Bijvoorbeeldquote:Op maandag 18 juli 2011 21:45 schreef Fascination het volgende:
http://digitalvanity.me/tagged/android
Hier staan zoveel mooie dingen.Alleen geen info over hoe je het moet maken.
http://lmgtfy.com/?q=reserve+batterij+samsung+galaxy+s2quote:Op maandag 18 juli 2011 23:01 schreef De-Hamster het volgende:
Zijn er ergens ook reserve batterijen te kopen, zodat je een reserve batterij bij je hebt als je de mogelijkheid niet direct hebt om op te laden.
http://www.gsmpunt.nl/acc(...)laxy-s-ii/batterijenquote:Op maandag 18 juli 2011 23:01 schreef De-Hamster het volgende:
Zijn er ergens ook reserve batterijen te kopen, zodat je een reserve batterij bij je hebt als je de mogelijkheid niet direct hebt om op te laden.
De eerste toestellen die uitkwamen waren unbranded. Ondertussen zijn ze wel branded (of iniedergeval een gedeelte ervan). Zo ook bij T-mobile.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:34 schreef MetBas het volgende:
Het toestel is unbranded, dus naar mijn weten is er niet iets zoals Vodafone firmware.
Dat zal dan idd wel maar wel kut ben blij dat die van mij unbranded is...quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:07 schreef MetBas het volgende:
Oh dat is wel crap dan, ik dacht dat ze allemaal unbranded waren. Wat zit er allemaal op dan, Vodafone bootscreen of zo? Maar ach, lang leve rooten en custom rom.
Kies is idd gewoon kut jaquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:44 schreef rcco het volgende:
Ik heb Kies maar verwijderd, het verkracht m'n hele computer.
Bij werkt het ook maar het is gewoon niet een fijn programma en duurt lang voordat ie is opgestart dus gaat het sneller via explorerquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:04 schreef MetBas het volgende:
Ik heb eigenlijk totaal geen problemen met Kies, maar ik heb een Mac misschien ligt het daar aan. Ik bedoel, het programma is niet supergeweldig of zo, maar hij doet het hier wel gewoon.
Op mijn rondreis op de tourfiets door frankrijk had ik een Portable Power Station bij me.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:01 schreef De-Hamster het volgende:
Dan moet je de update installeren via Kies, dan gaat ie zeker 1,5 keer langer mee.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:20 schreef lady-wrb het volgende:
het is idd van de trieste dat je met een volle accu vertrekt en gewoon nog geen 8 uur verder istie zo goed als leeg
kan iemand me duidelijk maken hoe je foto's vanaf het toestel op de computer krijgt?
Ja ik heb het sinds vanmorgen dat k geen 3G/HSDPA verbinding kan maken. strange...quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:35 schreef Zwansen het volgende:
Hebben meer mensen last van connectieproblemen? Ik heb het zowel met mobiel internet als thuis op mn Wifi. Het ligt niet aan mn Wifi want mn vriendin heeft dezelfde telefoon en heeft nergens last van.
Bij mij kan ik soms gewoon niet connecten terwijl ik wel de wireless ontvang. Daarnaast valt mn Hi-verbinding ook regelmatig weg. Hier had ik voorheen met mn HTC Desire vrijwel nooit last van.
Heb ik ook gehad, maar dit was mij omdat KPN storing had, daarna geen last meer van gehad. Telefoon werkt nu weer helemaal naar behoren. Ben er weer helemaal mee in m'n nopjes.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:37 schreef Nightanimal het volgende:
[..]
Ja ik heb het sinds vanmorgen dat k geen 3G/HSDPA verbinding kan maken. strange...
Dat lijkt mij in ieder geval een hardwarematig probleem eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:29 schreef Dynames het volgende:
Mijn galaxy s2 geeft de heletijd vanzelf aan dat ie een pc verbinding heeft terwijl dit helemaal niet is.
Ook afentoe geeft ie aan dattie nog aan de oplader is aangesloten terwijl ook dit niet is.
Wie weet wat ik hier aan kan doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |