Ze gaan nog wat meemaken daar.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Aww arme jij.![]()
Ik ben hartstikke link als ik het warm heb, of als ik hongerig ben.
Vanwaar opeens zoveel liefde, if I may ask?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]WUT
[..]
Nee.
[..]
Aww arme jij.![]()
Ik ben hartstikke link als ik het warm heb, of als ik hongerig ben.
kksmerigquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:47 schreef sciter het volgende:
Ik heb nu trouwens een baard die ik bij kan houden met een huishoudschaar.
rest niet?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:47 schreef Brownies het volgende:
ja ik ga mn kont naar mn kamer verplaatsen doei
Doe je voorzichtigquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:47 schreef Brownies het volgende:
Daar houden zeilmeisjes niet van he.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:47 schreef sciter het volgende:
Ik heb nu trouwens een baard die ik bij kan houden met een huishoudschaar.
doei!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:47 schreef Brownies het volgende:
Eerstgenoemde.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:48 schreef monkyyy het volgende:
Welke film draai ik op deachtergron, Goodfellas of American Psycho. Moeilijke keus....
Ik ga me morgen ook scheren. Maar die zeilchicks diggen die non-chalante stijl.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:47 schreef JApieman het volgende:
[..]
Daar houden zeilmeisjes niet van he.
American Psycho!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:48 schreef monkyyy het volgende:
Welke film draai ik op de achtergrond, Goodfellas of American Psycho. Moeilijke keus....
Jawel kapitein baard had zelfs een grote snor. Die éne, je weet wel.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:47 schreef JApieman het volgende:
[..]
Daar houden zeilmeisjes niet van he.
IK GA VRAGEN OF IK EEN BLOG MAG BIJHOUDEN HIER OP DE FOKS VET GEZELLIG MET FOTO'S ALLES ENZO.quote:
Ik zit altijd vol met liefde!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:47 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Vanwaar opeens zoveel liefde, if I may ask?
Tweede.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:48 schreef monkyyy het volgende:
Welke film draai ik op de achtergrond, Goodfellas of American Psycho. Moeilijke keus....
Ja maar baarden die je kan knippen met een schaar, weenie, weenie.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:48 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik ga me morgen ook scheren. Maar die zeilchicks diggen die non-chalante stijl.
hihi trekkenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:49 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
ooo wat een spanning... ik trek het bijna niet meer
American Psycho wordt hem, Christian Bale.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:48 schreef monkyyy het volgende:
Zo erg is het ook niet, maar het is mogelijk om met een schaar stukjes af te knippen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:49 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja maar baarden die je kan knippen met een schaar, weenie, weenie.
Dan ga ik nu slapen. Slaap lekker!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
IK GA VRAGEN OF IK EEN BLOG MAG BIJHOUDEN HIER OP DE FOKS VET GEZELLIG MET FOTO'S ALLES ENZO.
[..]
Ik zit altijd vol met liefde!![]()
Welterustenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:49 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Dan ga ik nu slapen. Slaap lekker!![]()
Dat zou vet zijn!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
IK GA VRAGEN OF IK EEN BLOG MAG BIJHOUDEN HIER OP DE FOKS VET GEZELLIG MET FOTO'S ALLES ENZO.
kk kachel?quote:
gwn alleen bovenlichaam dan tochquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:50 schreef aight1 het volgende:
Morgen fitnessen maar wel knieblessure weenie of verstandig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |