Ik zou het niet doen bij een onbekend merk als dit. Een Mugen accu is prima maar is ook veel duurder. Weet niet of die er ook al voor de Samsung is maar zal ongetwijfeld wel komen.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:34 schreef De-Hamster het volgende:
Kan het veel kwaad om de eerder geplaatste batterij met 3500 mA ipv de standaard geleverde batterij met 1650 mA te vervangen.
http://www.ioffer.com/i/3(...)-sii-i9100-472163810
want?quote:Op maandag 25 juli 2011 12:40 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen bij een onbekend merk als dit. Een Mugen accu is prima maar is ook veel duurder. Weet niet of die er ook al voor de Samsung is maar zal ongetwijfeld wel komen.
Tja, de batterij heeft al wel een hoger ampère-uur dan de originele...quote:Op maandag 25 juli 2011 12:51 schreef TJV het volgende:
Dan is het wel te hopen dat die accu niet van kutkwaliteit is..
Omdat vaak blijkt dat je met die accu's die meer beloven en lekker goedkoop zijn niet eens zo lang mee kan als de standaard accu die bij je toestel zat.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:45 schreef netolk het volgende:
[..]
want?
Als het voltage klopt is er op zich geen probleem
vergeet niet je 25 euro aansluitkostenquote:Op maandag 25 juli 2011 14:24 schreef TJV het volgende:
Valt nu nog wel mee, worden wel duurder.
Ik heb een Bel+SMS+Web 200 afgesloten bij Vodafone, met een jaar lang 50% korting. Dan is het 17.50 ipv 35 per maand. Gemiddeld dus 26.25 per maand. Maal 24= 630 euro totaal. De telefoon kost los ¤500,-, dus mijn abbo ''kost'' me eigenlijk ''maar'' ¤130,-. Nog steeds veel geld, maar het is gewoon duur als je alles-in-een wilt.
Nee, equalizer bepaalt welke frequenties geaccentueerd worden.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:28 schreef FoolWithMokey het volgende:
[ afbeelding ]
'Equaliser' betekent toch een gelijkmakende doel ofzo?
equaliZer ja, maar equaliSer dan?quote:Op maandag 25 juli 2011 18:36 schreef lateralize het volgende:
[..]
Nee, equalizer bepaalt welke frequenties geaccentueerd worden.
Gelijkmaker is het letterlijk. Maar in dit geval past het je bass en treble aan voor de muzieksoort die je afspeeltquote:Op maandag 25 juli 2011 18:28 schreef FoolWithMokey het volgende:
[ afbeelding ]
'Equaliser' betekent toch een gelijkmakende doel ofzo?
De kans is niet groot maar ik zou het er niet op wagen. Ik heb zelf een Mugen accu (Desire S) omdat ik weet dat die goed is, dat betaal je er ook voor maar dan krijg je wel meer waar voor je geld.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:50 schreef De-Hamster het volgende:
Maar die accu zal de telefoon niet slopen of zou het echt blijvende schade kunnen veroorzaken?
Hmmm Font Changer en andere Font "veranderprogramma's" werken niet met de Cognition S2 ROM.quote:Op maandag 25 juli 2011 08:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik draai deze nu. Hij is stabiel en zo te zien werkt alles, voelt snel aan en de batterij houdt het ook aardig lang uit (schat ik in)
Andere fonts zijn toch kutquote:Op maandag 25 juli 2011 20:52 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hmmm Font Changer en andere Font "veranderprogramma's" werken niet met de Cognition S2 ROM.
Dat is wel verrekte jammer. Ik dacht een perfecte ROM te hebben
Awquote:Op maandag 25 juli 2011 20:52 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hmmm Font Changer en andere Font "veranderprogramma's" werken niet met de Cognition S2 ROM.
Dat is wel verrekte jammer. Ik dacht een perfecte ROM te hebben
http://www.companionlink.(...)HNnqoCFQIj3godEGvR9wquote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:29 schreef Cracka-ass het volgende:
Hoe kan de sII het makkelijkst syncen met outlook?
Is hetzelfde. Spellingsverschil tussen Amerikaans Engels en Brits Engels.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:37 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
equaliZer ja, maar equaliSer dan?
Maar is T-Mobile niet the way to go aangezien zij nog geen datalimiet stellen?quote:Op maandag 25 juli 2011 14:24 schreef TJV het volgende:
Valt nu nog wel mee, worden wel duurder.
Ik heb een Bel+SMS+Web 200 afgesloten bij Vodafone, met een jaar lang 50% korting. Dan is het 17.50 ipv 35 per maand. Gemiddeld dus 26.25 per maand. Maal 24= 630 euro totaal. De telefoon kost los ¤500,-, dus mijn abbo ''kost'' me eigenlijk ''maar'' ¤130,-. Nog steeds veel geld, maar het is gewoon duur als je alles-in-een wilt.
Niet als je nog tegen de oude voorwaarden je contract hebt afgesloten.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:02 schreef lateralize het volgende:
[..]
Maar is T-Mobile niet the way to go aangezien zij nog geen datalimiet stellen?
Waarom zou je dat willen ? Je beeld kan toch "maar" 480p aan, alles groter dan dat is dus nutteloze infoquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:07 schreef FoolWithMokey het volgende:
Hoe kan ik op youtube kwaliteit van480 naar 720 veranderen. elke keer als ik op dat knopje druk gaat het te snrl weer eeg om te kunnen drukken
ow, dat valt dan weer mee. Ik heb idd ook 1 GB en dat is genoeg voor een maandquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:00 schreef delano.888 het volgende:
KPN veranderd pas 5sept hoor, nu is er nog gewoon 1gb.
BIJ TL was het bij order verzonden, binnen 2 dagen in huis.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:16 schreef FoolWithMokey het volgende:
"Nieuwe status: Order verzonden"
Betekent dit dat de order onderweg is naar mijn huis of wat?
Inmiddels getipt: contacten > weergaveopties > google > mijn contactpersonen aanvinken !quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:47 schreef winterapfel het volgende:
Een vraag van een android newby: ik heb mijn contacten gesyncd met google, alleen nu loop ik tegen hetvolgende aan:
- mijn contactenlijst is leeg, alle contacten zijn verplaatst naar de groep 'mijn contactpersonen'.
Nu geeft whatsapp geen namen van personen meer weer, maar slechts tel nrs.
Verder is het toch weer een extra klik om bij je contactspersonen te komen (je ziet eerst je groepen en klikt daarna door naar 'mijn contactpersonen'
Hoe los ik dit op, met name de tel nrs in whatsapp ipv namen zijn bloedirritant
Nope volgens de berichten wordt het pas augustus, in mei zeiden ze ook juni en in juni zeiden ze juli dus hou rekening met mogelijke vertragingquote:
Contacten, menu -> importerenquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:58 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik heb een samsung jet en nu een SGS2. Bij de Jet sloeg ik m'n contacten allemaal op de sim-kaart op. Nu heb ik die sim in m'n nieuwe SGS2 maar waar vind ik die nu?
Juistquote:
Ja koop een goeie.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:02 schreef FoolWithMokey het volgende:
Ik wil er een hoes voor kopen, tips?
Ik dacht misschien heeft iemand interessante links ofzo.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja koop een goeie.
Kerel, neem eens een gok. Je hoeft niet voor alles tips en trucs te vragen.
Mofi casequote:Op woensdag 27 juli 2011 16:11 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Ik dacht misschien heeft iemand interessante links ofzo.
Ja maar ook die kun je zelf wel vinden.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:11 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Ik dacht misschien heeft iemand interessante links ofzo.
Met de tijd en moeite die jij hebt gestopt in je posts hier had je al lang het antwoord kunnen vinden en allerlei applicaties kunnen downloaden.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:17 schreef Kasanova_ het volgende:
[..]
Mijn dank is groot.
Zal dadelijk even kijken.
En daaraan merk je het dus. Ik bedoel, het blijft een subjectieve ervaring, dus welk antwoord wil je precies? Ja je merkt het, maar je zegt zelf al dat dat je niet uitmaakt..quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:02 schreef Veerboot het volgende:
Ik wil zo'n micro sd-kaartje gaan kopen voor in de telefoon. Maakt het nog uit of dat class 2, 4, 6 of 10 is? Ik snap dat class 10 sneller is dan 2, maar merk je dat verschil ook echt tijdens het gebruik van je telefoon? (Dat het iets langer duurt om er van de computer muziek e.d. naar toe te kopiëren maakt me niet zoveel uit.)
Nou, meer of je het ook op de telefoon zelf merkt. Dus als ik bijvoorbeeld een mp3 wil afspelen, duurt het dan langer voordat die begint te spelen op een class 2- dan op een class 4-kaartje?quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:33 schreef lateralize het volgende:
[..]
En daaraan merk je het dus. Ik bedoel, het blijft een subjectieve ervaring, dus welk antwoord wil je precies? Ja je merkt het, maar je zegt zelf al dat dat je niet uitmaakt..
http://nl.wikipedia.org/wiki/SD-kaart#Classesquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:05 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Nou, meer of je het ook op de telefoon zelf merkt. Dus als ik bijvoorbeeld een mp3 wil afspelen, duurt het dan langer voordat die begint te spelen op een class 2- dan op een class 4-kaartje?
Ik merk wel verschil, eerst had ik een class2 kaartje, en nu class6, en apps geinstalleerd op sd starten wel sneller op. En grote bestanden kopieren gaat ook echt stukken sneller.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:05 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Nou, meer of je het ook op de telefoon zelf merkt. Dus als ik bijvoorbeeld een mp3 wil afspelen, duurt het dan langer voordat die begint te spelen op een class 2- dan op een class 4-kaartje?
Als je weleens high definition opnames wil maken en deze op je sd kaart op wil slaan moet je minimaal een klasse 6 hebben omdat het volgens mij 5 MB per seconde opvreet aan opname, doe je dat neit dan boeit het niet heel veel qua afspelen van mp3's of zo.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:05 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Voor die opnames boeit het ook niet want die gaan standaard al op de USB-storagequote:Op woensdag 27 juli 2011 19:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Als je weleens high definition opnames wil maken en deze op je sd kaart op wil slaan moet je minimaal een klasse 6 hebben omdat het volgens mij 5 MB per seconde opvreet aan opname, doe je dat neit dan boeit het niet heel veel qua afspelen van mp3's of zo.
Dan is het niet boeiend. Maar voor ¤50 heb je een 32 gig kaart die gewoon snel is.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:44 schreef netolk het volgende:
[..]
Voor die opnames boeit het ook niet want die gaan standaard al op de USB-storage
48GB totaal dus. Ik heb er nu 24 inzitten en dat is al meer dan voldoende.quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:13 schreef netolk het volgende:
Ja, idd of het nuttig is is een 2e want wat moet je nou met 32 Gig op je mobiel??
Zeker omdat je ook gewoon internet enzo er op hebt zitten
zit je net 2 classes onder de optimale snelheidquote:Op donderdag 28 juli 2011 09:27 schreef Veerboot het volgende:
Beter te veel dan te weinig, zeg ik altijd maar.32 GB-kaartje (class 4) is zojuist besteld.
hd-filmen doe ik niet aanquote:Op donderdag 28 juli 2011 09:39 schreef jogy het volgende:
[..]
zit je net 2 classes onder de optimale snelheid.
Eh muziek er op zetten? Ik heb alleen al 20 GB muziek op mijn telefoon staan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:13 schreef netolk het volgende:
Ja, idd of het nuttig is is een 2e want wat moet je nou met 32 Gig op je mobiel??
Zeker omdat je ook gewoon internet enzo er op hebt zitten
Sowieso niet helemaal waar. Een klasse 4 kaartje haalt die 5MB/s ook. De klasse geeft aan welke snelheid er constant gehaald kan worden wanneer er simultaan geschreven en gelezen wordt (4MB/s bij klasse 4 dus). In het geval van hd filmen ben je over het algemeen alleen aan het schrijven naar je kaartje, waarbij de snelheid veel hoger ligt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:44 schreef netolk het volgende:
[..]
Voor die opnames boeit het ook niet want die gaan standaard al op de USB-storage
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |