Ja, ok 17 blank en altijd heel serieus altijd enzo.quote:
Ennu ik graag.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, ok 17 blank en altijd heel serieus altijd enzo.
Ben je weleens heel dronken en dat je zwalkend over straat gat om 4 uur 's nachts enzo?![]()
Volgens mij niet.
prrrquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:23 schreef Ikbenserieus het volgende:
KONTHAAR TARREL NEUKEN SEX POEP HONDEN KATTEN ALLE DIEREN SCHILDPAD NEUKEN VINNEN HAAIEN
Voel maarquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:22 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
aii kapot sterk :$:$:$ mag ik je spieren voelen
Ik vroeg het eerder.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ben je weleens heel dronken en dat je zwalkend over straat gat om 4 uur 's nachts enzo?![]()
Volgens mij niet.
Nee. Dit is een feit.quote:
En nu ik.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
welkom trouwensquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:23 schreef Brownies het volgende:
BEDANKT Aight1 en JApieman voor het hoi zeggenvoelt goed
Jou ken ik nauwelijks.quote:
zozo erg oldskoolquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:23 schreef Markster het volgende:
bagger hoort niet in 1 topic. Baggeren doe je door het hele forum.
Amateurs tegenwoordig, gadverdamme.
2 weken geleden nog zo dronken dat ik niet kon lopen en onderweg 4x ben gevallen op m'n hoofd en het bed van m'n ouders ondergekotst, maarja maakt niet uit.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |