Yep in combinatie met een custom fontquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:34 schreef Daywalk3r het volgende:
Dat met die missed calls e.d is toch missed it?
Hmm even zien of missed it ook als apk te kopen is via ideal ofzo.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Yep in combinatie met een custom font
Nee dat hoeft niet... er zijn methoden voor om zonder CC een app te kopen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:35 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hmm even zien of missed it ook als apk te kopen is via ideal ofzo.
Edit: Zo te zien niet. Hmm dan moet ik bij iemand een CC regelen.
quote:
Oh ja vandaar die smiley....quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:03 schreef MetBas het volgende:
[..]
Misschien bedoelt hij er niks mee? Niet altijd achter alles iets zoeken.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Oh ja vandaar die smiley....
En verder vraag ik me af wat voor toegevoegde waarde het bericht heeft....
Het is totaal niet interessant dat een tegenhanger dezelfde functie heeft.
Wel strak, alleen valt je datum een beetje weg, je kan die ook een andere kleur geven of wit laten bijv. Maar erg mooi vind ik.quote:
Waarom zou ik daar onzeker van worden. Ik heb hier zowel een iPhone als een Galaxy S2.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik merk gewoon op dat wel heel erg veel functies direct van de iPhone zijn gekopiëerd. Hierdoor zal het morgen makkelijk wennen zijn als ik het toestel haal![]()
Als jij er onzeker van wordt dat je toestel niet origineel is, is dat niet mijn probleem. Van mij mag de galaxy s2 zoveel mogelijk op de iPhone lijken.
Ja, nou lekker boeienquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:27 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar onzeker van worden. Ik heb hier zowel een iPhone als een Galaxy S2.
Ik vind het gewoon niet nodig om zulke onbelangrijke zaken te benoemen in een speciaal topic over de Galaxy.
Ik wel. Lang leve de vrijheid van een openbaar forumquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:27 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar onzeker van worden. Ik heb hier zowel een iPhone als een Galaxy S2.
Ik vind het gewoon niet nodig om zulke onbelangrijke zaken te benoemen in een speciaal topic over de Galaxy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |