt nu weer helemaal naar behoren. Ben er weer helemaal mee in m'n nopjes.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 22 juli 2011 @ 12:29:09 #72
251194 Dynames
The harder styles
pi_99789791
Mijn galaxy s2 geeft de heletijd vanzelf aan dat ie een pc verbinding heeft terwijl dit helemaal niet is.
Ook afentoe geeft ie aan dattie nog aan de oplader is aangesloten terwijl ook dit niet is.
Wie weet wat ik hier aan kan doen?
  vrijdag 22 juli 2011 @ 14:02:39 #73
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_99793154
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 12:29 schreef Dynames het volgende:
Mijn galaxy s2 geeft de heletijd vanzelf aan dat ie een pc verbinding heeft terwijl dit helemaal niet is.
Ook afentoe geeft ie aan dattie nog aan de oplader is aangesloten terwijl ook dit niet is.
Wie weet wat ik hier aan kan doen?
Dat lijkt mij in ieder geval een hardwarematig probleem eerlijk gezegd.
Vrijheid
pi_99796155
Wat een genot trouwens hoe makkelijk het is om de S2 te rooten en de flashen in vergelijking met de HTC Legend...
pi_99808919
Leuke app: Visidon AppLock. Gebruikt de front camera met gezichtsherkenning als beveiliging.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 19:28:04 #76
189216 netolk
maar dan andersom
pi_99809023
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 19:25 schreef MetBas het volgende:
Leuke app: Visidon AppLock. Gebruikt de front camera met gezichtsherkenning als beveiliging.
Das dan mooi kut als je op je bek geslagen bent...
pi_99810526
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 19:28 schreef netolk het volgende:

[..]

Das dan mooi kut als je op je bek geslagen bent...
Je kan een wachtwoord als zekerheid instellen voor als hij je niet herkend. Dus dat gaat niet op.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 20:09:00 #78
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_99810560
Ik vinnum hip :P. Die visidon O+
Vrijheid
pi_99810746
Kan het ook als lock screen? Het werkt erg goed inderdaad.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 20:30:47 #80
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_99811465
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 20:13 schreef MetBas het volgende:
Kan het ook als lock screen? Het werkt erg goed inderdaad.
Nog niet voor elkaar gekregen :{. Had het idee om widgetlocker achter de applock te gooien maar dat werkte niet als verwacht helaas :P. Je kan natuurlijk alles locken en instellen dat ie pas weer locked als het scherm uit gaat en dan niet die tijd op 15 seconden zetten?
Vrijheid
pi_99811564
trouwens ben er sinds vandaag eindelijk achter wat mijn slechte batterij vandaan komt, namelijk gewoon 3g internet. heb vandaag wifi modus kunnen gebruiken en in de buurt gehad, gewoon dubbele accuduur. 3g internet zuipt flink batterij op dit ding, wifi niet
pi_99817081
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 20:32 schreef alwaysonhold het volgende:
trouwens ben er sinds vandaag eindelijk achter wat mijn slechte batterij vandaan komt, namelijk gewoon 3g internet. heb vandaag wifi modus kunnen gebruiken en in de buurt gehad, gewoon dubbele accuduur. 3g internet zuipt flink batterij op dit ding, wifi niet
Bijzonder, bij mij is dat juist andersom... bij Wifi gebruikt hij meer.... niet veel overigens.
pi_99818305
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 20:30 schreef Nightanimal het volgende:

[..]

Op mijn rondreis op de tourfiets door frankrijk had ik een Portable Power Station bij me.
Dat ding stel je in op 5V en kan je vrijwel elke telefoon via USB op aansluiten.

Ik heb bijna 2 weken continue zonder stroom kunnen navigeren met de Samsung Galaxy SII.
De standaard batterij is 1650mAhX3,7Volt=~6.1Wh
PPS=130Wh / 6.1Wh=~21x
Zonder externe batterij kon ik maximaal 16 uur continue navigeren.
Met externe batterij dat bijna in dagen: 21x16=336/24=~14 dagen

[ afbeelding ]
Dat ding is al 4 jaar oud, heeft o.a. 3 maanden Kenia overleefd.
Het is ook wel een blok van 1Kg maar zeker het geld waard!

http://www.thebatterygeek(...)p130_batterygeek.htm

Oh en zoek je een kleinere:
http://www.discountcell.c(...)s2-attain_IGNITEXT_1
3600Mah of te wel 13.3Wh zo uit het vuistje aansluiten. :)
Cool ding! Moet ik onthouden voor als ik een paar maanden de jungle in trek ^O^
Diepzinnige deepart.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 23:29:15 #84
189216 netolk
maar dan andersom
pi_99821536
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 22:16 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Bijzonder, bij mij is dat juist andersom... bij Wifi gebruikt hij meer.... niet veel overigens.
Dat is idd bijzonder dat je met wifi meer gebruikt... normaal gesproken zou 3g meer moeten verbruiken dan wifi
pi_99830905
Heb hem ook besteld nu het nog goedkoop is met die abbo's. :P
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_99831507
Mijn galaxy heeft de contactpersonen van gmail in mijn contactpersonenlijst gezet, waardoor ik bij het smsen een hele reeks contactpersonen moet doorscrollen. Kan ik dat ongedaan maken?
Find your prince, before you start kissing frogs
  zaterdag 23 juli 2011 @ 11:06:48 #87
189216 netolk
maar dan andersom
pi_99831546
Ja, je het uitzetten dat ie ze niet meer in contacten weer geeft maar als je een sms wil sturen via berichten (en dan nieuw) dan staan ze er ook allemaal in omdat je dr ook mee kan mailen
pi_99831635
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 11:06 schreef netolk het volgende:
Ja, je het uitzetten dat ie ze niet meer in contacten weer geeft maar als je een sms wil sturen via berichten (en dan nieuw) dan staan ze er ook allemaal in omdat je dr ook mee kan mailen
Kan ik dat dan ergens uitschakelen? Want ik vind het handiger om voor 'berichten' alleen contactpersonen met telefoonnummers erin te hebben.
pi_99831693
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 11:10 schreef Kings het volgende:

[..]

Kan ik dat dan ergens uitschakelen? Want ik vind het handiger om voor 'berichten' alleen contactpersonen met telefoonnummers erin te hebben.
Ja dat kan.

contacten > menuknop> meer >weergaveopties> en dan alleen contactpersonen ... aanvinken.
✯✯✯
pi_99832137
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 11:14 schreef mapampa het volgende:

[..]

Ja dat kan.

contacten > menuknop> meer >weergaveopties> en dan alleen contactpersonen ... aanvinken.
Ondanks dat ik dat aanvink, bevinden alsnog al mijn gmail contactpersonen zich in mijn contactpersonenlijst als ik een smsje wil sturen... :(
pi_99834334
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 11:34 schreef Kings het volgende:

[..]

Ondanks dat ik dat aanvink, bevinden alsnog al mijn gmail contactpersonen zich in mijn contactpersonenlijst als ik een smsje wil sturen... :(
Gek, zojuist even getest en bji mij doet ie dat niet.

Je kan ook onder weergaveopties van alle accounts aangeven welke je wel en niet getoond wil hebben.
pi_99837702
Er is nu ook een Viber-android app.

quote:
Hij was al een tijdje uit voor de iPhone, in april kwam de bèta uit, maar nu kan iedereen dan eindelijk ook gratis bellen en berichten sturen onderling. Viber is een hit in communicatieland: volgens de firma wordt er per dag voor 11 miljoen minuten gebeld via de service en dat aantal zal de komende dagen heel erg snel stijgen.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 16:49:44 #93
187891 Ofresca
Lucky you.
pi_99842351
Jaaaa, net besteld!

Hoe en waar hebben jullie 'm trouwens verzekerd?
pi_99843374
Niet. Is geldklopperij.
pi_99843734
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 17:12 schreef MetBas het volgende:
Niet. Is geldklopperij.
Dat inderdaad.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 17:21:43 #96
131603 Afwazig
Serious business
pi_99843796
Kon hem ook verzekeren voor 8.50 per maand.. mijn reactie was "Nee dank je :')"
  zaterdag 23 juli 2011 @ 17:40:16 #97
187891 Ofresca
Lucky you.
pi_99844442
Het is dus niet, zoals met de Iphone, dat je zeker weet dat je je scherm een x sloopt? *O*
pi_99844642
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 17:40 schreef Ofresca het volgende:
Het is dus niet, zoals met de Iphone, dat je zeker weet dat je je scherm een x sloopt? *O*
Hoezo zeker weet? Nu heb ik 3 jaar een iPhone gehad en op een enkel krasje na geen enkele schade gehad.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 18:14:23 #99
187891 Ofresca
Lucky you.
pi_99845573
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 17:45 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Hoezo zeker weet? Nu heb ik 3 jaar een iPhone gehad en op een enkel krasje na geen enkele schade gehad.
Ohw... Alle 3 de mensen die ik ken die een iPhone hebben, hebben het scherm kapot (gehad) door hem te laten vallen. Dus nee, dat is niet zeker weten, maar ik weet wel dat ik dan een behoorlijke grote kans op valschade heb.
pi_99845857
En als je dan een keer aanspraak maakt op je verzekering gaan ze allerlei trucjes uithalen om niet uit te hoeven keren.
pi_99845936
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 18:24 schreef MetBas het volgende:
En als je dan een keer aanspraak maakt op je verzekering gaan ze allerlei trucjes uithalen om niet uit te hoeven keren.
Ligt er helemaal aan waar je je verzekerd.
Diepzinnige deepart.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 21:16:19 #102
189216 netolk
maar dan andersom
pi_99853118
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 18:28 schreef deepart het volgende:

[..]

Ligt er helemaal aan waar je je verzekerd.
Klopt een beetje verzekering vergoed zoiets gewoon
  zaterdag 23 juli 2011 @ 21:17:13 #103
189216 netolk
maar dan andersom
pi_99853156
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 12:51 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Gek, zojuist even getest en bji mij doet ie dat niet.

Je kan ook onder weergaveopties van alle accounts aangeven welke je wel en niet getoond wil hebben.
Klik ff op berichten en dan rechts nieuw bericht dan zal je zien dat ook je mail adressen er tussen staan ondanks je de weergave er van hebt uitgezet
  zondag 24 juli 2011 @ 01:09:40 #104
68638 Zwansen
pi_99863288
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef netolk het volgende:
ik heb nergens last van...

Misschien je mob opnieuw starten?
Helpt helaas niet. Ik kijk het morgen nog 1 keertje aan en dan bel ik Hi wel even op.
  zondag 24 juli 2011 @ 12:51:34 #105
189216 netolk
maar dan andersom
pi_99872521
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 01:09 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Helpt helaas niet. Ik kijk het morgen nog 1 keertje aan en dan bel ik Hi wel even op.
Heb je je batterij er al eens uitgehaald en er later weer ingestopt?
  zondag 24 juli 2011 @ 12:53:25 #106
131603 Afwazig
Serious business
pi_99872566
Ik wil graag een app kopen maar heb geen creditcard. Hoe doen jullie dit? Of hebben jullie allemaal een cc?
pi_99872689
quote:
5s.gif Op zondag 24 juli 2011 12:53 schreef Afwazig het volgende:
Ik wil graag een app kopen maar heb geen creditcard. Hoe doen jullie dit? Of hebben jullie allemaal een cc?
Ik gebruik altijd CC, maar soms kun je de free app downloaden en dan via het menu upgraden en betalen via Paypal.
Diepzinnige deepart.
  zondag 24 juli 2011 @ 13:11:30 #108
131603 Afwazig
Serious business
pi_99873148
In dit geval (widgetlocker lockscreen) kan ik hem alleen downloaden via de market als ik een cc toevoeg. Mooi waardeloos.
pi_99873263
quote:
2s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:11 schreef Afwazig het volgende:
In dit geval (widgetlocker lockscreen) kan ik hem alleen downloaden via de market als ik een cc toevoeg. Mooi waardeloos.
Widgetlocker kun je via de website ook met Paypal kopen.
  zondag 24 juli 2011 @ 13:15:35 #110
18159 Dlocks
pi_99873296
quote:
http://www.androidworld.n(...)card-wel-apps-kopen/
http://www.androidworld.n(...)-creditcard-kan.html

Binnen paar seconden gevonden met Google ;)
http://www.google.nl/search?q=android+geen+creditcard
  zondag 24 juli 2011 @ 13:15:41 #111
43778 NeoDweezil
Full-Time 0_o
pi_99873303
als ik een app wil hebben kij ik hoe die heet en dan zoek ik op google: naam van app + apk + mediafire, staat 9 van de 10 keer er wel op :7
  zondag 24 juli 2011 @ 13:20:50 #112
18159 Dlocks
pi_99873503
En dat doen we dus niet.

[ Bericht 96% gewijzigd door Netsplitter op 24-07-2011 20:28:28 ]
  zondag 24 juli 2011 @ 13:40:38 #113
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_99874329
quote:
Ik had ook geen cc, kreeg toen deze tip: https://www.3vcash.nl/ (zie ook de links van Dlocks). Via die site kun je een 'virtuele prepaid creditcard' bestellen. Werkt prima: heb er nu al een aantal apps mee gekocht.
  zondag 24 juli 2011 @ 13:47:47 #114
131603 Afwazig
Serious business
pi_99874617
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:20 schreef Dlocks het volgende:
En dat doen we dus niet.
Bedankt voor de site! :) Heb hier widgetlocker gedownload en geïnstalleerd :). Nu nog een goede Gmail widget vinden.

[ Bericht 15% gewijzigd door Netsplitter op 24-07-2011 20:28:47 ]
  zondag 24 juli 2011 @ 13:48:29 #115
131603 Afwazig
Serious business
pi_99874650
Als hij bevalt koop ik hem wel via dat 3vcash. Verwacht toch wel meerdere apps te gaan kopen op de langere termijn.
  zondag 24 juli 2011 @ 14:02:40 #116
68638 Zwansen
pi_99875236
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 12:51 schreef netolk het volgende:

[..]

Heb je je batterij er al eens uitgehaald en er later weer ingestopt?
Ja, helaas dat ook al. :P

Ik dacht vorige week dat het misschien met het slechte weer te maken had en met die omvallende radiotorens, maar daar lag het dus niet aan.
pi_99877800
Lite'ning rom 3.2 staat erop. Gelijk ook even mijn nieuwe 32gb kaartje die van de week bij de post zat in mijn telefoon gedaan en alle bestanden van mijn oude kaartje overgezet.

Hebben jullie trouwens ook dat als je op 1080p filmt dat hij hapert bij het terugspelen? Waarschijnlijk is het teveel data om weg te schrijven, iemand die een oplossing heeft voor dat probleem?
Diepzinnige deepart.
  zondag 24 juli 2011 @ 15:08:54 #118
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_99877963
quote:
99s.gif Op zondag 24 juli 2011 15:05 schreef deepart het volgende:
Lite'ning rom 3.2 staat erop. Gelijk ook even mijn nieuwe 32gb kaartje die van de week bij de post zat in mijn telefoon gedaan en alle bestanden van mijn oude kaartje overgezet.

Hebben jullie trouwens ook dat als je op 1080p filmt dat hij hapert bij het terugspelen? Waarschijnlijk is het teveel data om weg te schrijven, iemand die een oplossing heeft voor dat probleem?
Welke klasse is je sd kaart? Onder de 6 kan je kaart het niet allemaal opnemen ofzo. Of neem je het op via je interne kaart?
Vrijheid
pi_99878389
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 15:08 schreef jogy het volgende:

[..]

Welke klasse is je sd kaart? Onder de 6 kan je kaart het niet allemaal opnemen ofzo. Of neem je het op via je interne kaart?
Het staat niet op de verpakking, maar hij zal inderdaad onder klasse 6 zitten. Ik heb de fotocamera ingesteld op de externe sd kaart. Schijnbaar pakt hij dan de videocamera ook meteen mee :P

Straks even kijken welke resolutie hij maximaal kan wegschrijven zonder haperen.
Diepzinnige deepart.
pi_99879340
quote:
99s.gif Op zondag 24 juli 2011 15:05 schreef deepart het volgende:
Lite'ning rom 3.2 staat erop.
Idem!
  zondag 24 juli 2011 @ 15:48:42 #121
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_99879707
Man ik wil wel een sgs2 halen, maar weet niet of het 500 euro waard is.

Kan iemand mij overtuigen?
Sisco Certified
pi_99879733
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 15:48 schreef FoolWithMokey het volgende:
Man ik wil wel een sgs2 halen, maar weet niet of het 500 euro waard is.

Kan iemand mij overtuigen?
Ik overtuig je,helpt het?
  zondag 24 juli 2011 @ 15:54:34 #123
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_99879966
Hoe zit het met levertijden als je een los toestel wilt? Ik ga namelijk woensdag op vakantie, als ik het vandaag bestel, heb ik het dan voor woensdag binnen?
Sisco Certified
pi_99880020
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 15:54 schreef FoolWithMokey het volgende:
Hoe zit het met levertijden als je een los toestel wilt? Ik ga namelijk woensdag op vakantie, als ik het vandaag bestel, heb ik het dan voor woensdag binnen?
Tja dat hangt toch sterk af van de webshop. Coolblue bijvoorbeeld levert de volgende werkdag.

http://www.smartphoneshop(...)ung-galaxy-s-ii.html
  zondag 24 juli 2011 @ 15:58:05 #125
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_99880110
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 15:55 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Tja dat hangt toch sterk af van de webshop. Coolblue bijvoorbeeld levert de volgende werkdag.

http://www.smartphoneshop(...)ung-galaxy-s-ii.html
Ja dat beweren meerdere webshops maar hoe betrouwbaar is dag?
Sisco Certified
pi_99880199
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 15:58 schreef FoolWithMokey het volgende:

[..]

Ja dat beweren meerdere webshops maar hoe betrouwbaar is dag?
Eigen ervaring: zeer betrouwbaar. Ik heb zelf al vaker hier dingen besteld en ook collega's en vrienden. Volgende dag lijkt hier echt, de volgende dag te zijn.
  zondag 24 juli 2011 @ 16:30:02 #127
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_99881455
Iemand ervaring met telecomlink?
Sisco Certified
pi_99881518
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 16:30 schreef FoolWithMokey het volgende:
http://tweakers.net/shopreview/7557/telecomlink.html
pi_99882225
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 16:30 schreef FoolWithMokey het volgende:
Ik heb de Galaxy SII bij Telecomlink vandaan.
Pin je niet vast op de voorraadindicatie op de site.
Want die was in mijn geval ook voorradig, maar zodra ik de bestelling had gedaan.
Stond hij ineens niet meer als voorradig vermeldt.
Toen dacht ik, dan had ik zeker de laatste uit de voorraad.
Maar dat bleek niet zo te zijn.
Er lagen nog 2 exemplaren in de winkel die ze die zelfde! dag nog hadden verkocht.
En de voorraadindicatie op de site niet snel genoeg hadden bijgewerkt.

Maar 1 belletje was genoeg, en had m toen alsnog binnen 5 werkdagen.
Terwijl de levering door Samsung destijds(half juni) minimaal was door de grote vraag.
  zondag 24 juli 2011 @ 16:58:45 #130
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_99882629
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 16:48 schreef Nightanimal het volgende:

[..]

Ik heb de Galaxy SII bij Telecomlink vandaan.
Pin je niet vast op de voorraadindicatie op de site.
Want die was in mijn geval ook voorradig, maar zodra ik de bestelling had gedaan.
Stond hij ineens niet meer als voorradig vermeldt.
Toen dacht ik, dan had ik zeker de laatste uit de voorraad.
Maar dat bleek niet zo te zijn.
Er lagen nog 2 exemplaren in de winkel die ze die zelfde! dag nog hadden verkocht.
En de voorraadindicatie op de site niet snel genoeg hadden bijgewerkt.

Maar 1 belletje was genoeg, en had m toen alsnog binnen 5 werkdagen.
Terwijl de levering door Samsung destijds(half juni) minimaal was door de grote vraag.
Ok, heb het bij ze besteld, hopen dat ik het dinsdag binnen krijg.
Sisco Certified
pi_99895686
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 15:40 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Idem!
Doet jouw browser ook raar?
Diepzinnige deepart.
pi_99896380
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2011 21:35 schreef deepart het volgende:

[..]

Doet jouw browser ook raar?
Ja en mijn mail doet het niet... Gmail lijkt het nu wel te doen en als ik de Twitter App van Launcher Pro gebruik en ik scroll naar boven (en ik ben helemaal bovenaan) dan wordt het beeld langzaam blauw bovenin...

Deze gaat er bij dus weer af, voorlopig.
  zondag 24 juli 2011 @ 22:04:28 #133
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_99897332
Ik ga denk ik binnenkort http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1124396 erop zetten :9.
Vrijheid
pi_99897842
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 22:04 schreef jogy het volgende:
Ik ga denk ik binnenkort http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1124396 erop zetten :9.
Dat ga ik nu proberen.... ik ben nu toch al aan het kloten met mijn S2.

de Lightning Rom gaat hem voorlopig niet worden..... mail is essentieel namelijk,
  maandag 25 juli 2011 @ 00:11:57 #135
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_99903521
Heb ook een SGS2 en nu twijfel ik of ik 'm moet verzekeren. Vaak lees ik dat het niet hoeft want je bent al voor van alles verzekerd maar ik woon nog bij m'n ouders. Zit ik dan bij hun inboedelverzekering op? En als hij b.v door m'n moeder op de gron dvalt en kapot is, kan ik dan via die inboedelverzekering een nieuwe regelen?
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_99903645
Oh ik hou van Titanium Backup Pro trouwens..... backuppen naar Dropbox!! _O_
pi_99905074
Gaat door het Rooten en een nieuwe Rom erop zetten de batterij langer mee? En gaat het browsen op internet dan ook sneller?

Want de eerste maand ging het internet gewoon retesnel, maar nu echt heel erg langzaam.

http://www.ioffer.com/i/3(...)-sii-i9100-472163810

Dit is toch nog goedkoper? En deze batterij heeft dubbele capaciteit?
Of saté?
pi_99905100
Internet was en is bij mij nog altijd even snel als in den beginne ;)

en hier gaat de batterij inderdaad langer mee.
pi_99905190
Hmm vreemd, ja ik zit nu wel bij Vodafone en hiervoor bij T-Mobile alleen weet ik niet of het direct trager geworden is bij Vodafone. Wat kan ik doen om mijn internet sneller te maken? Aangezien Vodafone gewoon aangaf dat dit de snelste snelheid is die hun aanbieden.
Of saté?
pi_99905201
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 00:54 schreef De-Hamster het volgende:
Hmm vreemd, ja ik zit nu wel bij Vodafone en hiervoor bij T-Mobile alleen weet ik niet of het direct trager geworden is bij Vodafone. Wat kan ik doen om mijn internet sneller te maken? Aangezien Vodafone gewoon aangaf dat dit de snelste snelheid is die hun aanbieden.
Ik heb ook Vodafone
pi_99905450
Dan vind ik het helemaal vreemd, waar kan het dan aanliggen?
Of saté?
pi_99908025
Wat een kut ding typen gaat echt kloten en dw batterij is een zuip schuit.p
I Did Not Want This For Him.
pi_99908938
Je kunt ook andere keyboards instellen, dus dat is wat kort door de bocht. Ook lijkt het typen je nu ook niet erg goed af te gaan. :+
pi_99911580
quote:
Ik draai deze nu. Hij is stabiel en zo te zien werkt alles, voelt snel aan en de batterij houdt het ook aardig lang uit (schat ik in)
pi_99912319
Kan het veel kwaad om de eerder geplaatste batterij met 3500 mA ipv de standaard geleverde batterij met 1650 mA te vervangen.

Of saté?
pi_99915493
quote:
Misschien ga ik die er ook op zetten, de browser doet het namelijk niet lekker in lite'ning 3.2. Jammer alleen dat die rom een full wipe nodig heeft.
Diepzinnige deepart.
  maandag 25 juli 2011 @ 11:52:20 #147
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_99915913
quote:
99s.gif Op maandag 25 juli 2011 11:40 schreef deepart het volgende:

[..]

Misschien ga ik die er ook op zetten, de browser doet het namelijk niet lekker in lite'ning 3.2. Jammer alleen dat die rom een full wipe nodig heeft.
True maar dan heb je ook meteen nieuwere firmware volgens mij. Goed backuppen in ieder geval :P.
Vrijheid
  maandag 25 juli 2011 @ 12:16:22 #148
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_99916724
"Nieuwe status: Order verzonden"

Betekent dit dat de order onderweg is naar mijn huis of wat?
Sisco Certified
pi_99916884
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2011 11:52 schreef jogy het volgende:

[..]

True maar dan heb je ook meteen nieuwere firmware volgens mij. Goed backuppen in ieder geval :P.
Na de installatie van deze Rom had ik grotendeels van de programma's al weer terug... backuppen via Google is wat dat betreft ideaal.
pi_99916899
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:16 schreef FoolWithMokey het volgende:

Bel ze, zou ik zeggen. Het verschilt nogal per bedrijf.
pi_99917428
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 09:34 schreef De-Hamster het volgende:
Kan het veel kwaad om de eerder geplaatste batterij met 3500 mA ipv de standaard geleverde batterij met 1650 mA te vervangen.

Ik zou het niet doen bij een onbekend merk als dit. Een Mugen accu is prima maar is ook veel duurder. Weet niet of die er ook al voor de Samsung is maar zal ongetwijfeld wel komen.
  maandag 25 juli 2011 @ 12:45:47 #152
189216 netolk
maar dan andersom
pi_99917606
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:40 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Ik zou het niet doen bij een onbekend merk als dit. Een Mugen accu is prima maar is ook veel duurder. Weet niet of die er ook al voor de Samsung is maar zal ongetwijfeld wel komen.
want?
Als het voltage klopt is er op zich geen probleem
pi_99917797
Dan is het wel te hopen dat die accu niet van kutkwaliteit is..
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_99917952
Helemaal verslaafd aan Lane Splitter, ziet er erg mooi uit ook!
  maandag 25 juli 2011 @ 13:43:01 #155
189216 netolk
maar dan andersom
pi_99919456
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:51 schreef TJV het volgende:
Dan is het wel te hopen dat die accu niet van kutkwaliteit is..
Tja, de batterij heeft al wel een hoger ampère-uur dan de originele...
Ik zou het persoonlijk ook niet doen aangezien deze batterij veel dikker is en je telefoon dus ook dikker word
pi_99920182
Ligt het nou aan mij of zijn de abonnementen met dit toestel erg duur?
pi_99920959
Valt nu nog wel mee, worden wel duurder.
Ik heb een Bel+SMS+Web 200 afgesloten bij Vodafone, met een jaar lang 50% korting. Dan is het 17.50 ipv 35 per maand. Gemiddeld dus 26.25 per maand. Maal 24= 630 euro totaal. De telefoon kost los ¤500,-, dus mijn abbo ''kost'' me eigenlijk ''maar'' ¤130,-. Nog steeds veel geld, maar het is gewoon duur als je alles-in-een wilt.
pi_99921410
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:45 schreef netolk het volgende:

[..]

want?
Als het voltage klopt is er op zich geen probleem
Omdat vaak blijkt dat je met die accu's die meer beloven en lekker goedkoop zijn niet eens zo lang mee kan als de standaard accu die bij je toestel zat.
  maandag 25 juli 2011 @ 17:51:23 #159
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_99928290
Blijkbaar komt er een 'downgraded' versie van SGS2 uit genaamd samsung galaxy R. Maar hoeveel zou de SGR kosten denken jullie?
Sisco Certified
  maandag 25 juli 2011 @ 18:28:02 #160
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_99929355

'Equaliser' betekent toch een gelijkmakende doel ofzo?

:')
Sisco Certified
pi_99929465
quote:
7s.gif Op maandag 25 juli 2011 14:24 schreef TJV het volgende:
Ik heb een Bel+SMS+Web 200 afgesloten bij Vodafone, met een jaar lang 50% korting. Dan is het 17.50 ipv 35 per maand. Gemiddeld dus 26.25 per maand. Maal 24= 630 euro totaal. De telefoon kost los ¤500,-, dus mijn abbo ''kost'' me eigenlijk ''maar'' ¤130,-. Nog steeds veel geld, maar het is gewoon duur als je alles-in-een wilt.
vergeet niet je 25 euro aansluitkosten ;)
pi_99929592
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 18:28 schreef FoolWithMokey het volgende:
[ afbeelding ]

Nee, equalizer bepaalt welke frequenties geaccentueerd worden.
  maandag 25 juli 2011 @ 18:37:35 #163
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_99929620
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 18:36 schreef lateralize het volgende:

[..]

Nee, equalizer bepaalt welke frequenties geaccentueerd worden.
equaliZer ja, maar equaliSer dan?
Sisco Certified
  maandag 25 juli 2011 @ 18:37:43 #164
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_99929623
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 18:28 schreef FoolWithMokey het volgende:
[ afbeelding ]

Gelijkmaker is het letterlijk. Maar in dit geval past het je bass en treble aan voor de muzieksoort die je afspeelt
Vrijheid
pi_99930014
Maar die accu zal de telefoon niet slopen of zou het echt blijvende schade kunnen veroorzaken?
Of saté?
pi_99930257
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 18:50 schreef De-Hamster het volgende:
Maar die accu zal de telefoon niet slopen of zou het echt blijvende schade kunnen veroorzaken?
De kans is niet groot maar ik zou het er niet op wagen. Ik heb zelf een Mugen accu (Desire S) omdat ik weet dat die goed is, dat betaal je er ook voor maar dan krijg je wel meer waar voor je geld.
Vroeger voor andere toestellen nam ik ook wel eens van die accu's die zgn. meer capaciteit hadden maar die waren altijd slechter dan originele ondanks dat er op stond dat hij meer capaciteit zou moeten hebben. Bij accu's is goedkoop in de meeste gevallen duurkoop.
pi_99931098
Geweldig ding, maar ren soms twee keer per dag naar de oplader :{ :{w
pi_99934931
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 08:43 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ik draai deze nu. Hij is stabiel en zo te zien werkt alles, voelt snel aan en de batterij houdt het ook aardig lang uit (schat ik in)
Hmmm Font Changer en andere Font "veranderprogramma's" werken niet met de Cognition S2 ROM.

Dat is wel verrekte jammer. Ik dacht een perfecte ROM te hebben :P
  maandag 25 juli 2011 @ 20:54:04 #169
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_99934996
www.nl
Sisco Certified
pi_99935018
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:54 schreef FoolWithMokey het volgende:
www.nl
:?
pi_99948313
Ik kreeg net een mini-hartaanval toen ik mijn telefoon liet donderen, maar hij ziet er nog perfect uit; geen kras of wat dan ook. O+
pi_99950171
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:52 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Hmmm Font Changer en andere Font "veranderprogramma's" werken niet met de Cognition S2 ROM.

Andere fonts zijn toch kut :P
Diepzinnige deepart.
pi_99950364
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 08:37 schreef deepart het volgende:

[..]

Andere fonts zijn toch kut :P
Nope, de font die ik nu heb is kut, net iets te groot.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 08:53:22 #174
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_99950367
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:52 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Aw -O- :{.
Vrijheid
pi_99950476
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 08:53 schreef jogy het volgende:

[..]

Aw -O- :{.
Hij werkt ook niet (meer) met Lightning Rom 4.1
pi_99952493
Hoe kan de sII het makkelijkst syncen met outlook?
pi_99952826
quote:
5s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 10:29 schreef Cracka-ass het volgende:
Hoe kan de sII het makkelijkst syncen met outlook?
http://www.companionlink.(...)HNnqoCFQIj3godEGvR9w
pi_99954633
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 18:37 schreef FoolWithMokey het volgende:

[..]

equaliZer ja, maar equaliSer dan?
Is hetzelfde. Spellingsverschil tussen Amerikaans Engels en Brits Engels.
pi_99955435
quote:
7s.gif Op maandag 25 juli 2011 14:24 schreef TJV het volgende:
Maar is T-Mobile niet the way to go aangezien zij nog geen datalimiet stellen?
pi_99955699
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 12:02 schreef lateralize het volgende:

[..]

Maar is T-Mobile niet the way to go aangezien zij nog geen datalimiet stellen?
Niet als je nog tegen de oude voorwaarden je contract hebt afgesloten.
Heb ik bij KPN. Nog gewoon 1GB datalimiet ipv 100mb :)
  dinsdag 26 juli 2011 @ 12:48:40 #181
189216 netolk
maar dan andersom
pi_99956854
Owja, dat hebben ze allemaal naar beneden gegooid hè, ik ff blij dat ik optijd mn abbo heb afgesloten, mn mob is nu tenminste ook unbranded :)
pi_99960540
Ach ja, ik heb gewoon mijn bestelling geplaatst. Aan 1GB heb ik toch zat. Onderweg check ik alleen mails. Dat is het zo ongeveer.
pi_99970067
KPN veranderd pas 5sept hoor, nu is er nog gewoon 1gb.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 20:07:45 #184
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_99972924
Hoe kan ik op youtube kwaliteit van480 naar 720 veranderen. elke keer als ik op dat knopje druk gaat het te snrl weer eeg om te kunnen drukken

[ Bericht 95% gewijzigd door FoolWithMokey op 26-07-2011 20:13:55 ]
Sisco Certified
  dinsdag 26 juli 2011 @ 22:46:00 #185
189216 netolk
maar dan andersom
pi_99981671
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 20:07 schreef FoolWithMokey het volgende:
Hoe kan ik op youtube kwaliteit van480 naar 720 veranderen. elke keer als ik op dat knopje druk gaat het te snrl weer eeg om te kunnen drukken
Waarom zou je dat willen ? Je beeld kan toch "maar" 480p aan, alles groter dan dat is dus nutteloze info
  dinsdag 26 juli 2011 @ 22:46:56 #186
189216 netolk
maar dan andersom
pi_99981726
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 19:00 schreef delano.888 het volgende:
KPN veranderd pas 5sept hoor, nu is er nog gewoon 1gb.
ow, dat valt dan weer mee. Ik heb idd ook 1 GB en dat is genoeg voor een maand
pi_99983808
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:16 schreef FoolWithMokey het volgende:

BIJ TL was het bij order verzonden, binnen 2 dagen in huis.
Ligt er aan of je in de buurt woont, anders zit er nog een distributiec tussen. en dat kost tijd.
  woensdag 27 juli 2011 @ 00:36:06 #188
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_99987611
Heb net een printsreen van mijn scherm gemaak maar waat vind ik het terug?
Sisco Certified
pi_99988047
In je galerij ergens. Screenshots heet die map volgens mij.
pi_99993612
Een vraag van een android newby: ik heb mijn contacten gesyncd met google, alleen nu loop ik tegen hetvolgende aan:
- mijn contactenlijst is leeg, alle contacten zijn verplaatst naar de groep 'mijn contactpersonen'.
Nu geeft whatsapp geen namen van personen meer weer, maar slechts tel nrs.
Verder is het toch weer een extra klik om bij je contactspersonen te komen (je ziet eerst je groepen en klikt daarna door naar 'mijn contactpersonen'

Hoe los ik dit op, met name de tel nrs in whatsapp ipv namen zijn bloedirritant
pi_99993844
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 09:47 schreef winterapfel het volgende:
Een vraag van een android newby: ik heb mijn contacten gesyncd met google, alleen nu loop ik tegen hetvolgende aan:
- mijn contactenlijst is leeg, alle contacten zijn verplaatst naar de groep 'mijn contactpersonen'.
Nu geeft whatsapp geen namen van personen meer weer, maar slechts tel nrs.
Verder is het toch weer een extra klik om bij je contactspersonen te komen (je ziet eerst je groepen en klikt daarna door naar 'mijn contactpersonen'

Hoe los ik dit op, met name de tel nrs in whatsapp ipv namen zijn bloedirritant
Inmiddels getipt: contacten > weergaveopties > google > mijn contactpersonen aanvinken !
pi_99999413
in 2.3.4 er al? officieel (A)
pi_100002579
In China wel geloof ik. Maar voor Europa nog niet.
pi_100002839
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 12:33 schreef dustinoo het volgende:
in 2.3.4 er al? officieel (A)
Nope volgens de berichten wordt het pas augustus, in mei zeiden ze ook juni en in juni zeiden ze juli dus hou rekening met mogelijke vertraging
  woensdag 27 juli 2011 @ 13:58:20 #195
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_100003616
Ik heb een samsung jet en nu een SGS2. Bij de Jet sloeg ik m'n contacten allemaal op de sim-kaart op. Nu heb ik die sim in m'n nieuwe SGS2 maar waar vind ik die nu?
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  woensdag 27 juli 2011 @ 14:03:29 #196
189216 netolk
maar dan andersom
pi_100003867
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 13:58 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik heb een samsung jet en nu een SGS2. Bij de Jet sloeg ik m'n contacten allemaal op de sim-kaart op. Nu heb ik die sim in m'n nieuwe SGS2 maar waar vind ik die nu?
Contacten, menu -> importeren
  woensdag 27 juli 2011 @ 14:04:23 #197
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_100003896
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 14:03 schreef netolk het volgende:

[..]

Contacten, menu -> importeren
Juist :D Bedankt ;)
  woensdag 27 juli 2011 @ 14:44:05 #198
189216 netolk
maar dan andersom
pi_100005359
Your welcome, heb ook een tijdje moeten zoeken toen m'n vader dat had...
pi_100008006
Ook ff een vraagje: ik heb nu een Galaxy S2 en wil een paar apps downloaden maar ik heb geen creditcard, kan je ook op een andere manier betalen?
pi_100008123
Ja, dat kan.
  woensdag 27 juli 2011 @ 16:02:18 #201
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_100008332
Ik wil zo'n micro sd-kaartje gaan kopen voor in de telefoon. Maakt het nog uit of dat class 2, 4, 6 of 10 is? Ik snap dat class 10 sneller is dan 2, maar merk je dat verschil ook echt tijdens het gebruik van je telefoon? (Dat het iets langer duurt om er van de computer muziek e.d. naar toe te kopiëren maakt me niet zoveel uit.)
pi_100008340
Aha :P, en hoe?
  woensdag 27 juli 2011 @ 16:02:30 #203
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_100008345
Ik wil er een hoes voor kopen, tips?
Sisco Certified
pi_100008355
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 16:02 schreef Kasanova_ het volgende:
Wat had je zelf al gevonden?
pi_100008484
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 16:02 schreef FoolWithMokey het volgende:
Ik wil er een hoes voor kopen, tips?
Ja koop een goeie.

Kerel, neem eens een gok. Je hoeft niet voor alles tips en trucs te vragen.
  woensdag 27 juli 2011 @ 16:10:17 #206
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_100008609
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 16:02 schreef Kasanova_ het volgende:
https://www.3vcash.nl/
  woensdag 27 juli 2011 @ 16:11:29 #207
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_100008659
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 16:06 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ja koop een goeie.

Kerel, neem eens een gok. Je hoeft niet voor alles tips en trucs te vragen.
Ik dacht misschien heeft iemand interessante links ofzo.
Sisco Certified
  woensdag 27 juli 2011 @ 16:12:56 #208
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_100008710
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 16:11 schreef FoolWithMokey het volgende:

[..]

Mofi case
Linkje Ebay
pi_100008753
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 16:11 schreef FoolWithMokey het volgende:

[..]

Ja maar ook die kun je zelf wel vinden.

Maar kijk bijvoorbeeld eens op www.smartphoneshop.nl en dan de telefoon en accessoires.
Overigens hebben veel telefoonwinkels wel hoesjes etc.

Of loop gewoon eens een winkel binnen.
pi_100008909
quote:
Mijn dank is groot :P.
Zal dadelijk even kijken.
pi_100009026
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 16:17 schreef Kasanova_ het volgende:

[..]

Mijn dank is groot :P.
Zal dadelijk even kijken.
Met de tijd en moeite die jij hebt gestopt in je posts hier had je al lang het antwoord kunnen vinden en allerlei applicaties kunnen downloaden. ;) Dat doe je gewoon zo.
pi_100009580
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 16:02 schreef Veerboot het volgende:
Ik wil zo'n micro sd-kaartje gaan kopen voor in de telefoon. Maakt het nog uit of dat class 2, 4, 6 of 10 is? Ik snap dat class 10 sneller is dan 2, maar merk je dat verschil ook echt tijdens het gebruik van je telefoon? (Dat het iets langer duurt om er van de computer muziek e.d. naar toe te kopiëren maakt me niet zoveel uit.)
En daaraan merk je het dus. Ik bedoel, het blijft een subjectieve ervaring, dus welk antwoord wil je precies? Ja je merkt het, maar je zegt zelf al dat dat je niet uitmaakt..
  woensdag 27 juli 2011 @ 17:05:12 #213
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_100010889
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 16:33 schreef lateralize het volgende:

[..]

En daaraan merk je het dus. Ik bedoel, het blijft een subjectieve ervaring, dus welk antwoord wil je precies? Ja je merkt het, maar je zegt zelf al dat dat je niet uitmaakt..
Nou, meer of je het ook op de telefoon zelf merkt. Dus als ik bijvoorbeeld een mp3 wil afspelen, duurt het dan langer voordat die begint te spelen op een class 2- dan op een class 4-kaartje?
pi_100011645
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 17:05 schreef Veerboot het volgende:

[..]

Nou, meer of je het ook op de telefoon zelf merkt. Dus als ik bijvoorbeeld een mp3 wil afspelen, duurt het dan langer voordat die begint te spelen op een class 2- dan op een class 4-kaartje?
http://nl.wikipedia.org/wiki/SD-kaart#Classes
pi_100014957
quote:

[..]

Ik merk wel verschil, eerst had ik een class2 kaartje, en nu class6, en apps geinstalleerd op sd starten wel sneller op. En grote bestanden kopieren gaat ook echt stukken sneller.
  woensdag 27 juli 2011 @ 19:34:01 #216
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_100016203
quote:

[..]

Als je weleens high definition opnames wil maken en deze op je sd kaart op wil slaan moet je minimaal een klasse 6 hebben omdat het volgens mij 5 MB per seconde opvreet aan opname, doe je dat neit dan boeit het niet heel veel qua afspelen van mp3's of zo.
Vrijheid
  woensdag 27 juli 2011 @ 22:44:30 #217
189216 netolk
maar dan andersom
pi_100024701
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juli 2011 19:34 schreef jogy het volgende:

[..]

Als je weleens high definition opnames wil maken en deze op je sd kaart op wil slaan moet je minimaal een klasse 6 hebben omdat het volgens mij 5 MB per seconde opvreet aan opname, doe je dat neit dan boeit het niet heel veel qua afspelen van mp3's of zo.
Voor die opnames boeit het ook niet want die gaan standaard al op de USB-storage
  donderdag 28 juli 2011 @ 00:20:56 #218
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_100029413
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 22:44 schreef netolk het volgende:

[..]

Voor die opnames boeit het ook niet want die gaan standaard al op de USB-storage
Dan is het niet boeiend. Maar voor ¤50 heb je een 32 gig kaart die gewoon snel is.
Vrijheid
  donderdag 28 juli 2011 @ 01:13:04 #219
189216 netolk
maar dan andersom
pi_100031431
Ja, idd of het nuttig is is een 2e want wat moet je nou met 32 Gig op je mobiel??

Zeker omdat je ook gewoon internet enzo er op hebt zitten
pi_100035884
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 01:13 schreef netolk het volgende:
Ja, idd of het nuttig is is een 2e want wat moet je nou met 32 Gig op je mobiel??

48GB totaal dus. Ik heb er nu 24 inzitten en dat is al meer dan voldoende.
  donderdag 28 juli 2011 @ 09:27:38 #221
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_100036611
Beter te veel dan te weinig, zeg ik altijd maar. ;) 32 GB-kaartje (class 4) is zojuist besteld.
  donderdag 28 juli 2011 @ 09:39:41 #222
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_100036919
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 09:27 schreef Veerboot het volgende:
Beter te veel dan te weinig, zeg ik altijd maar. ;) 32 GB-kaartje (class 4) is zojuist besteld.
zit je net 2 classes onder de optimale snelheid (8> .
Vrijheid
  donderdag 28 juli 2011 @ 09:46:33 #223
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_100037113
quote:
6s.gif Op donderdag 28 juli 2011 09:39 schreef jogy het volgende:

[..]

zit je net 2 classes onder de optimale snelheid (8> .
hd-filmen doe ik niet aan :6
pi_100037175
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 01:13 schreef netolk het volgende:

Eh muziek er op zetten? Ik heb alleen al 20 GB muziek op mijn telefoon staan.
pi_100037177
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 22:44 schreef netolk het volgende:

[..]

Sowieso niet helemaal waar. Een klasse 4 kaartje haalt die 5MB/s ook. De klasse geeft aan welke snelheid er constant gehaald kan worden wanneer er simultaan geschreven en gelezen wordt (4MB/s bij klasse 4 dus). In het geval van hd filmen ben je over het algemeen alleen aan het schrijven naar je kaartje, waarbij de snelheid veel hoger ligt.
pi_100037211
Ik vind de minimale snelheid van de kaartjes ook veel interessanter dan de maximale snelheid,.
pi_100037337
Sja dat is dus afhankelijk van wat je met dat kaartje doet.
pi_100037849
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 09:56 schreef lateralize het volgende:
Sja dat is dus afhankelijk van wat je met dat kaartje doet.
Daarom staat er ook "ik vind" ;)
  donderdag 28 juli 2011 @ 14:20:12 #229
189216 netolk
maar dan andersom
pi_100046666
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 08:51 schreef _Flea_ het volgende:

[..]

48GB totaal dus. Ik heb er nu 24 inzitten en dat is al meer dan voldoende.
Owja die USB-storage had ik er nog niet bij opgeteld...
pi_100048376
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:15 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Daarom staat er ook "ik vind" ;)
Snap ik, maar voor jou zal dat ook niet altijd gelden ;) Het ligt eraan wat je doet met het kaartje, ook in jouw geval.
pi_100048791
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 15:00 schreef lateralize het volgende:

[..]

Snap ik, maar voor jou zal dat ook niet altijd gelden ;) Het ligt eraan wat je doet met het kaartje, ook in jouw geval.
Nou volgens mij niet.
pi_100052144
Heb hem net binnen gekregen, wat een topding zeg! Snel, mooi scherm, valt van alles mee te doen. Ik ben nog wel even zoet. :D
  donderdag 28 juli 2011 @ 18:39:25 #233
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_100056932
Ik heb sygic navigatie en nederlandse map gedownload, nederlandse map was iets van 250 mb, ik heb net bij applicatie beheer sigic navigatie verwijderd, maar dat was maar 17 mb nog wat, hoe moet ik nu de nederlandse map verwijderen? Als het goed heb je 2 gig waar je applicatie op kunt installeren toch? Daar was dus sygic op geinstalleerd neem ik aan, maar waar is de map geinstalleerd/opgeslagen? Bij usb opslag neem ik aan? Maar nadat ik sygic verwijderd heb is er geen extra geheugen vrijgekomen bij usb opslag, apparaatgeheugen is van 1,68 naar 1.70 gig gegaan, dan is dus maar 20 mb?
Sisco Certified
pi_100057645
De lol was van korte duur, telefoon kan terug omdat de microfoon niet goed is. Yippieyayee.
pi_100057738
quote:
13s.gif Op donderdag 28 juli 2011 18:59 schreef TJV het volgende:
De lol was van korte duur, telefoon kan terug omdat de microfoon niet goed is. Yippieyayee.
Hmm dat heb ik nog niet vaker gehoord, wat is er precies mis mee?
pi_100058814
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 18:39 schreef FoolWithMokey het volgende:
Ik heb sygic navigatie en nederlandse map gedownload, nederlandse map was iets van 250 mb, ik heb net bij applicatie beheer sigic navigatie verwijderd, maar dat was maar 17 mb nog wat, hoe moet ik nu de nederlandse map verwijderen? Als het goed heb je 2 gig waar je applicatie op kunt installeren toch? Daar was dus sygic op geinstalleerd neem ik aan, maar waar is de map geinstalleerd/opgeslagen? Bij usb opslag neem ik aan? Maar nadat ik sygic verwijderd heb is er geen extra geheugen vrijgekomen bij usb opslag, apparaatgeheugen is van 1,68 naar 1.70 gig gegaan, dan is dus maar 20 mb?
Maps zit er toch standaard op?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_100060485
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 19:02 schreef MetBas het volgende:

[..]

Hmm dat heb ik nog niet vaker gehoord, wat is er precies mis mee?
Geluid klinkt ontzettend dof, is bijna niet verstaanbaar. Ik plug die headset erin en praat daarmee verder en nergens last van..
pi_100060852
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 09:27 schreef Veerboot het volgende:
Zo is het, wat je allemaal in 2 jaar kan verzamelen. Tevens kan je dat kaartje mits je na 2 jaar je telefoon niet zijn kwijtgeraakt in je volgende telefoon stoppen. ^O^
Diepzinnige deepart.
pi_100063763
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 20:16 schreef TJV het volgende:

[..]

Geluid klinkt ontzettend dof, is bijna niet verstaanbaar. Ik plug die headset erin en praat daarmee verder en nergens last van..
Klinkt inderdaad als een fabrieksfout. Terugsturen dan maar. :)
pi_100064039
Heb er net nog mee lopen kloten maar moet de telefoon in mijn mond houden om mezelf verstaanbaar te maken.. die kan dus weer retour.
  donderdag 28 juli 2011 @ 21:44:20 #241
8369 speknek
Another day another slay
pi_100064388
Ik ben ook regelmatig niet te verstaan, volgens mij zit er een agressieve ruisfilter op die mijn gemompel als ruis interpreteert en me wegfiltert. Zou die wel graag willen uitzetten, maar heb er geen knopje voor gevonden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 29 juli 2011 @ 00:17:58 #242
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_100071864
Navigeren tussen verschillende verschillende bureaubladen hapert een klein beetje als er de weatherwidget, of youtubewidget op het bureaublad staat waar je naartoe navigeert, merken jullie dit ook of gaat het bij jullie wel gewoon vloeiend? Het is een hapering van een paar millieseconden, heel kort.
Sisco Certified
pi_100077536
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 00:17 schreef FoolWithMokey het volgende:
Navigeren tussen verschillende verschillende bureaubladen hapert een klein beetje als er de weatherwidget, of youtubewidget op het bureaublad staat waar je naartoe navigeert, merken jullie dit ook of gaat het bij jullie wel gewoon vloeiend? Het is een hapering van een paar millieseconden, heel kort.
En die paar milliseconden neem jij waar?.... knap! :D
pi_100080339
quote:
Thanks nog voor je reactie.
Ik heb inmiddels de lokale IT-held exchange in laten stellen. Works like a charm.
pi_100082778
Iemand al een keer de Veilige Stand gezien op de telefoon? Ik nu al 2x in korte tijd.
pi_100084317
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 12:05 schreef _Flea_ het volgende:
Iemand al een keer de Veilige Stand gezien op de telefoon? Ik nu al 2x in korte tijd.
Hoe ziet die er uit?
pi_100084383
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 12:51 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Hoe ziet die er uit?
Staat dan linksonderin beeld.
  vrijdag 29 juli 2011 @ 16:50:54 #248
189216 netolk
maar dan andersom
pi_100093080
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 00:17 schreef FoolWithMokey het volgende:
Gaat bij mij gewoon bijna altijd vloeiend hoor
  vrijdag 29 juli 2011 @ 20:11:50 #249
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_100099759
* DemonRage heeft vandaag z'n Vodafone abo verlengd (gevalletje in b4 the ripoff) en ontvangt binnenkort de SGS2 8-)
  vrijdag 29 juli 2011 @ 22:16:59 #250
68638 Zwansen
pi_100105238
quote:
13s.gif Op donderdag 28 juli 2011 18:59 schreef TJV het volgende:
Die van mij kan ook weer terug wegens steeds wegvallende verbinding. Alleen nog ff met Hi bellen.
pi_100105415
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 20:11 schreef DemonRage het volgende:
* DemonRage heeft vandaag z'n Vodafone abo verlengd (gevalletje in b4 the ripoff) en ontvangt binnenkort de SGS2 8-)
Het zal je bevallen :)
Diepzinnige deepart.
pi_100107784
Hmm ben benieuwd wanneer ik 'm krijg. 31 augustus ga ik over van Hi naar Vodafone.. krijg ik mijn SGS2 ook dan pas? :( (jaja, ik kan het natuurlijk ook even aan het verkooppunt vragen, maar ik dacht misschien weet iemand hier dat :P )
pi_100108481
Ik vind 'm nog steeds geweldig. Minpunt is wel die zwakke batterij. Is telkens veel te snel leeg. :r
pi_100108573
Koop gewoon een extra batterij?
pi_100113959
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 23:04 schreef lateralize het volgende:
Hmm ben benieuwd wanneer ik 'm krijg. 31 augustus ga ik over van Hi naar Vodafone.. krijg ik mijn SGS2 ook dan pas? :( (jaja, ik kan het natuurlijk ook even aan het verkooppunt vragen, maar ik dacht misschien weet iemand hier dat :P )
Ik heb hem al een maand en ik ga pas 16 augustus over op Vodafone.
16 of 17 juni, toen ik het abonnement afsloot heb ik hem mee gekregen.
pi_100119570
ook hier nog maar snel mijn abbo verlengd voordat hi overstapt op die nieuwe bundels. dinsdag ga ik hem ontvangen!
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_100119587
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 01:19 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ik heb hem al een maand en ik ga pas 16 augustus over op Vodafone.
16 of 17 juni, toen ik het abonnement afsloot heb ik hem mee gekregen.
Hmm oke, maar hoe gebruik je 'm dan? Gewoon zonder 'bel functionaliteit'? Ik neem aan dat ze niet simlock vrij zijn..?
pi_100119676
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 11:05 schreef lateralize het volgende:

[..]

Hmm oke, maar hoe gebruik je 'm dan? Gewoon zonder 'bel functionaliteit'? Ik neem aan dat ze niet simlock vrij zijn..?
Tuurlijk wel
pi_100120173
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 11:10 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Tuurlijk wel
:| waarom is dat vanzelfsprekend? Zo ver als ik weet is iedere telefoon die je bij een abo krijgt gelocked. Maar mooi om te horen :)
  zaterdag 30 juli 2011 @ 12:28:08 #260
18159 Dlocks
pi_100121285
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 11:35 schreef lateralize het volgende:

[..]

:| waarom is dat vanzelfsprekend? Zo ver als ik weet is iedere telefoon die je bij een abo krijgt gelocked. Maar mooi om te horen :)
Volgens mij is dit tegenwoordig alleen bij prepaid het geval. De toestellen die je bij een abonnement zogenaamd gratis krijgt betaal je gewoon zelf in de vorm van een duurder abonnement (versus simonly)

Vergelijk de abonnementen plus 'gratis' toestel maar eens met abonnementen zonder toestel en dan zelf toestel los kopen. De totale kosten over twee jaar zijn dan vrijwel hetzelfde. Scheelt een paar euro.
pi_100121856
Ja ik weet dat je die gewoon betaalt :P Ik heb bij de Vodafone klantenservice gewerkt ;) Toen was het nog zo (en dan heb ik het over een dik jaar geleden) dat de toestellen met abonnement een simlock hadden......
pi_100125230
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 11:35 schreef lateralize het volgende:

[..]

Nou ik heb nog nooit een telefoon met een abonnement gehad die gelocked was, zowel bij HI, KPN als Vodafone. Gewoon zorgen dat je geen branded versie krijgt, die willen nog wel eens een simlock hebben.
pi_100131391
Ik heb nu ook een paar dagen de S2 en bevalt uitstekend, mooi beeld, snel etc. alleen dat ding wordt af en toe zo verrekte heet :{ , schijnt opgelost te gaan worden met nieuwe android versie, maar wanneer komt die :?
Ik vispas als ik de vispas heb
pi_100133087
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 18:12 schreef Gorgrealis het volgende:
Ik heb nu ook een paar dagen de S2 en bevalt uitstekend, mooi beeld, snel etc. alleen dat ding wordt af en toe zo verrekte heet :{ , schijnt opgelost te gaan worden met nieuwe android versie, maar wanneer komt die :?
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 13:38 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Nope volgens de berichten wordt het pas augustus, in mei zeiden ze ook juni en in juni zeiden ze juli dus hou rekening met mogelijke vertraging
pi_100151215
Help!

Mijn batterij is leeg en ik kan hem niet meer opladen. Zowel met de oplader als met de USB kabel pakt mijn toestel hem niet. Dit zal dus een probleem van het toestel moeten zijn lijkt me, iemand hier ervaring mee/oplossing voor?????
  zondag 31 juli 2011 @ 11:26:28 #266
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_100151475
nog 2 weken en dan krijg ik hem ook O+
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_100152659
Ik krijg hem ook van de week, teminste hij ligt al klaar bij Vodafone alleen moeten die rukkers van T-mobile toestemming geven op nummerbehoud :(

Ga hem denk ik alleen wel direct te ruil aanbieden voor een tab 10.1 :9
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
  zondag 31 juli 2011 @ 12:37:46 #268
18159 Dlocks
pi_100153030
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 11:09 schreef Quito1 het volgende:
Help!

Mijn batterij is leeg en ik kan hem niet meer opladen. Zowel met de oplader als met de USB kabel pakt mijn toestel hem niet. Dit zal dus een probleem van het toestel moeten zijn lijkt me, iemand hier ervaring mee/oplossing voor?????
Je kan proberen om de batterij er even uit te halen en er weer in te doen. En dan kijken of de batterij wel wil opladen. Als de batterij helemaal leeg is kan het even duren voordat je wat te zien krijgt en/of je hem aan kunt zetten.
pi_100154179
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 12:23 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Ik krijg hem ook van de week, teminste hij ligt al klaar bij Vodafone alleen moeten die rukkers van T-mobile toestemming geven op nummerbehoud :(

Daar krijg je spijt van :P
Diepzinnige deepart.
pi_100157815
quote:
99s.gif Op zondag 31 juli 2011 13:19 schreef deepart het volgende:

[..]

Daar krijg je spijt van :P
Waarom dan? :P Ik heb btw een iphone 4 om mee te bellen, en twee toestellen is ook weer zo :P
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
  zondag 31 juli 2011 @ 15:31:10 #271
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_100158166
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 12:23 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:

Die rukkers van T-mobile hebben mij na wat twittercontact gelijk geholpen met nummerbehoudt in tegenstelling tot die rukkers van Typhone die het (denk ik) totaal vergeten zijn. Dus heb het zelf maar opgelost ipv te wachten op typhone met hun verrekte kut service.
pi_100195363
Lockscreen

Eerste homescreen
  maandag 1 augustus 2011 @ 15:49:53 #273
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_100195968
Mooi.
Vrijheid
  maandag 1 augustus 2011 @ 15:55:25 #274
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_100196138
Ja dat ziet er puik uit.
pi_100196809
Thanks. Post die van jullie eens. :7
pi_100196938
Lockscreen:

Homescreen:
pi_100196955
quote:
17s.gif Op maandag 1 augustus 2011 16:14 schreef Fascination het volgende:
Thanks. Post die van jullie eens. :7
;)
pi_100197146
Nou ja, niet mijn smaak, maar wel tof gedaan.
pi_100197218
Nevermind! :{
  maandag 1 augustus 2011 @ 16:32:22 #280
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_100197370
Vet Rekkie.
Ik ben nog flink aan 't prutsen. Nog niet zoveel ervaring d'r mee dus.
  maandag 1 augustus 2011 @ 16:34:26 #281
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_100197425
Dat met die missed calls e.d is toch missed it?
pi_100197443
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 16:34 schreef Daywalk3r het volgende:
Dat met die missed calls e.d is toch missed it?
Yep in combinatie met een custom font
  maandag 1 augustus 2011 @ 16:35:51 #283
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_100197469
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 16:35 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Yep in combinatie met een custom font
Hmm even zien of missed it ook als apk te kopen is via ideal ofzo.

Edit: Zo te zien niet. Hmm dan moet ik bij iemand een CC regelen.
pi_100197670
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 16:35 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Hmm even zien of missed it ook als apk te kopen is via ideal ofzo.

Edit: Zo te zien niet. Hmm dan moet ik bij iemand een CC regelen.
Nee dat hoeft niet... er zijn methoden voor om zonder CC een app te kopen.
  maandag 1 augustus 2011 @ 16:44:12 #285
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_100197768
Ja zat al op 3vcash te loeren. En kreeg al een Dm :@ })
pi_100201147

:7
  maandag 1 augustus 2011 @ 19:42:01 #287
131603 Afwazig
Serious business
pi_100204135
Hoe maak je eigenlijk een screenshot? :@
pi_100204376
quote:
10s.gif Op maandag 1 augustus 2011 19:42 schreef Afwazig het volgende:
Hoe maak je eigenlijk een screenshot? :@

Die twee knopjes tegelijk indrukken.
  maandag 1 augustus 2011 @ 19:51:13 #289
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_100204506
Ah, net als bij de iPhone dus :')
pi_100204833
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 19:51 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ah, net als bij de iPhone dus :')
Dus?
pi_100205035
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2011 19:58 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Dus?
Misschien bedoelt hij er niks mee? Niet altijd achter alles iets zoeken. :)
pi_100205371
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2011 20:03 schreef MetBas het volgende:

[..]

Misschien bedoelt hij er niks mee? Niet altijd achter alles iets zoeken. :)
Oh ja vandaar die smiley....

En verder vraag ik me af wat voor toegevoegde waarde het bericht heeft....
Het is totaal niet interessant dat een tegenhanger dezelfde functie heeft.
  maandag 1 augustus 2011 @ 20:16:24 #293
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_100205603
quote:
13s.gif Op maandag 1 augustus 2011 20:10 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Oh ja vandaar die smiley....

En verder vraag ik me af wat voor toegevoegde waarde het bericht heeft....
Het is totaal niet interessant dat een tegenhanger dezelfde functie heeft.
:)

Ik merk gewoon op dat wel heel erg veel functies direct van de iPhone zijn gekopiëerd. Hierdoor zal het morgen makkelijk wennen zijn als ik het toestel haal :)

Als jij er onzeker van wordt dat je toestel niet origineel is, is dat niet mijn probleem. Van mij mag de galaxy s2 zoveel mogelijk op de iPhone lijken.
pi_100205737
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 18:17 schreef MetBas het volgende:
[ afbeelding ]

:7
Wel strak, alleen valt je datum een beetje weg, je kan die ook een andere kleur geven of wit laten bijv. Maar erg mooi vind ik.
pi_100208217
hoe maak je zulke screens?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_100209050
Met allerlei kekke apps.
pi_100211881
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2011 20:16 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

:)

Ik merk gewoon op dat wel heel erg veel functies direct van de iPhone zijn gekopiëerd. Hierdoor zal het morgen makkelijk wennen zijn als ik het toestel haal :)

Als jij er onzeker van wordt dat je toestel niet origineel is, is dat niet mijn probleem. Van mij mag de galaxy s2 zoveel mogelijk op de iPhone lijken.
Waarom zou ik daar onzeker van worden. Ik heb hier zowel een iPhone als een Galaxy S2.
Ik vind het gewoon niet nodig om zulke onbelangrijke zaken te benoemen in een speciaal topic over de Galaxy.
  maandag 1 augustus 2011 @ 22:37:43 #298
189216 netolk
maar dan andersom
pi_100212443
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 22:27 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Waarom zou ik daar onzeker van worden. Ik heb hier zowel een iPhone als een Galaxy S2.
Ik vind het gewoon niet nodig om zulke onbelangrijke zaken te benoemen in een speciaal topic over de Galaxy.
Ja, nou lekker boeien
  maandag 1 augustus 2011 @ 22:38:23 #299
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_100212488
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 22:27 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ik wel. Lang leve de vrijheid van een openbaar forum :)
pi_100212727
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 22:37 schreef netolk het volgende:

[..]

Ja, nou lekker boeien
Inderdaad lekker boeien dat de functie ook op de iPhone zit.

Goed verwoord!
pi_100212752
Tijd voor een nieuw topic zonder iPhone vergelijkingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')