want dit is sneller.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wrom niet degene met lapo nieuwe?
huh zit r een datum op ??quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:41 schreef Ikbenserieus het volgende:
Wie rookt nog meer shag over de datum?
Ervaringen uitwisselingen enz.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Hihi deze vond ik net.
Mg ik je ook met een bijl slaan..ik begraaf je in de tuin van mijn buren.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:41 schreef gogosweden het volgende:
[..]
zullen wij neuken in de tuin? ik heb namelijk geen buren
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:41 schreef gamezz het volgende:
Dit gaat snel manen ik had nog de #302 ook
cool broquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:41 schreef gamezz het volgende:
He koel die heb ik nog niet eens gezien ik sta er ook tussen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Hihi deze vond ik net.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Mg ik je ook met een bijl slaan..ik begraaf je in de tuin van mijn buren.
WAAR BEN IK IN DEZE?!?!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Hihi deze vond ik net.
Je Fok!ed vanuit de zee zo te zien.quote:
Moet je ook niet doen he gekkie!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:41 schreef gamezz het volgende:
Ja, ik denk het wel, anders ga ik een paar mensen vermoorden voor mijn plezier.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:41 schreef gamezz het volgende:
[..]
Maar ja, je hebt daar vast wel airco hoop ik.
Zal het ook even noteren.
jij bent de mod hier. Fix it!quote:
OMG IK STA EROPquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Hihi deze vond ik net.
Pownedquote:
MAAR HET IS WEL MOGELIJK.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:43 schreef Internet-Held het volgende:
Op de mobiel is het moeilijk om alles zo snel bij te houden....
op pc ookquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:43 schreef Internet-Held het volgende:
Niet mobiel nachtbaggeren. Problem solved.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:43 schreef Internet-Held het volgende:
bedankt voor de tip. tinypic is kut met hun chineesquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Gebruik imgur of plaatjesupload.nl
Achter laptop ook.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:43 schreef Internet-Held het volgende:
Prima plan, jaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:43 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Niet mobiel nachtbaggeren. Problem solved.
ik ben xpert problem solver.
nieuwe UI?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:43 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Niet mobiel nachtbaggeren. Problem solved.
ik ben xpert problem solver.
Er komt een tijd....quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:43 schreef Internet-Held het volgende:
jaquote:
Laat die app maar komen...quote:
Ik neem het op voor mn babymeisjj.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:44 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Jij nog iets gemener, om het te bevestigen.
ja mja kon het niet bijhoudenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen he gekkie!
quote:[..]
Ja, ik denk het wel, anders ga ik een paar mensen vermoorden voor mijn plezier.![]()
Tof.
Nobele pixelstrijder.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik neem het op voor mn babymeisjj.
Oh ja?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:43 schreef Brownies het volgende:
[..]
ja ik kan wel chinees hoor daar niet van maarja..
halloquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:45 schreef vieze_freddie het volgende:
wil iemand hallo tegen me zeggen dan voel ik me goed enzo
quote:
Nee.quote:
Aww arme jij.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:45 schreef gamezz het volgende:
[..]
ja mja kon het niet bijhouden [ afbeelding ]
[..]Klinkt gevaarlijk.
En Duits, klinkt zo lekker.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja?
Jeej ik ga iemand neuken die Chinees kan.
I came.quote:
Hmm ik denk dat je met een klein voorwerp met de zelfde dichtheid(neem een schedel) op een groot oppervlakte(neem een schedel) slaat/stoot het grootste oppervlak breekt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:43 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
pas op gurl ik sla je kapot ermee
NEE SATAN IS OP FOK! OH NEE!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:45 schreef JApieman het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
HET WERK VAN SATAN IK ZEG HET JE
That's what she said.quote:
Gaat het weer een beetje beter?quote:
Wil je dan wel kreunen in het Duits/Chinees als ik je aan het ballen ben?quote:
Daar heb je ook internet. Ik gebruik die van de buren.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je Fok!ed vanuit de zee zo te zien.
Ze gaan nog wat meemaken daar.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Aww arme jij.![]()
Ik ben hartstikke link als ik het warm heb, of als ik hongerig ben.
Vanwaar opeens zoveel liefde, if I may ask?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]WUT
[..]
Nee.
[..]
Aww arme jij.![]()
Ik ben hartstikke link als ik het warm heb, of als ik hongerig ben.
kksmerigquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:47 schreef sciter het volgende:
Ik heb nu trouwens een baard die ik bij kan houden met een huishoudschaar.
rest niet?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:47 schreef Brownies het volgende:
ja ik ga mn kont naar mn kamer verplaatsen doei
Doe je voorzichtigquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:47 schreef Brownies het volgende:
Daar houden zeilmeisjes niet van he.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:47 schreef sciter het volgende:
Ik heb nu trouwens een baard die ik bij kan houden met een huishoudschaar.
doei!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:47 schreef Brownies het volgende:
Eerstgenoemde.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:48 schreef monkyyy het volgende:
Welke film draai ik op deachtergron, Goodfellas of American Psycho. Moeilijke keus....
Ik ga me morgen ook scheren. Maar die zeilchicks diggen die non-chalante stijl.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:47 schreef JApieman het volgende:
[..]
Daar houden zeilmeisjes niet van he.
American Psycho!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:48 schreef monkyyy het volgende:
Welke film draai ik op de achtergrond, Goodfellas of American Psycho. Moeilijke keus....
Jawel kapitein baard had zelfs een grote snor. Die éne, je weet wel.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:47 schreef JApieman het volgende:
[..]
Daar houden zeilmeisjes niet van he.
IK GA VRAGEN OF IK EEN BLOG MAG BIJHOUDEN HIER OP DE FOKS VET GEZELLIG MET FOTO'S ALLES ENZO.quote:
Ik zit altijd vol met liefde!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:47 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Vanwaar opeens zoveel liefde, if I may ask?
Tweede.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:48 schreef monkyyy het volgende:
Welke film draai ik op de achtergrond, Goodfellas of American Psycho. Moeilijke keus....
Ja maar baarden die je kan knippen met een schaar, weenie, weenie.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:48 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik ga me morgen ook scheren. Maar die zeilchicks diggen die non-chalante stijl.
hihi trekkenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:49 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
ooo wat een spanning... ik trek het bijna niet meer
American Psycho wordt hem, Christian Bale.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:48 schreef monkyyy het volgende:
Zo erg is het ook niet, maar het is mogelijk om met een schaar stukjes af te knippen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:49 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja maar baarden die je kan knippen met een schaar, weenie, weenie.
Dan ga ik nu slapen. Slaap lekker!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
IK GA VRAGEN OF IK EEN BLOG MAG BIJHOUDEN HIER OP DE FOKS VET GEZELLIG MET FOTO'S ALLES ENZO.
[..]
Ik zit altijd vol met liefde!![]()
Welterustenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:49 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Dan ga ik nu slapen. Slaap lekker!![]()
Dat zou vet zijn!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
IK GA VRAGEN OF IK EEN BLOG MAG BIJHOUDEN HIER OP DE FOKS VET GEZELLIG MET FOTO'S ALLES ENZO.
kk kachel?quote:
gwn alleen bovenlichaam dan tochquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:50 schreef aight1 het volgende:
Morgen fitnessen maar wel knieblessure weenie of verstandig is.
Niet doen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:50 schreef aight1 het volgende:
Morgen fitnessen maar wel knieblessure weenie of verstandig is.
Ja denk het. Maar dat is saai. Rennen enzo is leuk.quote:
Zal ik Yvonne een PM sturen ja?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:50 schreef gamezz het volgende:
[..]
Dat zou vet zijn!Maar je kan daar dus toch op internet?
Mwah, rennen heb ik na 10 minuutjes ook wel weer gezien.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:51 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja denk het. Maar dat is saai. Rennen enzo is leuk.
Als ik je 7000ste post nou verwijder kun je het feest steeds weer opnieuw vieren. Alsof je nooit oud wordtquote:
Halfuurtje minstensssquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:51 schreef JApieman het volgende:
[..]
Mwah, rennen heb ik na 10 minuutjes ook wel weer gezien.
he dat doen we !quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als ik je 7000ste post nou verwijder kun je het feest steeds weer opnieuw vieren. Alsof je nooit oud wordt
Zou geniaal zijn wel!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als ik je 7000ste post nou verwijder kun je het feest steeds weer opnieuw vieren. Alsof je nooit oud wordt
HAHAquote:
Ik ging altijd daarna nog voetballen in het zaaltje ernaast dus dan zit je ook wel aan een half uur ja.quote:
Ja?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:52 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ja werkelijk briljant, iets voor in de Quest.
Op zo'n loopband kan ik heel lang rennen mits er een goed programma op tv is.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:51 schreef JApieman het volgende:
[..]
Mwah, rennen heb ik na 10 minuutjes ook wel weer gezien.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
American Psycho wordt hem, Christian Bale.
deze reactie doet me denken aan een lekkere meid die zich zelf zit te vingeren op het wordt sperma, ongeveer in de beurt?=$quote:
Ah ja, dat doe ik gwn op andere gelegenhedenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:52 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik ging altijd daarna nog voetballen in het zaaltje ernaast dus dan zit je ook wel aan een half uur ja.
ik ben een manquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:53 schreef thavinca het volgende:
[..]
deze reactie doet me denken aan een lekkere meid die zich zelf zit te vingeren op het wordt sperma, ongeveer in de beurt?=$
Nu altijd Tour de France bijna, opzich ook wel leuk soms.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:52 schreef sciter het volgende:
[..]
Op zo'n loopband kan ik heel lang rennen mits er een goed programma op tv is.
Ik ben net geweest mooie drol, vaste structuur, 673 gram, met pitjes en derde in het algemeen klassement.quote:
Ik voetbal ook gewoon buiten nog hoor, het mag nu ook niet meer in dat zaaltje omdat we de lampen kapot geschopt hebben per ongeluk.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:53 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ah ja, dat doe ik gwn op andere gelegenheden
Mijn zegen heb je.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zal ik Yvonne een PM sturen ja?
En ja.En desnoods ga ik naar een internetcafe, ik moet contact houden met bepaalde mensen.
Die kan ik niet 5 weken missen.
Train gewoon ff je upperbody en ga spinnen want met lopen belast je je knieen veel omdat er een harde klap op komt. Mensen zijn niet gemaakt op lang en hard te rennen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:53 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ah ja, dat doe ik gwn op andere gelegenheden
Ik wil een trainingsding waar ik mijn fiets in kan hangen zodat ik tv kan kijken terwijl ik fiets.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:54 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nu altijd Tour de France bijna, opzich ook wel leuk soms.
Ja denk het wel. Maar spinnen hou ik niet van, ik ga denkik gewoon fietsen, als m´n knie dat houdt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Train gewoon ff je upperbody en ga spinnen want met lopen belast je je knieen veel omdat er een harde klap op komt. Mensen zijn niet gemaakt op lang en hard te rennen.
Ze hebben wel fietsen waarop je niet vooruit gaat hoor.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:54 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik wil een trainingsding waar ik mijn fiets in kan hangen zodat ik tv kan kijken terwijl ik fiets.
Ik dacht meer aan de frontpagequote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:54 schreef gamezz het volgende:
[..]
Mijn zegen heb je.Waar wil je het dan openen, in TRV? Of je vraagt het aan de mods daar.
Internetcafé kan altijd idd. Mobiel is ook weer zo duur, of je moet wifi hebben.
Vingerende meisjes o ja o ja o ja o ja o ja o ja o ja o ja o jaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:54 schreef Ikbenserieus het volgende:
Ik vraag het gewoon:
MEISJES, MEISJEUUUSSSS, VINDEN JULLIE HET LEUK OM EEN TREKKENDE JONGEN TE ZIEN, JONGENS VINDEN DAT WEL LEUK ALS MEISJES ZICH VINGEREN.![]()
![]()
![]()
![]()
TOE ZEG ISSSSSS....
spinning is fietsen.:Pquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:55 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja denk het wel. Maar spinnen hou ik niet van, ik ga denkik gewoon fietsen, als m´n knie dat houdt.
Ja, maar dan zit ik in mijn eigen zadel en niet op zon hometrainerquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:55 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ze hebben wel fietsen waarop je niet vooruit gaat hoor.
Slaap lekker slet.quote:
Ja weet ik, maar zo met hele lage weerstand en erg snel enzo. Gewoon zwaarder en langdurig vind ik fijner.quote:
ieuw nee.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:54 schreef Ikbenserieus het volgende:
Ik vraag het gewoon:
MEISJES, MEISJEUUUSSSS, VINDEN JULLIE HET LEUK OM EEN TREKKENDE JONGEN TE ZIEN, JONGENS VINDEN DAT WEL LEUK ALS MEISJES ZICH VINGEREN.![]()
![]()
![]()
![]()
TOE ZEG ISSSSSS....
Ah, zo. gewoon staand fietsen hele tijd dan.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:56 schreef sciter het volgende:
[..]
Ja, maar dan zit ik in mijn eigen zadel en niet op zon hometrainer
smoesjesquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ok ik ga nu slapen omdat ik dat al van plan was niet omdat zon knaap als jij dat zegt.
dat was omat jij niet snel genoeg wasquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je had al 7003 posts... en dan ga ik er geen 3 verwijderen
quote:
en ook nog een vraag stellen in zijn lapo, daar kan ik toch heul niet op antwoordenquote:
Gaat nu een beetje in een normaal tempoquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:57 schreef Brownies het volgende:
pff op de 9e pagina pas.. had wel meer verwacht!
picsquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:58 schreef Chloroform het volgende:
Nou jongens, het is gelukt hoor! Ik ben er weer.
Nou hoera.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:58 schreef Chloroform het volgende:
Nou jongens, het is gelukt hoor! Ik ben er weer.
Heey vieze Freddyquote:
Haha, kan ook.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan de frontpageHehe nee grapje.
Ik weet niet of ik het wel doe, misschien als ik terug ben een topic openen. Moet nog even kijken hoe en wat.
En we hebben daar geen WiFi.Dus mehh. Ben benieuwd hoor.
staan op m'n twitter #chloroformpoeppixquote:
Nee je moeder wel toen ik haar neukte.quote:
Gelukkig maar...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:58 schreef gogosweden het volgende:
[..]
en ook nog een vraag stellen in zijn lapo, daar kan ik toch heul niet op antwoorden
Don't give me attitude.quote:
ja dit kan ik beter bijhouden geloof ikquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Gaat nu een beetje in een normaal tempo
Het was oprecht.quote:
Jaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:56 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ah, zo. gewoon staand fietsen hele tijd dan.
ik dacht dat je zo seksueel gefrustreerd was. of is dit een oude ervaring?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee je moeder wel toen ik haar neukte.
Dat was een garpje. Ik wacht nog steeds op mijn pityfuck.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:00 schreef Brownies het volgende:
[..]
ik dacht dat je zo seksueel gefrustreerd was. of is dit een oude ervaring?
Dat is kksneuquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:00 schreef Chloroform het volgende:
Iedereen heeft zo'n sig van "die en die schreef toen en toen van dit en dit over mij dus ik ben cool"![]()
![]()
wil je ook ff zeggen dat ik cool ben dan kan die in me sigquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:00 schreef Chloroform het volgende:
Iedereen heeft zo'n sig van "die en die schreef toen en toen van dit en dit over mij dus ik ben cool"![]()
![]()
Trusten!quote:
Daarom geen sig.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:00 schreef Chloroform het volgende:
![]()
Ik niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:00 schreef Chloroform het volgende:
![]()
nee.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:01 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
wil je ook ff zeggen dat ik cool ben dan kan die in me sig
boeren?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:01 schreef thavinca het volgende:
Alle ..... Zijn homo !!!! (Vul maar in )
thavinca´squote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:01 schreef thavinca het volgende:
Ohwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
homo'squote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:01 schreef thavinca het volgende:
je moet geen grapjes maken over je problemenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat was een garpje. Ik wacht nog steeds op mijn pityfuck.
Die ook.quote:
Justin Bieber is homooooooooooooquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:01 schreef thavinca het volgende:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohwnee je moet spontaan een stijve krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar KLB verkiezingen 2012.
Soms wel ja.quote:
Ik probeer ze weg te lachen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:01 schreef Brownies het volgende:
[..]
je moet geen grapjes maken over je problemen
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:02 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee je moet spontaan een stijve krijgen
Dit alles heeft werkt dan juist averechts, dat snap je hopelijk welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kut !quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit alles heeft werkt dan juist averechts, dat snap je hopelijk wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar KLB verkiezingen 2012.
Slaap lekker!quote:
De nieuwe spellingsnazi?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:03 schreef Chloroform het volgende:
Mag ik trouwens ook even melden dat ik de nieuwe fok! spellchecker aka Taalnazi ben?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Oh jaa jho? geod omm te weeten ikke zall beteert leten op mijn spellinngquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:03 schreef Chloroform het volgende:
Mag ik trouwens ook even melden dat ik de nieuwe fok! spellchecker aka Taalnazi ben?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:03 schreef gamezz het volgende:
[..]
De nieuwe spellingsnazi?Welkom, collega
FOK! is in hoofdletters.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:03 schreef Chloroform het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Zie je we zijn bestemd voor elkaar.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:03 schreef Brownies het volgende:
[..]
oh ja oke dat heb ik soms ook wel. ik snap je
Scherp.quote:
Bedankt Ludo Sanders!quote:
Trustenquote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:03 schreef gogosweden het volgende:
[..]
kut !Dat hij terug in zijn slakkenhuis kruipt...? Ja, vind ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:05 schreef SpermaDonor het volgende:
Gaan we hier alleen maar mensen hallo en doei zeggen of gaat het ook nog ergens over?
Beter wel.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:05 schreef gamezz het volgende:
[..]
Krijg je ook nog een mooi tagje met 'taalnazi' ofzo?
Weet ik.quote:
halloquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:05 schreef SpermaDonor het volgende:
Gaan we hier alleen maar mensen hallo en doei zeggen of gaat het ook nog ergens over?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |