Ah ja, dat doe ik gwn op andere gelegenhedenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:52 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik ging altijd daarna nog voetballen in het zaaltje ernaast dus dan zit je ook wel aan een half uur ja.
ik ben een manquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:53 schreef thavinca het volgende:
[..]
deze reactie doet me denken aan een lekkere meid die zich zelf zit te vingeren op het wordt sperma, ongeveer in de beurt?=$
Nu altijd Tour de France bijna, opzich ook wel leuk soms.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:52 schreef sciter het volgende:
[..]
Op zo'n loopband kan ik heel lang rennen mits er een goed programma op tv is.
Ik ben net geweest mooie drol, vaste structuur, 673 gram, met pitjes en derde in het algemeen klassement.quote:
Ik voetbal ook gewoon buiten nog hoor, het mag nu ook niet meer in dat zaaltje omdat we de lampen kapot geschopt hebben per ongeluk.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:53 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ah ja, dat doe ik gwn op andere gelegenheden
Mijn zegen heb je.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zal ik Yvonne een PM sturen ja?
En ja.En desnoods ga ik naar een internetcafe, ik moet contact houden met bepaalde mensen.
Die kan ik niet 5 weken missen.
Train gewoon ff je upperbody en ga spinnen want met lopen belast je je knieen veel omdat er een harde klap op komt. Mensen zijn niet gemaakt op lang en hard te rennen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:53 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ah ja, dat doe ik gwn op andere gelegenheden
Ik wil een trainingsding waar ik mijn fiets in kan hangen zodat ik tv kan kijken terwijl ik fiets.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:54 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nu altijd Tour de France bijna, opzich ook wel leuk soms.
Ja denk het wel. Maar spinnen hou ik niet van, ik ga denkik gewoon fietsen, als m´n knie dat houdt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Train gewoon ff je upperbody en ga spinnen want met lopen belast je je knieen veel omdat er een harde klap op komt. Mensen zijn niet gemaakt op lang en hard te rennen.
Ze hebben wel fietsen waarop je niet vooruit gaat hoor.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:54 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik wil een trainingsding waar ik mijn fiets in kan hangen zodat ik tv kan kijken terwijl ik fiets.
Ik dacht meer aan de frontpagequote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:54 schreef gamezz het volgende:
[..]
Mijn zegen heb je.Waar wil je het dan openen, in TRV? Of je vraagt het aan de mods daar.
Internetcafé kan altijd idd. Mobiel is ook weer zo duur, of je moet wifi hebben.
Vingerende meisjes o ja o ja o ja o ja o ja o ja o ja o ja o jaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:54 schreef Ikbenserieus het volgende:
Ik vraag het gewoon:
MEISJES, MEISJEUUUSSSS, VINDEN JULLIE HET LEUK OM EEN TREKKENDE JONGEN TE ZIEN, JONGENS VINDEN DAT WEL LEUK ALS MEISJES ZICH VINGEREN.![]()
![]()
![]()
![]()
TOE ZEG ISSSSSS....
spinning is fietsen.:Pquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:55 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja denk het wel. Maar spinnen hou ik niet van, ik ga denkik gewoon fietsen, als m´n knie dat houdt.
Ja, maar dan zit ik in mijn eigen zadel en niet op zon hometrainerquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:55 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ze hebben wel fietsen waarop je niet vooruit gaat hoor.
Slaap lekker slet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |