NEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:16 schreef Fanta-stick het volgende:
Kan het fucking langzamer godverredomme.
Halfuurtje wachten.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:16 schreef Fanta-stick het volgende:
Ja, weenie. US nooit gezien, gewoon UK downloaden dan toch.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat inderdaad gaan doenSlaat nergens op, zo overdreven alles!
tgaat mij ook te snelquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:16 schreef Fanta-stick het volgende:
Stiekem geniet je ervan.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:16 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Nu kwets je me weer, je bent het gewoon vergéten.
Sry, kusje ?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:16 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik zei hoi.
Geen reactie.
JApieman zei hoi
GELIJK HOI TERUG
jmr
thx mattiequote:
DOOR JOU HEB IK TREK IN PATAT, SKKL.quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:16 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, weenie. US nooit gezien, gewoon UK downloaden dan toch.
Hallon enzulksquote:
oke groetjesquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
thx mattie
[..]
DOOR JOU HEB IK TREK IN PATAT, SKKL.
[..]Zet het op de to-do-list.
ja weenie andere boykie's kusjes geven weenie ok nja whatever, talk to the handquote:
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:18 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
ja weenie andere boykie's kusjes geven weenie ok nja whatever, talk to the hand
Ah jammer ik ben dus toch de enige neger.quote:
whaahuwhauhwww ga leren nagel lakkenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:18 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
ja weenie andere boykie's kusjes geven weenie ok nja whatever, talk to the hand
ga maar bashen met privé dingen vuile bitchquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:19 schreef Oceanview het volgende:
[..]
whaahuwhauhwww ga leren nagel lakken
ik vorm altijd een beeld bij bepaalde users en wilde weten wat voor huidskleur je bent enzo.quote:
Tfoe.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:19 schreef Dimens het volgende:
Ik ga niet tegen iedereen apart hoi zeggen, dat kost mij teveel tijd via mobiel.
Hoi iedereen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |