Ach, waarom zou u slapen terwijl er hier een geweldige NB is?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:04 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Uitmuntend, dankuwel! Kan de slaap niet vatten, maar dat is ook niet nodig, me dunkt.
Jij ook hallo.quote:
geeneens speciaal bericht voor mij alleen meisje MEISJE ik ben BOOSquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Somermeisjj,
Id_do_her_metdekortenaam
SV
Allemaal
Klinkerbotsing.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Somermeisjj,
Id_do_her_metdekortenaam
SV
Allemaal
waar gaat dit overquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:07 schreef robuust89 het volgende:
Vraag: kan je een bandje van de zwarte cross van iemand overnemen en zo gratis naar binnen gaan als die ander niet binnen is? Of word je dat gechecked op ID en alles?
Jou heb ik ook lang niet meer gezien.quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:07 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
geeneens speciaal bericht voor mij alleen meisje MEISJE ik ben BOOS
volgens mij kun je toch gewoon overnemenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:07 schreef robuust89 het volgende:
Vraag: kan je een bandje van de zwarte cross van iemand overnemen en zo gratis naar binnen gaan als die ander niet binnen is? Of word je dat gechecked op ID en alles?
Goed en met jou?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Jou heb ik ook lang niet meer gezien.
Hoe gaat het vriend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |