Ik zou het niet doen bij een onbekend merk als dit. Een Mugen accu is prima maar is ook veel duurder. Weet niet of die er ook al voor de Samsung is maar zal ongetwijfeld wel komen.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:34 schreef De-Hamster het volgende:
Kan het veel kwaad om de eerder geplaatste batterij met 3500 mA ipv de standaard geleverde batterij met 1650 mA te vervangen.
http://www.ioffer.com/i/3(...)-sii-i9100-472163810
want?quote:Op maandag 25 juli 2011 12:40 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen bij een onbekend merk als dit. Een Mugen accu is prima maar is ook veel duurder. Weet niet of die er ook al voor de Samsung is maar zal ongetwijfeld wel komen.
Tja, de batterij heeft al wel een hoger ampère-uur dan de originele...quote:Op maandag 25 juli 2011 12:51 schreef TJV het volgende:
Dan is het wel te hopen dat die accu niet van kutkwaliteit is..
Omdat vaak blijkt dat je met die accu's die meer beloven en lekker goedkoop zijn niet eens zo lang mee kan als de standaard accu die bij je toestel zat.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:45 schreef netolk het volgende:
[..]
want?
Als het voltage klopt is er op zich geen probleem
vergeet niet je 25 euro aansluitkostenquote:Op maandag 25 juli 2011 14:24 schreef TJV het volgende:
Valt nu nog wel mee, worden wel duurder.
Ik heb een Bel+SMS+Web 200 afgesloten bij Vodafone, met een jaar lang 50% korting. Dan is het 17.50 ipv 35 per maand. Gemiddeld dus 26.25 per maand. Maal 24= 630 euro totaal. De telefoon kost los ¤500,-, dus mijn abbo ''kost'' me eigenlijk ''maar'' ¤130,-. Nog steeds veel geld, maar het is gewoon duur als je alles-in-een wilt.
Nee, equalizer bepaalt welke frequenties geaccentueerd worden.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:28 schreef FoolWithMokey het volgende:
[ afbeelding ]
'Equaliser' betekent toch een gelijkmakende doel ofzo?
equaliZer ja, maar equaliSer dan?quote:Op maandag 25 juli 2011 18:36 schreef lateralize het volgende:
[..]
Nee, equalizer bepaalt welke frequenties geaccentueerd worden.
Gelijkmaker is het letterlijk. Maar in dit geval past het je bass en treble aan voor de muzieksoort die je afspeeltquote:Op maandag 25 juli 2011 18:28 schreef FoolWithMokey het volgende:
[ afbeelding ]
'Equaliser' betekent toch een gelijkmakende doel ofzo?
De kans is niet groot maar ik zou het er niet op wagen. Ik heb zelf een Mugen accu (Desire S) omdat ik weet dat die goed is, dat betaal je er ook voor maar dan krijg je wel meer waar voor je geld.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:50 schreef De-Hamster het volgende:
Maar die accu zal de telefoon niet slopen of zou het echt blijvende schade kunnen veroorzaken?
Hmmm Font Changer en andere Font "veranderprogramma's" werken niet met de Cognition S2 ROM.quote:Op maandag 25 juli 2011 08:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik draai deze nu. Hij is stabiel en zo te zien werkt alles, voelt snel aan en de batterij houdt het ook aardig lang uit (schat ik in)
Andere fonts zijn toch kutquote:Op maandag 25 juli 2011 20:52 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hmmm Font Changer en andere Font "veranderprogramma's" werken niet met de Cognition S2 ROM.
Dat is wel verrekte jammer. Ik dacht een perfecte ROM te hebben
Awquote:Op maandag 25 juli 2011 20:52 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hmmm Font Changer en andere Font "veranderprogramma's" werken niet met de Cognition S2 ROM.
Dat is wel verrekte jammer. Ik dacht een perfecte ROM te hebben
http://www.companionlink.(...)HNnqoCFQIj3godEGvR9wquote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:29 schreef Cracka-ass het volgende:
Hoe kan de sII het makkelijkst syncen met outlook?
Is hetzelfde. Spellingsverschil tussen Amerikaans Engels en Brits Engels.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:37 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
equaliZer ja, maar equaliSer dan?
Maar is T-Mobile niet the way to go aangezien zij nog geen datalimiet stellen?quote:Op maandag 25 juli 2011 14:24 schreef TJV het volgende:
Valt nu nog wel mee, worden wel duurder.
Ik heb een Bel+SMS+Web 200 afgesloten bij Vodafone, met een jaar lang 50% korting. Dan is het 17.50 ipv 35 per maand. Gemiddeld dus 26.25 per maand. Maal 24= 630 euro totaal. De telefoon kost los ¤500,-, dus mijn abbo ''kost'' me eigenlijk ''maar'' ¤130,-. Nog steeds veel geld, maar het is gewoon duur als je alles-in-een wilt.
Niet als je nog tegen de oude voorwaarden je contract hebt afgesloten.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:02 schreef lateralize het volgende:
[..]
Maar is T-Mobile niet the way to go aangezien zij nog geen datalimiet stellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |