SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.____________________________________________________________________________________
Reviews
Hardware.info
http://nl.hardware.info/r(...)s-ii-gt-i9100-review
Phone Arena
http://www.phonearena.com(...)y-S-II-Review_id2728
Techradar.com
http://www.techradar.com/(...)axy-s2-930907/review
Tweakers.net
http://tweakers.net/revie(...)-kracht-vooruit.html
Mobile-Review
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-en.shtml
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-2-en.shtml
Engadget - Samsung Galaxy S II review
http://www.engadget.com/2011/04/28/samsung-galaxy-s-ii-review/
CNET UK - Samsung Galaxy S 2 review
http://reviews.cnet.co.uk(...)s-2-review-50002442/
Gaat dat ook samen met een custom ROM (Villainrom 1.4)?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:56 schreef Rekkie het volgende:
Android 2.3.4:
http://www.samsunggalaxys(...)ng-galaxy-s2-how-to/
Nee, omdat dit ook een 'custom' rom is.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:38 schreef MetBas het volgende:
[..]
Gaat dat ook samen met een custom ROM (Villainrom 1.4)?
Je batterij gaat langer mee.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:28 schreef Mr.Blonde89 het volgende:
Wat is het voordeel van updaten via KIES? KIES werkt voor geen reet namelijk en mijn huidige firmware is toch ook niet verkeerd.
Ik hoef dat ook helemaal niet, en geen behoefte aan. Als jij het leuk vind te sleutelen is dat prima, maar het blijft lol hebben aan sleutelen. Bij mij moet het gewoon starten rijden zijn. Ieder zijn keus.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja jij lijkt mij ook zo iemand die liever in een Toyota Prius rijd dan een Landrover en nog niet eens zelf een band kan verwisselen of in een diesel naar de bougies loopt te zoeken.
Als je een (goede) Android-telefoon gebruikt als een iPhone (oftewel, alleen beetje apps gebruiken), dan is 'ie ook gewoon stabiel hoor.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik hoef dat ook helemaal niet, en geen behoefte aan. Als jij het leuk vind te sleutelen is dat prima, maar het blijft lol hebben aan sleutelen. Bij mij moet het gewoon starten rijden zijn. Ieder zijn keus.
Laatst over de 1000 uur standby (dus zonder uit te zetten) gegaan met intensief gebruik en customizen gegaan zonder een vastloper of crash, nog steeds stabiel.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:09 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Als je een (goede) Android-telefoon gebruikt als een iPhone (oftewel, alleen beetje apps gebruiken), dan is 'ie ook gewoon stabiel hoor.
Volgens mij is dat nog niet bekend. Eerst is China aan de beurt. De rest van de landen volgt dan vanzelf.quote:Op zondag 17 juli 2011 10:34 schreef DennisDeBengel het volgende:
Wanneer is 2.3.4 via Kies te downloaden?
1. Gewoon even blijven staan op een app. Net als iphone.quote:Op zondag 17 juli 2011 09:06 schreef Moogwai10 het volgende:
Effe 2 Android vraagjes:
1) Hoe kan ik mijn apps een beetje sorteren (bv. opschuiven naar een andere 'pagina').
2) Kan je ook meerdere apps tegelijk gebruiken? (dus b.v. muziek luisteren op de youtube app en tegelijk internetten op de internet app)
Thanks!
http://www.wonderhowto.co(...)l-phones-2-0-385795/quote:Op zondag 17 juli 2011 09:06 schreef Moogwai10 het volgende:
2) Kan je ook meerdere apps tegelijk gebruiken? (dus b.v. muziek luisteren op de youtube app en tegelijk internetten op de internet app)
Thanks!
Nee, dan kun je een app alleen naar één van de home screens slepen.quote:Op zondag 17 juli 2011 11:32 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
1. Gewoon even blijven staan op een app. Net als iphone.
[..]
Ja dat kan zomaar.... via Odinquote:Op zondag 17 juli 2011 14:44 schreef deepart het volgende:
Ik heb nu lite'ning rom 1.5 erop staan maar wil nu 2.0 installeren. Kan dat zomaar?
Mijn kernel versie was standaard xwke2, moet ik daar altijd rekening mee houden of maakt dat helemaal niet uit?
Dan ga ik dat doen als ik tijd heb. Thanksquote:
Dat krijg ik alleen als ik mijn custom launcher uit zet eerlijk gezegd.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:24 schreef _Flea_ het volgende:
Mijn Samsung heeft een klein resetje gehad ofzo.
Had in m'n applicatiescherm mappen gemaakt en daar alles ingezet. Zo had ik maar 1 pagina en hoef ik niet zoveel te bladeren. Nu is er iets gebeurd waardoor bijna alles weer uit de mappen is.
Verder ontbreken ineens 2 koppelingen op m'n balk onderin. Iemand dit ook gehad?
hmm, geen last van gehad maar mijn games komen ook gewoon van de marketquote:Op maandag 18 juli 2011 11:58 schreef Blobje het volgende:
Leuke telefoon, heb hem nu een paar weken. Het enige wat me flink tegenvalt zijn de games die zeer matig draaien. Dan maakt Samsung een telefoon met zulke specs en games zoals Pocket Legends en diverse anderen crashen gewoon na 10 minuten. CPU gebruik staat dan soms op 100%. Blijkt een bekend probleem te zijn. Dat valt me toch tegen.
Nou valt er vast een heleboel aan te sleutelen, maar ik verwacht toch gewoon een goed werkende telefoon bij aanschaf.
De mijne ook.quote:Op maandag 18 juli 2011 12:27 schreef netolk het volgende:
[..]
hmm, geen last van gehad maar mijn games komen ook gewoon van de market
Ligt toch echt aan de telefoon. Gebeurd bij alle games. Zelfs bij Angry Birds wordt hij heet en trekt de batterij leeg als een gek. Bij de games die iets meer rekenkracht vragen crasht hij simpelweg na 10 minuten terug naar het Home scherm. Android Market staat vol met deze klachten en ook op het forum van Androidworld zijn deze klachten bekend. Nou ja, gewoon maar even afwachten op Android 2.3.4.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:53 schreef Dlocks het volgende:
Bij mij chrasen games ook niet. En als een game crashed en/of 100% CPU gebruikt dan lijkt mij dit een probleem van het spel en niet zozeer van de telefoon.
Vreemd... op bijvoorbeeld http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1458381 (paar honderd pagina's) heeft vrijwel niemand er last van. En dit ondanks dat mensen met problemen eerder een reactie zullen posten.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:25 schreef Blobje het volgende:
[..]
Ligt toch echt aan de telefoon. Gebeurd bij alle games. Zelfs bij Angry Birds wordt hij heet en trekt de batterij leeg als een gek. Bij de games die iets meer rekenkracht vragen crasht hij simpelweg na 10 minuten terug naar het Home scherm. Android Market staat vol met deze klachten en ook op het forum van Androidworld zijn deze klachten bekend. Nou ja, gewoon maar even afwachten op Android 2.3.4.
Angry Birds is ook een redelijk zwaar spel, en kost daardoor ook redelijk veel energiequote:Op maandag 18 juli 2011 14:25 schreef Blobje het volgende:
[..]
Ligt toch echt aan de telefoon. Gebeurd bij alle games. Zelfs bij Angry Birds wordt hij heet en trekt de batterij leeg als een gek. Bij de games die iets meer rekenkracht vragen crasht hij simpelweg na 10 minuten terug naar het Home scherm. Android Market staat vol met deze klachten en ook op het forum van Androidworld zijn deze klachten bekend. Nou ja, gewoon maar even afwachten op Android 2.3.4.
op bureaublad snel koppeling naar sd kaart makenquote:Op maandag 18 juli 2011 16:56 schreef MetBas het volgende:
Simi folder doet het misschien wel voor je, weet niet wat je precies zoekt?
Je bedoelt echt een sd kaart met de gehele mappenstructuur? Dan moet je een manier vinden om een snelkoppeling te maken naar een root explorer.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
op bureaublad snel koppeling naar sd kaart maken
Ja op mijn sd-kaart heb ik verschillende mappen bv muziek, video etcquote:Op maandag 18 juli 2011 18:04 schreef MetBas het volgende:
[..]
Je bedoelt echt een sd kaart met de gehele mappenstructuur? Dan moet je een manier vinden om een snelkoppeling te maken naar een root explorer.
Staat je user agent in de browser wel op mobiel?quote:Op maandag 18 juli 2011 19:14 schreef Mr.Blonde89 het volgende:
Is er ook een manier om flash te gebruiken in firefox op android? Er staat dan 'klik hier om de plugin te installeren', maar dat werkt niet
widgetlocker.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:45 schreef Fascination het volgende:
http://digitalvanity.me/tagged/android
Hier staan zoveel mooie dingen.Alleen geen info over hoe je het moet maken.
Bijvoorbeeldquote:Op maandag 18 juli 2011 21:45 schreef Fascination het volgende:
http://digitalvanity.me/tagged/android
Hier staan zoveel mooie dingen.Alleen geen info over hoe je het moet maken.
http://lmgtfy.com/?q=reserve+batterij+samsung+galaxy+s2quote:Op maandag 18 juli 2011 23:01 schreef De-Hamster het volgende:
Zijn er ergens ook reserve batterijen te kopen, zodat je een reserve batterij bij je hebt als je de mogelijkheid niet direct hebt om op te laden.
http://www.gsmpunt.nl/acc(...)laxy-s-ii/batterijenquote:Op maandag 18 juli 2011 23:01 schreef De-Hamster het volgende:
Zijn er ergens ook reserve batterijen te kopen, zodat je een reserve batterij bij je hebt als je de mogelijkheid niet direct hebt om op te laden.
De eerste toestellen die uitkwamen waren unbranded. Ondertussen zijn ze wel branded (of iniedergeval een gedeelte ervan). Zo ook bij T-mobile.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:34 schreef MetBas het volgende:
Het toestel is unbranded, dus naar mijn weten is er niet iets zoals Vodafone firmware.
Dat zal dan idd wel maar wel kut ben blij dat die van mij unbranded is...quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:07 schreef MetBas het volgende:
Oh dat is wel crap dan, ik dacht dat ze allemaal unbranded waren. Wat zit er allemaal op dan, Vodafone bootscreen of zo? Maar ach, lang leve rooten en custom rom.
Kies is idd gewoon kut jaquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:44 schreef rcco het volgende:
Ik heb Kies maar verwijderd, het verkracht m'n hele computer.
Bij werkt het ook maar het is gewoon niet een fijn programma en duurt lang voordat ie is opgestart dus gaat het sneller via explorerquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:04 schreef MetBas het volgende:
Ik heb eigenlijk totaal geen problemen met Kies, maar ik heb een Mac misschien ligt het daar aan. Ik bedoel, het programma is niet supergeweldig of zo, maar hij doet het hier wel gewoon.
Op mijn rondreis op de tourfiets door frankrijk had ik een Portable Power Station bij me.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:01 schreef De-Hamster het volgende:
Dan moet je de update installeren via Kies, dan gaat ie zeker 1,5 keer langer mee.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:20 schreef lady-wrb het volgende:
het is idd van de trieste dat je met een volle accu vertrekt en gewoon nog geen 8 uur verder istie zo goed als leeg
kan iemand me duidelijk maken hoe je foto's vanaf het toestel op de computer krijgt?
Ja ik heb het sinds vanmorgen dat k geen 3G/HSDPA verbinding kan maken. strange...quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:35 schreef Zwansen het volgende:
Hebben meer mensen last van connectieproblemen? Ik heb het zowel met mobiel internet als thuis op mn Wifi. Het ligt niet aan mn Wifi want mn vriendin heeft dezelfde telefoon en heeft nergens last van.
Bij mij kan ik soms gewoon niet connecten terwijl ik wel de wireless ontvang. Daarnaast valt mn Hi-verbinding ook regelmatig weg. Hier had ik voorheen met mn HTC Desire vrijwel nooit last van.
Heb ik ook gehad, maar dit was mij omdat KPN storing had, daarna geen last meer van gehad. Telefoon werkt nu weer helemaal naar behoren. Ben er weer helemaal mee in m'n nopjes.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:37 schreef Nightanimal het volgende:
[..]
Ja ik heb het sinds vanmorgen dat k geen 3G/HSDPA verbinding kan maken. strange...
Dat lijkt mij in ieder geval een hardwarematig probleem eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:29 schreef Dynames het volgende:
Mijn galaxy s2 geeft de heletijd vanzelf aan dat ie een pc verbinding heeft terwijl dit helemaal niet is.
Ook afentoe geeft ie aan dattie nog aan de oplader is aangesloten terwijl ook dit niet is.
Wie weet wat ik hier aan kan doen?
Das dan mooi kut als je op je bek geslagen bent...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:25 schreef MetBas het volgende:
Leuke app: Visidon AppLock. Gebruikt de front camera met gezichtsherkenning als beveiliging.
Je kan een wachtwoord als zekerheid instellen voor als hij je niet herkend. Dus dat gaat niet op.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:28 schreef netolk het volgende:
[..]
Das dan mooi kut als je op je bek geslagen bent...
Nog niet voor elkaar gekregenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:13 schreef MetBas het volgende:
Kan het ook als lock screen? Het werkt erg goed inderdaad.
Bijzonder, bij mij is dat juist andersom... bij Wifi gebruikt hij meer.... niet veel overigens.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:32 schreef alwaysonhold het volgende:
trouwens ben er sinds vandaag eindelijk achter wat mijn slechte batterij vandaan komt, namelijk gewoon 3g internet. heb vandaag wifi modus kunnen gebruiken en in de buurt gehad, gewoon dubbele accuduur. 3g internet zuipt flink batterij op dit ding, wifi niet
Cool ding! Moet ik onthouden voor als ik een paar maanden de jungle in trekquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:30 schreef Nightanimal het volgende:
[..]
Op mijn rondreis op de tourfiets door frankrijk had ik een Portable Power Station bij me.
Dat ding stel je in op 5V en kan je vrijwel elke telefoon via USB op aansluiten.
Ik heb bijna 2 weken continue zonder stroom kunnen navigeren met de Samsung Galaxy SII.
De standaard batterij is 1650mAhX3,7Volt=~6.1Wh
PPS=130Wh / 6.1Wh=~21x
Zonder externe batterij kon ik maximaal 16 uur continue navigeren.
Met externe batterij dat bijna in dagen: 21x16=336/24=~14 dagen
[ afbeelding ]
Dat ding is al 4 jaar oud, heeft o.a. 3 maanden Kenia overleefd.
Het is ook wel een blok van 1Kg maar zeker het geld waard!
http://www.thebatterygeek(...)p130_batterygeek.htm
Oh en zoek je een kleinere:
http://www.discountcell.c(...)s2-attain_IGNITEXT_1
3600Mah of te wel 13.3Wh zo uit het vuistje aansluiten.
Dat is idd bijzonder dat je met wifi meer gebruikt... normaal gesproken zou 3g meer moeten verbruiken dan wifiquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:16 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Bijzonder, bij mij is dat juist andersom... bij Wifi gebruikt hij meer.... niet veel overigens.
Kan ik dat dan ergens uitschakelen? Want ik vind het handiger om voor 'berichten' alleen contactpersonen met telefoonnummers erin te hebben.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:06 schreef netolk het volgende:
Ja, je het uitzetten dat ie ze niet meer in contacten weer geeft maar als je een sms wil sturen via berichten (en dan nieuw) dan staan ze er ook allemaal in omdat je dr ook mee kan mailen
Ja dat kan.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:10 schreef Kings het volgende:
[..]
Kan ik dat dan ergens uitschakelen? Want ik vind het handiger om voor 'berichten' alleen contactpersonen met telefoonnummers erin te hebben.
Ondanks dat ik dat aanvink, bevinden alsnog al mijn gmail contactpersonen zich in mijn contactpersonenlijst als ik een smsje wil sturen...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:14 schreef mapampa het volgende:
[..]
Ja dat kan.
contacten > menuknop> meer >weergaveopties> en dan alleen contactpersonen ... aanvinken.
Gek, zojuist even getest en bji mij doet ie dat niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:34 schreef Kings het volgende:
[..]
Ondanks dat ik dat aanvink, bevinden alsnog al mijn gmail contactpersonen zich in mijn contactpersonenlijst als ik een smsje wil sturen...
quote:Hij was al een tijdje uit voor de iPhone, in april kwam de bèta uit, maar nu kan iedereen dan eindelijk ook gratis bellen en berichten sturen onderling. Viber is een hit in communicatieland: volgens de firma wordt er per dag voor 11 miljoen minuten gebeld via de service en dat aantal zal de komende dagen heel erg snel stijgen.
Hoezo zeker weet? Nu heb ik 3 jaar een iPhone gehad en op een enkel krasje na geen enkele schade gehad.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:40 schreef Ofresca het volgende:
Het is dus niet, zoals met de Iphone, dat je zeker weet dat je je scherm een x sloopt?
Ohw... Alle 3 de mensen die ik ken die een iPhone hebben, hebben het scherm kapot (gehad) door hem te laten vallen. Dus nee, dat is niet zeker weten, maar ik weet wel dat ik dan een behoorlijke grote kans op valschade heb.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:45 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hoezo zeker weet? Nu heb ik 3 jaar een iPhone gehad en op een enkel krasje na geen enkele schade gehad.
Ligt er helemaal aan waar je je verzekerd.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:24 schreef MetBas het volgende:
En als je dan een keer aanspraak maakt op je verzekering gaan ze allerlei trucjes uithalen om niet uit te hoeven keren.
Klopt een beetje verzekering vergoed zoiets gewoonquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:28 schreef deepart het volgende:
[..]
Ligt er helemaal aan waar je je verzekerd.
Klik ff op berichten en dan rechts nieuw bericht dan zal je zien dat ook je mail adressen er tussen staan ondanks je de weergave er van hebt uitgezetquote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Gek, zojuist even getest en bji mij doet ie dat niet.
Je kan ook onder weergaveopties van alle accounts aangeven welke je wel en niet getoond wil hebben.
Helpt helaas niet. Ik kijk het morgen nog 1 keertje aan en dan bel ik Hi wel even op.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef netolk het volgende:
ik heb nergens last van...
Misschien je mob opnieuw starten?
Heb je je batterij er al eens uitgehaald en er later weer ingestopt?quote:Op zondag 24 juli 2011 01:09 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Helpt helaas niet. Ik kijk het morgen nog 1 keertje aan en dan bel ik Hi wel even op.
Ik gebruik altijd CC, maar soms kun je de free app downloaden en dan via het menu upgraden en betalen via Paypal.quote:Op zondag 24 juli 2011 12:53 schreef Afwazig het volgende:
Ik wil graag een app kopen maar heb geen creditcard. Hoe doen jullie dit? Of hebben jullie allemaal een cc?
Widgetlocker kun je via de website ook met Paypal kopen.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:11 schreef Afwazig het volgende:
In dit geval (widgetlocker lockscreen) kan ik hem alleen downloaden via de market als ik een cc toevoeg. Mooi waardeloos.
http://www.androidworld.n(...)card-wel-apps-kopen/quote:Op zondag 24 juli 2011 12:53 schreef Afwazig het volgende:
Ik wil graag een app kopen maar heb geen creditcard. Hoe doen jullie dit? Of hebben jullie allemaal een cc?
Ik had ook geen cc, kreeg toen deze tip: https://www.3vcash.nl/ (zie ook de links van Dlocks). Via die site kun je een 'virtuele prepaid creditcard' bestellen. Werkt prima: heb er nu al een aantal apps mee gekocht.quote:Op zondag 24 juli 2011 12:53 schreef Afwazig het volgende:
Bedankt voor de site!quote:
Ja, helaas dat ook al.quote:Op zondag 24 juli 2011 12:51 schreef netolk het volgende:
[..]
Heb je je batterij er al eens uitgehaald en er later weer ingestopt?
Welke klasse is je sd kaart? Onder de 6 kan je kaart het niet allemaal opnemen ofzo. Of neem je het op via je interne kaart?quote:Op zondag 24 juli 2011 15:05 schreef deepart het volgende:
Lite'ning rom 3.2 staat erop. Gelijk ook even mijn nieuwe 32gb kaartje die van de week bij de post zat in mijn telefoon gedaan en alle bestanden van mijn oude kaartje overgezet.
Hebben jullie trouwens ook dat als je op 1080p filmt dat hij hapert bij het terugspelen? Waarschijnlijk is het teveel data om weg te schrijven, iemand die een oplossing heeft voor dat probleem?
Het staat niet op de verpakking, maar hij zal inderdaad onder klasse 6 zitten. Ik heb de fotocamera ingesteld op de externe sd kaart. Schijnbaar pakt hij dan de videocamera ook meteen meequote:Op zondag 24 juli 2011 15:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Welke klasse is je sd kaart? Onder de 6 kan je kaart het niet allemaal opnemen ofzo. Of neem je het op via je interne kaart?
Ik overtuig je,helpt het?quote:Op zondag 24 juli 2011 15:48 schreef FoolWithMokey het volgende:
Man ik wil wel een sgs2 halen, maar weet niet of het 500 euro waard is.
Kan iemand mij overtuigen?
Tja dat hangt toch sterk af van de webshop. Coolblue bijvoorbeeld levert de volgende werkdag.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:54 schreef FoolWithMokey het volgende:
Hoe zit het met levertijden als je een los toestel wilt? Ik ga namelijk woensdag op vakantie, als ik het vandaag bestel, heb ik het dan voor woensdag binnen?
Ja dat beweren meerdere webshops maar hoe betrouwbaar is dag?quote:Op zondag 24 juli 2011 15:55 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Tja dat hangt toch sterk af van de webshop. Coolblue bijvoorbeeld levert de volgende werkdag.
http://www.smartphoneshop(...)ung-galaxy-s-ii.html
Eigen ervaring: zeer betrouwbaar. Ik heb zelf al vaker hier dingen besteld en ook collega's en vrienden. Volgende dag lijkt hier echt, de volgende dag te zijn.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:58 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Ja dat beweren meerdere webshops maar hoe betrouwbaar is dag?
Ik heb de Galaxy SII bij Telecomlink vandaan.quote:
Ok, heb het bij ze besteld, hopen dat ik het dinsdag binnen krijg.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:48 schreef Nightanimal het volgende:
[..]
Ik heb de Galaxy SII bij Telecomlink vandaan.
Pin je niet vast op de voorraadindicatie op de site.
Want die was in mijn geval ook voorradig, maar zodra ik de bestelling had gedaan.
Stond hij ineens niet meer als voorradig vermeldt.
Toen dacht ik, dan had ik zeker de laatste uit de voorraad.
Maar dat bleek niet zo te zijn.
Er lagen nog 2 exemplaren in de winkel die ze die zelfde! dag nog hadden verkocht.
En de voorraadindicatie op de site niet snel genoeg hadden bijgewerkt.
Maar 1 belletje was genoeg, en had m toen alsnog binnen 5 werkdagen.
Terwijl de levering door Samsung destijds(half juni) minimaal was door de grote vraag.
Doet jouw browser ook raar?quote:
Ja en mijn mail doet het niet... Gmail lijkt het nu wel te doen en als ik de Twitter App van Launcher Pro gebruik en ik scroll naar boven (en ik ben helemaal bovenaan) dan wordt het beeld langzaam blauw bovenin...quote:
Dat ga ik nu proberen.... ik ben nu toch al aan het kloten met mijn S2.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:04 schreef jogy het volgende:
Ik ga denk ik binnenkort http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1124396 erop zetten.
Ik heb ook Vodafonequote:Op maandag 25 juli 2011 00:54 schreef De-Hamster het volgende:
Hmm vreemd, ja ik zit nu wel bij Vodafone en hiervoor bij T-Mobile alleen weet ik niet of het direct trager geworden is bij Vodafone. Wat kan ik doen om mijn internet sneller te maken? Aangezien Vodafone gewoon aangaf dat dit de snelste snelheid is die hun aanbieden.
Ik draai deze nu. Hij is stabiel en zo te zien werkt alles, voelt snel aan en de batterij houdt het ook aardig lang uit (schat ik in)quote:Op zondag 24 juli 2011 22:04 schreef jogy het volgende:
Ik ga denk ik binnenkort http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1124396 erop zetten.
Misschien ga ik die er ook op zetten, de browser doet het namelijk niet lekker in lite'ning 3.2. Jammer alleen dat die rom een full wipe nodig heeft.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:04 schreef jogy het volgende:
True maar dan heb je ook meteen nieuwere firmware volgens mij. Goed backuppen in ieder gevalquote:Op maandag 25 juli 2011 11:40 schreef deepart het volgende:
[..]
Misschien ga ik die er ook op zetten, de browser doet het namelijk niet lekker in lite'ning 3.2. Jammer alleen dat die rom een full wipe nodig heeft.
Na de installatie van deze Rom had ik grotendeels van de programma's al weer terug... backuppen via Google is wat dat betreft ideaal.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:52 schreef jogy het volgende:
[..]
True maar dan heb je ook meteen nieuwere firmware volgens mij. Goed backuppen in ieder geval.
Bel ze, zou ik zeggen. Het verschilt nogal per bedrijf.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:16 schreef FoolWithMokey het volgende:
"Nieuwe status: Order verzonden"
Betekent dit dat de order onderweg is naar mijn huis of wat?
Ik zou het niet doen bij een onbekend merk als dit. Een Mugen accu is prima maar is ook veel duurder. Weet niet of die er ook al voor de Samsung is maar zal ongetwijfeld wel komen.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:34 schreef De-Hamster het volgende:
Kan het veel kwaad om de eerder geplaatste batterij met 3500 mA ipv de standaard geleverde batterij met 1650 mA te vervangen.
http://www.ioffer.com/i/3(...)-sii-i9100-472163810
want?quote:Op maandag 25 juli 2011 12:40 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen bij een onbekend merk als dit. Een Mugen accu is prima maar is ook veel duurder. Weet niet of die er ook al voor de Samsung is maar zal ongetwijfeld wel komen.
Tja, de batterij heeft al wel een hoger ampère-uur dan de originele...quote:Op maandag 25 juli 2011 12:51 schreef TJV het volgende:
Dan is het wel te hopen dat die accu niet van kutkwaliteit is..
Omdat vaak blijkt dat je met die accu's die meer beloven en lekker goedkoop zijn niet eens zo lang mee kan als de standaard accu die bij je toestel zat.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:45 schreef netolk het volgende:
[..]
want?
Als het voltage klopt is er op zich geen probleem
vergeet niet je 25 euro aansluitkostenquote:Op maandag 25 juli 2011 14:24 schreef TJV het volgende:
Valt nu nog wel mee, worden wel duurder.
Ik heb een Bel+SMS+Web 200 afgesloten bij Vodafone, met een jaar lang 50% korting. Dan is het 17.50 ipv 35 per maand. Gemiddeld dus 26.25 per maand. Maal 24= 630 euro totaal. De telefoon kost los ¤500,-, dus mijn abbo ''kost'' me eigenlijk ''maar'' ¤130,-. Nog steeds veel geld, maar het is gewoon duur als je alles-in-een wilt.
Nee, equalizer bepaalt welke frequenties geaccentueerd worden.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:28 schreef FoolWithMokey het volgende:
[ afbeelding ]
'Equaliser' betekent toch een gelijkmakende doel ofzo?
equaliZer ja, maar equaliSer dan?quote:Op maandag 25 juli 2011 18:36 schreef lateralize het volgende:
[..]
Nee, equalizer bepaalt welke frequenties geaccentueerd worden.
Gelijkmaker is het letterlijk. Maar in dit geval past het je bass en treble aan voor de muzieksoort die je afspeeltquote:Op maandag 25 juli 2011 18:28 schreef FoolWithMokey het volgende:
[ afbeelding ]
'Equaliser' betekent toch een gelijkmakende doel ofzo?
De kans is niet groot maar ik zou het er niet op wagen. Ik heb zelf een Mugen accu (Desire S) omdat ik weet dat die goed is, dat betaal je er ook voor maar dan krijg je wel meer waar voor je geld.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:50 schreef De-Hamster het volgende:
Maar die accu zal de telefoon niet slopen of zou het echt blijvende schade kunnen veroorzaken?
Hmmm Font Changer en andere Font "veranderprogramma's" werken niet met de Cognition S2 ROM.quote:Op maandag 25 juli 2011 08:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik draai deze nu. Hij is stabiel en zo te zien werkt alles, voelt snel aan en de batterij houdt het ook aardig lang uit (schat ik in)
Andere fonts zijn toch kutquote:Op maandag 25 juli 2011 20:52 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hmmm Font Changer en andere Font "veranderprogramma's" werken niet met de Cognition S2 ROM.
Dat is wel verrekte jammer. Ik dacht een perfecte ROM te hebben
Awquote:Op maandag 25 juli 2011 20:52 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hmmm Font Changer en andere Font "veranderprogramma's" werken niet met de Cognition S2 ROM.
Dat is wel verrekte jammer. Ik dacht een perfecte ROM te hebben
http://www.companionlink.(...)HNnqoCFQIj3godEGvR9wquote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:29 schreef Cracka-ass het volgende:
Hoe kan de sII het makkelijkst syncen met outlook?
Is hetzelfde. Spellingsverschil tussen Amerikaans Engels en Brits Engels.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:37 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
equaliZer ja, maar equaliSer dan?
Maar is T-Mobile niet the way to go aangezien zij nog geen datalimiet stellen?quote:Op maandag 25 juli 2011 14:24 schreef TJV het volgende:
Valt nu nog wel mee, worden wel duurder.
Ik heb een Bel+SMS+Web 200 afgesloten bij Vodafone, met een jaar lang 50% korting. Dan is het 17.50 ipv 35 per maand. Gemiddeld dus 26.25 per maand. Maal 24= 630 euro totaal. De telefoon kost los ¤500,-, dus mijn abbo ''kost'' me eigenlijk ''maar'' ¤130,-. Nog steeds veel geld, maar het is gewoon duur als je alles-in-een wilt.
Niet als je nog tegen de oude voorwaarden je contract hebt afgesloten.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:02 schreef lateralize het volgende:
[..]
Maar is T-Mobile niet the way to go aangezien zij nog geen datalimiet stellen?
Waarom zou je dat willen ? Je beeld kan toch "maar" 480p aan, alles groter dan dat is dus nutteloze infoquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:07 schreef FoolWithMokey het volgende:
Hoe kan ik op youtube kwaliteit van480 naar 720 veranderen. elke keer als ik op dat knopje druk gaat het te snrl weer eeg om te kunnen drukken
ow, dat valt dan weer mee. Ik heb idd ook 1 GB en dat is genoeg voor een maandquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:00 schreef delano.888 het volgende:
KPN veranderd pas 5sept hoor, nu is er nog gewoon 1gb.
BIJ TL was het bij order verzonden, binnen 2 dagen in huis.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:16 schreef FoolWithMokey het volgende:
"Nieuwe status: Order verzonden"
Betekent dit dat de order onderweg is naar mijn huis of wat?
Inmiddels getipt: contacten > weergaveopties > google > mijn contactpersonen aanvinken !quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:47 schreef winterapfel het volgende:
Een vraag van een android newby: ik heb mijn contacten gesyncd met google, alleen nu loop ik tegen hetvolgende aan:
- mijn contactenlijst is leeg, alle contacten zijn verplaatst naar de groep 'mijn contactpersonen'.
Nu geeft whatsapp geen namen van personen meer weer, maar slechts tel nrs.
Verder is het toch weer een extra klik om bij je contactspersonen te komen (je ziet eerst je groepen en klikt daarna door naar 'mijn contactpersonen'
Hoe los ik dit op, met name de tel nrs in whatsapp ipv namen zijn bloedirritant
Nope volgens de berichten wordt het pas augustus, in mei zeiden ze ook juni en in juni zeiden ze juli dus hou rekening met mogelijke vertragingquote:
Contacten, menu -> importerenquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:58 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik heb een samsung jet en nu een SGS2. Bij de Jet sloeg ik m'n contacten allemaal op de sim-kaart op. Nu heb ik die sim in m'n nieuwe SGS2 maar waar vind ik die nu?
Juistquote:
Ja koop een goeie.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:02 schreef FoolWithMokey het volgende:
Ik wil er een hoes voor kopen, tips?
Ik dacht misschien heeft iemand interessante links ofzo.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja koop een goeie.
Kerel, neem eens een gok. Je hoeft niet voor alles tips en trucs te vragen.
Mofi casequote:Op woensdag 27 juli 2011 16:11 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Ik dacht misschien heeft iemand interessante links ofzo.
Ja maar ook die kun je zelf wel vinden.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:11 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Ik dacht misschien heeft iemand interessante links ofzo.
Met de tijd en moeite die jij hebt gestopt in je posts hier had je al lang het antwoord kunnen vinden en allerlei applicaties kunnen downloaden.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:17 schreef Kasanova_ het volgende:
[..]
Mijn dank is groot.
Zal dadelijk even kijken.
En daaraan merk je het dus. Ik bedoel, het blijft een subjectieve ervaring, dus welk antwoord wil je precies? Ja je merkt het, maar je zegt zelf al dat dat je niet uitmaakt..quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:02 schreef Veerboot het volgende:
Ik wil zo'n micro sd-kaartje gaan kopen voor in de telefoon. Maakt het nog uit of dat class 2, 4, 6 of 10 is? Ik snap dat class 10 sneller is dan 2, maar merk je dat verschil ook echt tijdens het gebruik van je telefoon? (Dat het iets langer duurt om er van de computer muziek e.d. naar toe te kopiëren maakt me niet zoveel uit.)
Nou, meer of je het ook op de telefoon zelf merkt. Dus als ik bijvoorbeeld een mp3 wil afspelen, duurt het dan langer voordat die begint te spelen op een class 2- dan op een class 4-kaartje?quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:33 schreef lateralize het volgende:
[..]
En daaraan merk je het dus. Ik bedoel, het blijft een subjectieve ervaring, dus welk antwoord wil je precies? Ja je merkt het, maar je zegt zelf al dat dat je niet uitmaakt..
http://nl.wikipedia.org/wiki/SD-kaart#Classesquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:05 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Nou, meer of je het ook op de telefoon zelf merkt. Dus als ik bijvoorbeeld een mp3 wil afspelen, duurt het dan langer voordat die begint te spelen op een class 2- dan op een class 4-kaartje?
Ik merk wel verschil, eerst had ik een class2 kaartje, en nu class6, en apps geinstalleerd op sd starten wel sneller op. En grote bestanden kopieren gaat ook echt stukken sneller.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:05 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Nou, meer of je het ook op de telefoon zelf merkt. Dus als ik bijvoorbeeld een mp3 wil afspelen, duurt het dan langer voordat die begint te spelen op een class 2- dan op een class 4-kaartje?
Als je weleens high definition opnames wil maken en deze op je sd kaart op wil slaan moet je minimaal een klasse 6 hebben omdat het volgens mij 5 MB per seconde opvreet aan opname, doe je dat neit dan boeit het niet heel veel qua afspelen van mp3's of zo.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:05 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Voor die opnames boeit het ook niet want die gaan standaard al op de USB-storagequote:Op woensdag 27 juli 2011 19:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Als je weleens high definition opnames wil maken en deze op je sd kaart op wil slaan moet je minimaal een klasse 6 hebben omdat het volgens mij 5 MB per seconde opvreet aan opname, doe je dat neit dan boeit het niet heel veel qua afspelen van mp3's of zo.
Dan is het niet boeiend. Maar voor ¤50 heb je een 32 gig kaart die gewoon snel is.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:44 schreef netolk het volgende:
[..]
Voor die opnames boeit het ook niet want die gaan standaard al op de USB-storage
48GB totaal dus. Ik heb er nu 24 inzitten en dat is al meer dan voldoende.quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:13 schreef netolk het volgende:
Ja, idd of het nuttig is is een 2e want wat moet je nou met 32 Gig op je mobiel??
Zeker omdat je ook gewoon internet enzo er op hebt zitten
zit je net 2 classes onder de optimale snelheidquote:Op donderdag 28 juli 2011 09:27 schreef Veerboot het volgende:
Beter te veel dan te weinig, zeg ik altijd maar.32 GB-kaartje (class 4) is zojuist besteld.
hd-filmen doe ik niet aanquote:Op donderdag 28 juli 2011 09:39 schreef jogy het volgende:
[..]
zit je net 2 classes onder de optimale snelheid.
Eh muziek er op zetten? Ik heb alleen al 20 GB muziek op mijn telefoon staan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:13 schreef netolk het volgende:
Ja, idd of het nuttig is is een 2e want wat moet je nou met 32 Gig op je mobiel??
Zeker omdat je ook gewoon internet enzo er op hebt zitten
Sowieso niet helemaal waar. Een klasse 4 kaartje haalt die 5MB/s ook. De klasse geeft aan welke snelheid er constant gehaald kan worden wanneer er simultaan geschreven en gelezen wordt (4MB/s bij klasse 4 dus). In het geval van hd filmen ben je over het algemeen alleen aan het schrijven naar je kaartje, waarbij de snelheid veel hoger ligt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:44 schreef netolk het volgende:
[..]
Voor die opnames boeit het ook niet want die gaan standaard al op de USB-storage
Daarom staat er ook "ik vind"quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:56 schreef lateralize het volgende:
Sja dat is dus afhankelijk van wat je met dat kaartje doet.
Owja die USB-storage had ik er nog niet bij opgeteld...quote:Op donderdag 28 juli 2011 08:51 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
48GB totaal dus. Ik heb er nu 24 inzitten en dat is al meer dan voldoende.
Snap ik, maar voor jou zal dat ook niet altijd geldenquote:
Nou volgens mij niet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:00 schreef lateralize het volgende:
[..]
Snap ik, maar voor jou zal dat ook niet altijd geldenHet ligt eraan wat je doet met het kaartje, ook in jouw geval.
Hmm dat heb ik nog niet vaker gehoord, wat is er precies mis mee?quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:59 schreef TJV het volgende:
De lol was van korte duur, telefoon kan terug omdat de microfoon niet goed is. Yippieyayee.
Maps zit er toch standaard op?quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:39 schreef FoolWithMokey het volgende:
Ik heb sygic navigatie en nederlandse map gedownload, nederlandse map was iets van 250 mb, ik heb net bij applicatie beheer sigic navigatie verwijderd, maar dat was maar 17 mb nog wat, hoe moet ik nu de nederlandse map verwijderen? Als het goed heb je 2 gig waar je applicatie op kunt installeren toch? Daar was dus sygic op geinstalleerd neem ik aan, maar waar is de map geinstalleerd/opgeslagen? Bij usb opslag neem ik aan? Maar nadat ik sygic verwijderd heb is er geen extra geheugen vrijgekomen bij usb opslag, apparaatgeheugen is van 1,68 naar 1.70 gig gegaan, dan is dus maar 20 mb?
Geluid klinkt ontzettend dof, is bijna niet verstaanbaar. Ik plug die headset erin en praat daarmee verder en nergens last van..quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:02 schreef MetBas het volgende:
[..]
Hmm dat heb ik nog niet vaker gehoord, wat is er precies mis mee?
Zo is het, wat je allemaal in 2 jaar kan verzamelen. Tevens kan je dat kaartje mits je na 2 jaar je telefoon niet zijn kwijtgeraakt in je volgende telefoon stoppen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:27 schreef Veerboot het volgende:
Beter te veel dan te weinig, zeg ik altijd maar.32 GB-kaartje (class 4) is zojuist besteld.
Klinkt inderdaad als een fabrieksfout. Terugsturen dan maar.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:16 schreef TJV het volgende:
[..]
Geluid klinkt ontzettend dof, is bijna niet verstaanbaar. Ik plug die headset erin en praat daarmee verder en nergens last van..
En die paar milliseconden neem jij waar?.... knap!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:17 schreef FoolWithMokey het volgende:
Navigeren tussen verschillende verschillende bureaubladen hapert een klein beetje als er de weatherwidget, of youtubewidget op het bureaublad staat waar je naartoe navigeert, merken jullie dit ook of gaat het bij jullie wel gewoon vloeiend? Het is een hapering van een paar millieseconden, heel kort.
Thanks nog voor je reactie.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
http://www.companionlink.(...)HNnqoCFQIj3godEGvR9w
Hoe ziet die er uit?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:05 schreef _Flea_ het volgende:
Iemand al een keer de Veilige Stand gezien op de telefoon? Ik nu al 2x in korte tijd.
Gaat bij mij gewoon bijna altijd vloeiend hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:17 schreef FoolWithMokey het volgende:
Navigeren tussen verschillende verschillende bureaubladen hapert een klein beetje als er de weatherwidget, of youtubewidget op het bureaublad staat waar je naartoe navigeert, merken jullie dit ook of gaat het bij jullie wel gewoon vloeiend? Het is een hapering van een paar millieseconden, heel kort.
Die van mij kan ook weer terug wegens steeds wegvallende verbinding. Alleen nog ff met Hi bellen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:59 schreef TJV het volgende:
De lol was van korte duur, telefoon kan terug omdat de microfoon niet goed is. Yippieyayee.
Het zal je bevallenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:11 schreef DemonRage het volgende:
* DemonRage heeft vandaag z'n Vodafone abo verlengd (gevalletje in b4 the ripoff) en ontvangt binnenkort de SGS2
Ik heb hem al een maand en ik ga pas 16 augustus over op Vodafone.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:04 schreef lateralize het volgende:
Hmm ben benieuwd wanneer ik 'm krijg. 31 augustus ga ik over van Hi naar Vodafone.. krijg ik mijn SGS2 ook dan pas?(jaja, ik kan het natuurlijk ook even aan het verkooppunt vragen, maar ik dacht misschien weet iemand hier dat
)
Hmm oke, maar hoe gebruik je 'm dan? Gewoon zonder 'bel functionaliteit'? Ik neem aan dat ze niet simlock vrij zijn..?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:19 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik heb hem al een maand en ik ga pas 16 augustus over op Vodafone.
16 of 17 juni, toen ik het abonnement afsloot heb ik hem mee gekregen.
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:05 schreef lateralize het volgende:
[..]
Hmm oke, maar hoe gebruik je 'm dan? Gewoon zonder 'bel functionaliteit'? Ik neem aan dat ze niet simlock vrij zijn..?
:| waarom is dat vanzelfsprekend? Zo ver als ik weet is iedere telefoon die je bij een abo krijgt gelocked. Maar mooi om te horenquote:
Volgens mij is dit tegenwoordig alleen bij prepaid het geval. De toestellen die je bij een abonnement zogenaamd gratis krijgt betaal je gewoon zelf in de vorm van een duurder abonnement (versus simonly)quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:35 schreef lateralize het volgende:
[..]
:| waarom is dat vanzelfsprekend? Zo ver als ik weet is iedere telefoon die je bij een abo krijgt gelocked. Maar mooi om te horen
Nou ik heb nog nooit een telefoon met een abonnement gehad die gelocked was, zowel bij HI, KPN als Vodafone. Gewoon zorgen dat je geen branded versie krijgt, die willen nog wel eens een simlock hebben.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:35 schreef lateralize het volgende:
[..]
:| waarom is dat vanzelfsprekend? Zo ver als ik weet is iedere telefoon die je bij een abo krijgt gelocked. Maar mooi om te horen
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:12 schreef Gorgrealis het volgende:
Ik heb nu ook een paar dagen de S2 en bevalt uitstekend, mooi beeld, snel etc. alleen dat ding wordt af en toe zo verrekte heet, schijnt opgelost te gaan worden met nieuwe android versie, maar wanneer komt die
quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:38 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nope volgens de berichten wordt het pas augustus, in mei zeiden ze ook juni en in juni zeiden ze juli dus hou rekening met mogelijke vertraging
Je kan proberen om de batterij er even uit te halen en er weer in te doen. En dan kijken of de batterij wel wil opladen. Als de batterij helemaal leeg is kan het even duren voordat je wat te zien krijgt en/of je hem aan kunt zetten.quote:Op zondag 31 juli 2011 11:09 schreef Quito1 het volgende:
Help!
Mijn batterij is leeg en ik kan hem niet meer opladen. Zowel met de oplader als met de USB kabel pakt mijn toestel hem niet. Dit zal dus een probleem van het toestel moeten zijn lijkt me, iemand hier ervaring mee/oplossing voor?????
Daar krijg je spijt vanquote:Op zondag 31 juli 2011 12:23 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Ik krijg hem ook van de week, teminste hij ligt al klaar bij Vodafone alleen moeten die rukkers van T-mobile toestemming geven op nummerbehoud
Ga hem denk ik alleen wel direct te ruil aanbieden voor een tab 10.1
Waarom dan?quote:
Die rukkers van T-mobile hebben mij na wat twittercontact gelijk geholpen met nummerbehoudt in tegenstelling tot die rukkers van Typhone die het (denk ik) totaal vergeten zijn. Dus heb het zelf maar opgelost ipv te wachten op typhone met hun verrekte kut service.quote:Op zondag 31 juli 2011 12:23 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Ik krijg hem ook van de week, teminste hij ligt al klaar bij Vodafone alleen moeten die rukkers van T-mobile toestemming geven op nummerbehoud
Ga hem denk ik alleen wel direct te ruil aanbieden voor een tab 10.1
Yep in combinatie met een custom fontquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:34 schreef Daywalk3r het volgende:
Dat met die missed calls e.d is toch missed it?
Hmm even zien of missed it ook als apk te kopen is via ideal ofzo.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Yep in combinatie met een custom font
Nee dat hoeft niet... er zijn methoden voor om zonder CC een app te kopen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:35 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hmm even zien of missed it ook als apk te kopen is via ideal ofzo.
Edit: Zo te zien niet. Hmm dan moet ik bij iemand een CC regelen.
quote:
Oh ja vandaar die smiley....quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:03 schreef MetBas het volgende:
[..]
Misschien bedoelt hij er niks mee? Niet altijd achter alles iets zoeken.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Oh ja vandaar die smiley....
En verder vraag ik me af wat voor toegevoegde waarde het bericht heeft....
Het is totaal niet interessant dat een tegenhanger dezelfde functie heeft.
Wel strak, alleen valt je datum een beetje weg, je kan die ook een andere kleur geven of wit laten bijv. Maar erg mooi vind ik.quote:
Waarom zou ik daar onzeker van worden. Ik heb hier zowel een iPhone als een Galaxy S2.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik merk gewoon op dat wel heel erg veel functies direct van de iPhone zijn gekopiëerd. Hierdoor zal het morgen makkelijk wennen zijn als ik het toestel haal![]()
Als jij er onzeker van wordt dat je toestel niet origineel is, is dat niet mijn probleem. Van mij mag de galaxy s2 zoveel mogelijk op de iPhone lijken.
Ja, nou lekker boeienquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:27 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar onzeker van worden. Ik heb hier zowel een iPhone als een Galaxy S2.
Ik vind het gewoon niet nodig om zulke onbelangrijke zaken te benoemen in een speciaal topic over de Galaxy.
Ik wel. Lang leve de vrijheid van een openbaar forumquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:27 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar onzeker van worden. Ik heb hier zowel een iPhone als een Galaxy S2.
Ik vind het gewoon niet nodig om zulke onbelangrijke zaken te benoemen in een speciaal topic over de Galaxy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |